/spanien/barcelona/forum/15708.aspx/spanien/barcelona/forum/15708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2010-05-03 17:45
H.Alavi - Triangulo Magico!

Vad skrev Iniesta,kan ej Spanska.
Barca såklart!
2010-05-03 17:27
Inte vet jag, men de tar väl inte upp vilka rykten som i helt i programmet. Någon grund måste de väl ligga på.
Barcelona Barca4eva
2010-05-03 17:26
Barca såklart!

Du kan inte tro på det ryktet bror :) Ok att Villa kommer men tror du verkligen man släpper Bojan?
Barca såklart!
2010-05-03 17:25
Sitter och tittar på Euro Talk. Så Barçelona funderar på att byta bort Bojan + pengar mot David Villa?

Byt bort Zlatan eller Henry istället. Bojan kommer bli grym, och han är Barças son!
Barcelona Barca4eva
2010-05-03 17:22
ElTriplete

Om inte det andra laget i mitt hjärta, Syrianska Fc, spelade i Superettan och om jag inte streamade nästan varenda Barça match skulle jag faktiskt hållit med dig men tyvärr tycker jag det är ganska intressant XD
Delarocha
2010-05-03 17:20
rågi

Grejen är väl den att det Birro nämner är sådant som även Niva, Fjäll mfl kan och mycket av dem grejerna han nämner om t.ex Zamparini i Palermo är sånt han nämnde för 5 år sedan.

Sen Zander är ju så otroligt partisk och enögd i sina matchrapporter och analyser så det är löjligt. Den killen gillar ju bara Real i Spanien. Dock tur att han är en klåpare när det kommer till journalistik så man slipper gräma sig så överdrivet kring honom.

Sen angående sändningarna. De flesta i Sverige tycker att allsvenskan och superettan är minst lika intressant. Svensk idrott sänds liksom bara i Sverige och tror rätt många blivit besvikna om man inte kunnat se Hammarby etc.

Barcelona kan man ju alltid stream, tvivlar på att en stream av superettan är lika lätt att få tag på.
Svensk idrott går trots allt före i sverige, på gott och ont. Men särskilt konstigt är det inte
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-03 17:20
Ämne: Ämne: Hur dum....Tror inte att det är tänkt att La Liga ska spelas på tisdagar o onsdagar, det har hänt flera gånger att man endast visar en halvlek om det skulle vara så att handboll, eller i det här fallet fotboll, redan finns på schemat så bestämmer man sig för att visa det. Jag tror att La Liga kommer i efterhand om det redan finns matcher som t.ex. Assyriska - Hammarby på en vardag.

Dessutom så är det ingen höjdarmatch , jag menar FCB - Tenerife kan jag streama alla dagar i veckan.
Barcelona tarrak
2010-05-03 17:18
Ämne: Hur dumma kan TV4 (S....Tror att du har fel där. Inhemsk idrott är rent generellt populärare än utländsk t ex kan en allsvensk hockeymatch ha tittarsiffror i nivå med CL-finalen. Tro mig, tv-kanalerna har självklart koll på hur de bäst tjänar pengar.¨

Förra säsongens högsta publiksiffra för La Liga var 2-6 matchen på Bernabeu som sågs av drygt 200 000 pers. Inga våldsamma massor direkt.
2010-05-03 17:17
Barca såklart & tarrak

Tack! :)
Barca såklart!
2010-05-03 17:16
tarrak/

Tack för hjälpen! Barçelona!
Barcelona tarrak
2010-05-03 17:14
Ämne: Barcelonito / Lucho ....
För det första krävs det att du har en dator med numeriskt tangentbord, vilket de flesta laptops saknar. Om så är fallet är det bara att skriva 0231 samtidigt som du håller inne alt-tangenten.
2010-05-03 17:14
Det gör ont o tänka på att vi kanske inte ens ser Iniesta spela i den blå-röda tröjan igen den här säsongen. Honom saknar jag oerhört mycket.

Hans meddelande på FB direkt efter Inter matchen fick mig verkligen att börja skaka av kärlek, till klubben och framförallt till honom. Självklart så var jag redan ett stort Iniesta fan innan det han skrev på FB, men inlägget satte verkligen pricket över i:et.
Barcelona ElTriplete
2010-05-03 17:13
Hur dumma kan TV4 (Sport) vara? Istället för att visa Barca som lockar otroligt många tittare väljer man att visa Assyriska - Hammarby, Superettan. Sjukt...
Barca såklart!
Jag tror inte att det går att skriva "ç" på svensk tangentbord. De som skriver med den har den antagligen kopierad.
Barcelona el Maestro!
Ämne: Barcelonito

Arsha....Inte riktig som Eto'o men däremot som Hleb. Man ser mönstret. Hleb var lika galen i käftet under sin sista säsong i Arsenal. Han fortsatte att gnälla på och säga saker utan känsla för vad man inte kan säga även under sin tid i Barca. Nu låter han likadana när han spelar i Tyskland. Han sa saker om tränaren i Stuttgart. Konstigt.

Undrar om det har med ryska bakgrunden att göra/kulturen(nu är jag fördomsfull – behöver inte vara negativt). Man säger det man tänker, ärligt och rakt utan att tänka på konsekvenserna.
Valencia rågi
2010-05-03 17:12
Delarocha//

Birro är ju skön. Han lyfter fram saker kring fotboll som ingen annan tar upp såsom t.ex. galna presidenter och tokiga fans. Jag tycker inte heller att hans fotbollskunnande är det bästa men återigen ligger ju hans fokus lite mer runt fotbollen.

Niva är ju likadan fast för England. Jag önskar att det fanns någon liknande figur för Spanien. Zander skulle nog kunna fungera som en sådan men han får ju inte så stort utrymme i media.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-05-03 17:07
Ingen av Clichy eller Arshavin är nödvändig att köpa i sommar. Vi har redan Abidal som västerback som har gjort sin bästa säsong hittils i Barca. Det enda jobbiga är att han hare varit skadad nu i 3 månader, han hade också en liknande skada förra året som gjorde att han missade ett par månader. Det var till och med vid ungefär samma tidpunkt.

Som vänsteranfallare så ska vi antingen satsa på Pedro eller köpa in Villa/Torres. Där ser jag helst att vi låter Pedro vara helt ordinarie en hel säsong. Jag tror verkligen på den killen och tror han kan bli mycket bättre också.

Så nej tack till Arshavin och Clichy!
Atlético addeh
2010-05-03 17:07
Vilken skön nyhet, hade inte an aning om att matchen mot Tenerife är imorgon!
Barcelona Barca4eva
2010-05-03 17:04
Tror inte ens att citaten är sanna lol...
2010-05-03 17:04
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Håller med, Arshavin kan jag förstå till en viss del. Han har ju knappt vunnit någon stor titel ännu, och han närmar sig 30-strecket snart. Jag förstår att han vill till en klubb som Barca, en klubb som har chansen på flera titlar under en säsong. Just nu så känns det som att Arsenal måste anstränga sig för att nå CL.

Clichy är ju så pass ung att jag inte förstår varför han har så bråttom. Visst är det bra med att flytta till en större klubb, men att sätta så mycket press på Arsenal kan sluta med att han hamnar i Wigan och inte Barca.

----

OT: Någon som kan enkelt förklara för mig hur man gör "ç"? Har prövat med allt, tyvärr så kommer jag bara fram till "c".
Delarocha
2010-05-03 17:02
Barcelonito

Arshavin verkar vara en rätt skum figur och han verkar säga lite vad som faller honom in. Han känns som en högst labil kille att ha att göra med. Rätt knäppa åsikter och inte direkt någon känsla för vad som kan verka dumt eller skada honom elelr klubbens anseende. Lite som Eto'o fast än mer i mina ögon.
Barcelona RimuZ
2010-05-03 17:02
Vad är det med Barca och att locka 28 åringar de här dagarna.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-03 16:53
Vad är det frågan om? Arshavin säger att han sticker till Barcelona och att Clichy också vill göra det. Sjuk kommentar av en spelare som tillhör en storklubb.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-05-03 16:49
Thierry14Henry

Canal+ Sport HD
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-05-03 16:48
En fråga till er som fått Barca-tröjan från unibet,
är det en kopia eller är det den riktiga tröjan som barca spelarna har på sig?

jag har en tröja från säsongen 99/00 och tyget skiljer sig väldigt mycket! den nya tröjan från unibet känns "billigare"!!

Over n out!
jätte tacksam för svar helst som PM..
Barcelona Thierry14Henry
2010-05-03 16:46
kanaler*
Barcelona Thierry14Henry
2010-05-03 16:46
vilka matcher kommer barca imon på förutom 4sport, 1a halvlek)
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-05-03 16:41
Matchen är inte flyttad till Onsdag, jag förstår inte vad folk får det ifrån, står i Barcas sida att den spelas imorgon kl 20:00, men Sevilla matchen är dock flyttad från söndag till lördag.
Delarocha
2010-05-03 16:40
Arsenal_7

Nej.
Barcelona kallesiete
2010-05-03 16:40
Så jävla tråkigt att man bara får se andra halvlek imorgon.

Barca måste dra fler tittare än pundar-brajen?
Annons: