/spanien/barcelona/forum/15808.aspx/spanien/barcelona/forum/15808.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2010-03-14 23:20
real leder ligan på 2 plus mål och puertan firar som om dom vunnit cl haha..
Barcelona Ravo
2010-03-14 23:12
Ämne: Real befäster sin se....
Jag hade för mig att deras serieledning va historisk och att inget annat lag kommer nog kunna slå serieledningen som de har haft.
Barcelona ¡Barça!
2010-03-14 23:08
Äntligen gör Henry en bra match, och Messi du är underbar!
Barcelona westinho
2010-03-14 23:08
Barca4eva

Lär inte finnas någon länk till matchen idag. Imorgon eftermiddag kan du säkert hitta den någonstans.
Barcelona Rambla~
2010-03-14 23:07
Real befäster sin serieledning. Hehe, de har 2 plusmål mot Barcelona. Stabil serieledning det. :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-14 23:06
Real hade vunnit ändå, med eller utan en bra domare. Men visst f*n fick dom mycket hjälp idag.
Barcelona Barca4eva
2010-03-14 23:05
länk till matchen någon?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-14 23:03
Messi avgör stormatch efter stormatch. Han spelar på en egen nivå. Dessutom verkar han ha toppat formen precis lagom till säsongsavslutningen.

Hoppas att Henry fortsätter spela som han gjorde idag. Få spelare som ser så eleganta ut när dom spelar. Han kan vara magisk ibland.
Barcelona Rambla~
2010-03-14 23:01
Självmord av Valladolid att spela med en så hög backlinje utan att sen sätt press på madridspelarna. Sätter man sen heller inte sina chanser så är utgången given redan på förhand. Naivt försvarspel från många lag i de nedre regionerna i Spanien.
Barcelona Barcaholic
2010-03-14 23:00
Från reals syn så tycker jag att Domaren får priset som Man of the match sen kommer väl higuain ;).
Barcelona Hetfield
2010-03-14 23:00
Shi

Det är väl människans problem, när vi stöter på problem så är det lättare att skylla på andra än att titta i spegeln och ändra på saker och ting, ni behövde en person som ni kunde lassa all skit på , det blev Higuain

Jag kan garantera att om vi åker ut mot Stuttgart, och Zlatan missar öppna lägen så kommer folk att kasta bajs på honom också

Michael Jackson skrev ju låten "Man in the mirror", bra låt om detta ;)
Barcelona westinho
2010-03-14 22:59
Rambla, Shi

Håller med er båda två. Jag tycker inte Higuain förtjänar att få så mycket skit som han fick, då det var hela laget som kollapsade. Jag tycker bara det är konstigt hur man kan "hata" en spelare, för att sedan ett par dagar senare "älska" honom.

Håller även med Criff;

Real Madrid har köpt in många nya spelare, som inte känner av CL-förbannelsen. Real Madrid räckte inte till över 4 halvlekar helt enkelt. Lyon var det bättre laget 3 av 4 halvlekar.
Barcelona Alvés
2010-03-14 22:59
tror han syftade på någon person, men vi kommer säkert få reda på det imorgon i sport:) dom är snakes som får reda på allt
Barcelona Sersari
2010-03-14 22:57
Någon som vet vad Messi menade med texten på hans tröja? Är "Valen" en person, eller syftar han på Valencia? Hur blir översättningen på svenska?

Kanske får svar imorgon av SPORT.
Barcelona Alvés
2010-03-14 22:56
hehe vill inte låta barnslig men gago fick speltid efter ett år och är det inte sen matchen mot oss 2-6 syftar jag på då.. tror faktiskt det haha
Real Madrid Shi
2010-03-14 22:54
westinho

Jag har varit på SFs forums ett bra tag om det är en sak jag lärt mig är det att man ska ta 90% av vad som skrivs med en nypa salt, det är så ofantligt många fjortisar och äldre okunniga fans som inte kollar på någon fotboll mer än sitt eget lag samt får allt sitt nyhetsflöde från Aftonbladet. Dessa personer saknar all form av logiskt tänkande och objektivitet.

Min åsikt av Lyon matchen: Vi tar ledningen tidigt och dominerar stort i första, matchen kunde dödats av Higuain, tyvärr små marginaler gör att bollen tog i insidan av stolpen. I andra halvlek tror hela laget att man kan promenera sig förbi Lyon och trycka in 2-0 när som helst, när man sedan märker att Lyon är ett helt nytt lag i 2a blir man tagen på sängen och lyckas inte vända rytmen.

Amatör misstag, det är lagets fel inte Higuains.
Barcelonistas
2010-03-14 22:54
ronaldo haha herregud..
Barcelona Criff
2010-03-14 22:52
Shi, Rätt kul att du säger mental spärr på hela laget i CL, konstigt då att hela er startelva är i stort sett nya och inköpta spelare som presterat i CL innan.
Tror snarare er spelide och ert spel helt enkelt inte räcker till mot större lag.
Era brister blir så synliga mot lite mer skikcligare lag.
Barcelonistas
2010-03-14 22:50
Gago världens bästa spelare ska in!!! :)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-14 22:47
Gago får spela efter 1 år :) haha
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-03-14 22:46
lever Gago ? :O
Barcelona Rambla~
2010-03-14 22:46
westinho

Det är ju fånigt av Puertan att skylla allt på Hiquain efter matchen mot Lyon. Hela laget verkade ju få total kollaps i andra halvlek. Inte minst Pellegrini som blev helt utmanövrerad av Puel, Lyons tränare. Vanligtvis hyllar de Hiquain, vilket han också är förtjänt av, för att sen ha honom som hackkyckling efter en fiaskomatch i CL. EN match!
Barcelona westinho
2010-03-14 22:43
Boixos Nois 81

Om han befunnit sig i straffområdet hade han utan någon som helst tvekan slängt sig.
Barcelona Boixos Nois 81
2010-03-14 22:41
SÅG NI???? Ronaldo föll inte på marken??? Jag var helt säker på att han skulle ramla
Canaletes
2010-03-14 22:40
el Flaco

Om ja uppfattade ditt inlägg rätt.
Torres suger när han spelar med landslaget..

Det ända som räddar han är hans finalmål
Barcelona westinho
2010-03-14 22:40
Shi

Jag läste lite på ert forum efter matchen mot Lyon, och då var Higuaín inte speciellt populär. Då höll alla madridistas med om att Higuain inte håller i stormatcher.

Nu, när han gör en bra match mot ett av ligans sämsta lag är allt glömt.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-14 22:39
MIlan ledder med 1-0 i 90 minuten

sedorffffffffffff:D
Real Madrid Shi
2010-03-14 22:37
Rambla~

Mot Liverpool sög hela laget och i CL är det någon mentalspärr på hela laget, inget man kan skylla på Higuain. Det är små marginaler mot Lyon, insidan stolpen liksom.

Han har klivit fram när vi behövt honom som mest, dock inte i CL men han har inte heller fått chansen o spela sådär jättemånga viktiga CL matcher. 2 åttondelsfinaler har det blivit.
Barcelona Barca4eva
2010-03-14 22:35
herregud...grabbar, nån av er som kan länka matchen?asså hela matchen inte highlights...jag missade matchen på det värsta viset som finns..genom att glömma...oh herregud.

Barcelona kallesiete
2010-03-14 22:34

Är det någon i madrid som jag har full respekt för så är det just Higuain. Tycker han är riktigt bra och han verkar vara sportslig av sig.
Annons: