/spanien/barcelona/forum/1565.aspx/spanien/barcelona/forum/1565.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BARCA-més que un club
2015-12-28 20:11
Vilken jävla waste of 90 minutes i Man united -Chealse matchen slutar mållös som vanligt. Pl i ett nötskal alltså.
Barcelona Gabriel
2015-12-28 20:04
Ska en till stormatch i PL sluta målöst? Fast för att försvara just denna matchen lite så har den ändå varit rätt så underhållande, men De Gea och Cortois har storspelat.
Barcelona neymar JR
2015-12-28 19:58
Martial är så härligt laid back, en stor stor talang.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2015-12-28 19:49
Wow hur kan man missa så grovt?
Barcelona neymar JR
2015-12-28 19:48
Vilken jävla miss
Barcelona Vampíro
2015-12-28 19:34
Madre vilken svettig dubbelräddning av De Gea!
Barcelona Santiago Cazorla
2015-12-28 19:26
@Vampíro:

Fantastisk talang, hade nog gjort mer mål med om han spelade för ett mer kreativt lag. Sån härlig teknik och driv i steget.
Barcelona Vampíro
2015-12-28 19:08
Varför valde du Chelsea för Pedrito? Gör ont att se honom behöva lira med träben som Oscar och Mikel.
Barcelona Liunil Masse
2015-12-28 19:00
Chelsea ser lika dåliga ut som man gjorde under Mourinho ju haha. Jävla plastklubb.
Barcelona Vampíro
2015-12-28 18:57
Grym match mellan United och Chelsea där hemmalaget har haft ett par riktigt vassa chanser. Märkligt hur Ander Herrera inte fått mer speltid då han är en av få som kan skapa situationer för United. Annars är Martial en riktig guldklimp. Visserligen ojämn med tanke på ålder och sånt men vilken talang.
Barcelona Ali G
2015-12-28 18:25
@A good coach is everything!:

Du borde nog ta ledigt från jobbet,för inte kan man arbeta när man är påverkad..
Barcelona Junta Dimision
2015-12-28 18:02
Förlåt men hur kan du kritisera andra att inte se saker och ting objektivt när dina inlägg ovanför endast är baserat på subjektivitet?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-28 17:55
@Amo.38:

Kritik och kritik.

Har ej kallat för troll. Jag har lagt fram mina argument sakligt utan påhopp eller en ilsken ton. Du har din sätt att se på saken och jag har mitt.

That's all. Kvittar vad du och jag tycker världen kommer att fortsätta att snurra.

A good coach is evertything.

Ingen kommentarer.
2015-12-28 17:52
Vilken sjuk match mellan Everton och Stoke..

Everton bjuder alltid på underhållning..
Barcelona A good coach is everything!
2015-12-28 17:48
Amo.38 Ingen idé att diskuterar med fan boys som inte kan se saker och ting objektivt! För då är man antingen full eller dum.. Det värsta med en Pep diskussion är att den aldrig tar slut. Du får svara på flera olika inlägg och den tiden har jag inte just nu.. Så ni som inte fått era upprepande och ganska meningslösa inlägg svarade. Ingen illa menat men denna diskussion kommer säkert på tapeten igen, då ska jag se till att ni får svar på tal. Aja nu ska jag njuta av min rast på jobbet ;)
Barcelona Junta Dimision
2015-12-28 17:46
@kröjff:

I det där klippet så är dock inte läkarteamet där, utan det är mot sin assisterande han sarkastiskt applåderar mot i frustration. Sen var det även Rummenige som var den rök ihop med läkarteamet i matchen mot Porto borta. Pep var självklart besviken på alla skador, men Rummenige var den som rök ihop med läkarteamet i förstahand.
Barcelona Shanghai
2015-12-28 17:36
A good coach Jag undrar vad du tycker om överskattade Ancelotti och Mourinho? Båda vågar inte heller ta över smålag? Det där argumentet håller inte. AC Milan var i behov av en tränare och Ancelotti känner till klubben väl men han tackade nej eftersom de har en svag trupp. Vad gör han 5 månader senare? Han springer till FC Bayern på grund av spelarmaterialet han kommer förfogar över. Så kom inte med att Pep kan enbart träna storklubbar. Han fortsatte Cruyffs lagbygge och svetsade till den markant och tog oss till toppen med sin filosofiska, taktiska, moraliska och intelligenta stil som smittade till sig vidare till spelarna. Pep är den bästa tränaren vi har haft och han har gjort det godkänt i FC Bayern. En av historiens bästa någonsin.
Barcelona Liunil Masse
2015-12-28 17:29
Lukaku kommer spela i Real eller Barca i framtiden. Vilken spelare!
Barcelona Deulofeu
2015-12-28 17:29
Deulofeu vilket viktigt mål!
Barcelona Amo.38
2015-12-28 17:18
Men varför behöver vi höra Peps version av det hela? Den är enligt mig lika irrelevant som när Zlatan gnällde om varför han inte lyckades i Barca. Eller är Pep något slags helgon som har sista ordet? KRITIK ska vara befogad som sagt. En sak till, du pratar om Bayern som om det vore ett smålag utan någon helst stomme eller bakgrund? Vet inte hur seriöst jag ska ta det argumentet helt ärligt. Bayern som klubb är större än Pep och det kanske är lite där det skär sig. Pep ska känna sig hedrad att han fått en sån ärlig chans i Bayern och inte tvärtom min vän. Visst han har gjort det okej resultatmässigt men han har stått för ett par prakt grodor enligt min mening också. Ja jag bor i München (jag är Culé ändå in i benmärgen om ni tror jag är ett troll) Väl mött.
2015-12-28 17:15
@Ali G:

Han lyckades få napp.
Ser att du inte ha märkt det än. Han har säkert druckit en och annan pilsner och nu vill ha få reaktion här inne :-).

Så har jag analyserat hans provokativa inlägg här inne. Det är bara att scrolla förbi eller kolla vädret idag :-)..
Barcelona Ali G
2015-12-28 17:08

Vem tycker du är världens bästa tränare då? Sen att halva laget är skadade varje säsong är knappast hans fel. Där har läkarteamet gjort bort sig och Pep har med all rätt fått bort dem.

Din sista mening borde fan leda till livstidsspärr härinne.. Att han lämnade för egna intressen är fan de dummaste jag läst!! Han hade tappat motivationen och han har själv sagt att han inte kan stanna i en klubb allt för länge.
2015-12-28 17:08
Amo.38

Ok. Ville bara säga min åsikt.

Du säger att du vet hur folket snackar därnere i Bayen.
Har du pratat med Pep eller hört hans version?

Sak samma, jag menade inget personligt utan vill bara ge dig en annan perspektiv.

Ärligt talat, Ärligt! Om du frågar mig så tycker att det är bra att det är lite skakigt där i Bayen för att de är hot mot Barca i Cl. Hoppas det håller sig säsongen ut :-).

Är det något Bayen ska vara tacksam för så är det att Pep har get dem en spelidé, en grund, en bas att utveckla vidare. Vilket lag vill inte ha det?

Bor du i Bayen?
2015-12-28 17:02
LennyRomario// Jag firar inte jul så det är som vilken annan helg som helst för mig. Men tack för omtanken..
Barcelona Amo.38
2015-12-28 16:57
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:
Alltså vad dillar du om? Vad spelar det för roll om det är Van Gaal , Mourinho eller Pep? Kritik ska vara befogad PUNKT. Jag har äran att befinna mig på Allianz Arena varannan vecka. Jag VET hur snacket går kring supportrar och folk som VERKLIGEN har insyn i klubben, eller påstår du att det också är skitsnack? Jag förstår inte vad du vill komma fram till. Jag har tydligt skrivit hur jag resonerar, och det är inte bara jag som resonerar så utan många andra här också. Jag om någon har alltid försvarat Pep när folk klagat på honom här i München, men jag tycker själv att han gått för långt och måttet är rågat.
Barcelona LennyRomario
2015-12-28 16:53
Nu har du skrivit så många usla inlägg de senaste dagarna att jag hädanefter utgår ifrån att du fått för lite uppmärksamhet under julhelgen och nu försöker kompensera det genom att i alla fall röra upp lite känslor.
2015-12-28 16:49
Vilket fint mål av Stoke
2015-12-28 16:48
Pep ska va evigt tacksam till Barca utan oss hade han tränat Segunda B!
2015-12-28 16:46
@Santiago Cazorla:

Är Svag för Everton också. Deras matcher är så underhållande.
2015-12-28 16:43
Amo.38 Se min vän. Man tror att du pratar om Van Gal eller Mourinho när du talar om Pep. Du får det låta som att Pep har ryckt ihop med spelare varannan vecka likt de 2 speciella tränarna (Van Gal och Mourinho). Enda konflikten jag minns med Pep under hans Bayen tid är den mot läkarna. Vet inte om du har märkt det än. Men Pep är en människa trots allt. Alla vi hamnar i konflikter för eller senare. Om du frågar mig min personliga åsikt så tycker jag att Pep hade rätt att bli arg på läkaren. Säger inte att det var rätt att han gick löss på under prime time tv. Stämmer det inte att läkaren i fråga har sin kontor nånstans i stan och inte i Bayens hemma plan. Pep vill ha en läkare som är där 100% för laget. (Säger fortfarande inte att det var det han gjorde mot läkaren under cl matchen utan jag säger bara att Pep hade rätt att bli arg på honom. Skillnaden mellan mig och dig är att du får det låta som att Pep är en Bully lik Mourinho och Van gal medan jag säger att han har sina brister lika alla andra människor. Om jag inte läste dina inlägg om Pep noga hade jag trott att du bashade Mourinho eller Van Gal. Jag svär.
Annons: