/spanien/barcelona/forum/1568.aspx/spanien/barcelona/forum/1568.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Erik Satie
2015-12-05 21:43
Fan vad slött av Messi idag...fan!
Barcelona Blaugrana91
2015-12-05 21:42
Nu kommer Valencia maska, kan vi bara spela så slipper man massa onödiga pauser, men är helt övertygad att vi tappar poäng idag och det är helt oacceptabelt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona A good coach is everything!
Suarez har en äcklig sida tyvärr !
Hahaha Alves i gammal god form !
Barcelona Zyzz
Känns som ett poängtapp idag...
Barcelona Z_Z
2015-12-05 21:41
Suarez kan vara glad att han inte fått rött faktiskt.
Flavía
2015-12-05 21:41
Smutsigt gjort av Suarez för det han gjorde mot Abdennour.
Barcelona neymar JR
2015-12-05 21:40
Suarez för fan lägg ner med sånt skit eller gå ut
Barcelona Blaugrana91
2015-12-05 21:39
Vi har inte tid med det här, sluta larva dig Suarez.. .
Barcelona neymar JR
2015-12-05 21:38
Riktigt fult av suarez, det hör inte hemma här
Flavía
2015-12-05 21:35
Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag saknar Sergi Roberto i startelvan.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-05 21:32
@A good coach is everything!:

Skrev det i stundens heta...
Nu får det ta det lungt

Visst Messi är inte i matchform än men du måste erkänna att alla andra pressar som galningar (sen ser man Messi som bokstavligen går runt på planen). Jag vet att han är inte matchform. Jobbigt att se Rakitic, Suarez tar Messi's position (del av planen för att göra jobbet åt honom).

Fine, han kanske sparar sig till offensiven tänker man.
Nej, nej. När Neymar kommer med fart och Suarez springer med honom med lika hög fart så stannar Messi upp på mitt plan och vill ha bollen på mitten.

Skrek ut lite av frustrationen här inne och det kändes bättre direkt.

P.s du behöver inte svara bara scrolla förbi det...
2015-12-05 21:32
LegendenN10 Precis så tänker jag också..
Barcelona LegendenN10
2015-12-05 21:30
.
Barcelona neymar JR
2015-12-05 21:28
Det enda man kan klaga på är missade chanserna i övrigt är det fantastiskt spel. Vi får inte glömma att Valencia varken förlorar eller släpper in mål på hemmaplan Vi kör över dom totalt, anfaller våg efter våg efter våg
2015-12-05 21:27
FreeYourMind // Vet inte ens om jag ska svara på ditt inlägg. Eftersom ditt förra inlägg var så patetiskt!! Att du ens har mage att säga att vi ska byta ut Messi. Snälla tänk innan du skriver!
Barcelona LegendenN10
2015-12-05 21:27
Valencia försvarar med hela laget ( med all rätt och bäst för de, annars blir det utklassning om de försöker spela fotboll) men ändå skapar vi tillräckligt med många chanser för att leda matchen med flera mål (synd) behövs lite skärpa av våra legendariska lejoner där framme.. Vi spelar fantastiskt och jag hoppas och tror att vi spräcker nollan i andra halvlek. Plus till Iniesta och Neymar första halvlek. Iniesta asså!! genom tidernas bästa offensiva mittfältare!!! Magi helt enkelt.
Flavía
2015-12-05 21:26
Jag tycker att många av er är alldeles för hårda mot laget.

Vi har skapat flera chanser under matchens gång och ingen har varit dålig, snarare är det bolljäveln som inte vill in i mål.

Målet kommer att komma, frågan är inte om utan när...
2015-12-05 21:25
@A good coach is everything!:

Sluta försvara Messi. Han missade lika grovt som alla andra. Suarez är väl den enda som inte klandras då passen han fick var svår plus han hade en försvarare emot sig.

Neymar och Iniesta har varit matchens giganter.

Barcelona neymar JR
2015-12-05 21:23
Eh det kommer en anonym suarez kommer sänka dom Men vid 0-0 läge vill jag se dom lite mer egoistiska. Kan ni göra mål så gör mål, men men svårt att klaga på deras osjälviskhet Dock syns det att Messi inte är i matchform
2015-12-05 21:22
Mathieu eller Vearmalen måste in eller Batra men masken känns inte bra alls !!
2015-12-05 21:21
Ney ska göra mål helt ensam får tid att placera osv där ska det vara på mål iallafall!!! Suarez missar en rätt så enkel passning!! Messi kunde också ha gjort mål men den chansen han hade fick han ta i stress och med fel fot. Att kunna placera och få kraft i en boll utan fart med massa försvarare runt omkring sig och fel fot är mycket svårare än det ser ut..
@Zyzz:

Då är det var enda situation alltså.
Trött på dessa amatörer.

Det som är ännu värre är alla missar. Det kunde ha ståt 3-0 med alla klara målchanser från 3 meter från målet.

Pinsamt!!! Har en sån känsla att det kommer att straffa sig big time.
Maskens gula kort hänger över laget, Messi lunkar och sover på mitt planen. Han deltar varken i kontringarna eller pressen.

Hoppas på förbättring från honom och bättre avslutning på kommande chanser.

Är mathiue tillgänglig för den matchen?
Barcelona Liunil Masse
Ska väldigt mycket till om Valencia ska orka försvara så här under 90 min. Ytor kommer komma i andra!
Barcelona Smogen
2015-12-05 21:20
Missade första 25 tyvärr, men känns ju verkligen som att alla 50/50 situationer domaren dömer går till Valencia.
Barcelona Déu és Culé
2015-12-05 21:19
I 2a halvlek sätter vi våra chanser.
Barcelona Rieiro
2015-12-05 21:19
De är fan farligt och missa så här mkt..dock ser spelet ruskigt bra ut, allt ifrån presspel till kreativitet framåt. Gäller att vara på tårna bakåt och inte släppa någon onödig omställning!
Barcelona I.Cuenca
2015-12-05 21:18
inga problem detta vinner vi
Barcelona Liunil Masse
Skulle vilja se hur mycket mer Neymar sprungit än Messi under första halvlek.
Barcelona enkos
@Zyzz:

Enda hans fel dock att vi har junior avslutare som inte kan göra mål på 10 chanser
Annons: