/spanien/barcelona/forum/15834.aspx/spanien/barcelona/forum/15834.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hassan hernandes
2010-03-11 17:39
Tjena BOJAN. hoppas verkligen att henry spelar vet inte varför pep ibland tar in bojan istället för henry menmen.. vi flesta vet vad som hände när henryvar central anfallare när han mötte valencia (Hattrick)

Hoppas verkligen han tar Zlatans plats nu när zlatan e utvisad .
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-11 17:38
barcarobin

Drogba tycker jag absolut inte. Han har ungefär likadan spelstil som Zlatan. Bollmottagare och stor och stark.

Jag vill gärna ha en blandning av rörlig djupledsspelare och målskytt. En ung Forlan, en Aguero, Villa, Suarez, Milito, Tevez osv.

En rörlig spelare som ofta skär in i spelet och ger alternativ till den andra anfallaren. En sån spelare hade varit perfekt för Zlatan.

Messi är inte längre den vänsterkant-spelaren vi minns för 2 år sedan. Han spelar allt som oftast i mitten nuförtiden då man har en motor som Alves på högerkanten. Han är enda alternativet till Zlatan just nu när även Keita är skadad.
2010-03-11 17:37
Barcarobin, jag e verkligen inte ett stort fan men ja hoppas det går bättre för honom senare i Barca,för han kan ju prestera mycket bättre. Men han är för lat helt enkelt just nu och vill att bollen ska hela tiden komma vid honom.. Han vet att han inte e tillräckligt bra just nu men han försöker inte höja sig, och så gör han onödiga saker ibland som tex det röda kortet senaste matchen..
Barcelona BOJAN...
2010-03-11 17:32
hassan hernandes

Tror på en riktigt tuff match mot Valencia, med både Zlatan och Pep avstängda så kan man inte förvänta sig 3 eller 4-0.

Tror på ett anfall med Pedro-Henry-Messi

Henry tror jag kommer vara riktigt taggad efter den här tiden när han fått väldigt lite speltid, hoppas den motivationen är tillräkligt för han att resa sig ur formsvackan.
barcarobin
2010-03-11 17:30
hassan, ja välkommen då antar jag kanske inte min uppgift men ku latt alla inte är zlatanfans bara.

jag tror på en tuff match säger 3 - 2

man kan säga att zlatan vid sin sida behöver någon som har liknande spelstil som rooney , och drogba. om jag förstår det rätt
2010-03-11 17:27
Hur tror ni det går mot valencia då? jag tror på en 3-1 vinst där messi och iniesta nätar.
Barcelona Xaviii
2010-03-11 17:26

Till marängerna:
Dags och köpa hel nytt lag då Real? ni fick kaka,cristiano,xabi och benzema o ni kom ingenstans. Nu vill ni ha fabregas,ribery och silva hahah vem kommer ni vilja köpa sen? Inte ens om Maradona och Pele i deras högsta form hade rest i tidsmaskin till år2010 och spelat för real, ni hade ändå inte vunnit CL för real madrid saknar hjärta.

Hade man kunnat köpa cl pokalen hade Florentino haft hela sitt hus fullt med pokler.
2010-03-11 17:24
tjena!
jag är ny medlem i detta forum som ja hoppas kunna använda med er barcafans.. Jag har gillat barcelona sedan 2003 och min fotbollsidol är Ronaldinho.
Själv så spelar jag i ett fotbollslag.

Ses!
2010-03-11 17:23
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jag gillar fortfarande idén med Zlatan på topp. Tror att han behöver en annan spelare än Henry vid sin sida dock. Så du har förstått mig rätt.

Zlatan behöver en spelare som är rak på mål vid sin sida. Han behöver en som står honom väldigt nära och utnyttjar Zlatans kvalitéer som bollmottagare och passningsspelare. Henry är väldigt ofta fast på vänsterkanten och ger dåliga alternativ till Zlatans spelstil.
barcarobin
2010-03-11 17:23
Barcelonito / Lucho Enrique 21

helt rätti det du säger. du vetvad du snackar om

word!
2010-03-11 17:20
Det fanns en tid då man kunde köpa CL. Det var då det fanns ont om mega superstjärnor så som Zidane, Ronaldo och Figo. Det var då lag som Leverkusen kunde ta sig till final. Den tiden är förbi, nu har alla lag en superstjärna, man kan inte köpa alla. Man kan inte köpa Rooney, Gerrard, Ribery, Cole, Maicon, Vidic, Messi, Xavi, Iniesta, Alves och alla andra stjärnor på samma gång.

Gerrards spel inspireras av Liverpoolfärgerna. Hans drivkraft är Anfields atmosfär och hans kaptensbindel. Har svårt att se Gerrard ha samma driv, spel och vilja i ett annat lag.

Rooney är på väg till samma nivå nu, det är bara att beundra killens spel och vara glad som tusan att det finns killar i fotbollen med hans mentalitet och lojalitet mot hans lagkamrater.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2010-03-11 17:19
Jaha, nu är det borta, hoppas du och redaktionen är nöjda nu:-)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-11 17:16
VAMOS BARCAA!!!

Jag föreslår att du redigerar ditt inlägg och tar bort det du klistrade in från Puertan då redaktionen varnar eller i värsta fall spärrar folk som gör det.

--------

Barcelonito / Lucho Enrique 21

Jag antar att du syftar på Henrys position? Tror knappast att Zlatan säljs efter den här säsongen.
barcarobin
2010-03-11 17:13
okej, VAMOS då förstår jag. ja dom tror odm kan köpa sig till framgång men icke! tyckerdom borde veta det vid de här lagret men icke!.
villa är någon jag skulle vilja se eller silva och lisandro lopez men alla 3 går ju inte vi är inte real madrid så vi får se .

men deras så kallade fans på denna sida är ett gäng inavel hera deras gästbok är ett stort skämt, det ska köpas hit och dit det ska sparkas, spelare är värdelösa, odugliga inte bra nog osv

den där klubben kommer aldrig få nog den blir bara mer patetisk med åren som kommer tror inte många spelare i framtiden vill spela i real, dom vinner ju inget och spelarna får knappt något förtroende, tränaren sparkas, så dom kommer få svart o locka till sig spelare i klass tror jag
2010-03-11 17:08
Nej jag menar inte att de spelarna är några skämt men jag menar som du säger, Perez och fansen som är på det sättet dom e tack vare Perez. De tror att de kan köpa cl-pokalen.
barcarobin
2010-03-11 17:04
VAMOS BARCA!!!
det är inte laget som är ett skämt, det är perez, och deras fans på denna sida dom är patetiska.

kan inte påstå att varken gerrard, cole, villa är några skämt
2010-03-11 17:01
elbraco
2010-03-11 16:55
Jag tror definitivt RM har en chans att ta ligan i år... även om det inte går så bra i CL (hehe) så spelar dom bra i ligan, och dessutom har dom lättare matcher kvar.

//L.A.M. Nr 10
Tror faktiskt Barcaspelarna har tillräckligt med ödmjukhet för att förstå att man måste respektera motståndarna, annars hade dom inte varit så bra som dom är nu, eller var förra säsongen.
I Cl-finalen förra året verkade det t.o.m. som dom hade för mycket, Man U spelade ut oss i 10 minuter innan spelarna tog tag i sig och vände matchen, så förhoppningsvis vinner vi mot Stuttgart med.
Problemet är att, likt Lyon, så har inte Stuttgart något att förlora och då blir det ännu svårare för BArca...
Barcelona L.A.M. Nr 10 - ZN14
2010-03-11 16:50
Man ska definitivt inte underskatta något lag i CL. Det man kan lära sig av att R. Madrid är ute är att DET FINNS INGA DÅLIGA LAG I CL. Hoppas våra spelare fattar det också.

Några kanske kommer skratta nu, men jag tror faktiskt det kan bli en riktigt tuff match nästa vecka. Med tanke på vår dåliga form och hur bra Stuttgart spelade mot oss förra gången.

En annan sak är att det här kommer nog stärka Real ännu mera i ligan. Så det gäller att, som någon sa här innan, tappa så lite poäng som möjligt. För Real kommer nog inte förlora många matcher till.

Så, nu ska jag till träning, hej då.
2010-03-11 16:48
Lita på att en ny anfallare kommer till Barca under sommaren. Var så säker på det. Om det heter Villa eller Luis Suarez vet man aldrig men någon spelare måste in där uppe.
barcarobin
2010-03-11 16:36
jahah okej trode jag gjorde bort mig där haha.
ja men han är en spännande lirare och tror säkert han skulle göra ett ypperligt jobb i barca.
men sen har vi ju så många anfallare också så det lär ju aldrig bli av
2010-03-11 16:29
barcarobin

Jag menade absolut inte dig :) Menade madridfansen som redan pratar om alla möjliga spelare.

Lisandro Lopez är en kille som alltid levererar. Det gjorde han i Porto och nu gör han det i Lyon. Ett tag var han ordinarie anfallare i Argentinas anfall. Mycket duktig lirare.
elbraco
2010-03-11 16:26
haha att real åkte ut gjorde nog hela min månad...får bara hoppas att barca pallar för trycket mot stuttgart nu! Det blir ju det coolaste som finns om vi får spela final på Bernabeu :)
FÖr övrigt tror jag knappast Mourinho kommer ta över Real...hade blivit ganska spännande om han hade gjort det dock!
Barcelona westinho
2010-03-11 16:25
Så fort Real Madrids match tog slut igår gick Ronaldo med sur min raka vägen till omklädningsrummet. Jag tror han tänkte "För fan asså..jag skulle stannat i United, de hade aldrig åkt ut mot Lyon."
barcarobin
2010-03-11 16:24
Barcelonito.. jag ber så hemskt mycket om ursäkt
2010-03-11 16:20
Nu diskuteras det nya spelare igen, hur jäkla dum är man då? Gårdagens händelse borde väl ha fått madridistas o fatta att man inte kan köpa sig till CL. Titta på Chelsea bara, man kan inte köpa sig till det.

A. Cole, Maicon, Gerrard, Rooney, Silva, Ribery, Vidic, Villa... Bara ge er, Lär man sig aldrig av sina misstag?
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-11 16:12
Presskonferensen där Messi utnämns till Unicefs goodwill ambassadör.

*Länktips.
barcarobin
2010-03-11 16:06
kanske lite feloch tidigt och prata om värvningar men jag gillar verkligen Lisandro lopez lyons kanske bästa spelare och jag vet att vi har zlatan, pedro, henry, bojan osv osv.. men jag tror han skulle göra ett rikigt bra jobb i barca
2010-03-11 16:00
Underbart att det här har tagit över all uppmärksamhet i median. Nu handlar det inte om Barca, Zlatan och Henry mer. Barca måste se till att vinna mot Stuttgart och Valencia och se till att fokus ligger på Madrid. Nu handlar allt om Madrids fiasko och katastrofala resultat efter alla förhoppningar man hade om en final i Madrid.
El Corazon
2010-03-11 15:57
Va var det jag skrev tidigare idag? "Det skulle inte förvåna mig om om Peréz letade efter en ny tränare redan efter gårdagens fiasko"

Varsågoda

Reconsidering Mourinho
Real Madrid president Florentino Perez has reportedly pushed the panic button after watching his side crash out of the Champions League and is ready to approach Inter coach Jose Mourinho over succeeding Manuel Pellegrini on los Blancos' bench.

*länktips
Annons: