/spanien/barcelona/forum/15717.aspx/spanien/barcelona/forum/15717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-23 19:35
The Reporter

Hur länge har Gallas varit borta? Har för mig att han var varit skadad en lång period nu, och skulle det bli så att han kommer direkt in i startelvan mot Barca så ser jag det bara som ett dåligt drag från Wenger, men gulddrag för Barca.

Hur som helst, Messi lär visa upp sig för den engelska publiken på Emirates. 8 dagar kvar nu!
Barcelona HugoBoss
2010-03-23 19:30
Ämne: Nej men det är från ....Eurosport är inte heller någon pålitlig sida. Jag kan annars ge dig en klassiker från Eurosport.

*Länktips
Barcelona The Reporter
2010-03-23 19:04
Gallas sägs vara på gång från skadan o att han troligen spelar mot oss!!1
elbraco
2010-03-23 18:55
F_C_B
fortfarande bullshit...
Barcelona basaric
2010-03-23 18:53
Nu tjänar världens bästa fotbollspelare mest pengar i fotbollsvärlden.

LÄNKTIPS!
Barcelona F_C_B
2010-03-23 18:41
Nej men det är från Sky Sport. Eurosport har också skrivit, och skriver att Inter har redan ordnat försäkring åt Fabregas.

Se Länk
Barcelona Alex xoxo
2010-03-23 18:28
Ämne: ge oss tillbaka zlat....
Ja tack! Spelet till 1-3 målet mot Depor är världsklass.

Sen om man kollar skillnaden på straffarna han har lagt, den mot Espanyol och den nu mot Zaragoza så kan man verkligen se hur hans självförtroende fått sig en törn.

Medan jag inte har stämt in i klagosången vad gäller Zlarre så har jag inte direkt varit glad åt hur spelet sett ut på senaste. Den där videon fungerar verkligen som ögonöppnare.
banklev
2010-03-23 18:09
ge oss tillbaka zlatan i denna form (se länk)

http://www.youtube.com/watch?v=tSU2p4CPLoo&feature=related
Barcelona HugoBoss
2010-03-23 18:01
Ämne: Fabregas till Inter`....
Ta det med en stor nypa salt. Goal är som Alavi säger inte en pålitlig sida.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-23 17:57
F_C_B

Goal är väl inte den pålitligaste sidan, som jag ser det i alla fall.
Barcelona Sam
2010-03-23 17:50
Ljuvligt med match imorgon. Får hoppas på ett målkalas för Barcas fördel. Messi hattrick igen?
Barcelona F_C_B
2010-03-23 17:49
Fabregas till Inter`?
Ibra!?
2010-03-23 17:29
Ämne: Det billigaste är ju....
Vad kostar en biljett då? Vad kostar medlemskapet?
Har du inget annat förslag om man inte köper från Barcas hemsida. Tack på förhand.
Barcelona basaric
2010-03-23 17:28
Jag vill att ni tittar på den här videon...

Se länktips.
Barcelona Allan14
2010-03-23 17:24
Hur tror ni det kommer gå mot Arsenal? kommer vi få se vårat Barcelona kvar i Cl eller inte?
Barcelona Allan14
2010-03-23 17:22
Jag kommer ihåg den där passningen kollade faktiskt på matchen, otroligt fint!
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-23 17:20
Det billigaste är ju självklart att köpa på Barcelonas hemsida, är du inte medlem kan du dock typ glömma det..

Har du tur kanske du kan få när någon säsongskorts innehavare släpper sin biljett men då får du nog sitta med en jävla massa redbulls under 3 dagar..

Medlem så går det lätta att fixa biljetter, svårt att få platser ihop dock.
Barcelona Omarboy
2010-03-23 16:27
Ämne:
Kommer ni ihåg den....
Jaa, fantastisk fantasi :)
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-23 16:20
att köpa från camp nou men det är inte 100 procent att du kmr få nån match biljett och trots allt så är det champions league så jag gissar på att det kmr va fullsatt :)
Ibra!?
2010-03-23 16:19
Om man ska se Barcelona-Arsenal på Camp Nou den 6 april, vilket är då det billigaste sättet att fixa biljetter på? Tack på förhand.
Barcelona kallesiete
2010-03-23 15:48

Kommer ni ihåg denna? Någon har inte ens sett den kanske.

Helt sjuk.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-23 15:37
Messidinho //

Känner inte dig men om du är så fattig att 2-300 kr är mycket per månad så är här några tips:

Röker du? Sluta eller trappa ner så sparar du in abbonemanget. Samma gäller snusning.
Dricker du / Krogen? - Minska 1 gång per månad så har du sparat in abbonemanget med råge.
Något annat finns det säkert du kan göra om du inte jobbar..

Skulle gå under om jag inte fick följa Barca med "BRA" Kvalitét.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-03-23 15:36
Mycket bra artikel el Flaco. Väldigt intressant läsning var det:)
Barcelona Pedrito
2010-03-23 15:34
LÄngesen man såg Jimmy jump... Kanske dags snart igen?
Barcelona kallesiete
2010-03-23 15:27

Imorgon hoppas jag att vi vilar en hel del spelare. Osasuna är inget dåligt lag, nej, och man ska inte underskatta. Men tittar man på våra kommande matcher efter Osasuna så bör man inse att vila ett par spelare imorgon är på sin plats.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-23 14:58
Fan vad surt att canalplus tar över LaLiga nästa säsonge vet inte vad jag ska göra. Canalplus kostar jävligt mycket.

Vad hade ni andra tänkt göra förslag?
Delarocha
2010-03-23 14:56
Barcelonas trupp har länge bestått av olika typer av spelare. De spelare med det stora hjärtat för klubben har varit katalanerna + Messi och några till. De som växt upp genom akademin. Andra spelare som kommit hit har inte haft samma känslor för klubben, däremot är samtliga spelare målmedvetna och vill vinna titlar. Därmed brinner de ju för klubben men på ett annat sätt. Går inte att kräva att alla ska bry sig lika mycket om klubben som typ Xavi och Iniesta eller Pique och Puyol.
Barcelona DM1982
2010-03-23 14:53
Att Henry hyser speciella känslor för Arsenal är inte alls svårt att förstå, han är älskad i London av fansen. Han spelade för dem när han var som absolut bäst och hade framgångar med laget, det uppskattas alltid.

Självklart kommer han göra sitt bästa för att vinna mot Arsenal om han får spela men han måste inte gilla det för det. Gör han mål så kommer han inte jubla och det måste man respektera.

Jag tycker att det är skönt med spelare som klart och tydligt säger vad de tycker istället för att vara inställsamma för att de tror att fansen vill att de ska vara det. Eto´o menade på att Mallorca var hans speciella lag och en del Barcafans blev upprörda över det. Jag tyckte att det var helt ok, alla måste inte säga att de älskar laget och staden och att allt är så jäkla perfekt med Barcelona. Skönt.

Hur som helst. Hoppas på tre pinnar mot Osasuna hemma, det bör vi fixa med utan de bästa på planen. Nyckelmatchen nu närmast är Mallorca borta, en riktigt svår match som vi måste vinna. Där gäller det att toppa laget, tappar vi poäng den matchen blir det mycket svårt att vinna ligan.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-23 14:40
westinho

Jag förstår det är viktigt att han visar sånt.
Barcelona westinho
2010-03-23 14:36
Delarocha

Hahah :)

Messidinho_10

Jag tycker inte det är fel. Han har starka känslor för Arsenal och fansen. Självklart vill han inte möta dom, det kommer ju inte kännas bra för honom att kämpa emot laget i hans hjärta. Det är bara att acceptera att han har mer hjärta för Arsenal än han har för Barcelona.
Annons: