/spanien/barcelona/forum/15612.aspx/spanien/barcelona/forum/15612.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tano
2010-03-31 23:13
Fan börjar känna mig nedstämd efter allt jag läser här. Fanns så mycket positivt från matchen ändå, försök ta med er det.

En positiv sak om man nu vill se det är att nästa veckas match kommer vara SPÄNNANDE. Det är alltid något, när man är nervös får man känna att man lever! :)
Barcelona MerÄnEnKlubb
H.Alavi - Triangulo Magico!

Tack då är vi överens. Du har inte diskuterat hittills så vad får dig att tro att jag skulle vara inrtesserad? Gå och lägg dig.
Barcelona Pedrito
Att arsenal fick 2-2 med sig är helst sjukt men jag sover gott i natt. Spelar vi såhär bra på deras hemmaplan så tänk på camp nou!
Barcelona VizzlA^^
2010-03-31 23:12
Ok att dommar fanskapet ser en straff..men rött!?..k^k skalle.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Pedrito

Fabregas kommer nog inte kunna spela, Arshavin får vi vänta tills morgondagens läkarundersökningar för att se om han kan spela eller inte.

Gallas är avstängd också.
Barcelona ¡Barça!
Abbe

Detta skrev jag:

"Helheten? Hade du kollat på helheten så hade du fattat att vi förmodligen hade vunnit dagens match om det misstaget ej hade skett.. så sluta snacka om helhet "

Har fortfarande inte fått ett svar, det enda svar jag har fått är att jag hatar Busquets.. moget, nej patetiskt var det
Barcelona ★Barca★
Rambla~

HAHA 4 Noll? Jag ber till Gud hoppas du har rätt:)
Barcelona Pedrito
2010-03-31 23:11
Vilka missar nästa match i arsenal förutom Cesc?
Barcelona ★Barca★
Vi tar Arsenal hemma. V i spelade fan ut dom på deras hemma plan!

Tänk er på Camp Nou
Barcelona Rambla~
Iniesta kanske och Abidal tillbaka i returen och en Yaya i backlinjen. Jag ser inte ur vi ska misslyckas med att ta oss vidare. 4-0 tror jag vi gör i första halvlek. Aldrig att Almunia har ett sånt flyt i ännu en match.
Barcelona ¡Barça!
2010-03-31 23:10
Vizzla

Ja, jag tror inte folk förstår hur små marginalerna kan vara, speciellt nu när vi har Puyol och Pique borta.. Ni kommer att se, det kommer bli riktigt tufft mot ett anfallande Arsenal
Barcelona Gonzalez_Barca
Ämne: Jag tycker Pep borde....
Nej nej kör med Pique och Puyol från start. Sen om vi har en trygg ledning då kan Milito och Marquez spela för att se hur de passa ihop.
Barcelona Barcadinho.
Helt jäkla sjukt hur vi kunde tappa matchen på det här sättet. Ena stunden tror man att kvarten är klar och nu är det igen 50-50. Precis som innan matchen började.
Utan Pique och Puyol kan det gå åt helvete. Jag är så besviken på Messi, jäkla nonchalant hela matchen.
Och byten som Pep gör, jösses, han slutar aldrig förvåna mig.

Jag är så besviken att det är bara att gå och lägga sig.
Kvarten lever i allra högsta grad, trots underbart spel av Barca under nästan 70 min.
Jag fattar nada.
Barcelona Abbe.
2010-03-31 23:09
Ämne: Abbe

Ja ok bra ar....
Kan tyvärr inte ta dig på allvar. Argument? Vad ska jag presentera argument för? Snarare du som ska övertyga oss andra om att Busi gjorde en dålig match, men det ser jag inga argument för.
Barcelona MerÄnEnKlubb
wow! Det är svårt att undgå hur människors föreställningar om saker påverkar deras bedömningar mer än faktiska omständigheter. Att "vi spelade på Emirates" och "vi mötte Arsenal" tycks alltså definiera godkänntnivån snarare än bollinnehav på 70-30, flera solklara lägen och taktiska misstag?!

Låt mig testa en grej. Ponnera att vi möter Real borta och leder i 55 minuten med 7-0. Efter 3 feldömda straffar och 4 insläppta spelmål slutar matchen 7-7. Är det en godkänd prestation? Det är ju trots allt Real BORTA!
Barcelona lameG^
messi på camp nou = förnedring
Barcelona Messidinho_10
2010-03-31 23:08
Jag tycker Pep borde köra Milito och Marques mot Bilbao, gör dem bra ifrån sig då är dem säkra annars sätter man ner Yaya.
Barcelona VizzlA^^
Jävla vad positiva alla är här inne..det är ju kul för er..som sagt bra resultat på förhand men jag har aldrig sett ett lag dominera så mycket utan att vinna matchen..jag bet hål i T-shirten och slog knogen blodig..
Barcelona Barca08
Koeman!!//
Har redan nämnt han ett fåtal gånger, ta på dig glasögonen.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-31 23:07
Nu ser jag fram emot helgens "toppmöte" mot Bilbao, ska bli intressant och se om Jeffren eller JDS får lite speltid.
Leksand ENilsen
Tycker inte det är straff, Puyol går in i situationen försiktigt, och avaktar. Samtidigt skjuter Fabregas och träffar mellan Puyols ben, Puyol kan inte rå för att han står där. Nägon som håller med?
Barcelona tano
Ämne: Rambla//
Jag har vä....
Skämtar du om Xavi eller? När era spelare kom en meter ifrån honom vände han bort dem så att dem verkade tagit semester och ligga på en strand i Thailand!
Helt overkligt man kan skriva sådär efter den här matchen...
Barcelona ¡Barça!
Abbe

Ja ok bra argumenterat där.. Jag hatar Busquets.. vi säger så du är ju patetisk
saamii
Många ser matchen som en förlust. Ok att Barca tappade 2-0 till 2-2. Men se de från den ljusa sidan. Gör Barca ett mål måste Arsenal göra två. Förlusterna däremot var Puyol och Pique. Men å andra sidan, Fabregas + några avstängda/skadade spelare i Arsenal ger oss bättre utgångsläge!
Barcelona Abbe.
2010-03-31 23:06
Ämne: Abbe

Hmm ok.. jag....
Sparar på krutet för att diskutera med folk som faktiskt såg matchen och som inte bara har bestämt sig för att hata Busquets.

Ps. Jag hann inte logga ut.
Barcelona NoGo™
Omarboy

Ja de sluta ju helt att spela, riktigt jävla frustrerande.
Barcelona ElTriplete
Har INGEN, INGEN här en Viasat-stream?

Barcelona Omarboy
2010-03-31 23:05
Första Arsenalmålet ska Maxwell ta på sig helt och hållet. Han släppte förbi bollen mellan sig själv och Puyol samtidigt som Walcott rundar honom, det är förståeligt om det händer en gång, men det var andra gången inom loppet av 5 minuter.

Så enkla misstag begår man bara inte. Att Walcott är snabbare kan man inte göra något åt, men då får man tänka smart, han får släppa honom och täcka ytan han lämnar mellan sig själv och Puyol.

Sen känns det bara som att grabbarna slappnar av helt efter 2-0.. Eller?

Edit: Vill bara tillägga att jag annars tycker Maxwell gjorde en väldigt bra insats, inte meningen att klanka ner på honom.
Barcelona Frodo
2010-03-31 23:04
Jävlar vad frustrerad man känner sig! Vi kunde ha dödat mötet den här matchen men spelar nonchalant på slutet och låter de göra ett billigt mål. Straffen vill jag inte ens gå in på...

Men jag känner mig lugn inför mötet på Camp Nou. De hade ingenting att hämta hemma för vi dominerade de fullständigt och det är det som gör mig förbannad på slutresultatet. Innan matchen hade jag varit nöjd med resultatet men med tanke på fullständig utspelning och en tvåmålsledning tycker jag det är onödigt att ge de hopp.

Sen förstår jag inte de som klagar på Busquets idag. Han var klockren och bland matchens bästa spelare. Den enda oron inför det andra mötet är mittbacksparet. Milito känns given men frågan är vem som ska spela bredvid honom? Marquez eller Toure? Jag skulle känna mig säkrare med Toure i backlinjen. Förövrigt borde Pep få kritik för sin coachning. Det här med att stänga matcer är inte riktigt vår grej så det bästa vore kanske att gå för 3-0 så hade allt varit över. Att ta ut Ibra för Henry kändes också tveksamt. Det kändes som om han bara byttes in för sin hyllning men isåfall hade Pedro varit bättre att ta ut anser jag.
Barcelona ¡Barça!
2010-03-31 23:04
Abbe

Hmm ok.. jag gissar att du inte hade nåt att komma med
Annons: