/spanien/barcelona/forum/15678.aspx/spanien/barcelona/forum/15678.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-25 23:26
Ferran Soriano höll idag en presskonferens där han gick ut och sa att han inte kommer ställa upp i presidentvalet som huvudkandidat.

Det är förmodligen den stressiga situationen hos Spanair som har lett till att den förre detta vicepresidenten har valt att enbart fokusera sig på flygbolaget den närmsta tiden.

När han fick frågan om han kan tänka sig ingå i någon av kandidaternas valkampanj svarade Soriano att han i dagsläget inte har funderat på det men att han kan komma att delta i valet på ett eller annat sätt.

Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-03-25 23:22
Chansen är jävligt liten grabbar, men är de någon här inne som kan nån Katalanska alls? Behöver hjälp med något.
Barcelona Rambla~
2010-03-25 23:12
Hetfield:

De spenderade en hel del pengar, det var vad vi diskuterade. Hur de sen använde pengarna är ju en annan historia. Ja, nog om Juventus nu.
Barcelona Hetfield
2010-03-25 23:10
Rambla

Det gynnade laget och fansen, eller hur? Sen är det inte deras fel att det var smutsigt bakom kulisserna , men det gynnade i alla fall de

De köpte två "stora" namn : Diego och Melo , de vet fortfarande inte hur man ska använda de

Melo hamnar i ingenmansland, Diego ska vara lagets playmaker, men hur har de tänkt sig att det ska funka när man har stenklossar som anfallare, och usla kantspelare som aldrig löper

Medioker ledning? Du är för snäll, allt som funkade i Juventus är från förra ledningen, Secco och Co är idioter. Man tar in en dum tränare efter den andre istället för att satsa på en riktigt bra tränare

Äh, man kan fortsätta att prata om de, det blir för mycket Juve-talk i La Rambla. Jag saknar tiden när Juventus slog ut Real efter ett sent mål av Trezeguet (assist av Zlatan) , och mål av Zalayeta i tilläggstid

Nu hejar jag inte på Juventus, men det är ett klassiskt lag, det var förkrossande att se Trezeguet och Del Pieros ansiktsyttryck efter att 1-2 målet
Barcelona Rambla~
2010-03-25 23:02
Hetfield:

Moggi mutade de facto inte domarna, inte med några pengar i alla fall. Oavsett vad han gjorde, har ju spelarna i klubben och dess fans inte med det att göra eller hur?

Vadå spendera pengar? Du är medveten om att de spenderade en hel del förra sommaren va? Det är just om du är inne på, en medioker ledning.

g3gii:

Trots att min avsky för din klubb är 10 resor värre så önskar jag inte den samma öde som dagens Juventus.
Barcelona Hetfield
2010-03-25 22:53
Rambla

Vad ska man annars kalla det? Det var inte så att Moggi fikade med domarna, han mutade de!

Jag har aldrig påstått att jag gillar att se Juventus såhär, vore kul att få se den gamle damen få lite värdighet, men när man har den ledningen som vägrar att spendera pengar så är det som det är

Allt som var bra med Juventus har försvunnit, man får ju gåshud när man tänker på vilka lirare de hade för ett par år sen: Thuram, Cannavaro, Zambrotta, Camoranesi, Del Piero, Trezeguet, Zlatan, Nedved, Emerson, Buffon osv.

Nåja, det är som det är
Real Madrid g3gii - El Madridismo
2010-03-25 22:53
Rambla~//

Av någon konstig anledning håller jag med dig. Juventus är en klubb jag verkligen avskyr, men nu känns det helt meningslöst att avsky en klubb som alltmer börjar likna ett skämt. kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men man önska ju nästan att dom kunde återgå till sin storhetstid trots sin avsky mot dom.
Barcelona Rambla~
2010-03-25 22:51
Oj vad oväntat att Mejuto fick el clásico. Hans sista säsong och allt. En fin present till honom. Madrid har inte förlorat på Bernabéu sen 1999 då Mejuto dömt där.
Barcelona Rambla~
2010-03-25 22:46
Förresten så försöker toppklubbar i hela Europa påverka domarna. Det sker i varje omgång. Kolla bara i Spanien där vissa klubbar sätter press via media. Lika illa det.
Barcelona Rambla~
2010-03-25 22:44
Hetfield

Det där med att fuska är väl ändå att dra det lite för långt. Knappast dagens spelare på planen som fuskat utan en oseriös tidigare ledning som försökt påverka utanför planen. Lite skillnad va? Personligen vill jag ha tillbaka gamla klassiska och tunga Juventus. Jag saknar faktiskt det laget i toppfotbollen.
Barcelona BlueRed
2010-03-25 22:43
Hur lyckas Juventus? Innan säsongen drog igång så satt folk och diskuterade om inte Juve hade gjort den bästa Silly Season sommaren, i ligan. Fanns till och med dem som skrev att Juve tar hem Scudetton.
Barcelona Hetfield
2010-03-25 22:40
Så går det när man fuskar, karma is a bitch!

Atl.Madrid kommer att åka på däng lika säkert som att kungen skulle stava fel, de ger väl upp redan i uppvärmningen
Barcelona Rambla~
2010-03-25 22:36
Vad är det egentligen med Juve? Tappar återigen en ledning och ser ut att förlora. Jag saknar den stabila gamla damen. Tråkigt värre nu när de är så ojämna.

Jaha, 3-1 Lavezzi i 88:e min. Då var det kört igen.
Barcelona Rambla~
2010-03-25 22:34
Ämne: Barca4eva

Vi var ....
Nej, förhoppningsvis så gör ni som förra säsongen och tror att ni kan föra matchen och så blir ni överkörda med 2-6 igen. :D
Barcelona Barca4eva
2010-03-25 22:32
Tro o tro...det e faktiskt mer vad jag hoppas haha :P
Real Madrid "Granero y Higuain"
2010-03-25 22:30
Barca4eva

Vi var ruskigt effektiva och dödade matchen redan efter 37 minuter, dessutom väntar el derbi madrileño nu på söndag så vi spelade bara av andra halvlek och vi inkasserade 3 lätta poäng.

Du tror väl själv inte vi kommer spela med ett så segt tempo mot er?
Barcelona Barca4eva
2010-03-25 22:17
Kollade real-matchen och måste säga att de spelade så jävla dåligt...kan vara pga. hönsgården vid försvaret..men herregud..jag började helt plötsligt längta 10x mer efter El clasico. Spelar de så , blir det en repris a la 09. Men vissa spelare var pigga som fan...men den värsta av de var Higuain :O han borde man hålla koll på i El clasicot.

Real Madrid Hassan
2010-03-25 22:16
Deion varför hålla på detta sätt? Du är en redaktör, du ska inte skapa tjafs utan hålla en bra nivå eftersom du har ett större ansvar. Att göra folk pissed off genom att hålla på och skriva om mutor hit och dit är verkligen inte rätt väg.

Sedan vill jag även säga att Casillas inte haft en Casillas säsong. Det gör ont och säga det men det är endast sanning, han är inte i toppform just nu. Får hoppas att han blir odödlig igen inom de närmaste veckorna, helst redan till nästa match.
Real Madrid Armin [Amazing Vaart]
2010-03-25 22:13
Trippeln

Rysare? Blir snarare komedi på hög nivå. Titta bara på Atleticos backlinje, lägg därtill Agüeros otroliga förmåga att sällan träffa målet. Hah.

Kanske inte ska vara för arrogant, men fy vilket uselt försvar. Att de nått kvartsfinal i Euro Leauge är en stor gåta för mig.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-03-25 22:09
A.Gaudi

jo reina den soppan kolla bara vilken säsong han haft med pool
Barcelona A.Gaudi
2010-03-25 22:08
Jo jag håller med dig, i år skulle han t.om kunna konkurrera om första platsen i målet, men är väl ingen som glömt casillas bragd mot italien i em så det tvivlar jag på. Men såklart han ska vara andra målvakt åtminstone. Jag antar att det är reina som är det nu?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-25 22:06
Har man följt La Liga säsong efter säsong så bör man ha förstått att Casillas brukar ha en liten svacka under en säsong. Inget nytt för mig.

Men detta förändrar ingenting, Casillas är Spaniens bästa målvakt för tillfället.
Barcelona A.Gaudi
2010-03-25 22:04
Jo jag håller med dig, i år skulle han t.om kunna konkurrera om första platsen i målet, men är väl ingen som glömt casillas bragd mot italien i em så det tvivlar jag på. Men såklart han ska vara andra målvakt åtminstone. Jag antar att det är reina som är det nu?
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-03-25 22:01
A.Gaudi

du har så himla rätt synd att inte valdes är med i spanska landslaget för det tycker jag att han förtjänar !
Barcelona A.Gaudi
2010-03-25 22:01
trippeln

Real kommer inte förlora mot atletico. är det något man vet så är det att real alltid vinner derbyt. jag skulle bli mycket överaskad ifall atletico vann, ett oavgjort resultat skulle jag vara mer än nöjd med.

Vet inte hur länge sen det kan ha varit sedan Atletico vann derbyt senast, men bra många år är det.
Barcelona A.Gaudi
2010-03-25 21:58
Även i mig som barca supporter gör det ont att höra dig säga att casillas skulle vara sämst. Jag vet inte hur många gångar jag sett real genom åren blivit räddade av deras fantom i målet.

Visst han är inte lika gudalik i år som tidigare säsonger men för kanske 2 år sedan var han nog bäst i världen. på sistone tycker jag han inte har imponerat så mkt, skulle säga att han och valdes har varit på samma nivå i år faktiskt.
Barcelona Trippeln
2010-03-25 21:56
Garay avstängd mot Patetico,kan bli en rysare då de tvingas ha Ramos som bittback och Marcelo och Arbeloa som ytterbackar.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-25 21:43
Fint att Getafe "bättrar" på målskillnaden :)
Barcelona westinho
2010-03-25 21:39
2-4 är väl ändå inte kontakt :P...när de gör 3-4, då kan vi börja hoppas
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-25 21:38
2-4. Kontakt!
Annons: