/spanien/barcelona/forum/15838.aspx/spanien/barcelona/forum/15838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-13 16:15
BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA

Barcelona spelar 19.00 medans Madrid spelar direkt efter den matchen, dvs 21.00.
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-13 16:12
vilken tid är matchen mot valencia imorgon ? o är real samtidigt ?
2010-03-13 16:10
Alltså anledningen jag e fotbollfanatiker är tack vare brasilianarna / ronaldo rivaldo ronaldinho ni ser nog jämnheten med barcelona :) alla barca spelare de va typ "året" ronaldo el fenomeno var i barca som jag blev barca supporter oo började kolla på fotboll så angående ronaldinho så lyste han upp världen bara han skratta elr gjorde mål allt han gjorde i hans tidsform lyste bara upp alla fotbollsfans trots allt han har tom fått stående ovationer i bernabeu:) så bra var den killen
Barcelona Messias_10!!
2010-03-13 16:02
Barcelona Unicef
Nere vid var lagenhet i Barceloneta haller manga Espanyol fans till sa de firades kanske inte sa mycket just har, men pa stan va folk givetvis glada for att miljardbygget foll =) vi ska tuta o vissla!!!
Barcelona Messias_10!!
Hej alla! Jag vill att alla här inne skriver upp sin bästa La Liga 11:a från 2000-2010 och förklara gärna varför!

VIsca el Barca!
2010-03-13 15:57
Unicef

Hur är stämningen där nere i Katalonien? Firas det fortfarande angående Madrid uttåg ur CL eller blickar alla framåt mot matchen imorgon?

Hoppas du får uppleva en oförglömlig match. :)
Barcelona Unicef
2010-03-13 15:49
Hej alla! Sitter nu pa ett internet cafe i Barceloneta, Hade en mycket trevlig kvall har nar Real akte ur CL. Imorgon blir de Nou Camp for hela slanten o match pa kvallen, lovande vader. Visca Barca!!!
2010-03-13 15:48
MangeZZ

Sist jag kollade så hade Marca rätt angående Kaká, Ronaldo och Benzema. Om Peréz släpper dessa nyheter till tidningen för lite snabba pengar skulle det inte överraska mig.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-03-13 15:40
Snälla kan ni sluta jämförelsen mellan Dinho och Messi? två av de bästa i senast decenniet.
Jag vet att det är roligt att veta vad folk tycker men ändå.
Real Madrid MangeZZ
2010-03-13 15:37
Hmm Tycker vissa här inne tar åt sig av AS och Marcas rykten också.."Real ska värva Rooney plus några till världsstjärnor", Tycker vi som följer spanska ligan borde lärt oss hur mycket sanning det ligger i dessa tidningars "uppgifter". Eller?
Barcelona Vampíro
2010-03-13 15:18
Ämne: Vill även passa på a....
Håller med, tycker Barça-red gör ett kanonjobb och kommer alltid med relevanta nyheter och intressanta krönikor. Tillskillnad från de vita som verkar ta åt sig allt av AS och Marcas BS-rykten.
Barcelona DaniAlves
2010-03-13 15:18
Joan Gamper 1899

Ingen har någonsin varit lika bra som Ronaldinho i sin toppform! Han gjorde allt som gick och gör och lite till..

Men Messi kan lätt bli större än honom med åren.
2010-03-13 15:16
alltså fan pep ! jag vill se Yaya toure i mittfältet bredvid xavi iniesta ,, orka busquets alltså han kan bara slå bra passningar oo det där kan jag fan fixa i barcas 4 3 3 ,, men
2010-03-13 15:16
alltså fan pep ! jag vill se Yaya toure i mittfältet bredvid xavi iniesta ,, orka busquets alltså han kan bara slå bra passningar oo det där kan jag fan fixa i barcas 4 3 3 ,, men
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-13 15:11
Vill även passa på att säga att jag är glad över att Barçaredaktionen inte publicerar en massa artiklar om potentiella värvningar mitt under en brinnande säsong. Skönt att se att redaktionen satsar på kvalité istället före kvantitet.
2010-03-13 15:10
hetfield

higuain är underskattad hos marängerna det är först nu han har fått lite mer ära för va han har gjort, för higuain tycker jag lätt är top 10 strikers i världen. anledningen de vill sälja är väl för att de inte gick vidare i CL ? då måste man köpa en ännu bättre striker..
Barcelona Hetfield
2010-03-13 15:07
Jisses, Perez är så sorglig, han är som en kåt tonåring som är villig att sätta på vad som än rör på sig

Nu är det Rooney? Tror verkligen Perez att Ferguson kommer att sälja deras enda storstjärna till Real? Tror han också att David Villa och Silva kommer att dra dit? Varför vill man ens sälja Higuain?

Man blir inte klok på den mannen

Synd att Higuain är maräng annars hade jag inte tackat nej till ett köp av den mannen, han skulle vara bra i Barcelona
2010-03-13 15:06
joan gamper 1899 ... det är omöjligt kunna jämföra , ronaldinho eran var ju otroligt alla titlar , skratt , frisparkar , mål , dribblingar asså det är helt sjukt vad han förändrade fotbollen Jag tycker personligen det är ronaldinho som ligger steget före just nu är han en legend i klubben men messi har mkt tid kvar han kmr bli minst top 3 bäst genom historien bara han utvecklas oo inte får nån skada som förstör kärrirären peppar peppar hoppas inte :)
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-03-13 15:01
Helt ärligt så har jag inte sett en spelare likt Messi. Han är bara sjuk.

Vem tycker ni är bäst Ronaldinho 2003-06 eller Messi ?
Barcelona Barca4eva
2010-03-13 14:59
Ämne: Hej grbbar, kan nån ....
Det de försöker säga är väl att om du går in i sidan de nämner, kan du titta på filmer och serier som youtube inte tillåter. Streamepisodes.net verkar sidan heta.
Barcelona Gaucho_Alves
2010-03-13 14:23
Är så stolt över att vara CULE !! visca el barca.. te amo!
J.Janerique - Viva la Becks
2010-03-13 14:18
Det jag inte "förstår" är varför all skuld läggs på Zlatan individuellt? Det är väl ett lag det handlar om? Ok, om ni förlorar en match*? men varför ska Zlatan ta huvuddel av ansvaret.
Till exempel; OM Zlatan får rött kort i en match, är det då inte tränarnas uppgift att plocka bort han från matchen innan han blir aggresiv?
Barcelona Xaviii
2010-03-13 14:11
Riktig bra video fast den är på katalanska, ni som kan spanska kan nog förstå det mesta.
Barcelona westinho
2010-03-13 14:00
Jättebra sammanfattning av Valdés de senaste tre åren. Han gör en del sjuka räddningar, min favorit är räddningen mot Villarreal (7:10).
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 12:51
el Flaco/

12 timmar senare, men tack för informationen.
Det är nästan en backlinje kris i så fall om båda två missar matchen, samt event Alexis med.
Det bäddar gott...
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-13 12:22
Hej grbbar, kan nån förklarar den här till mig...

hello lukma6tyy, head to stream episodes (dot) net to be able to enjoy complete episodes and movies given that youtube would not allow these videos

??
Barcelona Messias_10!!
2010-03-13 12:14
Det här komemr jag aldrig glömma, del 2 finns i den högra spalten

Visca el Barca!!
Barcelona ★Barca★
2010-03-13 12:02
Underbart:)
Barcelona ¡Barça!
2010-03-13 10:18
Jag hade en dröm inatt att vi förlorade mot Valencia :( Pedro gjorde första målet tidigt i matchen, men valencia kvitterade i 17:e minuten och tog ledningen i 71:a, hoppas det bara var en idiotisk dröm
Annons: