/spanien/barcelona/forum/1566.aspx/spanien/barcelona/forum/1566.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2015-12-08 23:13
@NoGo™:

Sprid inte falska grejer. Man ser klart och tydlig AZ Alkmaars klubbmärke bakom LVG, samt inga CL-sponsorer. Tänk lite innan ni sväljer allt som skrivs på internet.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-08 23:12
HAHHA VannGaal. Den pajasen. Att han på allvar tror att dom kan värva Neymar...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-12-08 23:11
Real + Ronaldo = No titles. Hoppas verkligen han stannar där i många år till.
Barcelona neymar JR
2015-12-08 23:11
Herregud vad är det för människa, jävla förlorare är den dryga holländaren
Barcelona NoGo™
2015-12-08 23:09
Van Gaal efter matchen...
Barcelona enkos
2015-12-08 23:07
Såg nu alla målen Malmö släpp, herregud, detta är det sämsta man kan se på en fotbollsplan, var det ens en match, detta ser man inte ens på träning, ett junior lag hade stått emot bättre,, obegripligt och förnedrande för svensk fotboll... hoppas de är nöjda med sina miljoner de tjänat..
Barcelona Vampíro
2015-12-08 23:03
Den "tyska spelstilen" existerar väl knappast längre eller? Özil, Reus, Götze, Kroos mfl är dagens tyskland. Knappast några Effenbergs direkt. Tycker Draxler har en enorm högsta nivå men har mycket kvar att bevisa innan man kan räkna honom som en spelare för storklubbarna. Har väl inte inlett jättestarkt i Wolfsburg heller. Enorm talang dock.
Barcelona neymar JR
Junta Ömtåliga tyskar...
Barcelona enkos
Jag väntar på när vi kommer se gruppspelet även på våren, tex 4 grupper istället för åttondel direkt där halva lag åker ur direkt,,
Barcelonismo
@Vampíro:

Uppenbarligen väldigt många människor, annars hade väl Cristiano inte varit ett hett samtalsämne under de senaste timmarna.

Att Cristiano är en fantastisk fotbollsspelare är lika sant som att jorden är platt. Om något, så är portugisen en måltjuv av guds nåde men det är allt...
Barcelona Junta Dimision
2015-12-08 23:02
@neymar JR:

Nja han har haft en del småskador i Wolfsburg också så han har inte kommit helt i rytm, men jämfört med hans senare tid i Schalke så är det ju ingenting självklart. Kommer dock kosta en del eftersom han köptes för stora pengar som De Bruynes ersättare, men potentialen finns definitivt.
Barcelona >The Reporter<
2015-12-08 22:59
Ronaldo är galen. Han gjorde inte 5. Messi har gjort ;)
Barcelona Rambla~
2015-12-08 22:59
United värvar Memphis från PSV vilka sen slår ut United ur CL. Karma? Så glad för Cocus skull.
Barcelona neymar JR
2015-12-08 22:57
Junta Har för mig att det har blivit bättre med hans skadehistorik under wolfsburg, rätta mig om jag har fel Han har inte den här tyska spelstilen, utan mer "internationell" spelartyp med en fantastisk spelförståelse och teknik
Barcelona B-Guden
2015-12-08 22:55
Barcelona Vampíro
2015-12-08 22:55
[QUOTE=Barcelonistas]Vampiro - han har ju rätt om penaldo? [/QUOTE] Vem bryr sig? Acceptera att det är en fantastisk fotbollsspelare och gå vidare. Fokusera på Barça istället, vi har ett härligt lag och en grym tränare. Varför lägga så mycket energi på rivalen?
Barcelona Junta Dimision
2015-12-08 22:54
@neymar JR:

Väldigt skadebenägen, men om han håller sig skadefri så är det faktiskt ett intressant alternativ.
Barcelona enkos
2015-12-08 22:52
I och med att penaldo hela tiden jämför med den störste genom tiderna som idag spelar i Barcelona så r det klart att följa honom ..
Jag är i alla fall öppen och inte gömmer mig i en hålla som ni andra medan ni kokar inombords..
Barcelona Barcelonistas
2015-12-08 22:50
Vampiro - han har ju rätt om penaldo?
Barcelona neymar JR
Draxler, där har vi ett alternativ för iniesta! Han har den där kylan iniesta har
Barcelona enkos
@neymar JR:

sahtjar är ju i rang med malmö, pinsamma laget som särar på benen
Barcelona Xaviesta
2015-12-08 22:49
Vampiro En individ som konstant lirar fickpingis till Ronaldos misslyckanden för att sedan rapportera om det här, som att någon med intelligens bryr sig om faktumet ens. En väldigt vilsen själ med noll självinsikt samt ett fullständigt meningslös supporterskap till klubben han påstås ha i sitt hjärta. enkos står inte för någonting av allt det vår klubb representerar, tex gemenskap, ödmjukhet, "seny". Varför hyser man kärlek för en klubb man inte ens kan identifiera sig med? Detta gäller många av er härinne, fritt fram att känna sig träffad om man nu gör det. Jag säger som vanligt, kanske dags att se över sitt supporterskap. Kanske vill man innerst inne hålla på Real Madrid?
Barcelona LegendenN10
2015-12-08 22:48
Ska man vinna CL kommer man förr eller senare möta bra lag! Men i och med att vi körde över allt o alla förra säsongen och slog ut de allra bästa med stil så tycker jag vi borde få lite lättare motstånd! Vissa lag får blåbärs lag hela vägen till finalen o där med tur man vinner med sekunder kvar!
Barcelona neymar JR
2015-12-08 22:46
Jag avundas den tyska publikkulturen, så oerhört fantastiska. Ett Barcelona med sådana fans? Ostoppbara!!!!!
Barcelona LegendenN10
2015-12-08 22:45
Jag är inte orolig alls! ge mig bästa tänkbara motståndet i åttondelelen! förra säsongen slog vi ut alla "mästare" så vi är mästarnas mästare! Jag tror aldrig något lag vunnit CL med så fin klass.
Barcelona neymar JR
2015-12-08 22:44
Sköna klubbar som går till Europa league Sevilla, man u, galatasaray, shaktar Bl a. Kommer troligtvis bli sköna matcher där med. Alltid bra att fylla sin torsdag med fotboll med
Barcelona Vampíro
2015-12-08 22:42
[QUOTE=enkos]Trots CL-s sämsta lag genom historien Malmö, lyckades inte panaldo att slå rekordet på 5 mål i en och samma match han gjorde 10 mål mot Malmö och Sahtjar han gjorde 0 mål mot PSG i 2 matcher ännu ett bevis på att han är de små matchernas man, men målen räknas trots allt och om 10 eller 50 år ingen kommer att prata om malmö utan hur många mål han gjort [/QUOTE] Hur orkar du ens?
Barcelona enkos
2015-12-08 22:42
Har en känsla att vi får Juve direkt i åttondel..
Real kommer få Genk
Barcelona Zyzz
2015-12-08 22:41
Vi kommer GARANTERAT att få svårast möjliga lottning medans Real glider på en räkmacka så långt det bara går i turneringen. Men vad gör det? Det var ju samma visa förra säsongen och vi slaktade ju samtliga storlag från åttondel till final. Ingen kunde beskylla oss för att ha vunnit CL oförtjänt. Det är en sak som är säker. Vi avgjorde ju dessutom samtliga dubbelmöten redan i första mötet!
Barcelona enkos
2015-12-08 22:41
Trots CL-s sämsta lag genom historien Malmö, lyckades inte panaldo att slå rekordet på 5 mål i en och samma match
han gjorde 10 mål mot Malmö och Sahtjar
han gjorde 0 mål mot PSG i 2 matcher

ännu ett bevis på att han är de små matchernas man, men målen räknas trots allt och om 10 eller 50 år ingen kommer att prata om malmö utan hur många mål han gjort
Annons: