/spanien/barcelona/forum/15754.aspx/spanien/barcelona/forum/15754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-20 18:10
Canaletes

Om jag minns rätt, och nu syftar jag på bilden på ditt länktips, så var det 3-2 målet mot Betis förra säsongen som han firar åt, hans sk målgest när han sprang förbi publiken och slog på Barca märket om och om igen.

(Kan vara vilket mål som helst, men ser faktiskt ut som det är matchen mot Betis).

Han var en bra spelare o ha på bänken, gav alltid 110% för Barca. Synd att vi släppte honom.

---

Pep.G

Samtidigt så kan vi åka på tråkiga skador på start spelare. Men jag håller med, det höga tempot kommer gynna oss inför El Clasico.
Barcelona Pep.G
2010-03-20 18:08
!Sergio_ Busquets!

Senast vi hade ett el Classico på Madrid mark så hade vi Chelsea några dagar innan och resultatet där var odiskutabelt.

Kan nog gynna oss att vi har Arsenal innan Classicot, spelarna är i ett bra trim då.
Canaletes
2010-03-20 18:05
Gudjohnsen nätade 0-1 idag för Spurs mot Stoke (1-2)
Barcelona Smogen
2010-03-20 17:31
Förresten, är det någon som vet hur det går i kontraktsförhandlingarna med våra lovande ungdomar? Thiago, Gai etc.... för någon månad sen skulle Txiki börjat förhandla och alla verkade positiva till en snabb lösning, men sen så har jag inte hört nånting.
Barcelona Trippeln
2010-03-20 17:22
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jag brukar inte vara en underskattare.Men kolla på min profil,jag är den 12:e bästa tippare på la liga sektionen i Svenskafans och jag säger Barca vinner med minst 2-0.
Barcelona Smogen
2010-03-20 17:17
Men varför ens ödsla energi på den fåniga artikeln, om det vore så enkelt att stoppa Barcelona i år skulle Barca ligga på nedflyttningsplats i ligan och inte kommit vidare ur sin CL grupp.

"Hur tar man Messi då? Ett par enkla bensaxar från Vermaelen eller Clichy och han är spak"

i så fall skulle mitt korplag kunnat stoppa Messi, och visserligen har vi aldrig fått chansen att försöka, men är ganska övertygad om att vi skulle misslyckas...
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-20 17:12
Canaletes

Det är mer ett par stycken eller en "flock", inte alla.

Det finns Arsenal fans som tycker att artikeln/krönikan var kaxig, men det gäller och skita i det som culé.

Tar ni åt er så vinner Magnus Falk. Koncentrera er istället på morgondagens tuffa match mot Zaragoza mot La Romareda. Tandkött stoppar Messi?

Sen så kan man också säga att ca 50% av Ramblan är nästan lika kaxiga när man säger att vi ska åka till Emirates och förnedra Arsenal.

Det är Arsenal vi möter och inte Hull City, underskattning är det sista vi ska göra den här säsongen.

Vänta tills efter matcherna, har vi förnedrat dom så är det bara att köra på. Håll er tills dess.
Barcelona Trippeln
2010-03-20 17:10
Vi ska inte krossa Arsenal med ord utan med förnedring när de lunkar av Emirates med 3-0 i baken.
Barcelona kev
2010-03-20 17:08
Oj, hade missat en till artikel av Alex skog? Tar inte åt er folket.
Barcelona Mrfaariis
2010-03-20 17:01
hahahahaha vilken artikel :D:D
Canaletes
2010-03-20 16:56
Sens när blev Arsenalfansen så kaxiga och "ödmjuka" á la madrid?? :/
trist faktiskt
Barcelona Barcaholic
2010-03-20 16:55
Ämne: Japps, 30e mars. Sen....
Nej 31 mars och sen 6 april.
Barcelona kev
2010-03-20 16:49
Canaletes
Där har du

Nu när jag har läst en gång till är det faktist roligt;)
Canaletes
2010-03-20 16:43
kev

kan du eller någon länka artikeln
Barcelona Gabbe5000
2010-03-20 16:32
Japps, 30e mars. Sen 6e april tror jag.
Barcelona kev
2010-03-20 16:04
Angående artikeln, skriven av Falk? hahah har läst ett apr inlägg här där folk är upprörda? Hur kan man vara det efter ett sådant oseriöst inlägg? hahaha, nä men som någon har skrivit, han/hon vill bara reta upp culés.
Dotn give him that pleasure folks: Gud vad jag längtar redan nu, hoppas vi krossar Arsenal. När är första mötet förresten? Fick för mig att det är 30Mars.
Barcelona Hetfield
2010-03-20 15:56
Trippeln

Bra där!

Ja, både Abidal och Xavi är tillbaka då
Barcelona Mrfaariis
2010-03-20 15:28
Jo xavi kommer säkert vara tillbaks då.
Barcelona Trippeln
2010-03-20 15:21
Är det någon som vet om Xavi missar mötet mot Arsenal?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-20 15:20
Ämne: Vi möter Arsenal på ....
Äh är det några som klarar tuffa spelschemor är det vi. Förra året hade vi ju El clasico inträngd mitt mellan Chelsea matcherna, nu senaste hade vi Inter hemma före el clasico. Det löste sig båda gångerna, det kommer de göra även iår.
Barcelona Trippeln
2010-03-20 15:19
I vanliga fall hade jag gått i fällan och blivit jäkligt förbannad när en pajas som Axel Skog försöker provocera men eftersom hans intention är just det,att få oss och gå i taket så tänker jag bara ''sitt tight and relax''.

Ge inte en Pajas som Axel skog luft,en sak jag har lärt mig är att personer som försöker få uppmärksamhet på ett dåligt sätt som i skolan oftast har det jobbigt hemma där man inte har något och säga och därför tar de ut det på omgivningen.

Sry för att jag glömde punkt,rycktes med.
Barcelona Mrfaariis
2010-03-20 15:14
Asså messi är inte skadad, han har bara problem med tänderna. Men tror ni att han kommer spela?
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-03-20 14:57
tusen tack! :)
Barcelona BlueRed
2010-03-20 14:44

Visca y Barca Visca y Catalunya

Jag tog bort dem andra inläggen. Du behöver bara trycka en gång, ibland så är det segt men det är bara och vänta. :)
----------
Här är laget som åker till Zaragoza. Sen får vi se hur det är med Messi imorgon. Förhoppningsvis så är han inte skadad, men får vila ändå.
Se länk.
Barcelona DM1982
2010-03-20 14:42
Ämne: Vi möter Arsenal på ....
Förra året var spelschemat mycket värre men det fixade sig ändå bra.

Det kan vara en fördel att det under en kort period är ett tufft schema, det viktiga är att man toppar formen då.
Barcelona el Maestro!
2010-03-20 14:40
Pep kommer nog inte att ta hänsyn till vad den girige agenten säger när han ska ta ut startelvan.
Jag tror dock att han startar Zlatan. Han behöver få igång honom så att han kan vara på spelhumör i kvartsfinalsmatchen.
Messi kan däremot kanske bänkas för att vila sig lite. Han har spelat alldeles för många matcher nu.
sorry de hacka! :P
Grabbar är de någon som vet om Messi missar matchen mot Zaragoza?
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2010-03-20 14:36
Vi möter Arsenal på hemmaplan den 6:e april. 5 dagar därpå är det dags för el clasico. Jobbigt spelschema.
Barcelona Omarboy
2010-03-20 14:21
Ämne: Haha FAlk verkar int....
"Gunners behärskar detta spel, vet hur det skall spelas till fulländing och har spelare som är både kvicka och spelskickliga."

detta var nog min favoritmening :)
Annons: