/spanien/barcelona/forum/15729.aspx/spanien/barcelona/forum/15729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2010-04-20 22:54
Motta är otrolig hemsk spelare !

Den domaren som dömde den matchen missade flera fula knep från Motta, flera som är lyckliga i studion som påpekar chelsea matchen!

När ska de släppa den matchen??
hur mycket ska barca lida pga en domarens misstag??
Barcelona NoGo™
Ska bli intressant och höra vad Pep och spelarna har att säga om den insatsen.
Hrvatska91
Helt ärligt, en urusel insats från hela laget.. Sen att Dani Alves alltid måste göra samma misstag att slänga sig precis innanför straffområdet.. 9/10 fall så är det filmning, men Alves fortsätter.. Bra jobbat! Sen vill jag inte ens kommentera Zlatans insats..
Real Madrid Viva la real y espana
smogen,

du kan inte mena allvar.. ni fick flera domslut med er i chelseamatchen, medger du inte det så är du riktigt enögd.
Barcelona Messidinho_10
Fyfan vad dåligt man mår just nu HATAR att förlora mot Mourinho!!!
PS
Alltså Bengan, jag brukar inte vara den som tjafsar med er när ni besöker forumet, men allvarligt talat har man CR i sitt lag har man nästan per autumatik ingen talan i disskusioner ang filmning. sluta provocera!
Barcelona haeger
Jävla piss insats av de flesta. Vart är den rätta inställningen. Fyfan så kasst.

Fan vad man mår piss nu alltså. Först Espanyol och nu Inter, fyfan.
Barcelona Larsson1333
Bugar och bockar för Inter, gör en helt fantastisk match, perfekt taktik, alla kämpar för varandra och vill verkligen vinna. Zanetti vilken man! Dock inte en enda italienare i laget, lite äckligt sådär?

Märks ju iallfall vilka som är medgångsfans, sälj alves? Dummaste jag hört, han är fortfarnade kung

Man ska aldrig skylla en insats på enbart domarn, men han var bedrövlig! Solklar offside, missad straff, feldömda kort osv. Trots att domarn är bedrövlig kan vi ju inte skylla förlusten bara på detta, kan ju alltid försöka spela fotboll trots att domarn är kass?

Vart var inställningen idag? Kämparglöden? Viljan? Det var längesen jag såg laget så uddlöst, ungefär som i matchen mot Espanoyl. Om inte xavi och messi funkar måste ju andra ta för sig och våga något, inte bara stå och putta fjöspass på 1 meter till messi som busqets gör. Någon måste ju vilja och driva på laget i sånna här stunder. Är vårt spelsönderläst, behövs något nytt? Svar NEJ!, det behövs lite fart idag, rull på bollen som vi brukar ha oftast och då kommer lägena

Peps coachning? När det inte händer något kanske det är dags att hitta på något, bojan kanske vore ett hett alternativ? han får fanimej agera, samma mot espanyol

Puyol,alves,busqets,xavi,keita dåliga idag enligt mig

Maxwell okej, pique(andra halvlek), zlatan får inga bollar, messi och pedro försöker

Aléx
2010-04-20 22:53
MerÄnEnKlubb

Skäm inte ut dig din pajas, så jävla tuff är du inte som du leker. PM:a mig om du har problem eller vill nåt.
Jävla dr phil wannabe
Barcelona NoGo™
Alltså det var offside men vi var helt enkelt för dåliga, sämsta matchen för säsongen? Ingen rörelse överhuvudtaget.
Barcelona Denyo
helt ärligt inter var det bättre laget.
Barca spelade inte sitt vanliga spel inte ens i närheten det såg inte ens ut som att det var Barca på planen! och i ärlighetens namn så gjorde pep en riktig miss med att byta ut zlatan istället för att skapa ett tryck på mål det känns lite frustrerande när man endå vet vad som finns på bänken! men trycket uteblev och man känner sig helt tom.
Bussresan tror jag absolut har påverkat dem inte för att ha något och skylla på men det har påverkat dem. på hemma plan hoppas jag att dem visar vilka vi egentligen är och spelar fotboll som Barca ska göra så slut upp nu gå vidare och ladda om till nästa match på hemma plan är vi ett helt annat lag och det hoppas jag vi visar!

VISCA EL BARCA!

P.S alla Real fans lek inte smarta ni åkte ut i åttondelen och förlora el classico så ni kan lägga ner era patetiska kommentarer!
Barcelona Hetfield
N (N)

Vadå åkt ur CL? Litar du så lite på ditt lag, kom igen, vi är ett unikt lag som kan göra vad som helst

Inter gjorde en väldigt bra match, men de hade flyt

Vi kommer att ta det på hemmaplan!
Real Madrid Los Merengues.
2010-04-20 22:52
Ämne: DOMARSKANDAL VI BLEV....
Sluta skäm ut dig själv!!!
Barcelona Smogen
och sen kommer den patetiska Sladjan och säger att de dåliga domsluten faktiskt jämnar ut sig eftersom att Barcelona skulle fått 4-5 straffar mot sig förra året. jävla idiot, det skulle dom haft om regel var "nuddar bollen handen är det straff" så är inte regeln, Han missade en straff och den missade han efter att Abidal fått rött kort utan att nudda sin spelare. pinsamt....
Barcelona Emily
Två tunga matcher i rad nu och det är klart man är besviken. Bara att hoppas att laget kan ladda om, ta en beväm vinst mot Xerez och låta Xavi och Messi vila.

Men man vinner som ett lag och förlorar som ett lag. Visca Barca!
Barcelona ★Sami★
Bengan

sNEIJDER KAN DRA ÅT SKOGEN.
Delarocha
Har folk ens koll på Zlatans statistik den här säsongen? Visst det är inte allt men likväl förbannat mycket

Ligaspelet. 24 matcher (25 nu kanske) 15 mål + 6 assist
CL: 9 matcher 4 mål 2 assist
CDR: 4 matcher 2 mål 2 assist.

Tycker inte dessa siffror är speciellt dåliga personligen.

Att ge Zlatan skit efter varje match vi förlorar är en jävligt billig bortförklaring.
Barcelona Gaucho!
Bengan

Men du erkänner att han "tog" honom? i mina ögon är det isf straff. Blir man fälld så blir man. Om man överdriver situvationen e en helt annan femma!
Barcelona tano
Ehh?? Sladjan: "What comes around goes around?" Vad fan spelar det för roll vad som hände i Chelsea matchen? Det är dagens match vi snackar om. Det var i dagens match det var felaktiga domslut!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
★Sami★

Din negativa attityd behövs inte här inne, gör oss alla en tjänst och logga ut. Du sprider bara en massa negativa känslor till resten som fortfarande har hopp. Du får det och låta som en omöjlighet o göra 2 mål på Inter på Camp Nou?

Please, logga ut.
Real Madrid #1
En låt till D.Alves :)
Barcelona Koeman!!
Jag saknade Iniesta och Toure.
Barcelona DM1982
2010-04-20 22:51
Ämne: Gött med en domare s....
Även om han är knappt på honom så är han ju på honom, eller hur? Är man på så blir det straff.
Ktoor^,^
På Camp Nou kommer vi mörda inter lita på mina ord.
Barcelona Abbe.
Ämne: Första gången under ....
Min första tanke efter slutsignalen, returen mot Chelsea. Det blir att ladda upp inför returmatchen mot Inter med videoklipp därifrån. Jag har inte gett upp hoppet. Om det är något Guardiola har bevisat så är det att ingenting är omöjligt, och att Barça aldrig ger upp.

Barcelona ★Sami★
Mår sjukt dåligt!
Real Madrid N(N)
Äcklas av Ola Wenströms lyteskomiskt lyriska stämma. Han har enorma svårigheter med att kväsa lyckokänslorna av att Zlatan Ibrahimovic har åkt ur CL.
Barcelona Pedrito
Ibra har vart skadad i ett par veckor.. Vad fan förväntar ni er det är inte åtvid vi möter...
Barcelona Smogen
Jag ser mycket fotboll och har varit med om några riktigt dåliga domare, men det här tar priset. Jag har aldrig aldrig aldrig någonsin varit med om en sämre domare. Att på denna nivån göra en så usel match finns inte. Fruktansvärt...
Real Madrid Bengan
2010-04-20 22:50
Gött med en domare som äntligen ser igenom alves extrema filmningar. Sneijder drog ju tillbaka benen och tog ju knappt i honom.
Annons: