/spanien/barcelona/forum/15588.aspx/spanien/barcelona/forum/15588.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona i hjärtat!
2010-04-05 23:55
Komedi på hög nivå.
2010-04-05 23:43
Oj jag skriver med det här kontot,dags och byta till mitt riktiga TRIPPELN :D
Barcelonistas
2010-04-05 23:40
Fc Barcelona i hjärtat!

haha föra året så var de en snube kallad pajkastaren som var helt otrolig! :)
2010-04-05 23:39
Börjar längta till den årliga pajkastningen mellan Real och Barcas redaktioner.Barcas brukar alltid äga och Madrids brukar handla om Oleguer? och Messis evige hands där de har Raul och Nistelroy som också lyckats med bedriften.
Barcelona Christopher O
2010-04-05 23:34
Intressant förslag. Kan hålla med om att det är lite tomt under länkarna. Jag antar att det är där du menar?

Edit: Missade att du skrev till vänster:)
Barcelona Messidinho_10
2010-04-05 23:26
Kan inte Red lägg upp alla våra 6 titlar på här till vänster på. Dags o fräscha upp lite eller vad säger ni??
Barcelona Christopher O
2010-04-05 23:25
Tänk dessutom på att Man Utd om dem slår Bayern hemma vilket de antagligen gör får Lyon/Bordeaux i semin. De bör gå vidare därifrån med.

Barcelona i final mot Man Utd igen. Det vore något:) Ett bra kvitto på vilka som är det två bästa lagen i Europa.
Barcelona Pep.G
2010-04-05 23:21
Christopher O

Jobbigt..:P

Vi vann 6 titlar förra året och här än idag chans på 5 av dem. Klarar vi av Arsenal & Real idag så har vi en riktigt stor chans.

Tänk er 11 av 12 möjliga titlar på 2 år ? Ojoj vilken era Guardiola håller på att bygga.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-05 23:11
Barcelonistas

Ja men så går det när ens lag åker ut mot Lyon tidigt i CL precis som vanligt ;)
Barcelonistas
2010-04-05 23:07
H.Alavi - Triangulo Magico!

ja, tog bort inlägget.
Barcelona Christopher O
2010-04-05 22:58
Det är röd dag och Eurotalk utgår därmed. Vill minnas att det sa det i slutet på förra avsnittet.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-05 22:57
Barcelonistas

Tror inte att de flesta här inne bryr sig om vad samtalsämnet är i Puertan.
Barcelona Pep.G
2010-04-05 22:56
Någon som vet vart Euro-talk har tagit vägen ?
Barcelonistas
2010-04-05 22:41
onödigt..
Barcelona Messidinho_10
2010-04-05 22:38
Som jag ser så finns det ingen chans att Henry startar imorgon med tanke på hur loj han var i förra veckan.

Annars förväntar jag med mig ett jävla go redan från start, skulle gissa att det kommer stå 2-0 redan i halvtid. Det kommer bli en magisk kväll vågar jag lova!!
Barcelonistas
2010-04-05 22:18
Alvés

får hoppas att henry ger allt om han nu startar och inte som sist!

Visca barca!
Barcelona Alvés
2010-04-05 22:12
Barcelonistas, sant, men för mig så levererar inte Bojan i dom stora matcherna,
El Flaco håller med pep överraskar alltid:). Hoppas iaf mittlåset någon av Toure Milito eller Abidal, Abidal har ju spelat mittback i landslaget och där har han presterat riktigt bra och han är snabb och det kommer att behövas mot walcott och deras andra kvicka yttrar. plus att han är bra i huvudspelet och bra med fötterna.
2010-04-05 22:09
el Flaco

Håller med, det är i stort sett överraskningar i varje startelva.
Barcelonistas
2010-04-05 22:06
Alvés

bra elva, men hoppas verkligen inte att henry får starta eller spela! så jävla lojt spel av han sist som till slut kosta oss hela segern!
Barcelona el Flaco
2010-04-05 22:02
Att sitta och gissa sig på en eventuell startelva är meningslöst när man har Pep som míster. Han kan hitta på precis vad som helst.

Personligen lutar jag mig tillbaka och ser vad han hittar på till imorgon.
Barcelona Sam
2010-04-05 21:56
Jag hoppas definitivt på att Bojan startar centralt i anfallet imorgon. Henry vill jag inte se efter hans uppvisning förra veckan.
Barcelona Alvés
2010-04-05 21:56
Tror inte heller att iniesta startar imorgon, tror på denna uppställning men som alla vet så kan pep överraska,
Valdes
Alves Toure Milito/Abidal Maxwell
Xavi Sergio.B Keita
Messi - Henry - Pedrito
Barcelona BlueRed
2010-04-05 21:54
Tillbaka till Piqués "funny moments", se länktips.
--------
jonathanr10

Han kommer förmodligen starta på bänken. Behövs han så sätts han in.
Barcelona Sam
2010-04-05 21:53
Jag tror inte Iniesta spelar imorgon. Han kommer nog sparas till el clasico. Vi klarade oss rätt bra utan honom förra gången så jag hoppas på att vi gör det igen.
Barcelona Barcadinho.
Mycket svårt att gissa startelvan. Det brukar vara svårt i vilket fall med ännu värre nu.
Abidal och Milito kommer nog att ta hand om den vänstra sidan av backlinjen och frågan är vem som spelar mellan Milito och Alves.
Det finns också en möjlighet att spela Abidal o Maxwell men då hamnar Milito mer åt höger sidan. Vi kommer i så fall att ha tre vänsterfotade på backlinjen.

En annan svår fråga är nr 9 rollen. Bojan eller Henry? Bojan presterade bra sist mot Bilbao och han är ganska kvick. Henry löper smart när han vill och har bra huvudspel. Jag tror att Pep väljer Henry efter ett samtal ögon mot ögon om rätt inställning mot sitt gamla lag.
Jag blev arg på honom sist när han kom in i Emirates. Vilken nonchalant attityd.

Messi är förhoppningsvis tillbaka till en super form och en super dag. Det kan betyda oerhört mycket.

Tråkigt med många skador på ett sätt. Men jag tillhör den gruppen som ser avancemanget förre allt annat fint spel och cracks på gräsmattan.
Jag ser det bara som en fördel att motståndarlaget saknar viktiga spelare.
Teoretisk sett betyder det större chans för Barca att vinna.

Det blir tufft imorgon. Arsenal är inte Bilbao och en vanlig ligamatch är inte samma som en kvarts cl final. Bara att vi går vidare.
jonathanr10

Med tanke på att vi har el Clasico på lördag så tror jag inte att Pep spelar med Iniesta från start + att han precis har fått el alta medica.

Men ett kort inhopp kan det däremot bli, det är nog matchbilden som avgör om Iniesta får speltid imorgon eller inte.
jonathanr10
2010-04-05 21:51
Kommer Iniesta få spela i morrn vad tror ni?
Barcelona BlueRed
2010-04-05 21:44
el Flaco

Couldn't care less.
---------
NoGo

Samma här. Skulle bara se om det fanns någon Merida fan här inne. :)
-------
H.Alavi

Folket på Camp Nou kommer nog säga det också om han kommer in i matchen imorgon. :)
2010-04-05 21:42
BlueRed

Fran Merida who? ;)
Barcelona Mrfaariis
2010-04-05 21:22
Iniesta har fått friskintyg !!!!!!!!
Annons: