/spanien/barcelona/forum/15649.aspx/spanien/barcelona/forum/15649.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-04-27 16:59
Ämne: Zidane5

Men du må....
Kolla in hans profil. Det är bara hat, hat och hat. Du ska inte begära mer från sådana människor.
Barcelona Gabriel
2010-04-27 16:53
Zidane5

Men du måste skoja med mig? Jag ber dig, läs hela mitt inlägg nästa gång innan du kommenterar något. Att skylla ifrån förlusten på domaren var precis det jag INTE gjorde.

Eller du kanske inte kan läsa?
Barcelona FC Barcelona #10
2010-04-27 16:50
Ämne: Tänk om marängerna s....
Hahha så sant :)
Alla vet hur matcherna slutade efter dessa "Akta er för el Madridismo" artiklar
Aléx
2010-04-27 16:49
Tänk om marängerna spelade denna match mot Inter på onsdag, det hade varit högbelastning här på SF pga deras artiklar/krönikor som "Akta er för el Madridismo" m.m m.m.

Cred till Barca red som är ödmjuka as always och inte skämmer ut oss.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2010-04-27 16:43
KOMIGEN BARCA!!!!
Imorgon ska vi ta oss till finalen i madrid!!!

VISCA BARCA Y VISCA CATALUNYA!!
Barcelona FC Barcelona #10
2010-04-27 16:41
Hahah Tarrak :)

" Men det blir väl så när turneringen tar slut i februari varje år. "
Real Madrid Sherminator
2010-04-27 16:40
MESSSIIII

Inget ont, det låter som en fin elva. vill inte klanka på dig, men försök vara lite realistisk. Arsenal släpper aldrig, och då menar jag ALDRID, Clichy och Arshavin för ynka 25 miljoner...

Sen så vill du sälja Zlatan, som vi köpte in för 50+ eto? (inte så säker på priset) Efter bara en säsong? Han kommer vara som henry, detta året är kanske lite trögt, sen nästa säsong kommer han vara hungrigare och visa världen vilken stjärnförward han är! Villa hade dock varit det bästa alternativet, älskar den killen. Men vi har redan en anfallare som är bäst i världen när han spelar så som han kan bäst.

MOT BERNABEU!
Barcelona tarrak
2010-04-27 16:37
Sam_

Jag tycker att vi ska känna oss hedrade av vilket intresse och den energi Barcelonas CL-äventyr väcker hos marängerna. Tänk att de orkar sitta här och käbbla dag ut och dag in om en domarinsats som inte berörde deras lag i en match som spelades för mer än ett år sedan. Men det blir väl så när turneringen tar slut i februari varje år.
Barcelona SaM__-
2010-04-27 16:37
äh vi ska sluta handla från Arsenal. Wenger är duktig på att sälja när spelarna är på väg utför. Mata är däremot ett intressant namn. Men sen tror jag Pedro kan bli ännu bättre.
Aléx
2010-04-27 16:36
Ämne: dröm Elvan 10/11

....
Får man fråga hur gammal du är?
Andre_D
2010-04-27 16:36
Eller Arshavin.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-27 16:35
Tror den där Zidane5 är lite nervös att vi trots allt kanske kommer till finalen på Bernabeu, för han är till och med på puertan och diskuterar vår match mot Inter haha
Andre_D
2010-04-27 16:35
Vem tycker ni ska ersätta Henry nästa säsong?
Jag tycker Mata.
Real Madrid MESSSSSSIIIIIIIIII
2010-04-27 16:34
dröm Elvan 10/11

-------villa-------
Arsavin-------Messi
----Xavi--Inies----
------Toure--------
Clichy-Poyol-Piq-Alves
-------Valdes-----

Clichy+ Arsavin = 25 milj
Villa = 55 milj
Caceres = gratis
Henrike = Gratis

flytta upp
Dos santos, Jeffren, Gai osv
tot : 80 milj

Sälj
Zlatan = 60 milj
Abidal = 5 milj
Hleb = 10

Tot: 75 milj
Barcelona westinho
2010-04-27 16:27
Håller med SaM__- hahah, skulle skriva samma sak själv.

Nästan ingen av oss skyller förlusten på domaren, vi vet att Inter förtjänade att vinna och gjorde det rättvist.
Aléx
2010-04-27 16:27
Zidane5

Så du är tillbaka igen!

Istället för att ge oss råd, tänk hur ska Real.M spela nästa säsong så ni inte torskar mot Lyon på åttondel i CL och div 3 laget Alcorocón med 4 mål i CDR!
Barcelona SaM__-
2010-04-27 16:25
haha tycker det är så otroligt märkligt men man får sig alltid ett gott skratt när folk kommer hit och skriver: "Skyll fan inte på domaren", fast ingen har gjort det. Är snarare marräng-supportrar som kommer in hit och skyller på domaren, eller uppmanar oss om att inte skylla på domaren.

Vi har inte skyllt på domaren, coola ner för fasen. Man börjar ju nästan undra om man borde skylla förlusten på domaren snart eftersom alla marränger ser nånting som inte vi ser. höhö!
Zidane5

Du verkar tydligen inte förstå varför folk nämner domaren. Ingen säger att Inter inte förtjänade vinsten, men ett 2-1 resultat t.ex hade varit bra för barcelona, och med en "normal" domare så hade det varit slutresultatet om inte bättre..
Zidane5

Ungjävel du skjuter dig själv när du skriver här inne.
Inga ursäkter? Och vad har Real madrid fans sagt de senaste 6 åren i åttondelsfinalen?
Eller de senaste 4 el elacison ni har torskat?

Snälla ni är de sista som ska snacka om ursäkter ung jävel.

dra till bajshålet puerta nu

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-27 16:24
Säger en Madridista... Minns jag rätt så skyllde 95% av alla Madridistas första El Clasico-förlusten på domaren då de tyckte att Zlatans mål var offside. Ge dig iväg. Madridistas gör mer nytta när de kommenterar Euroleague, där platsar deras lag iaf.
Barcelona Barca4eva
2010-04-27 16:24
Zidane5

Redigera inlägget nästa gång ;)

Och ja, Mourinho gav oss lite falskt hopp :P
Real Madrid Zidane5
2010-04-27 16:22
Och sen tror jag att Sneijder är 100 % frisk inför eran match imorgon , Mourinho mörkar hans skada precis som Ferguson gjorde med Rooney !

Real Madrid Zidane5
2010-04-27 16:20
Gabriel

Finns inga ursäkter !
Inter körde över Barca på varje position , och det va inte domarens förtjänst.
Även om det är svårt att acceptera så gör det , Inter va helt enkelt bättre laget !

Dom vann alla dueller , dom vann alla bollar.
Dom förtjänade vinsten !

Jag tänker inte ta upp Chelsea matchen för alla vet redan att det va en enda stor SKANDAL , men snälla skyll inte på domaren.

Förlora som män precis som Mourinho säger.
Finns inga ursäkter , kom ihåg det !

Och lycka till för det lär Barca behöva imorgon.
2010-04-27 16:19
Barca4eva Barcelona

Okej missförstod där. Men hellre en halv skadad snejder på plan som än de övriga spelarna. (motta inkl)
Barcelona Barca4eva
2010-04-27 16:17
MESSSSSSIIIIIIIIII

Imorn är matchen och ja Sneijder verkar vara frisk nog att spela.
Silthrim
Klicka på länken och läs, och säg sedan vad ni tror?
MESSSIII

Nej men jag tycker att tränaren, som bestämmer hur laget ska spela fotboll, är bäst lämpad att bestämma vem som ska komma till klubben, annars kan det bli konflikter..

Hetfield

Ja det kan också funka
Barcelona Hetfield
2010-04-27 16:15
Barca!

En jävla bra sportschef med fingertoppskänsla ska få ta hand om det, han ska givetvis prata med Pep innan han köper spelare

Jag är väldigt förtjust i Monchi (sportchef i Sevilla) som gör kol till diamanter år efter år
2010-04-27 16:15
¡Barça!

troru att de endast tränare som bestämmer elller? Då är du itne tillräckligt frisk ska du veta. Finns många kunniga personer i organisationen som har makten att betämma vilka spelare osm skall köpas inte eller itne.
Sportchefen är ett ex
2010-04-27 16:11
Hetfield

Vem tycker du ska få bestämma om inte tränaren?
Annons: