/spanien/barcelona/forum/15810.aspx/spanien/barcelona/forum/15810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
MF Doom
2010-04-23 11:18
Finns visst ett klipp på nätet där dommaren vi hade i Inter matchen visade sig vara ett Inter fan. Han säger det personligen i videon.

Fuskande Inter kommer att stoppas så småningom. Dommaren kallas också Tjuv i Portugal! Dommaren är visst också kompis med Mourinho och har haft en resturang ihop.

Mourinho som är tränare är portugis, Figo är också portugis och jobbar för Inter. Sen har dom också Quaresma i truppen.

Varför får inte Samuel straff efteråt? Zlatans ben såg inte bra ut direkt.
Barcelona Hetfield
2010-04-23 11:05
Det skulle svida att åka ut ur CL (speciellt mot Inter), men samtidigt så kan man inte klaga

Semifinal plus ligatitel är inte fy skam med tanke på hur tunn truppen är. Om Sandro vinner så kommer han låta Pep få ta hand om alla spelarköp, jag vet inte riktigt om det är positivt med tanke på vilka som har köpts in
barcaleker
2010-04-23 11:05
Ämne: barcaleker

Vem är....
Världens bäste passningspelare :))
Vilken tid börjar matchen imorgon 2000 eller 2200 svensk tid?
elbraco
2010-04-23 11:02
Ämne: Aldrig G.Milito för ....
Håller med, i Barca måste man anpassa sig efter laget precis som Ibra fick göra, och hur skulle Balotelli lyckas med det...?
Barcelona kallesiete
2010-04-23 10:45

På lördag skiter jag fullständigt i hur det ser ut. En match som bara ska vinnas. Behöver inte vara något målkalas på något sätt. Låt hellre hungriga reserver hoppa in än dom tröttkörda nyckelspelarna. Bättre dom är ordentligt motiverade.
Bojan, Touré, Jeffren, Milito eller Marquez och Puyol bör alla spela. Zlatan också för att få ännu mer matchtempo.

På ons ska Ibra, Messi, Xavi, Alves och company vara hungriga som vargar.
Aléx
2010-04-23 09:15
barcaleker

Vem är "havi"? :)
barcaleker
2010-04-23 08:35
Xavi och messi på bänken imorgon tack så att de är fräscha på Onsdag. Om de behövs kan de spela i andra halvlek. Matchen mot Inter känns som årets match. Viktigare än båda EL Classico. Vinna Champions League i madrid känns större än ligan.(som vi kommer vinna) Hur som helst. Vill se lite ändringar till tisdagsmatchen.
...............Valdes...............
Alves........Pique......Milito........Abidal
.............Toure....Busquets....
................Havi..................
Pedro.............Messi.............Bojan

Milito spelar istället för Pyol som är avstängd. Abidal är tillbaka och känns som ett mer rutinerat och säkrare alternativ än Maxvell.
Toure skall spela istället för Keita. Vi måste ha en defensiv mittfältare så att Busqets och Xavi får vara mer offensiva och hjälpa de 3 framåt.
Bojan är hungrig snabb och målfarlig och gjort de bra då han spelat tex matchen hemma mot arsenal och matchen innan i ligan då han gör 2 mål. Zlatan passar inte in i den här matchen. Vi måste spela bollen på marken och snabbt och med messi i en fri roll och 2 snabb yttrar så får Inter de svårt. Barca brukar göra i snitt 3.5 mål hemma så 2-0 låter och är inte så svårt. Hoppas vi får se ett hungrigt och aggresisvt Barcelona från start precis som bortamatchen mot Arsenal.
Aléx
2010-04-23 03:01
Riktigt bra krönika Adil Öngün, tummen upp!
Det var den bästa krönika jag läst på länge här på SF.

-----------------------------------------------------

Jag vill ha ondag, det här inte bra för mig att lägga klar vaken på sängen och tänka på onsdagens match. :)
Tur att man är ledig imorn.

Jag har höga förväntningar på matchen och både hjärnan och hjärtat säger att vi går vidare, jag vill se en hungrig Barca som krigar i 90min plus tilläggstid.
Barcelona Barca-nist
2010-04-23 00:58
ADIL ÖNGÜN

poetiskt fint av dig!

Tack
Barcelona Pep the King
2010-04-23 00:27
BlueRed

Wow mäktig Tifo!

Ärligt talat tror ja att Barca publiken och Barca spelarna kommer göra ett stort Helvete för Inter spelarna.

Inter spelarna kommer få det sjukt tufft!
Barcelona BlueRed
2010-04-23 00:23
Mäktigt. Hoppas det blir världens tifo, sånger och mycket ljud från publiken! Se länk.
Barcelona ★Sami★
2010-04-22 23:42
Vill ha Onsdag nu!
Barcelona Hetfield
2010-04-22 23:21
De får gärna ta Marquez, men Milito ska ingenstans!

Balotelli kommer bara ta ifrån möjlighet för Bojan att utvecklas
Only God Can Judge Me
2010-04-22 23:18
Aldrig G.Milito för Balotelli. Balo är en grym ung fotbollsspelare. Men hans attytid är inget vidare, vet man inte om i framtiden. Barca orkar inte med såna i laget.

Så nej tack. hämta från vår akademi istället. jag skulle inte vilja att det hände. Milito är f'n grym back. Så varför betala 20 miljoner euro PLUS Milito?

Försöker Inter och Moratti lura Barca än en gång? hoppas Barca INTE går med på det. Ifall snacket går för fullt framöver.
elbraco
2010-04-22 23:08
Japp, mycket välskriven och inspirerande krönika!!!
Barcelona Hetfield
2010-04-22 23:07
Om Atletico lyckas vinna mot Liverpool utan att släppa in ett mål så tror jag på mirakel!

12-0 till Barcelona mot Inter!
Barcelona Sersari
2010-04-22 22:32
UNDERBAR krönika av Adil Öngun! En av de bästa krönikor jag har läst på SF. Fortsätt så Adil!

Först match mot Xerez, sen jävlar är allt fokus riktat mot Inter på hemmaplan!
Barcelona Barca4eva
2010-04-22 21:23
Chelsea cfc 8

Very good job :D
Barcelona Messidinho_10
2010-04-22 21:20
Vilket drag i matchen A.Madrid mot Liverpool bra match.
Barcelonistas
2010-04-22 21:16
Chelsea cfc 8

bra vid mannen, fortsätt så!
Barcelona Messidinho_10
2010-04-22 21:16
Vi har redan läst om det vi vet redan.
Barcelona KUNG MESSI
2010-04-22 21:13
Nu kan Balotelli vara på väg till Barcelona...
Nu skriver italiensk media att agenten Mino Raiola jobbar på en övergång till Barcelona.

balotelli är verkligen en grym spelare
Barcelona Gabriel
2010-04-22 21:12
addeh

Säger bara att jag inte unnar det laget något gott alls, snarare tvärtom. Sucios!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-22 21:09
Kom på en sak. Det kanske får er att må bättre.

Har ni tänkt på att Barca egentligen behövde gå för 2-0 minst hemma mot Inter oavsett vad?

Jag menar, hade matchen slutat 1-1, 1-0, 2-1, 0-1... alla resultat skulle innebära att Barca var tvungna att vinna med minst 2-0 för att vara på den säkra sidan.

Nu är vi ju TVUNGNA att vinna med minst 2-0, men spelare som Messi är gjorda för pressade lägen.

Nu kör vi...
Barcelona Barcanist
2010-04-22 21:05
Chelsea cfc 8

Grym video!
Atlético addeh
2010-04-22 21:04
Gabriel /

Det glömmer jag inte, men vad har det med Europa League att göra? Hoppas hellre att ett spanskt lag går till final än ett engelskt.
Och ja, Torres är tyvärr skadad.
Atlético addeh
2010-04-22 21:02
Hetfield /

Alla gillar Messi innerst inne, går inte tycka illa om den mannen, eller vad han nu är för något.
Barcelona Gabriel
2010-04-22 21:01
addeh

Du glömmer att det skitlaget alltid tar poäng mot oss och skiter på sig mot det andra äckel laget från huvudstaden. Må dom förlora med 0-5!
Barcelona Gabriel
2010-04-22 21:00
Hetfield

Gracias!

Men va, ingen Torres från start? Just det, han skadade sig elr hur var det? Då blev det hela genast mycket mera ointressant.
Atlético addeh
2010-04-22 20:59
Jag hoppas starkt på Atletico, dem har haft det så trögt i ligan och dem är värde lite framgångar.

Go Atletico!
Annons: