/spanien/barcelona/forum/15809.aspx/spanien/barcelona/forum/15809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-03-17 11:55
Typiskt. Som Les Corts sa, det är precis det här som inte fick hända. Nu får Iniesta ta mer ansvar i en "Xavi-roll".
Barcelona Les Corts
2010-03-17 11:53
Hörde också det precis. Precis det som inte skulle hända. Det hade blivit svårt nog ändå, även med Xavi. Har stor respekt för den tyska förmågan att (nästan) alltid höja sig när det gäller.
Barcelona Cristocea
2010-03-17 11:52
Ribery har ingenting att hämta i Barca. Inte för att hans spetskompentens inte är tillräckligt, utan att vi förfogar några av världens främsta talanger på frontnivå. Den katalnska drömmen är trots allt. Ett 100%-aktigt katalanskt Barcelona.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-03-17 11:48
Enligt Mundo så skades Xavi på en träning och kommer vara bort mellan 10-15 dagar och misar därmed Stuttgart :(
Barcelona ★Barca★
2010-03-17 11:42
Ribery är sjukt bra men han är skadad för mycket. Han kan gå till Real och sitta på deras avbytar bänk.
Barcelona Abbe.
2010-03-17 11:39
Ämne: Du e keff......
Inte ett dugg. Hans prislapp är stor, även om den antagligen är lite mindre den här sommaren. Däremot är han oerhört skadebenägen, en riktig glaslirare, därför anser jag att det finns bättre och billigare alternativ än Ribery. Därmed inte sagt att han är en dålig spelare.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-17 11:31
Du e keff..
Barcelona Abbe.
2010-03-17 11:30
Ämne: assså shiit tänk om ....
Jag.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-17 11:27
assså shiit tänk om vi får Rebery..

Rebery Zlatan Messi ????

Vem tackar nej?
Barcelona westinho
2010-03-17 11:22
"Enzo Bronzetti: Ribéry spelar i Real Madrid nästa säsong"

Synd för honom..
Canaletes
2010-03-17 10:40
Lite humör innan matchen passar bra

11 seniorspelare mot ca100 pojkar
Real Madrid N(N)
2010-03-17 09:47
I de här matcherna? Han är Inters överlägset sämsta spelare och håller på att på egen hand spela ligaguldet ur händerna på dem. Han var första mötets utan konkurrens sämsta spelare och var usel fram till målet igår. Kom inte och säg "i de här matcherna", för i Inter så har han varit usel i samtliga stormatcher. Märkte du av honom under gruppspelet när han behövdes som mest?
Canaletes
2010-03-17 09:40
Kolla på länken

El Día Después.
4 min bara Messi från matchen mot Valencia

Cañizares hyllar Valdés också
Barcelona Calavera
2010-03-17 09:19
OK, Sneijder var lysande men Eto'o visade hur respektlöst han blev behandlad förra sommaren. Hans målsnitt sett över hela säsongen är ju inte jätteimponerande, men i de här matcherna sviker han bara inte och sådant förtjänar enorm respekt.

Hittade Zlatans o Eto'os ligastats:
Zlatan : 12 mål på 1601 minuter (ett mål var 133:e minut)
Eto'o : 8 mål på 1704 minuter (ett var 213:e minut)
Barcelona kallesiete
2010-03-17 09:14

Calavera
Du behöver inte överdriva. Inter var fantastiska, Eto'o var bra och fick dessutom avgöra men han hade missat ett x antal bra lägen tidigare. Hade det varit Zlatan hade det kokat över här inne. Dock hade allt varit förlåtet efter målet.

Man of the match var utan tvekan Sneijder.

Tror och hoppas att Zlatan kan göra en riktigt bra match ikväll. Det måste bli Henry, Zlatan, Messi.
Barcelona Calavera
2010-03-17 09:08
Jag glädjer mig med Eto'o: man of the match i en "omöjlig" fight som den på Stamford Bridge visar att han lika mycket som tidigare är de stora matchernas man.

Tänk om Zlatan kunde visa en liknande utveckling nu under de sista åren av sin karriär. Han har ju flerdubbelt större talang än Eto'o, men ett ack så skört psyke. Förhoppningsvis har klubben gett honom lite hjälp nu, så att han slipper bli ett nervvrak bara därför att det är Champions League det handlar om. Den som lever får se.
Barcelona kallesiete
2010-03-17 08:50

Självklart kan nästan alla lag som är kvar gå hela vägen och vinna men det känns som att det först och främst står mellan oss, Inter och united nu.
Barcelona Boixos Nois 81
2010-03-17 07:12
Ämne: Fan vad mycket bättr....
Den där "juggen" som du pratar om är född i Sverige o bott förmodligen längre i Sverige än vad du har gjort. Oroa dig inte för våra spelare om jg var du så skulle jag oroa mig för Madrid spelarna....
Barcelona Blaugrana83
2010-03-17 05:37
Ämne: Fattar inte på mig e....
men till skillnad i real matchen så tog spelarna ut segern innan matchen startade, här är det bara vissa fans som tar ut segern i förskott inte spelarna lr guardiola
Barcelona ¡Barça!
2010-03-17 04:47
Sa Eto'o det till Drogba? Källa på det? Måste missat det
Barcelona älskabarcelona
2010-03-17 02:15
Etoo till Drogba : ''you are a fucking disgrace'' . Wow vad händer med CL än så länge !? Ska året då Porto vann upprepas? 2 mindre bra lag i CL final ? haha . Nu tycker jag att vi har världens möjligthet att ta hem det för 2a året irad . Ser bara United som utmanare av de lagen som är kvar .
adil [blaugrana]
2010-03-17 01:09
pokke

Svinet Drogba kommer aldrig bli lika stor som Etoo. I Cl studion satt de och ständigt påpekade hur fantastik Drogba är. African Footballer of the Year m.m. När sedan utfryste Etoo sticker fram och återigen avgör en match av stor dignitet, ja då måste de gått upp för dem hur stor Eto'o är i jämförelse med the biggest loser of all time - Drogba.
adil [blaugrana]
2010-03-17 01:02
Är rätt orolig inför morgondagens drabbning. Pratas inte så mycket om vår match som hamnat i skuggan av Chelsea-Inter. Allt och alla har i princip redan skrivit in oss i kvartsfinalen. Precis som i fallet Madrid.

I gruppspelen gick det knackigt för oss på Camp Nou. Det kommer att behövas en perfekt match från vår sida. Nyckeln ligger i att inte släppa in första målet!
Barcelona pokke
2010-03-17 00:54
För tredje året i rad så avslutar Drogba CL med äran i behåll. Först var det mot United i finalen, klassiska ''Fucking disgrace'' och rött kort i år. Undra vad han hittar på kommande CL.
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-03-17 00:48
Rambla~

Man måste få dryga lite :)
Barcelona Rambla~
2010-03-17 00:45
Ämne: "alla eran spel....
Det som verkligen är roligt, är vilken stor grej ni gör av att vara serieledare. Detta med hela 2 plusmåls marginal.
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-03-17 00:35
"alla eran spelare" nu hänger jag inte med.
För övrigt är väl 0-1 borta mot fd. serieledarna helt ok.
Barcelona Trippeln
2010-03-17 00:35
Jag tycker att Manchester kan besegras med rätt taktik tämligen enkelt(igentligen inte).Sätt Yaya Toure eller Pique på Rooney så har du vunnit matchen.
Barcelona Patrick Kluivert
2010-03-17 00:26
När spelade vi 4-4-2? Enligt gubben på viasat så har vi gjort det nu på sistone? :S
Barcelona Messidinho_10
2010-03-17 00:24
Men han är iafall bättre än alla eran spelare och sänkte er på el clasico med en bomb.
Annons: