/spanien/barcelona/forum/15772.aspx/spanien/barcelona/forum/15772.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Peshmerge
2010-05-14 14:39
Imorn bär det av till barca och se sisa matchen på plats...jävlar va GÖTT hoppas messi gör 15 mål:D
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-05-14 14:33
Gabriel//

Sorry för sent svar men here it goes: Jag kan absolut hålla med dig att det kan bli tunt med endast Busquets som defensiv mittfältare och att Keita mer är en box till box spelare. Men jag tycker att om Yaya ändå vill lämna klubben kan man lika gärna använda honom för att minska priset på Cesc. Jag tror inte Yaya vill vara andravalet ytterligare säsonger och let's face it, Pep har ju verkligen visat att Busquets är nummer 1 ett som pivote i Barcelona. Förstår du vart jag vill komma? Tänker Yaya ändå lämna kan man ju lika gärna göra det bästa av situationen.

Sen vet jag inte om det räcker med Busquets, Keita och kanske Oriol Romeu som klubben har höga förväntningar på. Det är möjligt att man måste investera i en ny back up till Busquets.
Barcelona el Flaco
2010-05-14 14:29
Ktoor^,^/

"Zlatan har presterat myyycket bättre än Cristiano"

"För mig spelar det ingen roll om Keita går. Han har ej varit så bra denna säsongen(bara i början såklart)."

C'mon son!

För det första, C. Ronaldo har varit bättre än Zlatan den här säsongen och det går inte att säga emot. Han har räddat Madrid hur många gånger som helst och nästan tagit över ledarskapet i omklädningsrummet.

För det andra, Keite bidrar med djupledslöpningar, styrka och kamratanda. Bara för att han nu inte gör lika många mål som han gjorde under de första månaderna betyder det inte att han har varit dålig. Keite behövs för att bryta mönstret och även om han kanske inte är given i startelvan om Xavi och Iniesta är friska så ser jag på Keite som en oerhört nyttig truppspelare.

Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-14 14:15
C.Andrés//

Förblinda inte dig själv. Det är stor skillnad på att dominera i franska ligan och pl. Faqbregas har stått för 19 mål och 17 assist denna säsongen för arsenal och detta trots att han varit skadedrabbad. Det är klassksillnad på honom och Gourchuff (stavning).
Canaletes
2010-05-14 14:13
Ktoor^,^

Niggah please...
Ktoor^,^
2010-05-14 13:50
Vampíro

För mig spelar det ingen roll om Keita går. Han har ej varit så bra denna säsongen(bara i början såklart).

Men att sälja Toure skulle inte vara bra för barca eftersom han kanske är en av världens bästa på den positionen.
Barcelona Barca4eva
2010-05-14 13:33
Ktoor^,^

Tyvärr inte :/
Ktoor^,^
2010-05-14 13:30
Leo.Leandersson=Madridistas

Zlatan har presterat myyycket bättre än Cristiano
Barcelona Vampíro
2010-05-14 13:02
Ämne: Lol, se länktipset o....
Haha sköna killar Yaya och Keite. Minns en intervju med Valdés och Abidal efter en viktig borta match förra säsongen, där Keite helt plötsligt dyker upp och skriker "BARÇAAA!".

De ska fan inte flytta från Barcelona, Pep behåll våra afrikaner!
Barcelona Gio Style
2010-05-14 12:56
Äsch här kommer det iaf.

Jag tycker inte att Keite platsar i Barca tyvärr, han bidrar oftast ingenting offensivt (förutom i början av säsongen). Han har viljan, löper mycket, men när han väl har bollen spelar han den oftast bakåt.

Ang. Fabregas så är jag kluven.
Att skeppa Toure vore helt fel det också, då MÅSTE vi värva en ny mittfältare. För vi har väl tyvärr ingen ung spelare som håller kvalitén för att rotera med Busquets och göra en si sådär 15-20 matcher? Rätta mig gärna om jag har fel =)

Personligen vill jag ha Arshavin som ersättare för Henry, snabb, bra med bägge fötterna och målfarlig.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-05-14 12:55
*glömde länk... såklart
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-05-14 12:54
Spola till sekund 38 (länktips)

Visst sitter den ganska bra? haha. Visst e bilden egentligen på Bojan va?
Barcelona Barca4eva
2010-05-14 12:52
Hetfield

Va händer med Sex då?XD
Barcelona Gio Style
2010-05-14 12:51
Jaha nu skrev jag ett långt inlägg som inte kom med... jobbigt.
Får skriva om det senare idag när jag orkar hahaha
Barcelona C.Andrés
2010-05-14 12:49
Tycker att Gourcuff är minst lika bra som Fabregas och trissar ner priset rejält. Den grabben kommer få blomma ut på allvar under sommarens VM,sen blir det en hetsig jakt på hans signatur.
Barcelona Hetfield
2010-05-14 12:48
Det är klart att man ska behålla Zlatan, MEN då får Pep bestämma sig för hur han vill spela. Det går inte att bänka en spelare som Zlatan, det leder bara till dåliga saker i laget

Det är intressant hur läget har blivit för Zlatan, i Inter så var han kungen, nu är han inte ens topp 3 i laget. Vem vet, han behöver kanske känna sig som nr.1 för att kunna prestera

Och sist men inte minst, Pep måste gå till ritbordet och försöka få in Zlatan i spelet, i dagsläget så står han bara i straffområdet utan att göra någonting vettigt.

Mitt tips är att flytta ner Zlatan och låta Messi och Villa spela bredvid honom:
Villa-Messi
Zlatan
Eller så kan man spela som Roma gör:
Zlatan
Villa-Messi-Iniesta
Xavi-Busquets/Toure
Barcelona Kim
2010-05-14 12:42

Sami, jag tycker samtidigt inte att man ska dra för stora växlar av Zlatans vår. Han gjorde en fantastisk höst där han faktiskt slog rekord i gjorda mål för en nykomling i Barça. Sen kom skador och med dessa även en formsvacka. Det är tyvärr inte helt ovanligt. Att Bojan petar Zlatan är lika sant som att Zlatan i många matcher petar Bojan. Olika anfall lämpar sig olika bra mot olika motstånd, om jag tillåts uttrycka mig lite upprepande. Vissa gånger vill Josep Guardiola ha snabba djupledslöpande anfallare, och andra gånger eftersöker han targetliknande spelare som kan suga in bollen. Det är ett sätt att bredda sitt register för att kunna spela på fler än ett sätt, vilket Guardiola själv har uttalat sig om flertalet gånger under hela säsongen.
Barcelonistas
2010-05-14 12:37
Leo.Leandersson=Madridistas

Cristiano har presterat bättre än ibra.
Barcelona ★Sami★
2010-05-14 12:36
Kim
Ok jag visste inte det bra du sa:) Det var en bild på Fabregas och David Villa. Kommer David Villa så ser jag inte hur Zlatan ska få speltid. Bojan petar juh nu Zlatan som får nöta bänk. Ska bli spännande att se. Guardiola har mycket att tänka på:)
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-05-14 12:34
vilken tycker ni av zlatan och crisrtiano vilken av dom har presterar mest ?
Barcelonistas
2010-05-14 12:33
Iniesta är Kung! :)
Barcelona Pep the King
2010-05-14 12:31
Zlatans öde avgörs på Måndag. Och Guardiola vill ha kvar han. Jag säger bara sälj i väg Zlatan.
Barcelona Kim
2010-05-14 12:28

Sami
Din länk fungerar inte, då sidan inte tillåter att man lägger en hotlink direkt till en bild.
Barcelona ★Sami★
2010-05-14 12:27
David Villa i Barca. Mums!!
Barcelona Kim
2010-05-14 12:23

Zinedine_Kaka:
Jaha.
Barcelona westinho
2010-05-14 12:22
Zinedine_Kaka

Men jag ser att du ändå tror att vi gör ett mål, trots att vi släpper in 19. Det tackar jag för!
Barcelona Pep the King
2010-05-14 12:22
Hoppas Zlatan lämnar. För köps David Villa in så vill ja inte se Villa på kanten. Jag vill se han på Zlatans position.
Zlatan=FAIL
Real Madrid Zinedine_Kaka
2010-05-14 12:09
Ni förlorar utan xavi
Barcelona Kim
2010-05-14 12:06
En fråga bara, är det någon här inne som känner Zlatan Ibrahimovic privat?
Barcelona L.A.M Nr 10 - Bäst I Världen
2010-05-14 12:05
lameG

Jag vet inte om jag vill Keite ska lämna. Han är viktig med sina löpningar. Ju mer jag tänker på det så vill jag faktiskt inte att vi ska köpa Cesc. Det känns som om han kommer bli väldigt överflödig då.
Annons: