/spanien/barcelona/forum/15841.aspx/spanien/barcelona/forum/15841.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 00:05
el Flaco/

Ännu bättre.

Men Marchena var avstängd mot Almeria.
Fick han två matcher avstängning för den där hand incidenten mot Atletico?
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 00:02
Jaha, det var Maxi Lopez som nätade mot Samu.
Det var kul.
Maxi har gjort jorden runt nu - Argentina, Barcelona, Moskva, Brasilien och Italien. Vad blir nästa station? Jag hoppas att han har hittat rätt nu.

(ha det så bra. för trött nu för fotboll)
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-13 00:00
Barcadinho/

Glöm inte heller att Marchena är också avstängd och att Alexis drog på sig en muskelsträckning mot Werder Bremen och är tveksam till spel mot oss. Mittbacken kommer göra några tester imorgon och sedan kommer Valencias klubbläkare bedöma om han är fit för spel tills på söndag.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-12 23:50
Ja, men mot Schalke 04 som leder just nu bundesligan (med en match mer). Men skönt att läsa ändå.

Inter har tappat poäng - hmmm - vilken ypperligt chans för Milan att verkligen hota. De tar nog chansen imorgon. Mourinho i obalans på bänken leder till en obalans på planen...

Jag är glad att se Pique på söndag. Vi saknade honom mot Almeria, även om hans forn är lite svajigt den här säsongen. Det finns tom en liten chans att se Keita på bänken.
Det kommer att bli riktigt intressant att se om Pep väljer Henry eller Bojan, nu när Zlatan är avstängd. Jag tror att det blir Henry, men Pep har sagt ganska nyss att Bojan (och Pedro) behöver få mer speltid i fortsättningen. Det kommer att bli ett knockout för Titti om han startar på bänken.

Mittbacken Navarro är avstängd och Villa missar kanske matchen. En reducerad Valencia är en fördel.
Jag vågar överhuvudtaget inte försöka gissa hur matchen kommer att bli. Två sisådär matcher av Valencia mot Racing och Bremmen säger mig inte så mycket.
Självklart känns det bättre än om de har varit toppformat nu. Men en stor match kan vara ett bra tillfälle för dem att ändra på trenden.
Barcelona Pep.G
2010-03-12 23:44
el Flaco - Fuerza Chile!

Det här med sliage tror jag faktist inte så mycket. Själv anser jag att det är bra, för då hålls spelarna i ett matchtempo. Särkillt om dem är i en bra tempofas.
2010-03-12 23:26
Strutsen/

Nej, jag tror inte heller att de två extra vilodagarna kommer fälla avgörandet i slutändan. Det var snarare en notering mer än något annat.
Real Madrid Strutsen
2010-03-12 23:21
Tror inte de få vilodagarna kommer påverka Barcelonaspelarna så mycket mot Stuttgart. Det fungerade bra förra säsongen.
2010-03-12 23:16
Stuttgart förlorade idag mot Schalke 04 med 2-1 på bortaplan.

Notera även att tyskarna kommer ha två dagars mer vila än Barcelona inför returmötet på onsdag.
Barcelona Criff
2010-03-12 23:06
El Corazon, Och han slåss inte i K1 längre ;) Utan UFC.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-03-12 22:50
Vi spelar på söndag faktiskt.. :D
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-12 22:43
Etoó med en asisst :)
Barcelona Visca Barca
2010-03-12 22:38
längtar till matchen imorron kan bli tufft men hoppa vi vinner match, men viktigare än att vi vinner är att vi spelar bra och fin fotboll som förra året.
Barcelona westinho
2010-03-12 22:22
Oj oj oj vilken straff av Mascara! 2-1, skönt att Inter tappar poäng.
Barcelona westinho
2010-03-12 22:16
Maxi Lopez gjorde nyss mål mot Inter, 1-1. Förstår inte varför vi gjorde oss av med honom, fantastisk spelare. Haha nej skämt åsido..fint mål i alla fall.
El Corazon
2010-03-12 21:20
Barcaholic

Sorry, du har rätt, han är kroat. Jag vet inte vad jag fick serb i från!
Barcelona Barcaholic
2010-03-12 21:18
Ämne: Abbe.

Ibra har sv....
''Cro cop'' är Kroat och inte serb.
El Corazon
2010-03-12 20:53
Tråkigt för Villa och Valencia men goda nyheter för oss om det stämmer.

*Länk
Barcelona Sempre Culé
2010-03-12 20:44
I länktipset fins mer med idioten Roncero!
Barcelona Sempre Culé
2010-03-12 20:40
Ämne: Ämne: EMD skr....
Håller med dig! Dessutom vill han skippa El Director Técnico. Alfons Godall tycker jag verkar vara den bättre av de två. Han finns förresten på Facebook för den som är intesserad och där finns hans program också. Se Länktipset.
El Corazon
2010-03-12 20:22
Abbe.

Ibra har svartbälte i taekwondo och hans största idol är K1 serben Cro Cop :)
adil [blaugrana]
2010-03-12 18:35
Abbe

Vad är det för boll de börjat träna med? Kommer den användas i ligaspel med tro? Under vintermånaderna brukar man ju spela med en gul boll. Tänkte om detta kanske är en ny variant..
Barcelona L.A.M. Nr 10 - ZN14
2010-03-12 18:35
Barcelona Abbe.
2010-03-12 18:33
Smidig är han åtminstone. Kolla den sista bilden i bildspelet.
Barcelona Pedrito
2010-03-12 18:09
Fattar inte varför klagar på ibra så förbannat.
Han gjorde en makalös höst men har varit i dåligg form efter vinteruppehållet, Ändå har målen kommit..
adil [blaugrana]
2010-03-12 18:09
Man får väl hoppas på en riktig styrkedemonstration från våra spelare på söndag mot Valencia. På hemmaplan har vi absolut inte råd med att tappa fler poäng. Här sitter man och drömmer om en matchbild likt förra året då vi vann med 4-0. En rejäl utskåpning där Thierry Henry var i storform och satte ett hattrick! Han lär få starta, och om inte leva upp till förra årets form så kan det vara bra för oss om man får igång Henry nu. Han visade sig vara vital mot de flesta storlag förra säsongen!

Sedan får vi hoppas att laget håller nollan också. Är det något man vill slippa är det samma hönsgård till försvar som i Almeria matchen. Dock kan man inte klaga på försvaret denna sösong. Vi har faktiskt hållit nollan i hela 15 matcher! Skulle kännas mäkta tryggt inför matchen mot Stuttgart om laget kan hålla tätt bakåt mot Valencia också, så man inte behöver tvivla på backarnas form. Stuttgart är ett bra kontringlag vilket innebär att vi kommer vara i ett utsatt läge, det är vi alltid mot kontringslag. Det sista man vill är att se snabbe Cacau med samma ytor som senast!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-12 17:58
Jag kommer att sakna Zlatan mot Valencia. Zlatan har ju en taskig historia mot Valencia efter bråket mellan dom när han spelade i Inter och sånt här har en tendens att höja hans spel. Han är fortfarande viktig i laget.

Att han inte spelar hjälper varken honom själv eller Barca. Han måste spela och komma igång om Barca ska ha en chans att vinna ligan eller CL. Jag saknar Zlatan, det är mycket viktigare att han är med än Pep för just den matchen.
Canaletes
2010-03-12 17:50
el Flaco

hahaha!
Det var så att jag glömde klistra in länken på klippet
Och länken du skrev var just den jag tänkte länka.. :S
2010-03-12 17:36
Canaletes/

Antar att du syftar på Roncerdo-klippet längre ner. Och nej, jag har ingen bild för det, men däremot har jag ännu ett klipp för att föreviga hans allt mer växande Fail-lista.

Roncero stay losin'.
Barcelona Hetfield
2010-03-12 17:35
Intressant att ingen här inne snackar om Zlatans frånvaro, om Xavi eller Messi hade varit borta så hade de flesta varit rädda

Rätt så "kul" att Zlatan har fått så pass låg status att ingen verkar sakna honom, men ärligt talat så som han har spelet så behövs han inte, dessutom vore det kul om vi får se Henry spela centralt
Canaletes
2010-03-12 17:31
el Flaco

Kolla vad han sa inför säsongen.
Du kanske har en fail bild som passar in ;)
Annons: