/spanien/barcelona/forum/15703.aspx/spanien/barcelona/forum/15703.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-03-23 14:16
Delarocha

Så du tycker han ska skita i och spela mot Arsenal? Jag är impad av din kärlek till klubben medgångssupporter!!!
Delarocha
2010-03-23 14:07
Messidinho_10

Det där var ett vettigt inlägg. Om du inte har någon förståelse för Henrys känslor för Arsenal har du nog legat under en sten de sista 10 åren.

8 år en ganska lång tid för en 33-årig fotbollsspelare. Blir helt ställd av din dumhet här.
Varför ska Fabregas avstå matchen? Han har ju aldrig spelat i A-laget i Barcelona. Henry har ju typ spenderat all tid på topp i Arsenal. När han var bäst i världen spelade han där. Vann ligatitlar, skytteligan, var lagkapten. Svårt att förstå hans känslor för klubben?

Förövrigt glädjande att läsa att det går rykten om att Real ska byta tränare igen. Kontinuitet är verkligen inte ett ord de känner till i Real.

Barcelona Messidinho_10
2010-03-23 14:02
Hahaha Henry vill inte spela mot Arsenal så pinsamt han har ju bara varit där i 8år vad är det märkliga??
Om det är nån som ska avstå spela den matchen så är det Fabregas han är förfan född och uppvuxen i Barcelona.
Barcelona Hetfield
2010-03-23 13:49
Det vore roligt om Schuster gör en "Cantona", dvs. går fram till mittcirkeln, gör ett 360-varv och tittar på åskådarna , lite belåten med sig själv

Som sagt, det är Schuster, allt är möjligt
Barcelona Pep the King
2010-03-23 12:59
Barcaaaaaa
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-03-23 12:58
Tar av mig hatten, el Flaco. :-)

Fantastiskt bra.

Ja, undrar också hur Schuster kommer att tas emot. Förhoppningsvis så är det en skön stämning :-)
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-23 12:53
tarrak/

Tack så mycket.

Angående Allan Harris så har jag inte läst något nytt, förutom det du nyss nämnde. Läste något om att han befann sig i Malaysia för några år sen där han tränade något lag.

En vars närvaro är däremot bekräftat är Bernd Schuster. Undra hur han kommer tas emot imorgonkväll, hehe.
Barcelona Den vise
2010-03-23 12:50
El flaco-Fuerza Chile!

Finner inga ord över ditt sätt att skriva. Helt unikt på svenskafans. Fröjd för oss att läsa det du skriver . Fantastisk skrivet El Flaco!

Om jag vore du så skulle jag fundera över att skissa på en bok. Där du samlar dina artiklar du har skrivit , när du har tillräckligt med material.

Jag skulle iallafall köpa en utan större tvekan.
Bravo!
Barcelona ★Barca★
2010-03-23 12:38
Hoppas verkligen Messi inte vilas mot Osasuna.

Tycker Messi kan hoppa in runt 60 minuten.
Barcelona tarrak
2010-03-23 12:19
Lysande artikel, el Flaco! Undrar om det här inte var den bästa du skrivit.

Läste i förra veckan att man inte fått tag på Venables assisterande som varit spårlöst försvunnen de senaste åren. Något nytt där?
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-23 12:09
Läste idag att Messi kan komma att vilas mot Osasuna och att även Piqué riskerar att inte kunna spela den matchen på grund av smärtan i sitt vänstra knä. Mittbacken tränade varken igår eller imorse med laget.

Osasuna däremot har tre anfallare skadade inför mötet mot oss på onsdag; Walter Pandiani, Carlos Aranda och Dady. Den enda anfallaren de har kvar i truppen är Jorge Galán, född -89 och från den egna leden.

Mittfältaren Delporte uppges även han vara skadad och dessutom är mittbacken Sergio Fernández tveksam till spel på grund av en muskelskada.
Barcelona Hetfield
2010-03-23 12:08
Barca

Föga förvånande, Villa blir väl 29 snart så man vill väl kassa in pengarna innan klubbarna snålar med pengarna
Delarocha
2010-03-23 11:47
Lita inte på Goal. Den sidan/tidningen är värre än aftonbladet.
Barcelona ★Barca★
2010-03-23 11:38
Verkar som Valencia är redo att släppa David Villa.

Undra vilket lag han kommer spela för. Vilket tror ni? Spännande att se:)
elbraco
2010-03-23 11:11
Ämne: Lite Messi från Zara....
Riktigt mäktigt att kolla på! :)
Barcelona ★Barca★
2010-03-23 10:32
Underbar bild:)
Barcelona Xaviii
2010-03-23 10:14
Någon som vet om man redan kan köpa biljetter till Barcelona-Arsenal matchen i Camp Nou?

Tror ni man kan få tag på biljetter samma dag dem spelar? kommer vara i Barcelona den 6apil så tänkte kolla på när vi slår ut Arsenal.
Barcelona sabit
2010-03-23 08:55
Nån som vill dela med sig sin intresselista under sommarens silly season?
Barcelona Abbe.
2010-03-23 08:11
Ämne: Vad tror ni om Rafa ....
Just av den anledningen så tycker jag att det är väldigt konstigt att man nyligen förlängde hans kontrakt.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-03-23 07:04
Vad tror ni om Rafa Marquez ? han börjar ju komma till åren. och har svårt att spela in sig i startelvan. Jag älskar verkligen Rafa. Han va ju kung 2005-06 bästa försvararen i världen den säsongen enligt mig.

Milito var ju stabil och från och med nu vill ja se honom matchas så mycket de går föratt ta tillbaka den tiden då han va skadad.
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-23 03:06
förlåt för svenska 2000 är besviken oo trött :)
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-23 03:04
att det alltid ska vara massa trams från andra fans det var likadant med ronaldinho

när ronaldinho inte spelar så är ni ingenting , han är allt han gör mål , skjuter frisparkar , dribblar , gör assist bla bla

men gubbar antingen är ni avundsjuka för att vi får njuta av deras storhet, speciellt för att han spelar i vårt fina underbara barca :)

men när deco , ronaldinho o alla de andra bytte klubb då kan jag slå vad om att alla räknade ut oss t.o.m vi fans tänkte va fan vem ska bära oss på hans axlar alltså ronaldinho borta ? men de alltid nån världstjärna som måste lysa de har alltid varit så speciellt i barca , från cryff till ronaldo rivaldo ronaldinho nu messi vi har alltid världens bästa spelare men viiipps så tar vi 6titlar på 1 år efter att ha säljt en av vår historias bästa spelare o några fler världstjärnor snacka om mäktigt där slog vi 2 flugor på en smäll att vi klara oss utan dinho och att vi kunde bli ännu bättre också

och de klart att världens bästa spelare måste visa att han är det och pga att han har gjort våra mål de senaste matcherna så är vi messidona men higuain är inget för real han är inte viktig rooney är uniteds minst viktigaste spelare men som sagt messi är vår viktigasse spelare just nu men kolla på rooney va fan är united för nåt om rooney säljs kmr berbatov göra 40 mål ? de finns alltid spelare som finns i skuggan som har klass men visar det efter att den som gör skuggan drar kolla på messi innan tog dinho hans plats och grabbar vi vinner som ett lag och förlorar somm et lag kolla på messi bara när han gör mål firar hela laget det känns som hela laget gjorde hattrick fyfan är det bara mål som räknas om inte valdes gjorde fin räddning vid 1-0 mot valencia så hade det vart en annan match så alla p12 tyst snälla låt oss bara njuta av messi o ja föreslår att ni gör likadant ! VISCA EL BARCA
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-23 02:34
och ja vänder man på 7 an så blir de ett v precis som en ;)
Real Betis Real_Betis
2010-03-23 02:20
Förstår inte varför ni ens tar illa upp angående hans kommentar, skumma är ni. Samt så menar du att Villa som är så stor och GRYM för sitt lag och har bättre målstatistik i sitt lag att känna sig ägd, Mannen du är helt pantad.
Delarocha
2010-03-23 01:21
Se7en

Ditt namn är galet skumt. Ska 7:an vara ett V?
Häftigt.

Du verkar inte klipsk du.
Canaletes
2010-03-23 01:17
Se7en

För att inte tala om Villalencia
Messi har gjort 25 av Barcas 68 mål=36%
Villa har gjort 17 av Valencias 44 mål=38%

Så jävla PWNED!!! haha!!

EDIT:
Tacka VIlla att ni är vidare i prestigefyllda Europa League ;)
Valencia Se7en
2010-03-23 01:05
Messidona - Valencia 3-0
Zaragoza - Messidona 2-4
Barcelona Den vise
2010-03-23 00:57
Kan inte släppa Messis insats mot Zara..gosa. Helt otroligt att man kan vara så fantastisk överlägsen att man ryser när man ser repris bilderna.

Jag längtar tills den dagen då han för Argentina till vm-guldet.

Scenario "mäktigifalldetskullehända"

Att han tar tag i en mikrofon och ställer sig på mittplan inför hundratusentals fanatiska fans och skriker ut a la Maximus "Gladiator"

ARE NOT ENTERTAINED? ARE YOU NOT ENTERTAINED?

RIDÅ!

Barcelona ★Barca★
2010-03-23 00:30
Hahaha mäktig bild.

Bilden säger. Gör du om det då jävlar:D
Barcelona Messidinho_10
2010-03-23 00:26
Här kommer jag med min oxå, finner inga ord..
Annons: