/spanien/barcelona/forum/15794.aspx/spanien/barcelona/forum/15794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sam
2010-03-16 23:10
Hetfield

Real Madrid på den listan är inget konstigt. Har hänt 6 år i rad nu ju :)
Barcelona Barcadinho.
2010-03-16 23:10
Jag måste bara gnälla på Chelseas fotbollsstil.
Vad är det för fotboll, jösses?
När jag tittar på deras matcher så tror jag att det är 80-talet än (skönt på ett sätt eftersom jag känner mig ung, hehe).

Asså, skit fotboll. De kör med kraft hela tiden, långa bollar mot boxen helt blint, inga riktigt tekniska fötter, knappt några fina rörelser som fastnar i minnet. Alla spelare är stora och starka som bulldozer.

Ok, jag vet att jag har växt upp med den sydliga stilen och jag tycker att det är det vackrast. Men hallå, det finns ju lag i PL som Arsenal och United som har lärt sig den tekniska stilen. Skaffa ett par små grabbar i truppen, men som vet hur man snurrar runt en motståndare.

Chelsea, var är elegansen?

Barcelona DM1982
2010-03-16 23:09
Ämne: Tänk både Real och C....
"Nu har vi en öppen väg till finalen".

Är du allvarlig eller? Om spelarna bara har 1 % av din inställning till motståndarna i CL så åker vi ur turneringen direkt.
Barcelona Viva la Pepa!
2010-03-16 23:09
Jag vill absolut inte att Barca ska få Moskva i kvarten, i och med hur de har presterat mot Kazan samt Kiev.

Tråkigt att Palop som vart helt magiskt denna säsong ska göra sitt största mistag i denna viktiga match.
Barcelona Hetfield
2010-03-16 23:08
Det här måste vara årtiondets konstigaste CL , titta vilka lag som har åkt ut: Chelsea, Real Madrid, Liverpool, Juventus osv.

Westinho

Absolut, Valdes gör ju aldrig några tabbar...
Barcelona westinho
2010-03-16 23:07
Förresten, det var ett par stycken idag som sa att Palop är världens bästa målvakt. Världens bästa målvakt gör inte sådana tabbar. Valdés är Spaniens för tillfället bästa målvakt.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-03-16 23:05
"Det gär ej att förstå hur real gjorde sig av med Sneijder,
men det är lika oförståeligt hur Barcelona kunde göra sig av med Eto'o "

CO-Sign helt klart.
Barcelona westinho
2010-03-16 23:04
För att Barca ens ska kunna vara i närheten av finalen krävs ödmjukhet och en jävla vilja, som förra säsongen. Alla matcher är finaler nu.

Mot Stuttgart imorgon vill jag se spelarna kämpa som djur precis som mot Inter på Camp Nou. Dags att visa hjärta.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-03-16 23:04
Dubbel
Barcelona Koeman!!
2010-03-16 23:02
Jag förstår fortfarande inte varför real gjorde sig av med Sneijder. Lätt matchens spelare som stod för en helt underbar pass till Eto'o.
Barcelona Messidinho_10
Tänk både Real och Chelski är redan ute, nu har vi öppen väg till Finalen iafall :)

Men imorgon gäller det ingen underskattning ut och gör er jobb kör över Stuttgart direkt!!!
Barcelona BlueRed
Satan vad viktigt detta var för Italien, för deras kamp mot Tyskland. Oavsett vilket storlag man håller på i Italien så bör dem vara glada över att Inter är vidare. Med tanke på Serie A.s status så är den där 4.e CL platsen så otroligt viktig.
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-03-16 22:58
Alltså 6 lag klara för kvartsfinalerna!

ENGLAND:
Arsenal
Manchester United

FRANRKIKE:
Lyon

ITALIEN:
Inter

RYSSLAND:
CSKA Moskva

TYSKLAND:
Bayern Munchen
2010-03-16 22:58
Naaw, stackars Sladjan..

Payback is a bi**h !

Tyckte han var så kaxig sist Sladjan och nu får han tillbaka, haha. Yes!
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-03-16 22:55
Fan vad ledsen Sladjan är! AHAHA
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-03-16 22:55
Ämne: Drogba? Grande Samue....
Håller med där, Chelseas spelstil e alltid oroande för ett lag som Barca,
nu kan Barca bara slänga CL titeln på egen hand..
ManU känns som det tuffaste laget kvar men inte tillräckligt tuffa för Barca.. dom har roony o thats it! Pique vet hur man filtrerar bort honom..

THIS IS BARCAAAA!
2010-03-16 22:54
Hetfield..

Känner exakt samma, dom låter som min kompis som är Madridsta, han säger att Madrid aldrig är dåliga utan kommer hela tiden med ursäkter och massa jävla goja..

Fan, get real ! Chelsea var kassa idag.
Barcelona Hetfield
2010-03-16 22:53
Patetiskt hur Viasat studion ska försöka "förklara" och ge ursäkter för varför Chelsea åkte ut

Jag kan väl göra det enkelt: Chelsea var dåliga!
2010-03-16 22:52
John Terry: Its a f***ing discrace!
Barcelona Pep.G
2010-03-16 22:51
Rambla

För ungefär ett år sedan så hade vi också kryssat borta mot Lyon med samma siffror och då var alla lite skärrade, men Barca i Champions League på hemmaplan är ett helt annat Barcelona. Alla våra borta matcher förra säsongen slutade 1-1 :P
Barcelona Vampíro
2010-03-16 22:51
Hehe, Mourinho var påväg att dra en "Pep" längs sidlinjen men han kom nog precis på att det var Chelsea han mötte.

Måste också hylla Inters försvarsspel, Lucio och Samuel är två jättar där bak som täcker allt och alla, de låter inte Drogba få en enda cm i straffområdet.
Barcelona Smogen
2010-03-16 22:49
För exakt ett år sedan såg Barcelonas spel allt annat än lovande ut, den stora vändingen kom mot Lyon i åttondelsfinalen hemma på Camp Nou. Vi får hoppas att det blir en repris i år...
Barcelona Hetfield
2010-03-16 22:48
Duda

Jovetic är bra, men det är en släpande anfallare, man kan kanske skola om honom
Barcelona tarrak
2010-03-16 22:47
Någon som vet om svenska penyan har någon träff i GBG imorgon?
Barcelona Vampíro
2010-03-16 22:46
Iniesta ifjol, Eto'o i år, nästa år lär väl Hleb skicka ut Chelsea på Stamford Bridge.

Man är glad nu men allt kan ändras imorgon, vi måste likt förra årets slutspelsmatcher på Camp Nou att anfalla med hela laget från första början.
Barcelona Duda
2010-03-16 22:46
Vad tycker ni om Fiorentinas Jovetic till Barca? Jag menar, killen är en av världens största talanger, endast 19 år, vänsterfotad men är fan minst lika bra med högern, har gjort mål och fina insatser mot bra lag som Liverpool och Bayern i Europaspel... Tror att han skulle passa fint som ersättare till Henry ute till vänster, även fast jag vet att vi har våran Pedro.

Tycker att han är för bra för att spela i Fiorentina och jag skulle bli förvånad om han är kvar efter säsongens slut, om nu inte Fiorentina lyckas att ta sig till CL även nästa säsong.

Vet dock inte hans värde men skulle tipa på runt €20-25 miljoner?
Barcelona Hetfield
2010-03-16 22:45
Förövrigt bedrövligt av Sevilla att åka ut på hemmaplan mot Moskva, det ska de klara av
Barcelona Abbe.
2010-03-16 22:45
Ämne: Real sålde Sneijder ....
Haha, lysande!
adil [blaugrana]
2010-03-16 22:44
Drogba? Grande Samuel Eto'o! Så jävla stor spelare!

Därmed är våra två största konkurrenter om CL bucklan ute ur turneringen. :)
Barcelona Rambla~
2010-03-16 22:44
Jag blir inte förvånad om vi åker i morgon. Inte för att jag tror det, men om vi är ärliga så ser vi verkligen inte lika heta ut denna säsong. Än så långt ska tilläggas.
Annons: