/spanien/barcelona/forum/15686.aspx/spanien/barcelona/forum/15686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rooonney___
2010-03-24 22:40
Ah okej tack för svar :)

Så ronaldo har lyckats smälla in 47 baljor på en säsong , inte illa =)
Barcelona Barcadinho.
2010-03-24 22:40
El Flaco/

Jag håller med dig att det är ett sportligt litet mirakel att se Milito igen springer på CN.
Du trodde på honom, men inte jag. Jag trodde inte att han skulle lyckas igen och placera in sig i startelvan. Jag trodde tom att han skulle försvinna till typ Zaragoza igen.
Det är kul att man har haft fel.

Jag hoppas bara att han kan ta ett steg vidare. Barca är helt beroende av en mittback som kan bygga spelet. Det fattas en sådan idag i laget. Pique är urform och inte alls lika dominant i speluppbyggandet, Puyol kan bara passa vänster och höger. Marquez behöver man knappt förklara och Chyg är…vad ska man säga.
Jag hoppas att Milito tar det här steget och visar sin teknik och spelförståelse, Än så länge är han ganska slarvig med djupa pass och han är ganska passiv.

Barcelona Pedrito
2010-03-24 22:39
Ämne: Pedrito

Villa spe....
Ja självklart. Skrev lite för snabbt där...
Barcelona Larsson1333
2010-03-24 22:38
Rooney

JAg tror det rörde sig om hur många mål han var uppe i totalt denna säsong och jämförde då med ronaldos. Dock var han helt borta först när han nämnde ronaldinho och 47 mål, men det är alltså antalet mål han pratade om
Barcelona ★Barca★
2010-03-24 22:38
Pedrito

Villa spelar i Valencia och inte Sevilla:)
Barcelona Pedrito
2010-03-24 22:37
Villa hit och dit.. Jag vet inte i vilken Fifa 10 värld ni lever i men det har och ÄR otänkbart att Villa skulle lämna sitt älskade Valencia för ett annat lag i spanien.

Sorry skrev lite för snabbt där först..
Barcelona ¡Barça! ★★★
2010-03-24 22:35
FC Barcelona en Mi Corazón

Jag vill inte tjaffsa med dig.. Du verkar inte ha förstått riktigt vad jag menar, eller så vill du bara bråka över internet. Min älskade Zlatan? Allt jag säger är om man är en barca supporter, borde det inte vara normalt att vara på sitt lags spelares sida? Inte klanka ner på honom en timme efter att han avgjort för laget och skriva att vi ska ha David Villa istället.. Varför börjar du med personliga angrepp nu? Diskutera som en vuxen person
Barcelona Hetfield
2010-03-24 22:34
Rooney__

Han pratade om Ronaldo
Barcelona NoGo™
Rooonney___

Uppfattade det som han pratade om mål, Messi på 34? och Dinho hade rekord på 42. Någon får rätta mig om jag har fel.
Barcelona Pedrito
Vissa här inne har ju gett sig fan på att inte gilla ibra i barca och det spelar ingen roll för dem hur bra han än spelar.. Fan öppna ögonen..
Deal with it...
Delarocha
2010-03-24 22:33
Ingen ahr krävt att du ska älska honom. Dock kan man kräva av en supporter att INTE gnälla eller håna honom och acceptera att han spelar.
Barcelona Pep the King
2010-03-24 22:33
Någon här inne som vet vad one-liners betyder?
Barcelona Hetfield
2010-03-24 22:32
Barca!

Ärligt talat, Zlatan stod ungefär 3 meter ifrån målet när Iniesta och Maxwell gjorde hela arbetet, det är nästan svårare att missa än att göra mål

Det är ju starkt av oss att vinna trots att vi spelade kanske årets tråkigaste match (Barcelona match)
Barcelona Rooonney___
2010-03-24 22:32
ingen som kan svara på min fråga ? :(
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-03-24 22:31
¡Barça! ★★★

bara för jag inte dör för din älskade zlatan är jag ingen riktig supporter? hahhahaa när blev du Barcelona fan i juli?

Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-03-24 22:30
D verkar som Messi spelar i real nu.. kolla puertan sjukt patetiska nissar där inne, allt handlar om messi o hur överskattad han e!!

bara några dagar sen så hette d Messilona och han behövde bara ett VM-guld för att jämföras med maradona!!
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-03-24 22:30
AzizWaysi

nej det är messi inte dom vet inte vad dom snackar om :/ såna där finns tyvärr hos oss :/
Barcelona ¡Barça! ★★★
2010-03-24 22:29

Nej tyvärr så är det du som ska "deal with it" eftersom han kommer spela där oavsett om du kan "finna dig" med att se honom i barca tröjan eller inte.. var istället en riktig supporter och var på barca spelares sida istället för att klanka ner på spelaren när han precis avgjort för ditt lag
Barcelona Pep the King
2010-03-24 22:29
Red. Vad är onliners?
Barcelona AzizWaysi
2010-03-24 22:28
Ta en titt på purtan , de säger MESSI är
"överskattad".. HHAhahahhahahaha
2010-03-24 22:25
"¡Barça! ★★★"

Som jag skrev tidigare vissa av oss kommer aldrig finna oss med att se honom i Barcelona tröjan, det spelar ingen roll om han är kvar i 20 år

Deal with it
Barcelona Barcadinho.
Såna matcher gör ärligt talat att jag inte vet var jag har mitt kära Barca.
Ena matchen ser det prefekt ut och hoppet är stort, Och plötsligt kommer matcher som idag som gör att jag tappar förtroendet att det kommer att räcka till.
Det är ingen tvekan om att laget inte spelar lika bra och stabilt som ifjol. Poängmässigt ser man inte det, men man ser det på plan.

Jag hoppas innerst inne att laget kommer att vara toppformat i de allra viktigaste matcherna. Och att laget lyckas få tre skitiga poäng som idag, trots dåligt spel i de övriga matcherna.
I slutändan kommer det kanske räcka.

En match till idag, där i stort sett allihop spelar dåligt eller sådär.
Den enda som har hållit nivån är återigen Valdes.

Jag känner mig inte alls säker inför mötet mot Mallorca just nu, för att inte tala om Arsenal.
Men det kan svänga fort. Jag är förtvivlad.

Barcelona ★Barca★
Inga one-liners! Detta är typ 5.e gången du blir tillsagd, nästa gång ser jag till att du åker på en spärr direkt. Inga one-liners, läs reglerna! /Mod
Delarocha
2010-03-24 22:24
Det är nog bäst att ni accepterar Zlatan i Barcelona för jag tvivlar på att han kommer försvinna snart. Det är Peps stora värvning hittils och Pep är väl ganska populär. Så anar att man kommer ha tålamod med Zlatan.
Barcelona ¡Barça! ★★★
2010-03-24 22:22
Haha otroligt... Utan Zlatans mål hade matchen förmodligen slutat 0-0 och allt ni gör är klagar på killen. Villa spelar i Valenicia 'Pep the King' Zlatan spelar i Barca och så kommer det förbli, deal with it
Real Madrid Madridistas AntiCules
nuu är ni väl lite för hårda mot ibra eller ?
Delarocha

Det håller jag med om, att visade kallade honom stor näsa, och sa att näsan var i vägen för mål osv. förra matchen var låg.

Men still visa av oss kommer adrig finna oss med att se han med Barcelona tröjan
Barcelona ★Barca★
¡Barça! ★★★

Aha okej:)
Barcelona Pep the King
2010-03-24 22:21

Håller med David Villa har allt! Han står inte och tittar på och stannar upp spelet.

Han löper rör sig hela tiden. Lär dig Zlatan.
Delarocha
2010-03-24 22:19
FC Barcelona en mi corazon

Det är dock ingen anledning att klaga och håna och gnälla på honom som folk gör ideligen.
Annons: