/spanien/barcelona/forum/15683.aspx/spanien/barcelona/forum/15683.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-03-24 23:47
Det som jag tycker är mest fascinerande med Messi är att de hittar en 12årig pojke som har växtproblem och gör honom till världens bästa fotbollsspelare. För några år sedan när han visade upp sin kvalité så brukade han bli skadad. Vi minns alla bilder från en gråtandes Messi halvvägs in på säsongen.

Grande Messi!
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-24 23:46
Delarocha //

*Inte alla hästar i hagen.
*Inte alla dubbar i däcken.
*Hissen går inte ändå upp.

Godnatt pojkar och tjejer?*
(*Har vi någon kvar?)..
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-24 23:45
EXTRA EXTRA!!!

Soriano håller presskonferens imorgon kl. 17 för att förklara sin roll i presidentvalet.

Han kommer antagligen att ställa upp och göra upp med Rosell. Soriano är den enda som verkligen kan hota Rosell och som antagligen vore bättre som president för vår klubb.
Barcelona -=FCBarcelona=-
marängerna tycker att zlatan e dålig, och jag tycker själv inte att han har presterat så bra som han borde. men han har gjort fler mål än kaka, benzema och raul TILLSAMMANS!!!

Hoppas han får tyst på er en gång till snart..
EXTRA EXTRA!!!

Soriano håller presskonferens imorgon kl. 17 för att förklara sin roll i presidentvalet.

Han kommer antagligen att ställa upp och göra upp med Rosell. Soriano är den enda som verkligen kan hota Rosell och som antagligen vore bättre som president för vår klubb.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-24 23:44
Ämne: Ja, men Messi är sjä....
Messi gjorde inget mål ikväll, sälj den nollan! Om han tänker vara mänsklig och inte göra hat-tricks i varje match kan han lika bra dra härifrån.
elbraco
2010-03-24 23:42
Ämne: Inte alla indianer i....
Ne dom har inte alla köttbullar i stekpannan...
VARENDA kommentar där inne på första sidan handlar om messi, och hur jävla överskattad och långsam han är! Jag som hoppades att det skulle finnas någon över åldern 13 där inne...
2010-03-24 23:42
En annan sak jag lagt märke till idag är Italienska ligan, den måste allvarligt vara köpt/korrupt..

Genoa kvitterade till 2-2 mot Palermo på straff i 98 minuten..
Hela Italienska ligan känns som mygel och fusk.
Delarocha
2010-03-24 23:40
Inte alla indianer i kanoter på Puertan om man säger så. Dock inget man bör fokusera på. Det är alltför vanebildande.
2010-03-24 23:40
Heywood Jablome - Xaviniesta //

Ajjemän, zing zing!
Det måste vara det som gör att Ronaldo inte pangat in 45 mål vid det här laget.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-03-24 23:37
Ja, men Messi är självklart överskattad. Han leder assistligan i Spanien och skytteligan i Spanien. Det är bara det att Ronaldo fick ont i ögonen efter att lasern träffade honom på Camp Nou. Det är det som hämmar hans spel...
Barcelona Barcanist
2010-03-24 23:36
Blaugrana Es Mi Corazón

I marängernas värld är x + x = u och inte 2x.
Barcelona barcino
2010-03-24 23:36
Ämne: barcino

Det kosta....
ok tack för hjälpen.. Men vet du hur mkt frakten gick på? ja tänkte beställa lite grejer.
Real Madrid Giallorossi Roma
2010-03-24 23:35
Är inte Madrid fan men Ronaldo har varit skadad och Kaka har faktiskt gjort en del assist i ligan. Benzema däremot har inte nått upp till förväntningarna. Men han är ung och har en del att lära sig.
Zlatan kan förbättra sig, ser ibland väldigt orörlig ut och missar lite väl många chanser.
2010-03-24 23:35
Barcanist //

Du har PM.
Barcelona Barcanist
2010-03-24 23:34
Tjena grabbar!
Vet någon var man kan köpa biljetter till Barcelona-Arsenal på Camp Nou, hyffsade platser för hyffsat pris?
Ungefär 300-400 euro per biljett. Någon som har tips på någon bra hemsida, eller vet om man kan få 4-5 bra biljetter dagen innan, d.v.s måndag den 5e april?

TACK PÅ FÖRHAND!
Barcelona Pedrito
2010-03-24 23:31
Real fansen borde öppna sitt forum.
Känns som det skulle behöva vädras lite...
2010-03-24 23:30
Madridstas //

Det måste kännas som jävla värdelöst eller hur?

Att ni betalar 1 miljard för C.Ronaldo och vi tog Messi till Barcelona i stort sett gratis..
*Tar en titt i skytteligan..

Flopp Ronaldo, ni snackar sen att Zlatan är en flopp?
Vad fan är då Kaká och Benzema?
Ni är så tragiska att det inte finns.

Edit: För övrigt en fantastisk P12 skrift vilket bevisar att punkt nummer två faktiskt stämmer.
2010-03-24 23:26
barcino

Det kostar ingenting att bli medlem i Fcbarcelona.com. Du blir medlem och ger dina uppgifter och sen kan du logga in där och beställa från hemsidan. Jag har beställt ganska mycket därifrån och det enda negativa är att det tar lite längre tid än beräknat att få hem varorna, men det beror på vad man köper också ifs.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-03-24 23:25
Blaugrana Es Mi Corazón

HAHA där var du allt rolig :D komiker i framtiden kanske ;D 100 % sant det du säger ;) TÖÖÖNT
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-24 23:22
Ämne: Jag tycker inte Mili....
criff

jag håller med dig Milito o Pique ser så jävligt bra ihop speciellt passningspelet de här 2 herrarna har bra touch på bollen

men som sagt man kan ändå aldrig välja bort tarzan alltså PUYI mot arsenal är ganska givet de lagets hjärta han ger alltid 200%
Barcelona barcino
2010-03-24 23:21
nån som har beställt här ifrån? jag tänkte beställa lite grejer men jag undrar om de här sidan är "seriös"??

kostar det något att bli medlem på fcbarcelona.com för att beställa grejer där ifrån?

hoppas någon kan svara på mina frågor ...
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-24 23:18
barcadinho

det är inget att oroa sig över 3 pinnar är alltid 3 pinnar vare sig man vinner 6-0 eller 1-0. ett lag kan alltid ha en dålig dag på jobbet och ända vinna det är det som gör oss till CHAMPIONS i slutändan ok spelet är inte perfekt men vi har några av våra viktigaste spelare borta de som kan behandla bollen bättre bla bla ex Pique,xavi , keita.. och det syndes idag speciellt Pique (att han var borta) och xavi behövr man inte ens nämna :) men som sagt det är sånna här matcher som gör oss till champions eftersom vi vinner när vi ändå spelar som sämst!
Barcelona ¡Barça!
2010-03-24 23:17
Nej nu ska man gå och lägga sig, riktigt härligt att vi vann i alla fall, även om vi kan förbättra vissa saker. Hoppas Real kryssar imorgon, godnatt
2010-03-24 23:16
Haha, så jävla kul att läsa Puertan att man dör av skratt. Jag ställer mig varje dag frågan: Nej, det kan fan inte vara sant det han skriver, kan han verkligen vara så dum i huvudet? Får till svar av mig själv..Ja, kanske..eller så är det en P12a..
Tror nog #2 stämmer bäst även fast punkt 1 är ganska trolig också.

C.Ronaldo ser ju ut som en stureplans-slibb som precis deltagit i Paradise hotell.

När Ronaldo skrev på kontraktet så stod det säkert att Madrid står för 1 Miljard (!) liter gelé.

Eftersom Madrid var den enda klubb som erbjöd detta så hade tyvärr inte stackars Ronaldo så mycket att välja på.

Nej, dom borde sluta snacka så mycket skit om Messi, det är rätt stor dubbelmoral där också..

Dom säger att Messi aldrig komma kunna bli bäst i världen genom tiderna pga att han är en fuskare (dvs handen mot Espanyol) men dom säger också att Maradona är den största genom tiderna..

Jag får inte ihop den ekvationen? Kan någon hjälpa mig?

//
Atlético addeh
2010-03-24 23:14
Skönt med seger idag, även om det satt långt inne var i alla fall jag aldrig riktigt orolig. Man orkar inte spela så som Osasuna gör i 90 minuter, man orkade knappt 60 minuter och till sist kom ett mål, kul att det var Ibrahimovic som fick göra det också. Man såg på hans kroppsspråk när han gick av planen att han var riktigt nöjd.

Visca el Barca!
Malibou
2010-03-24 23:13
är det bara jag eller har puertan blivit ett barca forum ?=)

Barcelona Pau
2010-03-24 23:07
Delarocha

Haha.. Ja självklart hade folk gnällt om han återigen gott mållös, men nu var det ju så att han gjorde mål och matchen slutade inte 0-0.

Så fungerar helt enkelt fotbollsvärlden..
Delarocha
2010-03-24 23:04
Om matchen slutat 0-0 hade alla gnällt att Zlatan inte gjorde mål. Det gör folk visst ändå.
Barcelona Criff
2010-03-24 23:04
Jag tycker inte Milito - Puyol är så bra tillsammans, just nu tycker jag det bästa mittbackparet är Pique - Milito. Dem spelar riktigt bra tillsammans enligt mig. Lugnt och sansat, Milito stöter, Pique täcker upp med sitt huvud bakom.
Annons: