/spanien/barcelona/forum/15759.aspx/spanien/barcelona/forum/15759.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Joan Gamper 1899
5/22/2010 15:22
Om Villa ska spela på vänsterkanten så är jag grymt besviken. Han köptes föratt producera mål inte spelare som ska vika inåt och skjuta (likt Messi, Henry, Pedro)
Barcelona barca kid
5/22/2010 15:18
Kolla in nikes nya reklam film. Se länk.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Bäst I Världen
5/22/2010 15:15
Det jag är lite orolig över är att vi absolut inte kommer ha någon bredd i laget nästa säsong.

Messi, Villa, Zlatan, Xavi, Iniesta och Sergio/Yaya kommer alla troligen vara ordinarie nästa år och ingen av de är spelare som utmanar från kanten. Messi har den här säsongen gått över till att bli mer av en släpande anfallare. Pedro har varit gubben i år som håller sig på kanten och skapar bredd.

Nu kanske några av er säger att ytterbackarna sköter det där. Naturligtvis ska Alves och Abidal komma upp men man måste ha någon på varje kant, i alla fall en, som hjälper till där ute. Och nej, David Villa är inte köpt till att vara vänsterforward.
Barcelona Arryhojt
5/22/2010 14:56
Ämne: Varför vill ni ha Vi....
håller med dig! riktigt bra anfall.....skulle inte skada jeffren direkt om han skulle bli utlånad
5/22/2010 14:54
Varför vill ni ha Villa på vänsterkanten ?

Pedro - Villa - Messi

Så ska anfallet vara plus får Zlatan, Bojan rotera med varandra, men vi vet också att Bojan kan spela på kanten så de är ingen fara. Jeffren kommer att få mindre speltid, vad tycker ni om att Barca lånar ut honom till Mallorca, Zaragoza, med flera mittenlag där han kan få spela mycket och bli en viktig spelare.
Barcelona Arryhojt
5/22/2010 14:48
Ämne: Riktigt dålig design....
hur kan du vara säker på att han komer figurera på vänster kanten ? tycker han passar mer som en center jag.....peace
Barcelona Shqipi
5/22/2010 14:44
Dessa presentationer som Barca och Real arrangerar när de köper nya spelare, hur länge har det här fenomenet funnits? Jag har aldrig sett engelska eller italienska lag (undantaget Eto´o förra året) presentera spelare på liknande sätt?
Kan tänka mig att de stora sponsorerna ligger bakom denna utveckling för att exponeras mer i media.

Nike passade ju på att jävlas med adidas förra året när Ronaldo hade på sig en T-shirt med en stor Nikelogga på. Adidas fick en liten hämd detta år när Villa presenterades.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
5/22/2010 14:35
Riktigt dålig design på nästa säsongs tröjor måste jag säga. Ser ut som dom blivit designade och tillverkade av toys´r´us. Dom ser alldelles hängiga ut och allldelles för mycket gult i dom. Barcelona skall spela i mörka färger och skall de vara rött så skall det vara vinrött. Som symboliserar kraft och guddomlighet.

Ps: Villa är en sanslöst klockren värvning. Finns inget annat än succe för honom. Han är född att spela vår fotboll. Och som jag alltid har sagt här inne så kommer han figurera väldigt mycket ute till vänster i anfallet.

Barcelona Criff
5/22/2010 14:31
Komiskt att folk kallar Mourinho för offensiv för han kommer köra med 4 anfallare, det är ju bara en av dem i Milito som spelar anfallare.
Resten spelar typ ytterbackar eller nåt.
Jag kan ställa upp med 11 anfallare, och sen parkera alla dem innanför målgården. Är det offensivt?
Barcelona Barca4eva
5/22/2010 14:19
KtoorBaloor

Om de värvar mycket med pengarna kan jag bara säga en sak , till cules och valenciafansen:

Villa ville komma hit med hela sitt hjärta!

Tror inte en enda person kan förneka det då, juste...de sade väl att Villas pappa arbeta ordentligt för att fixa den här övergången? :D
Silthrim
5/22/2010 14:18
N(N) :

Det får stå för dig , själv tycker jag tröjan är underbar.
Barcelona KtoorBaloor
5/22/2010 14:11
''Valencia rustar för CL
Med pengarna från David Villa ska Valencia stärka upp på flera positioner.''

Skulle inte Valencia betala sina skulder med dom pengarna dom sålde Villa för? Alltså så sålde dem sin bästa spelare och ljög om att det var för ekonomiska själ?
Barcelona Barca4eva
5/22/2010 14:09
Är det bara jag som börjar gilla bortafärgen nu?:O
Barcelona KtoorBaloor
5/22/2010 14:09
Ämne: någon som tycker att....
Han är en riktigt grym ''fastsituations spelare'' Han är iskall på båda straffar och frisparkar
Barcelona Barca4eva
5/22/2010 14:06
LIONEL_ibra

Visst är det!

Trippeln08/09

Njaaa, alla har sina bästa frisparksstunder..sen har vi redan Xavi/Ibra som tar de från vänster och Messi från höger. Men visst nån gång skulle han kunna ta de.
Barcelona LIONEL_ibra
5/22/2010 14:00
shitt vad snyggt det nya matchstället är!!
Barcelona Trippeln08/09
5/22/2010 13:57
någon som tycker att david villa borde ta frisparkarna för oss?
Han har väldigt bra frisparkar checka länktips
Barcelona Gabriel
5/22/2010 13:47
Bahahahahaha jag dör! Kolla länktips. Asså, haha, nej, jag saknar ord! :-D
Barcelona Villa7
5/22/2010 13:45
Ja den final platsen e vår, klippt o skuren för oss.. vi skulle spela final på vår ärkerivalers arena! Nästa års final blir också historiskt viktig för oss, Wembley är som vi alla vet arenan där vi tog vår första cl vinst. kanske därför de fört in så mycket historiskt på våra tröjor, med allt från färgerna på våra borta tröjor, och de röda shortsen
Barcelona basaric
5/22/2010 13:38
Messi har gjort 24 mål i Champions Leauge..
Barcelona LEO KUUNG
5/22/2010 13:29
Hur många mål har Messi gjort i champions Leugue under hans karriär?
Barcelona DM1982
5/22/2010 13:05
Man måste bara älska Van Bommel, både för hans inställning när han spelade med oss och för hans målgest när han gjorde mål mot Real.
Barcelona DM1982
5/22/2010 13:03
Ja, ikväll håller jag på Bayern med Van Bommel. Skulle vara trist om tråkInter vinner CL och speciellt om den ytterst osympatiske Mourinho gör det.

Skulle vara så sjukt kul att läsa om alla anklagelser och bortförklaringar om Inter inte vinner CL, att domaren kommer anklagas kan vi utgå ifrån.
Barcelona tikitaka
5/22/2010 13:01
Puyol lyfte väll aldrig pokalen i söndags ?
Barcelona el Flaco - Nah Mean
5/22/2010 12:53
"Jag håller inte på Barcelona för att de vinner massa titlar. Självklart gjorde det inte ont att se Puyol höja ligapokalen för andra året i rad i söndags, men anledningen till att jag har fastnat så för klubben FC Barcelona är, som för de allra flesta Barcafans (hoppas jag!), lagets sätt att spela fotboll på."

Ännu en härlig krönika från Henrik Johansson. Den tackar man för.
Barcelonistas
5/22/2010 12:45
fyfan de gör så ont i hjärtat o se 2 lag i cl finalen som man hatar så oerhört mycket!
Barcelona NoGo™
5/22/2010 12:43
Jag håller mina tummar för Bayern och Van Bommel ikväll, tål fan inte Inter och Mourinho alltså. De ska ju inte ens vara i finalen men de får väl njuta så länge det varar för kan garantera att de inte kommer till nån mer final på ett bra tag.

Man kan ju hoppas på att Samu (en av mina favoritspelare) får göra mål, då har han gjort mål i 3 CL finaler och det måste fan vara nått slags rekord? Men att Bayern sen vinner bara :)
5/22/2010 12:39
Ja ska inte heller kolla på äckel Inter som kör gris fotboll. Önskar att Bayern vann. Vafan vi borde spela istället för äckliga import laget Inter. Inte en ända pizzabagare i 11:an. Sämst.
Barcelonistas
5/22/2010 12:12
: N(N)

är du go eller? vafan tröjorna är riktigt fetta!
Barcelona Lusnos (Lär er GOOGLA)
5/22/2010 12:08
Ämne: Vad i HELVETE är det....
Eller inte, tröjorna var gårdagens STORA snackis och vet inte hur många gånger bilder länkades.
Annons: