/spanien/barcelona/forum/15749.aspx/spanien/barcelona/forum/15749.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
5/26/2010 11:32
EMD skriver nu att Zlatan Ibrahimovic är fast besluten på att lämna FCB inför den kommande säsongen.

Det sägs att det är nära vänner nere i Malmö/Barcelona som har övertygat Zlatan om att en övergång vore bra för honom. Dock så har Mino Raiola, som tidigare, förnekat att Zlatan ska vara på väg bort. Han har flera gånger sagt att Zlatan är nöjd och är beredd på att spela i den blå-röda tröjan nästa säsong.

Man blir nästan trött på hur mycket det står om Zlatan i tidningarna. Att spansk media inte ger sig gör mig tokig.

----

Felet som uppstår när man försöker uppdatera sidan har i dag ingenting med Ramblan att göra. Det är SF som just nu håller på med en uppdatering.
Spanien Elsafrånunderjorden
5/26/2010 11:32
Criff: För det första, jag har ingen aning om det där är en trovärdig sida.
För det andra, han säger att han är intressant. Inget mer. Det kallar inte jag att locka.
Inte att han har barcelona-dna, flera av lagets profiler vill se han hos er, hoppas att han värvas och etc.

Men, den största skillnaden. Är att Joe Cole inte heller sitter på ett kontrakt. Ska man kontakta en spelare under kontrakt, så ska man gå igenom klubben. Inte media. Som Barcelona har gjort under flera år med Cesc. Jag har då inget minne av att Wenger eller någon arsenalspelare har gjort likadant.

Sluta attackera Arsenal och försvara din egen klubb. Kan du det?
Barcelona Criff
5/26/2010 11:20
Elsafrånunderjorden,
Jag menade att hela påståendet är patetiskt, inte du.
Du är inte den första som kommit in här och fördömt Barcelona för att dem tydligen ska använda median för att få över spelare.

Länktips för Wengers lockande i media ;)
5/26/2010 11:14
Criff: Jag hade för mig det var ganska uppenbart att Real använde Marca. Där har jag kanske fel.

Länk?

Patetiskt? Relax and take a rest kid.
Barcelona Criff
5/26/2010 11:08
Ni borde också skaffa en ny webmaster här på svenskafans, hela sidan håller på att gå åt helvete!
Allt från att skicka inlägg till att ens komma in på sidan.
Barcelona Criff
5/26/2010 11:04
Synd att Botia antagligen säljs :( Länktips!

Elsafrånunderjorden, Du tror väl fan inte Real jobbar med tidningarna eller? Tidningars mål är att skriva rykten och annat skit. Knappast klubbens ansvar vad dem skriver.
Wenger uttalade sig häromdagen öppet i media att han är intresserad av Joe Cole. Då sysslar Arsenal också med att försöka locka över folk genom media?
Patetiskt..
5/26/2010 11:02
Rambla~: Cesc var inte bunden till Barcelona då och således finns det väl ingen anledning att gå igenom klubben för att värva honom?
Jag tvivlar på att Wenger kontaktade Bordeaux nu och frågade om han fick skriva ett kontrakt med Chamakh, förmodligen för att han inte var bunden till klubben...

Vad tycker ni om Real Madrid's sätt att använda Marca för att locka spelare?
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
5/26/2010 10:56
Är det bara jag som har problem med sidan?
Barcelona barca111
5/26/2010 10:24
glöm inte merida
Barcelona barca111
5/26/2010 10:23
glöm inte merida
Barcelona ★Sami★
5/26/2010 09:54
Wenger är en riktig tjuv!
Barcelona Rambla~
5/26/2010 09:52
Cesc Fabregas#4

Sluta lura dig själv. Wenger kontakade Cesc och hans föräldrar via sina talangscouter som smyger omkring utanför La Masia. De visade ingen respekt för Barcelona när de inte ens kontaktade klubben över huvudtaget. Det är så Wenger gör sina smutsiga business, låter sina talangscouter smyga omkring utanför akademin och snacka in sig hos de unga killarna. Cesc är inte den enda unga talangen han försökt att sno på detta sätt från Barcelona. Han har jagat Bojan under flera år, så även Gai Assulin.
Spanien Cesc Fabregas#4
5/26/2010 09:47
Ämne: Varför känner sig al....
Den dag nån av er härinne skriver fakta istället för fiction. Vi snodde inte Cesc av er han valde självmant att lämna och på den tiden var han ingen spelare som fick en att lyfta på ögonbrynen. Dom flesta Arsenal supportrarna ser faktiskt gärna att Cesc lämnar för en saftig summa nu än att han går i senare skede eller i värsta fall som bosman.

Sen att många Gooners inte har en soft spot för Arsenal är ju ganska naturligt då ni har en historia av att hela tiden värva Arsenal lirare hur många ligger vi på nu 5-6, vi har ju ändå klarat oss, och ja jag vet att det var spelarnas egna vilja med hjälp av eran media taktiker, men det är själva principen det handlar om.
Barcelona barca111
5/26/2010 08:42
Senaste nyheterna om Barca?
5/26/2010 08:34
Gabriel: Du missar poängen helt och hållet. Anledningen till att Arsenalfans blir upprörda på barca är för att de använder media för att få Fabregas att vilja flytta hem.
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
5/26/2010 07:58
Ämne: Varför vill man inte....
#2 är ett backnummer, mer specifikt högerbacksnummer.
Barcelona Dani Alves=The King
5/26/2010 02:25
westinho //

Hur vet du att alla 4 kommer vara fullt friska?? Man ska alltid ha klass anfallare som slåss om platserna. För när skadorna slår in så har man inte råd att tappa poäng. Vi hade relativt tur med skador i offensiven förutom att Ibra va borta ett tag.

Jag vill helst ha alla 4 så de känner pressen och presterar varje match..
Barcelona westinho
5/26/2010 02:16
basaric

När jag ser den videon blir jag fundersam över Ibras plats i laget. Jag menar, inte kan man peta en sådan spelare som Pedro? Det bästa vore nog ifall Ibra såldes denna sommaren. Det känns inte rätt att ha en av Pedro,Messi,Ibra,Villa på bänken.

Jag blir imponerad av Pedros känsla för mål. Att han inte känner någon press när han får ett läge, att han alltid håller huvudet kallt och lägger in bollen stensäkert.

Pedro före Ribéry alla dagar i veckan.
Barcelona basaric
5/26/2010 01:58
Herregud, vilken spelare.

Länktips.
Barcelona Pep.G
5/26/2010 01:36
Hetfield

Hahaha prutta regnbågar, den var dagens. *Kan inte sluta skratta*
Barcelona Gabriel
5/26/2010 01:31
Varför känner sig alla gooners alltid tvugna till att komma in hit för att försvara sig själva? Varje jävla gång dem kommer in hit är det för att prata om helt ointressanta framgångslösa Arsenal. Man får läsa saker som att Robin Van Persie är bättre än David Villa etc. I mean like, wtf? Get real for fucks sake!

Co-signar Heitfild totalt! Är så jävla trött på allt som har med den klubben o göra. Klubben, Wenger och fansen. Tål dem verkligen inte. Större hycklare än Arsenal och alla gooners finns inte. Dem kommer in hit och gråter över Fabregas vill komma hem igen. Well, buhu cry me a river - det är inte vårat fel att ni tog honom från vår vilja när han var 16 år. Var istället glada för allt han gett er klubb alla dessa år och se fram emot den ekonomiska inkomsten ni kommer att införskaffa när affären går igenom för en spelare som från allra första början tillhörde Barça.

"I lick the gun when Im done cuz I know that revange taste sweet"
Spanien Cesc Fabregas#4
5/26/2010 01:17
Ämne: Jag är så trött på A....
Arsenal spenderar tid på sin spelartrupp sen kommer Barca och tar dom som haft en bra säsong same shit vi överlever dom överlever.
Barcelona el Flaco - Nah Mean
5/26/2010 01:16
Ämne: Ämne: Jag är ....
Det är allmänt känt att Hetfield står i en klass för sig själv när det gäller att leverera smeknamn, metaforer, klockrena catch phrases och punchlines.
elbraco
5/26/2010 01:14
Varför vill man inte ha tröja nummer 2?
Är det bara något individuellt helt enkelt?
Barcelona el Flaco - Nah Mean
5/26/2010 01:11
Angående Pedros tröjnummer i landslaget så hade Arbeloa och Albiol bytt sina nummer och därmed var det bara nummer 2 och 20 som var lediga.

Pedro och Javi Martínez var de två sista spelarna i truppen att få sina respektive tröjnummer och eftersom ingen av de ville ha nr. 2 så drog de lott om vem som skulle få nr. 20. Pedro förlorade och därmed fick han 2:an.
elbraco
5/26/2010 01:07
Ämne: Jag är så trött på A....
Det borde finnas någon Best of Hetfield här någonstans...
lesbisk slaktare?
wenger = mary poppins som pruttar regnbågar?
Hade du varit känd hade du varit någon av en rubrikmakare kan jag säga!
Barcelona Hetfield
5/26/2010 01:04
Jag är så trött på Arsenal fans som tror att Wenger pruttar regnbågar, som om han är Mary Poppins eller så

Man kan inte blunda för att han är bra på att ta hand om ungdomar, och han är allmänt älskad i Arsenal, men han tar ungdomar från andra lag. Andra lag spenderar energi och tid på att skola en spelare, sen kommer han och tar de

Spanien Cesc Fabregas#4
5/26/2010 00:55
Ämne: Cesc Fabregas#4

&....
Jag kollar endast seriösa medier inte såna som vill sälja påhitt.
Barcelona westinho
5/26/2010 00:32
Ämne: Hyder

Cesar Azpil....
Det fångade min uppmärksamhet också. Konstigt att ge Träfoten Arbeloa nummer 17 och Pedro som är offensiv nummer 2.

Pedro kommer avgöra VM-finalen i sista minuten.
Barcelona westinho
5/26/2010 00:30
Säger inte att Mourinho är en hemsk människa. Jag tror spelarna gillar honom väldigt mycket och vice versa. Men jag tror han gör detta för kamerornas skull, att folk ska reagera precis som ni gör när ni ser videon. Han är en skådespelare.
Annons: