/spanien/barcelona/forum/15573.aspx/spanien/barcelona/forum/15573.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2010-05-15 16:46
Ämne: Bara så ni vet har i....
Hur vet du det? Har det kommit någon dementi?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-15 16:44
Messidinho_10

"Thats the fact"

Nu fick vi iaf vårt svar på att du tror på allt du läser.
Kixer
2010-05-15 16:27
Bara så ni vet har inte Cesc sagt "Jag vill veta min framtid innan VM". Det enda han har sagt att om han lämnar Arsenal är det för att spela för Barcelona, inget mer än det. Och det är knappast någon överraskning.
Barcelona el Maestro!
2010-05-15 16:18
Vi bara spekulerar så länge inget är officiellt. Rykten ska ju också egentligen tas som spekulationer så länge vi inte ser att spelaren i fråga har tecknat kontrakt med klubben. Mycket kan hända under sillysäsongen och under förhandlingar mellan klubbarna...
Real Madrid S U P 3 R - K 4 K 4
2010-05-15 16:15
Ämne: Maxwell är inte utta....Sa du att busquet och pedro har vunnit mer titlar än raul och några andra spelare i real madrid ? haha Bara raul har vunnit mer champions league titlar än barca så du borde inte snacka grabben
Barcelonistas
2010-05-15 16:13
villa kan vi räkna som en barca spelare nu!
Delarocha
2010-05-15 16:08
Messidinho_10

Påstår du ja. Källa på det? Har du någon?
Barcelona Messidinho_10
2010-05-15 15:46
el Maestro

Lugn nu sprid inte ut massa falska rykten, för vad alla känner till här inne så är Villa klar för Barca och han ska skriva på den 19:e maj, thats the fact.
Barcelona el Maestro!
2010-05-15 15:25
Ämne: el Maestro!

Vilke....Jag vet inte. Möjligen i Real Madrid. Kanske.
Det går nu också som bekant, rykte om att Chelsea är intresserade av Higuaín. Real Madrid kanske släpper honom och investerar Villa istället. Eller varför inte byta ut Benzema.
Man vet ju aldrig vad herr Perez kan få för sig. Det vet vi sen tidigare.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-15 15:20
el Maestro!

Vilken annan klubb än Barca är det du tror kan komma att köpa honom?
Barcelona Criff
2010-05-15 15:16
Sant Iker, När värvade vi för 2 Miljarder? Ge mig fakta :)
Barcelona el Maestro!
2010-05-15 15:15
Det verkar som att Valencias tränare har gett upp hoppet om att behålla David Villa, och kanske även Silva.
I artikeln i länken låter det för mig som att han har redan gått vidare mentalt. Han är inne på att klubben bör köpa in några nya spelare för att kunna påsikt ersätta de bra spelare som lämnar i sommar. Troligen alltså Villa och Silva, kan jag tänka mig att han menar.
Observera också tecknet som David Villa tecknar i bilden som finns i artikel(målgesten). Det tecknet gjorde han när han gjorde mål senast. Det betyder som ni alla vet "Time out", ungefär tiden är ute.
Var Villa hamnar, i Barca eller i en annan klubb det är frågan. Men jag tror att han lämnar Valencia i sommar.
Barcelona tarrak
2010-05-15 15:13
Ämne:
Sant Iker
För Bar....
Precis som vår sagoberättande marängkompis skriver så heter det faktiskt Katalnia och är grannland med Narnia. :)
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 15:11
kallesiete

Vi ska inte behöva diskutera Kataloniens betydelse med en person som precis kallade oss för hycklare :D

Visca Catalunya om och om och om igen :D
Barcelona kallesiete
2010-05-15 15:07

Sant Iker
För Barcelona är från Katalonien?
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 15:07
Sant Iker

Enkelt svar: Därför
Real Madrid Sant Iker
2010-05-15 15:02
Ämne: Hmm är det ingen här....
Haha hycklare som ni inte har värvat för 2miljarder på en säsong,VRF hyllar ni Katalnia när ni spelar i Spanien Laliga?
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 14:53
Cesc kan vänta, han är ju bara 23 år. Villa däremot är 29 år och i sitt livs form skulle jag kunna tro.
Barcelona kallesiete
2010-05-15 14:51

Jag älskar Messi. Vilken kung!

Imorgon avgör vi. Visca Barca y Visca Catalunya
Barcelona Lusnos
2010-05-15 14:42
Kan inte låta bli att skriva detta som en på FK skrev: "Messi är inte en gud som många vill få det till. Han är bara en normal fotbollspelare som bryr sig lika mycket om pengar som resten av världen."

När man hade den uppväxten som Messi och fick dessa möjligheter av Barcelona så är man nog ganska trogen klubben, eller ganska och ganska. JÄVLIGT trogen klubben som hjälpt en.
Att han har mycket pengar beror på att lönesystemet är så högt, klart Messi ska ha mest i Barca och då blir det mycket pengar, jag tror att Messi hade spelat för bra mycket mindre pengar, jag menar, 70 miljoner eller 120 miljoner om året, fan vad är skillnaden egentligen.
Fotbollsspelare tjänar "way to much"

Utan Barcelonas hjälp kunde Messi bott jävligt fattigt och fått slita hårt för varenda slant, det är sånt man inte vet och aldrig kommer veta men en sak är säker, Barcelona gav han världens möjligheter och som han utvecklades :)
Barcelona Skippstripps
2010-05-15 14:32
Ämne: Hetfield//

Skönt ....
Jag håller verkligen med. Henry kan mycket väl ha spelat en viktig roll vid sidan av planen med sin rutin och tålamod. Det är ju en styrka att kunna komma in från bänken och prestera (se Bojan). där tror jag henry kan ha haft betydelse för de andra spelarna på bänken.
Barcelona Pedrito
2010-05-15 14:31
Hmm är det ingen här som kommit på att Barca aldrig skulle värva Cesc och villa samtidigt? VI skulle ju se ut som real! Ärligt talat tror jag inget av dem blir av.
Barcelona ★Sami★
2010-05-15 14:17
foooball master
Klart vi vinner imorgon. Finns inte en chans att vi ska förlora. Guldet ska hem till Barca:)
Barcelona foooball master
2010-05-15 13:45
är nervös. hoppas vi vinner imorgon:D
Barcelona foooball master
2010-05-15 13:45
är nervös. hoppas vi vinner imorgon:D
Barcelona Arryhojt
2010-05-15 13:34
Ämne: Delarocha

Varför ....
är det kul att köpa spelare för 2 miljarder ?

Barcelona JerkA^^ #9
2010-05-15 13:13
Om José Mourinho tar över real kan han inte Värva Zlatan också?. De var ju riktiga polare i Inter
Barcelona AzizWaysi
2010-05-15 12:50
– Jag kan inte se mig själv i Real, säger argentinaren.

– Jag kan inte se mig själv i Madrid eller i någon annan klubb heller, säger Messi till spanska Sport.

– Jag kommer att fortsätta spela för Barcelona i många år.
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 12:35
Leo.Leandersson=Madridistas

Har för mig att det händer i December
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-05-15 12:33
Hetfield//

Skönt att Henry lämnar, tror det är bäst för bägge parterna. Han var riktigt bra förra säsongen men denna säsong vill han nog helst glömma. Funkar inte att ha en spelare som lyfter €8-9m i lön och vissa gånger inte ens sitter på bänken. Dock verkar det som han alltid bidragit med gott humör samt hjälp de nya unga spelarna fast han själv haft det tungt fotbollsmässigt och det ska han ha jävligt mycket cred för!
Annons: