/spanien/barcelona/forum/15640.aspx/spanien/barcelona/forum/15640.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-03-31 14:45
Fabre84

Nej vi vet inte om Henry kommer starta men jag tror han gör det, för han vilade i helgen. Och sen vart Messi kommer spela ja du han kommer vara överallt han har en friroll. Men givetvis ser jag han komma i full fart mot Sol :)
J.Spears - Viva la Becks
2010-03-31 14:45
Ang. matchen; Jag tror det blir "positiv" fotboll; Något få förunnat i en kvartsfinal vid det här laget. Inget av lagen har egentligen lust att försvara, och inget av lagen gör det heller när dem väl satt en balja. Det är matchbilden, tror jag...

Ang; Messí vs Rooney; Onödigt att spekulera då Vm avgör var rösterna går...
Real Madrid Fabre84
2010-03-31 14:40
Mycket intressant match idag, som arsenal fan tror jag att matchen blir 1-0 till arsenal. Men så får vi se om fabregas spelar idag. Men vet ni om Henry kommer att starta idag? jag hoppas att han välkomnas fint. Kommer att Messi spela i mitten elr kanten? Tror att han kommer att föredra sol än clichy, vad tror ni?
Barcelona Messidinho_10
2010-03-31 14:37
Någon mer än jag som vill att Henry ska börja på bänken? Tror inte han kommer göra så stor skillnad ikväll tyvärr.

Så jag vill Pep ska starta med Pedro Zlatan Messi längst fram och sen med Xavi Yaya och Busqetes.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-31 14:34
Men nu är Rooney borta en månad och förhoppningsvis rycker Messi ifrån lite och vinner Guldbollen.

Väldigt synd om Rooney att bli skadad i det här skedet av säsongen då det väntar stora matcher mot Chelsea, Bayern, Semifinal i CL och Tottenham osv.

Det är en riktig jäkla kämpe och man kan aldrig hata Rooney. Hoppas han är snart tillbaka.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-31 14:32
"Barçaspelarna är redo inför kvartsfinalen i Champions League...

...och Madridspelarna likaså."

*Länktips.
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-03-31 14:18
Ämne: Är nervös gällande k....
Delar din upplevelse till fullo. Finns helt klart anledningar att vara nervös :) Likt dig går också jag med en positiv känsla. Tror att Barca vårdar bollen, Arsenal går hårt åt Messi som tenderar att vara som bäst då. Kan bli att Barca vinner med ett par bollar om vi har tur!
Barcelona Barca4eva
2010-03-31 14:04
Man kan se på Messi vs Rooney på olika sätt...

t.ex ..

Om Rooney får mer assist än Messi. Hur kan det vara jobbigare för honom med detta mittfält som är av mindre klass om han får så många assist? Om Messi oftast får en pass utanför straffområdet eller längre bort oxå, och tar sedan hand om resten själv. Hur är det enklare för Messi med detta FANTASTISKA mittfält? Ingen ironi där :D

finns olika sätt att se på det...
Barcelona sabit
2010-03-31 13:52
Många säger att rooney har det mycket svårare än Messi. Men det går ju lika bra för man untd som det går för Barca då betyder det att spelarna spelar så pass bra som Barca gör
Barcelona sabit
2010-03-31 13:49
Aså skit i jeffrens och VizzlAs snack är ni barn eller?
jeffren
2010-03-31 13:42
VizzlA^^

Sant missade den rutan:-)du har helt rätt:-)
Barcelona VizzlA^^
2010-03-31 13:31
Sorry - VizzlA^^

Vilken trevlig ton du har

ingenting att säga förlåt över men redigera dina inlägg och behåll endast länken på en (i länktips)..ser bara för jävligt ut.

★Barca★

inte datorn som väler att inte klistra in i länktips, eller hur?..
Barcelona Hetfield
2010-03-31 13:20
Barcadinho

Återigen, om det är en fråga om vem som är en bättre spelare mellan Rooney och Messi så väljer jag 10/10 Messi

Det jag menar är att Messi är omringad av spelare som Xavi, Iniesta, Zlatan, Henry osv. medan Rooney är omringad av Nani, Park, Carrick, Fletcher, det är klasskillnad

Det är lättare att göra mål i Barcelona när man har idel världsstjärnor som är mästare på att servera medan Rooney är omringad av grovjobbare, han är väldigt ensam om att vara DEN personen som ska göra offensiva jobbet

Messi har en Alves som ständigt löper på kanten medan i Man U så har man Neville, som är gammal och trött

Messi gör sjukt fantastiska mål, Rooney's mål är kanske inte av samma natur, men återigen, allt är på Rooney

Återigen, för att förtydliga, Messi är en bättre spelare på alla sätt, det finns inget sätt att diskutera om det är utan att det låter som att man klankar ner Messi, vilket folk verkar tro
Barcelona ★Barca★
2010-03-31 13:19
Sluta hoppa på Jeffren hans data cpa inget man kan göra åt eller hur?

Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-03-31 13:17
jeffren

Skärpning, använd länktips nästa gång. Blir mycket enklare för andra att ta del av länken. Tack! :)
jeffren
2010-03-31 13:16
Sorry - VizzlA^^

Vilken trevlig ton du har
Barcelona VizzlA^^
2010-03-31 13:08
använd länktips för fan..svårt?, och redigera inläggen..
jeffren
2010-03-31 12:40
Jäkla dator så här skall det vara

http://www.marca.com/marcador/futbol/2009_10/champions/

cuartos/ida/ars_bar
jeffren
2010-03-31 12:32
http://www.marca.com/marcador/futbol/2009_10/champions/cuartos/ida/ars_bar/

Fick inte med hela tidigare
jeffren
2010-03-31 12:31
Abbe

http://www.marca.com/marcador/futbol/2009_10/champions/cuartos/ida/ars_bar/
jeffren
2010-03-31 12:28
Abbe

Enligt tidningen "Marca" (även om den är ifrån madrid så då vet man aldrig) så skall Henry starta
Barcelona Abbe.
2010-03-31 12:26
Är nervös gällande kvällens drabbning. Dock har jag en relativt bra känsla, men nervös kan man vara ändå.

Det ska bli intressant, som vanligt, att se hur Pep väljer att forma laget kvällen till ära. Pedro eller Henry?

Sedan så tar jag för givet att Barça kommer ha mest boll, trots att Arsenal är ett lag som också lever på sitt bollinnehav. På så sätt ska det bli intressant att se om de lyckas bryta ned Barças offensiv för att sedan ställa om till ett eget anfallsspel. Nu behöver ju naturligtvis inte matchbilden se ut så, men den är tänkbar.

Hursomhelst, intressant och spännande kommer det att bli.
jeffren
2010-03-31 11:43
Hoppas han spelar, så lär han märka hur mycket Barcelona betyder för honom:-)
Barcelona Pep the King
2010-03-31 11:36
Barca ska sätta Arsenal på plats idag!

Messi SHOW!
Barcelona el Maestro!
2010-03-31 11:33
Cesc

"I've never disguised my affection for Barcelona, it's where I was brought up and where I learned so many beautiful things about football.
Football is all about moments like this, all about challenges and this is a big challenge for Arsenal and for myself.
Individually you want to prove yourself against the biggest players in the world. And that's Barcelona - they are a team packed full of some of the best players in the world.
So you want to show you can play against them, there's nothing better. To be honest this is the most exciting time of my career and now I want to make it brilliant".

Han vill verkligen spela ikväll och jag skulle tro att han gör det också.
Men Wenger tar i så fall en stor risk. Skadan kan förvärras och chanserna till den viktigare titeln, Premier League, kan vara borta.
jeffren
2010-03-31 11:25
Messi 4-ever

Helt sant:-)
Barcelona Messi 4-ever
2010-03-31 11:15
haha hade varit fint=)
jeffren
2010-03-31 11:11
Hoppas Henry får lyfta på hatten när han hälsas välkommen tillbaka men varför inte lyfta på hatten efter sitt tredje mål för kvällen:-)
Barcelona Messi 4-ever
2010-03-31 11:05
Inte många timmar kvar nu, riktigt nervös men jag tror vi komme få med oss ett mycket bra resultat, har lagt 100 kr på 1-3, Arsenal är bra men när men möter dom stora vargarna brukar dom klappa ihop. Henry komme tysta hela London ikväll!
jeffren
2010-03-31 10:42
Mina kära vänner:-) nu börjar det verkligen närma sig, jag är alltid nervösa när Barca spelar men ikväll är det verkligen något speciellt på gång det är kvartsfinal i Champions League och mitt hjärta går redan på max-puls. Sitter på jobb men inte mycket till arbete
Annons: