/spanien/barcelona/forum/15592.aspx/spanien/barcelona/forum/15592.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca Barca
2010-04-06 19:28
istället för Balotelli, jag säger inte att Balotelli är dålig, borde man köpa Luis suarez som har gjort många mål och jag tror nog att han även kommer göra det i Barca. Jag tror han har gjort 29 mål i Arsenal och det är ju inte dumt.
Barcelona Skavlan
2010-04-06 19:23
Ämne: På tal om Balotelli,....
Nej tack till Balotelli! Han är en fantastisk spelare som utan tvekan har möjligheten till att bli en av de riktigt stora, men att plocka in en till spelare från Raiolas stall vore samma sak som att spräcka spelartruppen direkt. Balotelli skulle nog må väl av en Capello eller Ferguson ett gäng år;)
Barcelona Hetfield
2010-04-06 19:11
På tal om Balotelli, det sägs att han kommer att försvinna till sommaren pga. attityden, vore det inte bra om vi köpte honom? Med Pep som tränare så kan den killen bli hur stor som helst, bättre råtalang har jag inte sett på länge
Barcelona Ankan#7
2010-04-06 19:07
The Reporter

Klicka på länktipset!

Alla Real fans, ni kan också klicka på länktipset!
elbraco
2010-04-06 19:06
Japp, även Balotelli. Finns en artikel på SF om honom om man googlar på Mino Raiola...
Barcelona The Reporter
2010-04-06 18:59
Är Raiola agent för Pato också?
Barcelona tarrak
2010-04-06 18:57
ilsket.bi

Ja och ändå så ställer du frågor som den införrapport du nyss läst redan besvarat. Men visst, jag förstod genast att du ville dra igång den stora tävlingen om vilken klubb det är mest synd om - och grattis, ni vinner den utan att behöva förminska Puyol, Piqué och Zlatan betydelse för Barca. Känns det bättre nu?
iLsket.Bi
2010-04-06 18:56
Mojito

Förlåt glömde Busquets, starkt av honom att spela övehuvudtaget, han lider alltid, i alla närkamper.

Hoppas på en trevlig match iaf!
Barcelona haeger
2010-04-06 18:55
Blaugrana Es Mi Corazón

Ja gud vilket Epic Fail. Haha, tönt. :)
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-04-06 18:53
Criff //

Jo men precis, om du skulle nämna flera så är det så.
Men om vi ska hårddra det vilka som är våra "nyckelspelare" så är det helt klart Xavi och Messi. Om inte dessa herrar spelar så förändras spelet markant.
Barcelona Criff
2010-04-06 18:51
Skulle snarare säga att Valdes, Messi, Xavi, Puyol & Alves är våra nyckelspelare.
Utan dessa eller om bara någon av dem försvinner så förändras spelet avsevärt.
Barcelona Criff
2010-04-06 18:50
iLsket.Bi, Det var ett jävla gnällande, har du inte fått välling?

Det är 2 skadedrabbade lag som ska mötas. Sen vilken som är mest skadedrabbad eller inte spelar väl fan ingen roll?
2010-04-06 18:49
"Jag säger att messi, iniesta och xavi är barcelonas nyckelspelare"

Iniesta? Snälla..

Messi och Xavi är våra nyckelspelare.
Barcelona Mojito
2010-04-06 18:48
Ilsket.Bi

Förstår ditt nickname... Upphängd på detaljer.

Toure och Busquets har båda känningar samt att Iniesta enkom är med i truppen, och inte kommer få så mycket speltid, om ens någon.

Så ja, det är TVÅ skadedrabbade lag.

Men jag förstår att du vill lägga övder pressen på oss, och givetvis är det vi som har allt att förlora med tanke på att Arsenal är Arsenal och Barca är Barca...
2010-04-06 18:48
haeger //

Ett "epic fail" helt enkelt.

iLsket.Bi
2010-04-06 18:47
Jag säger att messi, iniesta och xavi är barcelonas nyckelspelare
Barcelona haeger
2010-04-06 18:44
iLsket.Bi

Så du säger att Puyol, Pique och Zlatan inte är några nyckelspelare? Ok.
iLsket.Bi
2010-04-06 18:41
Dani alves

Så Iniesta är borta? Ja det är ett tungt avbräck isf. Du kan lägga till Van Persie. I försvaret har Arsenal bara gallas borta 1/4 på mitten Song och Cesc 2/3 + Ramsey som är första ersättare till Cesc i anfallet Arshavin och VP 2/3.

Westinho

Jag skrev i år inte denna säsongen, för av det jag sett av Zlatan nu under vintern/våren så har han inte varit speciellt bra.

Tarrak

Jo jag har läst införraporten, skrev jag inte det? Men frågan kvarstår, varför står det två lag med stora skadebekymmer. Hade vi "bara" haft 3 spelare borta och med all respekt inga nyckelspelare, så bra ställt har vi nog inte haft det under hela säsongen..
2010-04-06 18:41
Hahahahaha, om vi åker ut. Fysatan vad jag ska hålla alla tummar och tår för INTER.

Zlatan: Jag går till Barcelona för att vinna CL, hur komiskt skulle det inte vara om Inter går och vinner CL i år, Etoó avgör på Bernabeú i 93 minuten :D
Barcelona Criff
2010-04-06 18:38
Japp Inter i semi :)

Hoppas vi går vidare nu då!!
Barcelona NoGo™
2010-04-06 18:38
Jahapp Inter i semi nu då, kan inte tänka mig att CSKA gör 3 mål.
Barcelona Hyder
2010-04-06 18:34
DaniAlves

Iniesta är inte borta utan han är med i truppen. Sen om han spelar från start eller inte är osäkert. Jag tror att han börjar på bänken då man inte vill riskera något. Formen ska det inte vara några problem med då vampyren bara varit borta i drygt 10 dagar.
Barcelona DaniAlves
2010-04-06 18:25
iLsket.Bi

Vi har Zlatan, Iniesta, Puyol & Pique borta

Arsenal har Fabregas, Arshavin, Gallas & Song borta
Barcelona tarrak
2010-04-06 18:21
Ämne: Det står på eran inf....
Om du nu läst införraporten borde du ha svaret på din fråga....
Barcelona Omarboy
2010-04-06 18:20
På tal om annat, är det någon mer än jag som tror att ryssarna kan skaka om Inter idag och avancera?
Barcelona westinho
2010-04-06 18:19
iLsket.Bi

Jag skulle snarare påstå att Zlatan har gjort många glada i år, då han avgjorde El Clásico för oss, gjorde bortamål mot Stuttgart och 2 bortamål mot Arsenal. Han betyder mycket för Barca.

Barcelona Thierry14Henry
2010-04-06 18:17
Nyfiken vilka spelare som startar denna matchen! Hoppas hellre abidal än marques i mittbackspositionen. och maxwell på vänster
iLsket.Bi
2010-04-06 18:12
Det står på eran införrapport att det är två mycket skadedrabbade lag som möts. Nu har jag inte jättekoll men är det inte "bara" mittbackarna, där ni har bra ersättare ( milito, marq, abidal, toure) och zlatan som är borta? Och Zlatan har väl om man ska vara ärlig inte gjort många glada i år..?
Barcelona ElTriplete
2010-04-06 18:11
Är Zlatans skada verkligen så illa? :O
Viasat studion får det att verka som att han missar en STOR del av säsongen...
Barcelona Skavlan
2010-04-06 18:10
Ämne: Bara jag som får lus....
Den tidiga startet i Ryssland beror på den östliga tidszonen
Annons: