/spanien/barcelona/forum/15672.aspx/spanien/barcelona/forum/15672.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Diabyyyy!
2010-03-27 14:33
Som jag var inne på så är Arsenal ett väldigt fysiskt och tekniskt lag, det klara inte barca av!
Arsavin och walcott mot era backar smakar kardemumma! Dessutom har vi en av världens formstarkaste mittfält i dagsläget!

Ang la liga och barcelona:
Ligan är som tränings mather för Real madrid och barcelona, dvs inga motståndare, ingen kamp, inget glöd, helt enkelt ringsrostig.

ett tydlit exempel är real madrid som dominerar i ligan men faller stort mot stora lag.

Ligan enligt mig håller verkligen inte för att vara 2a i världen.
Skulle ranka den efter bundes liga faktist.
Barcelona Hetfield
2010-03-27 13:17
BlueRed

Det ska givetvis vara Sevilla, blev bländad av så många bra matcher :)

Förövrigt är det skönt att matcherna inte "krockar" med varandra, det går att njuta av varje match

Jag kommer att lägga upp stream för Roma-Inter när tiden är mogen, hoppas att många följer matchen!
Barcelona NoGo™
2010-03-27 13:15
Blir till att streama Roma- Inter då, jag som trodde 9an skulle sända men men. Sen ska men ju självklart se Barça matchen också, rätt nervös inför den faktiskt.
elbraco
2010-03-27 13:14
Kanal 9 förtjänar ju fan ett nackskott...
Hoppas inte Iniesta spelar vänsterytter idag, känns aldrig som han riktigt får till något där.
Barcelona BlueRed
2010-03-27 13:10
Hetfield

Villarreal-Sevilla är det väl?

Hur som helst, tråkigt att dem inte visar Roma-Inter på 9.an. Får väl bli ViasatOnDemand, om man nu inte hittar en stream med amerikanska/engelska kommentatorer.
Barcelona Hetfield
2010-03-27 12:55
Vilka fantastiska matcher det är , vill bara påminna er:

Lördag:

Roma-Inter 18.00

Mallorca-Barcelona 20.00

Zaragoza-Valencia 22.00

Söndag:

Villarreal-Sevilla 19.00

AC Milan-Lazio 20.45

Real Madrid-Atletico de Madrid 21.00
Barcelona Barca4eva
2010-03-27 12:41
Som lameG sade borde ni skaffa Dreambox, har möjlighet att se bâde viasat och c+
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-27 12:35
Ämne: "En toure mot o....
Hälsa henne att vi spelade ut ett Manchester United med Busquets från start.

Barcelona Pep.G
2010-03-27 12:29
"En toure mot oss och Barca vi vinner, men spelar ni med Busquets så kör vi över er."

Så sa en Arsenal supporter åt mig nyss på telefon. Har hon rätt månne ?
Barcelona lameG^
2010-03-27 12:23
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Har du hört talat om dream box?

Man får in alla kanaler i hela världen och betalar endast 100kr i månaden. Men man måste också köpa en parabol och boxer. Allt kanske blir ca 5000-6000 men i längden är dreambox det bästa.
-------------------------------------------
Fan vad gött med Busquets avstängd denna match. Då blir det Yaya som startar och han har förbättrats dem senaste matcherna.

Xavi--Yaya--Keita
Messi--Ibra--Iniesta

Vill se barca starta så idag och mot arsenal.
Barcelona el Maestro!
2010-03-27 12:00
Ämne: Vart är Busquets ikv....
Han är avstängd, 5 gula kort.
Atlético addeh
2010-03-27 11:55
Vart är Busquets ikväll?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-27 10:59
Har alltid haft Canal + och är otroligt nöjd med det. De har bra snack innan matcherna, bra intervjuer, kunniga experter. Jag är glad att de får prata om Barcelona.

Men jag hatar att Viasat ska överhuvudtaget ha någonting med elitfotboll o göra. Visst, de har mycket bra kommentatorer som Niklas Holmgren och Henrik Strömblad men experterna, Bosse, Sladjan, Ola och programledaren Ola går mig på nerverna. Jag tittar på 4-5 PL-matcher varje vecka och det stör mig otroligt mycket att Viasat ska börja sända det.

Nu måste jag antingen köpa Skysport eller beställa Viasat helt enkelt.

Spanska ligan i Canal + är det enda positiva i det hela tycker jag.
Real Madrid Hjärtat är RM
2010-03-27 10:47
Spärrad för spam / reklam. /Mod
Barcelona lameG^
2010-03-27 10:34
Är det 100% att la liga kommer visas på c+. Faaaan vad sur jag är isåfall.

Hade c+ men bytte till viasat för att kunna se alla cl matcher med barca. Nästa säsong kan jag också se pl på viasat och serie a är ju 50%. Viasat kommer alltså överlägset bli bästa sportkanalen.

Men att la liga visas på c+ kommer bli ca 300 i månaden. Jävligt dyrt.

Får nog bli dream box ;D 100 kr i månaden för alla kanaler i världen.
Real Madrid Sherko
2010-03-27 10:11
Surt att det till nästa säsong inte blir gratis :(
Blir ju student då!

Aja men man får väl skära ner på annat.
Barcelona kallesiete
2010-03-27 10:05

Canal+ är överlägset tv4 sport, det är väl därför inte lika många har det heller.
Barcelona Barca4eva
2010-03-27 01:18
Precis som Koeman sade är jag inte emot C+, endast pga att jag själv har C+ lol, men jag förstår er utan de. Och precis som han sade tror jag knappast på Facebook grupper..
Barcelona BlueRed
2010-03-27 01:09
cannavaro5 y higuain

Ge C+ en chans. Lyckas dem göra det hälften så bra som dem har gjort med PL så ger i alla fall jag tummen upp.
Barcelona Koeman_4
2010-03-27 01:07
Ämne: Tjena alla spanien f....Personligen är jag bara positiv till att Canal+ tar över det. Destå mer matcher med Barca som kommer att gå i HD.
Men jag förstår att alla som inte har Canal+ sportpaket är emot det.
Och sen tror jag knappast en grupp på FB kan ändra detta faktum.
EDIT: En sak till som får mig att gilla flytten är "studio-snacket" på canal +. Jämför bara mellan tvsporten och PL på canal+, skillnad som natt och dag. Bara hoppas att Kåmark försvinner i flytten :)
Atlético Wilshere#19
2010-03-27 00:42
Barcelonaistas //

Varför skämmer Bendtner ut sig om jag får fråga?

Sedan kan du väl vänta tills efter mötet/mötena mot Arsenal innan du kritiserar honom och hans uttalande? Men visst, hans mun går i ett och ibland kan han ha en övertro på sin egen förmåga men det är något som man har lärt sig att älska som gooner. :-)

Väl mött på onsdag!
Real Madrid cannavaro5 y higuain
2010-03-26 23:58
Tjena alla spanien fanatiker, gå gärna med i ALLA VI SOM ÄR EMOT ATT CANAL+ VISAR LA LIGA ! på facebook. Tycker det är fel av dom att göra så, eller.. har jag fel?

Lycka till mot arsenal.
Barcelonistas
2010-03-26 23:55
Bendtner din aroganta j**** du skämmer ut dig så håll din trut!

"Arsenal's Nicklas Bendtner: Lionel Messi Is The Best, But He Will Suffer Against Arsenal's Style"

ahahahaha
Barcelona westinho
2010-03-26 22:59
Satt och kollade lite på Barcas titlar här på sidan. Dags att uppdatera lite, då varken europeiska supercupen, spanska supercupen och VM för klubblag som vi vunnit den senaste tiden är med.
Barcelona Barcanist
2010-03-26 22:55
Vet någon om Agora Student Residence Hotell är nära La Rambla? Eller ungefär hur långt är det dit?

Tack på förhand!
Barcelona Pedrito
2010-03-26 22:40
Ämne: En fråga, vem tycker....
Håller med om valdes. Han har varit fantastisk...

Zlatans höst var ju helt fantastisk så det var väl en positiv överraskning med...
Barcelona la_arnesson
2010-03-26 22:15
zlatan is back in buisness
Real Madrid Hjärtat är RM
2010-03-26 21:58
en väldigt roligt fotbollspel..
Kolla på det!
Barcelona Rambla~
2010-03-26 21:53
Co-signar el Flaco. Pedrito utan tvekan. Han har gjort lika många mål som storstjärnan Kaka. Vi vet alla hur mycket spelarna har kostat respektive lag.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-26 21:27
Pedrito, utan tvekan.

Under hans första säsong som A-lagsspelare har han gjort mål i samtliga sex turneringar som Barça har deltagit i och därmed blivit historiskt.

Han avgjorde europeiska supercup finalen och nickade även in den viktiga kvitteringen mot Estudiantes i VM för klubblag.

Han är lagets näst bäste målskytt om man räknar in alla turneringar, bakom Messi.

Han har flera gånger hoppat in i andra halvleken och ändrat matchbilden till Barcelonas fördel.

Pedro får min röst.
Annons: