/spanien/barcelona/forum/15812.aspx/spanien/barcelona/forum/15812.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-03-22 12:04
Hade inte Zlatan haft något med Raiolas uttalande ska väl Raiola ha sparken? För det han säger är ganska allvarligt. Så troligen är väl Zlatan medveten om vad Raiola har sagt och att det till viss del är hans ord. Om annat är fallet bör han ju ha sparken, om agenten tar sig friheten och säga såna här saker utan någon kontakt med spelaren i fråga.
Barcelona Den vise
2010-03-22 11:59
Hetfield

Jag hoppas inte att du är så pass naiv och tror på det Zlatan säger. Det fattar väl vem som helst att det är Zlatan som står bakom Raiolas uttalanden. Men självklart vore det jäkligt opassande om än dumdristigt att säga officiellt att man står bakom det. Det gäller att välja silla sina ord innan man talar.

Delarocha
2010-03-22 11:53
Ehllers

Så vitt jag vet möter vi inte ett engelskt lag. Snarare ett lag som är baserat i England med engelska fans med den bästa engelska spelaren i Theo Walcott.

Sen, enligt de 6 titlar vi faktiskt tog så vill jag påstå att vi är bäst i världen, bäst i spanien, bäst i Europa, bäst i det spanska seriesystemet etc. Men det betyder ju inte att vi vinner alla matcher.

Förstår inte direkt din poäng. Man får inte vara säker på sitt lag. är exakt samma fråga alla clowner från ert forum kom hit och frågat. Vad är din poäng? Vi ska förneka att vi är favoriter och anta att vi åker ut mot ett sämre lag, som inte har tagit en titel på 5 år. Eller vad vill du vi ska göra?

Kan inte du göra samma sak fast spela på Arsenal? Då får du sälja din dator och kan inte kommentera mer här.
Barcelona Hetfield
2010-03-22 11:53
Messi gick ifrån att vara en gudomligt bra fotbollsspelare till att bli makalös PERSON

Det är inte många som skulle säga: "Här, jag har just slitet och kämpat för att få straffen, men du kan ta den för att det ska vara bekvämt för dig"

Sen var det skönt att Zlatan sa mer eller mindre "Raiola står för det han säger, jag står för det jag säger", dvs. det Raiola sa var hans egna ord, inte Zlatans ord

Fantastisk match på alla sätt, skönt att få sätta dit Zaragoza
Barcelona jonny p
2010-03-22 11:23
Ämne: Hoppas Guardiola lär....
Marquez borde flytta... Blir ju alltid baklänges mål på grund av honom. Vad håller han på med?

Såg ni när Pep var nära att slänga in Chyg? Han hade ingen ritkig koll vilka byten han hade gjort Henry satt bara å garva hahaha
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-22 11:18
Ämne: Jag kom på en bra id....
Jag har redan gjort det, har dock ingen scanner för att visa bilden..
Atlético Ehlers
2010-03-22 11:16
Jag kom på en bra idé.

Eftersom ni är så 100% säkra på att ni är världens bästa lag, att ingen kan slå er och att eran messi just nu är bäst i världen, så tycker jag att ni ska ta alla era besparingar, sattsa alla era pengar på Matcherna mot Arsenal.
Eller vänta, varför nöja sig där? Jag tycker att ni ska gå till banken och låna så mycket ni kan, sattsa dom pengarna på att barca vinner över arsenal.

Sen så kan ni scanna in ett kvitto på erat spel.
Gå in på Arsenals forum och länka bilden.

Om ni inte gör detta, så behöver ni inte mer snacka om den matchen. Ni behöver inte ens nämna att ni är överlägsna och tar oss lätt.
Förstår nämligen om ni är väldigt oroliga inför CL. Menar en sak att vinna över spanska lag, att vinna över engelska lag är en helt annan.
Lycka till!
Barcelona Den vise
2010-03-22 11:03
Pio Pio

Jag har aldrig haft intentioner på att håna motståndarens fans eller något sådant vare sig vid förlust eller vinst. Men jag blev väldigt irriterad över att vissa påstår att det är "modigt" att hålla på smålag. Kan inte se det från det perspektivet då jag har en annan uppfattning.
Det verkar som om vissa "nya" fans har glömt att barca också har haft sina torra säsonger. Allt har inte varit i frid och fröjd. För bara 8 säsonger sen så slogs vi om fjärde platsen i ligan för att kunna säkra CL-spel.

Barcelona Den vise
2010-03-22 11:03
Pio Pio

Jag har aldrig haft intentioner på att håna motståndarens fans eller något sådant vare sig vid förlust eller vinst. Men jag blev väldigt irriterad över att vissa påstår att det är "modigt" att hålla på smålag. Kan inte se det från det perspektivet då jag har en annan uppfattning.
Det verkar som om vissa "nya" fans har glömt att barca också har haft sina torra säsonger. Allt har inte varit i frid och fröjd. För bara 8 säsonger sen så slogs vi om fjärde platsen i ligan för att kunna säkra CL-spel.

Barcelona El Timo
2010-03-22 10:56
Ämne: skriv inte bra om zl....
Jag förstår inte alls ditt inlägg, det är viktigt att en anfallare gör mål och det var väl ändå Z som sparkade in bollen så att man ger bort en straff är väl ändå inte riktigt samma sak som att man skriver någon annans namn.. komigen.. Alla på detta forum bör väl vilja att Z ska göra mål, klubben har spenderat fruktansvärt mycket pengar och för en anfallare är det viktigaste att göra mål..
Barcelona malique
2010-03-22 10:31
skriv inte bra om zlatan herregud, det målet borde han skämmas för, det var som om ngn gör mål och skriver ditt namn på
Barcelona Yaya24
2010-03-22 10:18
Hoppas Guardiola lär sig att inte byta ut Toure sådär igen, även fast han har ett gult kort. Busquets blir bara värre och värre för varje match som går. Skönt att Keita fick spela igår, lite rostig men de kommer.

När Marquez spelar så släpper vi alltid in minst ett mål verkar de som. Messi är fenomenal....
Las Palmas Pio pio
2010-03-22 09:58
Delarocha

Vi glömmer snabbt våra egna synder eller? Ska vi fortsätta älta det som drabbade Eto´o för nåt år sen så kan vi lika gärna dra upp vårt skit. Som en tändare som kastades på Roberto Carlos, den berömda grishuvudet och en JB whiskeyflaska. Och det var inte Boixos Nois som stod för denna "bedrift".

Och var jag såg igår så var det en publil som stöttade sitt lag och definitivt inte skrev några rasistiska ord mot någon spelare. Milito hyllades, Iniesta blev också hyllad i sin ingång på planen osv. Så nu ska vi inte ta saker ur kontext.

Den vise

Grundprincipen kanske är mer att kunna ta en vinst utan att klanka på folk sympatier. Räcker de inte med vinsten? Måste vi förlöjliga folks känslor kring "sitt" lag. Lev upp till smeknamnet. Det är liksom "seny" att kunna ta en vinst, det vi sysslar med nu är bara löjligt.
Real Madrid Raul_madrid
2010-03-22 09:56
http://www.youtube.com/watch?v=TLD5VW3Z7qo

zlatans unga år i MFF
Barcelona Mojito
2010-03-22 09:51
Okej, vi ska eg inte länka till aftonblaskan, men kolla in derass plusguide där Milito saknas och Barca tydligen använde sig av 4 avbytare.

Koll på läget? Njae...
Fail? Jaaa...
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-22 09:33
Messi: "Jag gav straffen till Ibra eftersom han är en anfallare och han behövde göra mål för att bryta den negativa trenden."

*Länktips.
Mr.ManUtd
2010-03-22 09:33
Såg eran match igår och jag behöver inte säga att Messi är fantastisk :P
Efter att Messi blev fälld så gick Alves(?) och gav Messi en puss på pannan och efter det tittade Messi på Zlatan som om han ville att Zlatan skulle slå straffen och det gjorde han också.
Barcelona Criff
2010-03-22 09:22
Kraków, Messi pekade på Zlatan igår, så tror han gav den till honom :P
Barcelona Kraków
2010-03-22 09:14
Funderar lite på Aftonbladets rubrik "Messi gjorde tre - sen bjöd han Zlatan på straffen".
Där de antyder då att Messi gav Zlatan ett mål för att han avstod att ta straffen.

Är det inte så att Barcelona har en policy att den som utsätts inte ska lägga straffen?
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-22 09:13
Fibonacci/

Både Piqué och Milito byttes ut för att de hade skadekänningar. Katalanen hade ont i vänstra knäet och argentinaren hade besvär med vaderna. Det ska göras några tester idag från klubbläkarna för att se hur pass allvarligt det är.

*Länktips.
Barcelona Fibonacci
2010-03-22 09:03
Ämne: Hahahaha, sitter och....
Har vi inte tillräckligt mycket intressanta saker i det egna laget så att vi behöver ta upp Real Madrid-supportrar?

Någon som kan svara mig, varför byttes Pique ut för igår?
Barcelona Rambla~
2010-03-22 09:03
Ruben Rochina opererade knäet i början av november i höstas och beräknades då vara borta till januari 2010 (se länk). Sedan dess har han kommit tillbaka och pendlat mellan Juvenil A och Barca Atlètic. Han är alltför överlägsen i Juvenil A enligt rapporter så till nästa säsong blir det garanterat Barca Atlètic för honom och kanske även lite inhopp i a-truppen precis som under försäsongen 2009.
Atlético Antonio Lopez
2010-03-22 03:38
Snackades mycket om Ruben rochina efter sommaren som en av många talanger i det spanska ungdomslaget, undrade om någon har koll på hur det går i hans utveckling. Fortsätter han att imponera, har det stannat upp, tror ni på möjlig speltid i a-laget till nästa säsong osv. Tacksam för svar.

Fin vinst idag förresten, Messi är allt ifrån mänsklig.
Barcelona tano
2010-03-22 02:22
Ämne: tack messi för ännu ....
Jadu Kung Messi. Då kanske Zlatan har gjort Messi sällskap på dem blindas sida. För jag vill minnas att Messi missade flertalet lika öppna lägen i höstas!

Tänka sig... Svårigheten verkar därmed ligga på världsklass nivå!?! ^^
Barcelona PepGuardíola
2010-03-22 02:11
Brukar inte bry mig om felskrivningar annars men här var det så uppenbart och såg väldigt märkligt ut.
Barcelona PepGuardíola
2010-03-22 02:11
En liten kommentar/fråga till Armin Samandis artikel bara.
Varför skriver du ut Futbol Club Barcelona och inte F.C Barcelona? Ännu konstigare blir det när du skriver Real Zaragoza F.C?!? Det gäller att vara konsekvent isåfall och skriva Futbol Club på dem också, eller gör som alla andra och skriv alltid F.C.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-22 02:01
Hahahaha, sitter och läser massa godbitar från Madrids forum..

Det går väldigt snabbt tills man glömmer bort det som hände för bara några dagar sen..

Det roligaste skrattet man får är ju att Madrid är en lagmaskin och Barcelona är ett one man team..

Visserligen kan jag hålla med om det just nu men dom har inte hört om dålig form etc..

Nej nej, vi har varit ett one man team i 4 år nu gubbar.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-22 01:52
Hatar folk som säger att man inte kan bli världens bästa spelare om man inte presterar i landslaget..

Hur i helvete hade dom tänkt sig för superstjärnor som spelar i dåliga landslag?

Shevchenko, C.Ronaldo (Portugal är inte så bra), Zlatan m.fl

Finns ju hur många bra spelar som helst som spelar i blåbärs lag.

Blir så less.

"Sir RP" på Arsenal forumet måste fan få epic fail award 2010 för övrigt. Vilken pajas.
Barcelona Pep the King
2010-03-22 01:12
Zlatan Zlatan hur fan kan du missa såna lägen du fick!? Hur?

Barcelona KUNG MESSI
2010-03-22 01:07
tack messi för ännu ett hattrick . Andra raka hattrick på andra raka matchen . Tack pedro för en ännu fin insats o tack för att du visar att du är mycket bättre än blinda zlatan . Zlatan är eller verkar vara blind kanske har zlatan närsynhet o ser inte. Alltså kan någon här inne förklara för mig hur kan man missa såna öppna lägen . Om man tänker efter så är det svårare att missa dom lägen än att sätta in bollen. ps MESSI är en klass för sig själv
Annons: