/spanien/barcelona/forum/15706.aspx/spanien/barcelona/forum/15706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2010-03-24 09:25
Hahaha!! Wenger kan säga rätt roliga grejer ändå :P

Wenger: "Los madridistas celebran más los fichajes que los títulos"

"Madridistas firar värvningarna mer än titlarna"

Hahahaha
Barcelona Koeman_4
2010-03-24 06:57
Tänkte bara skriva att Matchen mot Osasuna går på Tv4sport, sändningen börjar 19:55
Barcelona Blaugrana83
2010-03-24 04:19
Ämne:
Jag har inte läst ....
håller med dig helt och hållet
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-03-24 04:16
★Barca★//

Trots Torres hat mot Real Madrid så hade han otroliga problem att göra mål på Casillas under sin tid i Real madrid, det krävdes tills hans sista match för att han skulle näta mot Real Madrid!

Sedan så gjorde han 1 för pool på anfield mot madrid, men annars ingen madridsänkare.
Barcelona Omarboy
2010-03-24 01:33

Jag har inte läst nedanstående inläggen, men tänkte bara dela med mig min åsikt och se vad ni tycker.

Zlatan är otroligt viktig för barca, med Eto'o kvar i laget hade Messi absolut inte ha exploderat som han gjort denna säsongen.
Tycker man relativt enkelt ser att Z uppehåller två mittbackar i princip varje match han spelar och drar på så sätt fokus ifrån Messi (och skapar yta åt alla andra med).

Att Z sedan bränner helt sjuka lägen, är en annan femma.. hoppas sånt sitter snart.

Med det sagt, så vill jag bara säga att det finns otroligt mycket mer till denna diskussion än det jag precis dragit upp, saker jag inte tänkt på mm.

Jag vill på inget sätt förminska Eto'o, är så otroligt tacksam för allt han gjort för oss. Men tror att vi i slutändan kommer ha mer nytta av Zlatan. Sen återstår det att se, går inte att jämföra så här tidigt.

Vad tycker ni..?
Barcelona ★Barca★
2010-03-24 00:49
Hetfield

Vi säger så hära Barca säljer Zlatan i sommar men det kommer aldrig hända. Men vem skulle du se i stället?

Jag själv säger bara Torres ett stort + är att han hatar Real Madrid och han sänker gärna dom fler gånger.
Barcelona basaric
2010-03-24 00:39
Jag har precis gjort klar en video.. den är om Messi.. säg gärna vad ni tycker om den!

titta länktips!
Barcelona Hetfield
2010-03-24 00:36
På tal om det med Canal + etc.

Jag blev irriterad på hela situationen, men sanningen är att jag följer bara Barcelona i spanska ligan, då är det inte problem med att streama 1 gång i veckan

Sen så tror jag att Canal + kommer att försöka få till Serie A
Barcelona Hetfield
2010-03-24 00:34
Pep the King

Då hade man inte blivit av med Eto'o, det hade aldrig funkat med Eto'o OCH Villa i laget om man ska köra 4-3-3

Det jag menar är att folk kommer att klaga oavsett, när Zlatan gjorde "enkla" mål så klagade folk på att han inte bidrog på andra sätt
Barcelona Pep the King
2010-03-24 00:25
Hetfield

Zlatan i Barca funkade juh väldigt bra i början men sen fick han en formsvacka. Det får alla spelare.

Messi fick juh det förut kolla nu alla hyllar honom. Det vänder fort:)

Jag själv tycker Barca gjorde ett dåligt köp av att köpa Zlatan. De kunde behålla Etoo men då skulle Etoo lämna Barca i sommar gratis.

Barca betalade väl för Zlatan 700 va? Varför betalde inte dom så mycket för David Villa?

Barcelona Hetfield
2010-03-24 00:18
Frågan är, vad är det man föredrar?

Föredrar man en så kallad "Trezeguet" typ, som bidrar med absolut ingenting i spelet, men som gör mål 9 gånger av 10 på minsta lilla chans

eller föredrar man en spelare som bidrar med mycket i spelet, men som är helt ineffektiv?

Värt att diskutera
Barcelona Rambla~
2010-03-23 23:54
Hetfield

Jag kommenterade enbart hans insats i matchen mot Zaragoza. Sett över en hel säsong och om målen uteblir är det självklart ett stort misslyckande.
Barcelona Pep the King
2010-03-23 23:52
Blaugrana Es Mi Corazón

Det kommer inte bli torsk mot Real. Vi kommer vinna dom. De har inget att hämta mot oss.

Barcelona Rambla~
2010-03-23 23:52
Ouch, Sevilla tappar sin ledning på övertid. Snacka om käftsmäll.
Barcelona Pep the King
2010-03-23 23:51
Blaugrana Es Mi Corazón

Det kommer inte bli torsk mot Real. Vi kommer vinna dom. De har inget att hämta mot oss.

Barcelona 24_Iniesta
2010-03-23 23:44
Ämne: Ämne: Nästa v....
Tack för informationen. Inser att det nog blir svårt att få tag på biljetter i nuläget. Å andra sidan har nog allt sitt pris precis som du antyder.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-23 23:41
Nej, det är en av dom värsta domarna jag vet i Spanska ligan..

Det blir torsk =(
Barcelona ★Barca★
2010-03-23 23:39
Heywood Jablome

Hahaha underbar tackling av Iniesta.

18 dagar kvar bara tills El Clasico fi fan!!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-03-23 23:35
Om det inte går som det ska så får vi väl skicka vampyren på ett uppdrag!
2010-03-23 23:33
g3gii.

Lite fakta.

Han är stenhård iaf. Känns som en domare som har mottot: Mitt beslut är lag.

Har ni sett när han spänner ögonen när spelare klagar?
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-23 23:26
Minns att Mejuto dömde el Clásico på Camp Nou den 23 december 2007 när vi förlorade med 0-1 efter ett mål av Julio Batista. Inga goda minnen med den domaren.
Real Madrid g3gii - El Madridismo
2010-03-23 23:24
Förutom Danmarks matchen, är det någon som har någon större koll på den dommaren ?
Kommer inte ihåg hur han var under själva matchen mot Danmark förutom dom bortdömda målen.
2010-03-23 23:18
Ibrahimovic har goda minnen av Mejuto González. Det var han som dömde Sverige - Danmark och som dömde bort två svenska mål.

Zlatan kritiserade honom och menade på att han eller linjedomaren inte kunde avgöra från deras position om det var ett regelrätt mål eller inte.
Barcelona Criff
2010-03-23 23:10
Jaha grabbar, då var det klart.. Mejuto González kommer dömma El Clasico!
Barcelona westinho
2010-03-23 23:01
FC-Barcelona

Haahaha jag förstår inte spanska så bra med den var klockren :)
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-23 22:58
Ämne: ett skratt innan man....
*Klickar på länken*

*Dör av skratt*
Barcelona Sam
2010-03-23 22:55
Blaugrana Es Mi Corazón

Satsa på börsen istället. Det gör den smarte.
Barcelona Essienesque
2010-03-23 22:55
Barca har ägt Real Madrid hela säsongen i basketen..Dem vann Copa Del Rey finalen mot Real, slog dem i ligamötet och vann första matchen i Euroleague kvartsfinalen. =)
Barcelona FC-Barcelona
2010-03-23 22:53
ett skratt innan man lägger sig och laddar för dagen imon :D

För övrigt all snack om Ibra´s from vart fan har hänt med Vampyren killen har försvunnit hellt?
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-23 22:53
Såg nu att Barca har match imorgon, trevlig överrasking.

Denna dag är för övrigt den värsta i hela mitt liv.
Hade vunnit 16 000 kr om Ipswich vunnit men dom torskade hemma mot Plymouth, oddsen var 1.58.
Kan någon komma och skjuta mig?

Ska inte snacka sportsbetting men jag uppmanar nu alla här, börja inte med sånt skit.
Fyfan vilken känsla man sitter på nu..En jävligt dålig sådan..

Jävla Ipswich, vilket skämt.
Dom har aldrig förlorat hemma mot Plymouth..

Peace
Annons: