/spanien/barcelona/forum/15840.aspx/spanien/barcelona/forum/15840.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2010-03-10 23:18
Pedrito

hahahahha!! bästa på länge XD
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-03-10 23:18
Kallesiete:

Och Västeråsare var han också, får ju skämmas..
Dock var han inte permanent bosatt här..

Pajas..
Barcelona J.Gamper
2010-03-10 23:17
Fan vad sjukt att Real åkte ut igen! Jag var ganska säker på att real skulle gå vidare. Vad tror ni det berodde på alltså? Vad var felet med Real? Vad jag märkte var att Kaka och Higuain inte var sig själva, de var ur balans och både har gjort bättre av sig speciellt när Real hade press. Sen vad händer egentligen i andra halvan? Visst Lyon spelar väldigt bra men Real är väl bättre än såhär elleR?
Barcelona Pedrito
2010-03-10 23:15
Real Madrid borde anmälas till TV4:s Fuskbyggarna! Haha
Barcelona Mojito
2010-03-10 23:15
el Flaco

Lite kan du väl dra på smilbanden i alla fall ;-)

Men jag håller med, går inte Barca vidare spelar det ingen roll att Real åkt ut.
Jag vinner hellre än ser rivalen förlora.

Men ett leende kan man kosta på sig, det behöver man inte ta dyra banklån för att mäkta med...!
Barcelona kallesiete
2010-03-10 23:14

Hahahahah en madridista sätter nivån i "Din röst i natten." också. Är dom bra på något?

Hahahaah som jag skrattar.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-10 23:12
Hetfield -

Jag menar helt enkelt att man har rätt att bli glad när en match slutar som man har önskat sig.

Och för de förlorare är det bara att lämna arenan och ta nya tag i framtiden.
Ska man stanna på arenan för att titta på hur de andra firar? Vet inte. Jag har aldrig gjort det.

Vi är glada just nu och marängerna behöver inte vara här för att få mer surt i hjärtat.
Men jag tänker inte dölja min glädje bara för det.
De får sikta framåt istället.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-10 23:11
Någon som förstår vad det här betyder som sport har skrivit?

La 'Galaxia II' acaba en agujero negro
Barcelona petersays
2010-03-10 23:09
Eller jo..att slå upp tidningen och läsa att Reinfeldt avgår med orden "Det var inte så lätt som vi trodde, vi gör nog bäst i att lämna över styret till sossarna igen." Och på nästa uppslag syns Mona leende med löftet "Nu river vi upp alla privatiseringar och gör infrastrukturen till en rättighet för alla igen."
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-10 23:09
Jag väntar med att fira Real Madrids eliminering ikväll tills efter att vi själva lyckats slå ut Stuttgart. Om vi nu ens lyckas göra det naturligtvis.
Barcelona Alvés
2010-03-10 23:08
Ronaldo före matchen,

*länktips*
Barcelona BlueRed
V.Valdes

Ser hellre att vi prioriterar ligan före CL. Vet dock att Barça är tillräckligt stora för att gå för båda. Men, ligan, 1.
Barcelona Hetfield
Vampiro

Man U vinner med 4-0 på hemmaplan, och med 2-3 på bortaplan, skulle inte du hylla de? Det Ferguson gör med Man U är makalöst, trots att de har tappat C.Ronaldo (som skapade nästan allt), Tevez osv. så lyckas han vinna

Makalöst är ordet!
Real Madrid Kilkos
Sladjan jävla Data nörd.

Aj Sorry fel forum, är bara så förvirrad.
Barcelona kallesiete
2010-03-10 23:07

Vinner vi CL på Bernabeu då.. Ja, det är det ultimata. Vilken känsla och vilken förnedring.
Barcelona Fibonacci
2010-03-10 23:07
Lite off topic men jag fick en rolig fundering, tror ni Källström fortfarande bänkas i svenska landslaget till förmån av Anders Svensson? =)
Barcelona Vampíro
2010-03-10 23:06
Gillar Marcas framsida: "Adiós Champions, Adiós Pellegrini"

Men för att gå vidare, så hoppas jag att våra spelare lär sig något av Madrids fiasko. Vi måste vara 100% fokuserade nästa vecka för den gamla klyschan är sann, det finns inga dåliga lag i CL.

Blir illamående av hur Viasat-panelen fjäskar för United, känns som att de aldrig vågar kritisera Fergusons lag. Minns efter vår final vinst hur Bosse & co reagerade, typ som att de endast hade en dålig dag.
Länktips: www.marca.com/
Barcelona Pedrito
2010-03-10 23:06
Fan vad lite madridistas det är här inne nu?
Barcelona petersays
2010-03-10 23:05
Ämne: Även ifall Real Madr....
Ligger ned och ligger ned, dom leder ligan.

Med det sagt. Inget skulel göra mig gladare än att slå upp tdningen imorgon (eller ja..gå ut på nätet) och läsa att Real Madrid inte finns mer. Spelarnas sprids till andra klubbar, konkursen är ett faktum, Madrids invånare slipper pumpa in skattepengar till Perez misslyckade miljardprojekt, Santiago Bernabeu byggs om till bostäder för de arbetarfamiljer som tvingats leva snålt för att alla deras skattepengar gått dit, och om 10-20 år är Real Madrid inget annat än ett bleknande namn i historieböckerna. Raul såg någon senast dra runt på en kärra fylld med saker han hittat..ett rostigt cykelhjul, en bunt tidningar, en ringklocka.
Barcelona Rambla~
Alltså, bara att få se vårat vackra och stolta lag få marschera in på Santiago Bernabeu i en CL-final, slår ut nästan allt. Det spelar faktiskt inte någon roll om de förlorar. Bara känslan att få spela en så stor final på deras borg ger alla madridistas kalla kårar och mardrömmar just nu. Det kan jag garantera.
Barcelona Gonzalez_Barca
Stuttgart blir nervöst, fast jag litar på Pep, de måste gå framåt och kan ej försvara sig som andra lag gjort tidigare i säsongen. Jag hoppas på en utskåpning som mot Lyon och Bayern Munchen.
2010-03-10 23:04
De sjuka är att dom åker i åttondelen !

Efter det ska man vinna mot ett bättre lag i Kvartsfinal, sen ett ännu bättre lag i semi, sen ett jävligt bra lag i final..

Inte lätt och vinna CL..
Barcelona KUNG MESSI
2010-03-10 23:04
oooooooooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj
oooooooooooooooooojjjjjjjjjj
ooooooooooooooooooooooooooojjjjjjjjjjj
PJANIC VILKEN VÄNSTERBOMB O VILKEN HJÄLTE
GRATTIS ALLA BARCA ÖVER HELA VÄRLDEN DETTA ÄR EN SKÖN SEGER FÖR FOTBOLLEN . 3 MILJARDER I GRAVEN.
men ja fattar inte hur lisandro lopez o delgado kunde missa dom där grymma frilägena helt sjukt
Barcelona Qanii
2010-03-10 23:03
Real storsatsa inför detta år och köpte in flera spelar, läste att spelare som casillias etc sa- vi satsar på CL i år. Det prioriterade CL i år verkligen och satsa mycket för att försöka åtminstone ta sig vidare ifrån åttondelsfinalen. Tyckte det såg riktigt grymma ut matchen mot sevilla och trodde verkligen de skulle äta upp Lyon men icke sa nicke..

Jag tycker det kul att real åkte ut om jag ska va ärligt, de satsa så mkt och la mycket energi men de gick inte hem alltså kan man inte köpa framgång med pengar för stunden kanske. Vem vet dom kanske vinner nästa år då de blir mer samspelta.. Visst vi kanske inte tar oss vidare heller men hoppas att vi gör det.

Sen stor creed till alla lyon spelare spec lisandro, Delgado och jäklar va Lloris är grym framtidens målvakt!
Barcelona kallesiete

"jag orkar inte ens bry mig om ligan nu."
Från puertan.

Därför känns det så jävla fint.
Barcelona Sersari
Det här visar att inga pengar i världen garanterar dig vinster och pokaler. Så jävla skönt.

Forca Barcelona y La Masia y forca Lyon!
2010-03-10 23:02
Delorocha //

Skit i ligan, CL är allt.
Visst, ligan är god men spelarna i Madrid kommer vara deppade i 3 månader och dom kommer tappa poäng ;)
Barcelona Hetfield
2010-03-10 23:02
Barcadinho

Förstår inte riktigt vad du menar..?

Rambla

Bra att vi är på samma sida här i alla fall, tråkigt att se vissa bete sig som kåta tonåringar nu
Barcelona Rambla~
2010-03-10 23:01
Detta är en reality check för alla fans av la liga. Det är en sak att ösa in mål i ligan, och bevisligen i kväll en helt annan sak att spela ute i Europa. Vi lyckades med det förra säsongen. Denna säsong har även vi, tills nu åtminstone, problem med spelet ute i Europa.
adil [blaugrana]
2010-03-10 23:01
Är inte särskilt förvånad över att Real Madrid åkte ut. De spelar så himla usel fotboll. Man ska inte bli förblindad över deras 6-2 mot Villareal och 5-1 på senaste tiden.

Synd att Madridistas inte kan åka ut med huvudet högt. Men de spelar helt enkelt inte bra fotboll. Nästa år kanske de kan mäta sig med de stora grabbarna, vi får se!

Frågan är vad som händer i ligan nu. Stärks Real Madrid av detta, eller får denna mentala crash förödande konsekvenser i ligan med? Ska bli intressant och se om vinnarmentaliteten mot Sevilla finns kvar i helgens omgång.
Annons: