/spanien/barcelona/forum/15718.aspx/spanien/barcelona/forum/15718.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Bengan
2010-04-20 23:01
Ämne: Jag förstår inte hu ....
En poäng bakom och ett trött barcelona som fick ta en tung smäll ikväll och en lång resa. Vem bryr sig hur det gick i el classico om madrid tar hem ligan och ingen tar CL. Då är det fortfarande barcelona som är loserlaget denna säsong
Ktoor^,^
2010-04-20 23:00
Bollen är rund. Allt kan hända nästa match
Barcelona Pedrito
Ämne: Ämne: Bengan
....Men håll käft ärligt talat.. Att du ens vågar vara kaxig här efter hur ni skämt ut er!

Zlatan gick inte till Barca för att vinna cl sin första säsong.. Han har 5 på sig.
Barcelona Rambla~
Ämne: Ämne: Bengan ....
Kul för dig Bengan.

Ett Real Madrid som spenderar hutlösa €300m för att vinna trippeln och i slutändan inte vinner ett skit. Åker ut ur copan mot ett brögäng och som vanligt åker ut i åttondelen i CL. Skulle lätt ta att Barca åker ner i Segundan för det scenariot.
Real Madrid Bengan
2010-04-20 22:59
Ämne: Inter var bättre ida....
Kolla på reprisen. Hela CL studion håller ju med också. Han tar ju fan knappt i honom. Är bara i spanien Alves kommer undan med sina sjukt uppenbara filmningar.

Han ligger ju för fan och kvider när sneijder knappt petar i honom
Barcelona epilef
hur kan tv6 låta glenn och den andre idisen låta kommentera matchen när man vet att de älskar,och de enda de vet är italiensk fotboll, det är skamligt tv6
Barcelona Barca-nist
Alves borde lägga inlägg hela fredagen från kl 8-18 så han lär sig hur man ska göra inlägg..(som straff+ träning)

ärligt talat man tränar flera pass per dag och de inläggen Alves la var hemska .. otroligt hemska !
Barcelona MerÄnEnKlubb
Aléx

Du har PM
Barcelona emill
Ni alla analyserar matchen någorlunda bra. Inter hade sitt vapen i aggresiviteten och den långa djupledsbollen. Hjärtat i halvsgropen massor med gånger.

Ang "offsidemålet" så är de sånt som händer, personligen tycker jag de hade varit kanon om dom började fria istället för att fälla när de är tight. Hade gett mer mål och självklart gynnat de spelförande lagen.

Äckligt att domarn fegade ur och inte dömde straff på Alves-situationen dock.. Tycker de var konstant "lite enklare" att ge Inter fördelar i form av frisparkar och kort. Men de är väl sånt man vinner utav att ha hemmaplan kanske.

Tack å gonatt
Barcelona ★Sami★
2010-04-20 22:58
H.Alavi - Triangulo Magico!

Bra att du tänker positivt men det blir tufft. Den inställningen Inter hade och Mourinho kommer parkera en stor full buss backar framförmål.

Men men är sjukt ARG!
Barcelona Messidinho_10
Fyfan vad jag hatar den där äckliga bruden i viasatstudion.
Barcelona Visca_Barca
Jag förstår inte hu madrid fans kan va så glada.
har de redan glömt El Clasico 0-2 ?
Har de redan glömt att Real Madrid finns inte me CL.

Matchen mot inter var dåligt måste jag säga.
Alvez=Sämst idag
Busi= Vafan höll han på med idag?
Xavi= Helt brota
Messi= helt borta
Pique = Två lägen o han sabbar de.
Pedro= Godkänd
Puyol= OK
Maxwell=godkänd
Real Madrid Viva la real y espana
Pedrito,

nej inte 4-5 straffar.. men mycket möjligt två stycken.
Barcelona J.DosSantos
Inter var bättre idag. Så är det bara.

Däremot har de domaren med sig, vilket vi kanske har hemma på Nou Camp.

Tycker den största skandalen är att man går att hoppas att domaren ska vara lika dålig i returen. 3-1 målet är solklar offside. Men visst, en riktigt svår situation för domaren att uppfatta.

Däremot ska Alves ha straff. Utanför straffområdet är det frispark 10 gånger utav 10. Och istället blir det gult kort...

men men, nya tag på hemmaplan. Vi har slagit dom förut.
Red-DeviL!
vart är alla dryga MFC (MessiFC) supportrar nu och drygar om hur bra ni är med messi o company
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
BlueRed

1-0 målet går o skylla på Alves, han går ju på en spelare som Pique och Puyol ska ha kontroll på. Istället lämnar han sin kant öppen vilket resulterar sig i att Sneijder får en boll, fri mot Valdes och enkelt sätter in 1-1. Där startade allting.

Ingen bra dag på jobbet för Alves.
Barcelona Pedrito
2010-04-20 22:57
Ämne: smogen,

du kan in....
Kan du vara så enögd att tro att det är 4-5 straffra? Ska vi ta upp abidals röda kort?
Real Madrid Bengan
Ämne: Bengan

Men du erk....
Vilken humor om Zlatan går till barca för att vinna CL och sen går Inter och vinner det. Skulle lätt ta att Real Madrid åkte ner i segundan för det scenariot.
Barcelona Smogen
Varför kommer Real Madrid fans in hit från sitt patetiska stängda forum och tjaffsar en massa skit? Har ni inget bättre för er med era små liv? Kolla på Ronaldos magmuskler till exempel?
Barcelona Lusnos
Alltså, att dom orkar snacka så mycket om Zlatan!

Han är så sjukt kass, fan!
Barca-nist

moget svar.. antar att du inte har något vettigt att komma med, så du var tvungen att reagera.. mycket barnsligt.
Real Madrid N(N)
Hetfield,

Jag är egentligen milanista och har en förmåga att katastroftänka när det gäller Inter, men jag fick en sån jävla energi-boost av det du skrev. Självsäkerheten. Jag tror igen! Tack!
Creuss
Är så oerhört trött på att Pep aldrig har ngn plan B. Barca kan vara så naiva å bara köra på fast det uppenbarligen inte funkar när man plockar bort Xavi och Messi. Fattar inte varför man inte spelar långt när man har en sån ypperlig target player som Zlatan. Busquets tappade för många bollar i mitten osså, ej acceptabelt.

Valdéz 6 - Maxwell 6 (Abidal 6), Puyol 6, Piqué 7, Dani Alves 7 - Keita 6, Xavi 6, Busquets 6 - Messi 6, Ibrahimovic 5, Pedro 6

Cesar 7, Zanetti 8, Lucio 8, Samuel 7, Maicon 8 - Motta 8, Cambiasso 7 - Pandev 6 (Stankovic 6) , Sneijder 7, Eto'o 7 - Milito 9 (Balotelli 6)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-20 22:56
★Sami★

Ha-ha, scrolla ner lite och läs mitt inlägg precis efter matchen. Jag väljer och kyla ner mig själv och tro på mitt lag.
Barcelona BlueRed
Det var varken en bussresa eller domaren som gjorde att vi förlorade. Inter malde helt enkelt över oss. Dem höll sina positioner, stoppade Messi och raderade ut Xavi.

Försvarsmissen vid första målet har hänt förr (mot Athletic). Försvaret ser ut som ett gäng p97 pojkar som alla går på han som har boll och tappar kanterna totalt, när en motståndare klart och tydligt visar sig på kanten. Alves missade där.
Lägg till att hela försvaret gör sin sämsta match sen Pep tog över.
Barcelona Barca-nist
Viva la real y espana

kom tillbaka när ni är med CL ok??
2010-04-20 22:55
glöm sedan inte att milito i början av matchen kom fri, men blev felaktigt blåst för offside.. jämnade ut sig där.
Barcelona ★Sami★
H.Alavi - Triangulo Magico!

Klart man är arg för fan vad tror du!? Domar skandal!

Mourinho kommer köra sjukt defensivit. Självklart kan Barca vinna men den inställningen Inter hade idag är svårt.

Ja visar mina känslor ialla fall.

Du verkar knappt ha några.

Pinsam är DU!
Atlético addeh
Håller med, 3-1 är överkomligt i sig, men för helvete vilken usel domarinsats. Offsidemål + att vi skulle haft en straff. Då skulle det blivit 2-2, om nu Messi hade satt straffen.

Piqué, Pedro & Xavi var annars dom enda som kan få en godkänd insats. Pep borde ta ett ordentligt snack med Alves och fråga vad fan han håller på med, släpper markering, slår inte ett inlägg rätt + att han är grinig hela j*vla tiden...
Real Madrid victor55 INTER
dani alves är den äckligaste filmaren jag sett
Annons: