/spanien/barcelona/forum/15747.aspx/spanien/barcelona/forum/15747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2010-03-21 11:14

Det utvecklas ett hat mot den klubben hos mig.
Hoppas vi sätter dit dom ordentligt.
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-03-21 10:56
Criff

Håller helt med! Sitter och läser Axel Skogs artikel med den ack så stinkande och osympatiska rubriken "Unicef på tröjorna, fan va töntigt". Följande står att läsa:

"Arsenal kommer att ställas mot 11 bleka män med hårfästen som Onkel Fester som, ifall de inte hade spelat fotboll, fortfarande hade varit oskulder och bott hemma hos sina föräldrar. Arsenals ståtliga praktexemplar av mänsklig evolution ska möta ett gäng små dvärgar som behöver sitta på en telefonkatalog ifall de vill åka i framsätet av bilar."

Riktar härmed en uppmaning till samtliga Barcaanhängare. Fall INTE för frestelsen att ge er in i denna patetiska pajkastning och befläcka Fc Barcelona på samma vis. Stå för sportslighet och respekt och låt resultatet vara skiljedomare. Må bästa lag vinna!
Barcelona Criff
2010-03-21 10:49
Sjukt schema vi har framför oss:

21 Mars Zaragoza - Barcelona
24 Mars Barcelona - Osasuna
27 Mars Mallorca - Barcelona
31 Mars Arsenal - Barcelona
4 April Barcelona - Athletic
6 April Barcelona - Arsenal
11 April Real Madrid - Barcelona
14 April Barcelona - Deportivo
18 April Espanyol - Barcelona

Sen kommer vilan:
25 April Barcelona - Xerez

Måste också nämna att vi har Villareal borta, och Sevilla borta i de avslutande 5 matcherna.
Barcelona Criff
2010-03-21 10:41
Finns det nåt youtubeklipp på de där "barcelona"? Är det en klubb som kan hota oss?- har aldrig sett dem spela.
Antar att vi kommer krossa, men det man kan aldrig vara säker på - hoppas spelarna inser att det inte bara är att ställa ut skorna.

"Top of the fu*king league"

Från Arsenal forumet haha :) Sjukt hur underskattade vi är :P
Barcelona Nesto
2010-03-21 09:43
Moltes gracies Flaco
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-21 09:38
Nesto/

Det var den första ligatiteln man tog sedan en elva års lång torka (sedan guldet 73/74) och den första som Barça vann efter Francos död.
Barcelona Nesto
2010-03-21 09:33
El flaco

Va det något speciellt med den titeln?
Förstår inte riktigt varför man ska fira en titel man vann för 25 år sen..
2010-03-21 08:55
Canaletes & Gud är störst!/

Den 24:e mars är det exakt 25 år sedan Barcelona vann ligan 84/85 och klubben tänker därför hedra det laget som titeln genom att bjuda in tränaren och spelarna till Camp Nou, där de kommer få ta emot publikens hyllningar.

Förlåt att jag inte nämnde detta i mitt tidigare inlägg. Trodde att ni hade hört talas om detta.

*Länktips.
Aléx
2010-03-21 08:49
Robben hatar verkligen Real.M med all rätt, han vet ju hur laget och ledningen fungerar där. :)

*Länktips
Barcelona Barca4eva
2010-03-21 04:22
Åhh tack gode gud hahaha
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-03-21 03:48
Barca4eva

Det är bara det preliminära match datumet, alla la liga matcher är satta på söndagar tills det officiella datumet för alla matcher läggs ut. Så oroa dig inte, Barca kommer nog spela på en lördag den omgången. :)

el flaco

Kanske beror på att det är riktigt sent, men förstår inte heller vad du menar.
Barcelona Barca4eva
2010-03-21 03:25
asså herregud.

en match mot Bilbao på en söndag, därefter returmatchen mot Arsenal på en tisdag. 2 dagar mellan matcherna ?!
Canaletes
2010-03-21 02:58
el Flaco

Förstår inte riktigt hur du menar :S
Hedra? kan man inte hedra nån annan dag isf?
2010-03-21 02:14
Ämne: Fan va dåligt spelsc....Jag tycker faktiskt det är bra att vi spelar match nu den 24:e. Detta gör det möjligt för oss att hedra laget som vann ligan 84/85.
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-03-21 02:07
Canaletes//

Dem gör faktist märkliga Scheman, en gång spelade Real madrid mot Milan en onsdag och sedan fick man spela nån liga match i första matchen på en lördag.
Det senaste sjuka är att Valencia fick spela på en måndag och de hade en EL match på torsdagen, sedan fick de spela nästa liga match mot er. Ta borde ta hänsyn till spelarna också.
Canaletes
2010-03-21 02:01
Fan va dåligt spelschemat för La Liga är.

Madrid spelade idag (20:e) och spelar nästa match den 25:e
Barça spelar idag (21:a) och spelar nästa den 24:e
Barcelona Omarboy
2010-03-21 01:43
Ämne: Som jag har krigat n....
haha.. det är en hopplös diskussion, lika bra att lägga ner.
Vi vet alla hur det ligger till. ;P
Barcelona Criff
2010-03-21 01:40
Som jag har krigat nu i 2 dagar med Gunners om Fabregas, helt sjukt hur dem tror att Wenger skapat den blicken för spelet och bollbehandlingen som han besitter.
I Barcelona var han bara vattenbärare och lärde sig inget :P
Barcelona Klint
2010-03-21 01:20
Såg att ni undrade så här kommer ett lugnande besked. Införrapporten kommer upp under morgonen =)
Barcelona Vampíro
2010-03-21 00:44
Ämne: Grabbar vet ni hur m....
Han hade gjort 24 mål efter 26 spelade omgångar, och han hade även gjort något mål i CL också.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-03-21 00:40
Grattis Dinho! :D
Barcelona Barca08
2010-03-21 00:12
Grabbar vet ni hur många mål Eto'o gjorde förra säsongen vid denna tidpunkt`?

Uppskattas väldigt mycket för ett snabbt svar :)

BTW: Feliz Cumpleaños Dinho 29 år :D
Barcelona Barcadinho.
2010-03-21 00:11
el Flaco/

Tack för en bra artikel. Jag gillar väldigt mycket och läsa sådana historier.
Så jag satt med din artikel efter kvällsmaten, istället för att läsa DN som fanns på bordet.
Bra betyg eller hur.

Bonanit,
Barcelona Barcadinho.
2010-03-21 00:08
Om matchen mot Zaragoza.

Matchen mellan Espanyol o Sevilla som slutade nu och matchen som Zaragoza spelade hemma sist mot Atletico har något gemensamt.
Hemmalaget saknar spelare av högsta kvalité a la Kun Aguero, men de spelar med ett stort hjärta. Publiken tänder till stämningen och hemmalaget ger järnet.
Zaragoza spelade inte bra mot Atletico egentligen. De överraskade med ett tidigt mål på en hörna och kämpade som små djävlar under hela matchen. Arizmendi och till o med Suazo är ganska ok spelare men inte mer. Men med en kollektiv kämpeinsats kan man lyckas.
Atletico lyckades kvittera tilllslut med 10 man på plan, men Espanyol gav inget utrymme till Sevilla och fick tre pinnar.

Det är precis vad jag förväntar mig imorgon av Zaragoza, trots brist på spelare som Messi och så. De kommer att ge järnet och publiken kommer att tända till sina spelare..
Barca kan dock släcka ner glödet genom att låta dem jaga mycket boll och sätta ett tidigt mål.
Vi får hoppas på det.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-21 00:06
ElTriplete

Rapporten kommer nog att dyka upp innan 01:00 eller så blir det tidigt på morgonen.
2010-03-20 23:47
Ämne: Någon som kan hitta ....
Varsågod. Det var säsongen 90/91 på Bernabéu.
Barcelona Barcaholic
2010-03-20 23:39
Någon som kan hitta en bild på när real madrid gjorde el pasillo för barcelona säsongen 1991/92 tror jag, vore snälltom någon kunde det =).
Barcelona Barcadinho.
2010-03-20 23:37
Och jag kan tillägga att jag har slutat titta på Milan för några veckor sen när de spelar på San Siro.
Jädra straff varenda match.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-20 23:35
Il Presidente_Assuncao/

Hehe, du år inte ensam om saken. Jag är trött på det med. Jag lagar hellre mat än att titta på deras matcher.
Men det finns flera matcher i ligan. Ligan är inte bara Real.
Espanyol och Sevilla är en bra match att titta på ikväll. Riktigt bra intensitet, mycket hjärta av hemmalaget, samt Maradona med en ciggar och arrogans på läktaren.
Inte dåligt.
Barcelona ElTriplete
2010-03-20 23:25
Hur är det möjligt att inte SvenskaFans, goal.com ELLER TotalBarca gjort en Inför-rapport?
Annons: