/spanien/barcelona/forum/15666.aspx/spanien/barcelona/forum/15666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2010-03-28 23:08
Patetico gör det igen, Sjukt att de gång på gång förlorar mot Real men oftast vinner mot oss borta. Blir inte klok på det där laget alltså.

Bona Nit
Barcelona Rambla~
obbe

Nej, men du har en märklig och korkad inställning till taktiska varningar och jag drog en jämförelse.
Real Madrid Sergio the machine
Blaugrana Es Mi Corazón
Aa men tyvärr jag talar inte för hela puertan. Jag sa aldrig att det var fel från alves tycker det var rätt.
Real Madrid obbe
2010-03-28 23:07
Rambla~//

Har jag sagt att det är okej att acceptera felaktiga varningar?
Barcelona Rambla~
2010-03-28 23:07
tano

Det var jag också syftade på i ett tidigare inlägg. Speciellt när man såg repriserna på hans dykningar. Det frambringar faktiskt några skratt under en kväll. Det är så utstuderat också av honom.
Barcelona Rambla~
2010-03-28 23:05
obbe

Du är ju inget ljushuvud precis, men det visste vi sen tidigare. Det är alltså okej att spelare ska acceptera felaktiga varningar (för det händer ju ofta) och kanske bli avstängda i viktiga matcher, men när de sen tar taktiska varningar för att ej missa viktiga matcher så är det fel?

Vilken jävla logik!
Barcelona Vampíro
2010-03-28 23:03
Förstår inte varför folk är så besvikna härinne, trodde ni verkligen att Atlético skulle vinna eller ens ta poäng? Det är ju bara att titta på deras backlinje så förlorar man allt hopp om att de ska ta poäng, tycker synd om De Gea som för övrigt är en riktig grym keeper, kan inte vara lätt för en så ung målvakt att få spela med ett gäng korpen lirare framför sig.

Det gäller för Barça att ta tag i det själva för jag har riktigt svårt att se Madrid hålla tätt under El Clásico, lyckas vi komma upp i den vanliga nivån så kommer vi trycka in ett par bollar bakom Iker.

Tillsist Forlan och Agüero, stekheta mot Barça, usla mot Madrid år efter år.
Barcelona tano
2010-03-28 23:02
Jag såg sista 35 minuterna av madrid matchen och det är HELT OTROLIGT vad Ronaldo faller i varje situation han ställs inför.

Jag visste inte att det var så illa. Det skrivs mycket här om det men nu fick jag se det med egna ögon och jag skrattade faktiskt gott för mig själv. :)

Självklart har han rätt att falla när han blir hårt tagen, som han liksom andra blir ibland. Men när han hoppar in i försvararen som står framför honom eller när han på kanten får en liten knuff, stannar upp och sedan knycker till med hela kroppen och faller ihop. Då blir det löjligt. Det är som att om han inte ska kunna bli av med bollen utan att hamna på marken...

Tycker normalt sett det är dumt att prata skit om spelare men Ronaldo lever verkligen upp till sitt rykte!
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
Sergio the machine //

Haha, det är därför Alves är ett svin / idiot / äckel medans Ramos som gör samma sak är ett Geni / ljushuvud / proffs...

Jävla hyckleri hela erat forum. Fan hälften kan ju inte vara torra bakom öronen.
Real Madrid obbe
Mojito//

Jag är inte nöjd!

Som svaret på din fråga.

Förutom vårt ojämna spel i dagens match, så är jag besviken på att Ramos och X.Alonso gjorde som dem gjorde.

Det känns fel på något sätt, men vissa saker kan man inte själv styra över, tyvärr..

Och ja. i slutändan så vann vi på ett misstag i från Atl madrids sida.
Barcelona Barca4eva
Sade ju att matchen skulle sluta 3-2 :)
Barcelona Barca_4_lajjf
2010-03-28 23:01
Att jämföra Ronaldo med Messi är som att säga att Real Madrid vinner CL. Ronaldo var SÄMST idag!
Real Madrid Sergio the machine
2010-03-28 23:01
Mojito
det ramos och alves gör är så rutinerat så de finns inte. Världens största match spelas klart de ska ta sina kort. Sen behöver laget dem helt underbart gjort.
Barcelona Mojito
2010-03-28 22:59
Ja vad ska man säga... såg inte matchen pga arbete, men resultatet är ju föga överraskande.

Atletico går mot ännu ett decennium av ickevinster mot Real.

Undrar om Obbe (den jobbiga killen från puertan) är nöjd idag, för igår häcklade han Alves och menade att Real skulle statuera exempel genom att inte dra på sig taktiska gula kort... Dubbelmoralens mästare gör det igen...

Nu ska det bli skönt att blicka fram emot Cl på onsdag, Real får blicka framåt mot helgen i stället ;-)
Barcelona Rambla~
2010-03-28 22:59
Atléti i ligan gör mest livet surt för Barca. Mot oss gör de sina bästa matcher, åtminstone i sina hemmamatcher medans de alltid lyckas klanta till det mot Real Madrid.

Fast det är klart, Atléti har europaspel att tänka på till skillnad mot Real Madrid. :P
Barcelona Hetfield
2010-03-28 22:58
Trippeln

Höj nivån en aning är du snäll

Förövrigt, om ni tittar på spelschemat så ser det inte särskilt bra ut, vi har många tuffa matcher kvar
Barcelona BobbyZ BlueRed
2010-03-28 22:57
Ämne: Igår: alves avvaktar....
Det är väl så man känner igen en Real-fan. Känns nästan som att de är stolta över att hyckla.
Barcelona Trippeln
2010-03-28 22:57
Vårda språket och lugna dig med Caps Lock. Varnad! /Mod
Barcelona Barca-nist
2010-03-28 22:55
måste vi göra skit jobbet och vinna mot real eller vad är det? hur fan kunde de bjuda på den andra målet??? så dåligt
Barcelona Barca4eva
Rambla~

Faildomarna verkar ej orka byta siffran 3 mot en 2:a.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Jag förstår inte varför ni e så arg det är ju en självklarhet att atletico skulle dra ner byxorna, böja sig framåt och låta real göra vad de ville.

Barcelona Rambla~
2010-03-28 22:54
Forlan din sopa. Det står minst 4 medspelare i boxen och han försöker trä in bollen vid första stolpen. Idiotiskt!

Det är som vanligt i den här ligan, det är upp till Barca själva att fixa det. Lagen viker ju ner sig på Bernabeu trots att Madrid knappt spelar bra.

Förresten, varför är det nästan alltid bara 3+ min övertid i Spanien?
Barcelona Gaucho!
2010-03-28 22:52
hur kan man ta beslutet att skjuta där ens? där va minst 3-4 atletico-spelare i boxen!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-28 22:51
Igår: alves avvaktar ett inkast för att få gult kort och inte riskera missa världens största ligamatch. Puertan kallar honom för svin och äckel och diverse skällsord.

Idag: ramos avvaktar en frispark för att få gult kort och inte riskera missa världens största ligamatch. Puertan hyllar honom som en hjälte och kallar honom för ett geni.

Hycklare någon?
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-28 22:51
At.Madrid idag ...

Ingen glöd, vad sa jag grabbar..

Leder Madrid i halvtid så "fixar" Perez detta, undra vart Perez tog vägen i halvtid..

Barcelona Rambla~
2010-03-28 22:49
Det är vidrigt hur Ronadlo filmar i nästan varje situation. Vilken fjolla.
Barcelona Hetfield
2010-03-28 22:49
Det som är skrämmande med Atl.Madrid är att det står 3-2, och INGEN verkar bry sig om att kvittera

Sen kan Aguero och Forlan lika gärna fika tillsammans, de har inte varit särskilt bra
Barcelona Bedi bosa
2010-03-28 22:47
jävla bajsmål real har (länktips) hoppas dem förlorar
Barcelona Trippeln
2010-03-28 22:47
Pateticooo Pateticooo oeeee oeeee oeee Pateticooo Patetico oeee oeee oeee!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-03-28 22:46
Puertan innehåller den dubbelmoral som alltid glänser där inne.. Alves va ett svin igår och tog det taktiska gula kortet nu gör ramos o alonso samma sak och då jublas det där inne!! ÄCKLIGARE lag än real får man fan leta efter!
Annons: