/spanien/barcelona/forum/15572.aspx/spanien/barcelona/forum/15572.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-06 12:51
★Sami★

Haha, jo det var precis det jag skrev. ;)

----

Gäller för Abidal/Maxwell att vara på alerten idag när Walcott får bollen eller springer utan boll, det lär gå riktigt fort.
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 12:50
H.Alavi - Triangulo Magico!

Du får vänta tills hemsidan har skrivit något nytt om Zlatans skada.

Så länge är det inte säkert att han missar El Clasico.
2010-04-06 12:40
Enligt Catalunya Radio så kommer inte Zlatan kunna medverka i el Clasico på lördag. Jag hoppas fortfarande på att han kan spela, avvaktar tills den officiella hemsidan eller Sport går ut med nyheten om att han inte kan spela.

Dålig start på dagen, hoppas den slutar på ett bra sätt.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-06 12:31
Hela säsongen avgörs den här veckan så jag hoppas på att spelarna vet om det och krigar i 90 minuter idag och på lördag.

Barcaaaaaaaaaaaaaaaa
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-04-06 12:16
Inte bra vi får Wolfgang, hoppas han sköter sig idag!

Barcelona Lionel Messi n10
2010-04-06 11:40
Idag gäller det Cules riktigt nervös. Denna veckan är avgörande för oss. Hoppas vi ställer upp såhär på backlinjen, Alves Yaya Milito Abidal. Visca Barca!
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 11:39
Hoppas han kan spela El Clasico.
Nytt klipp på FANTV.SE
2010-04-06 10:52
Skador stör både Barcelona och Arsenal
Barcelona Mano
2010-04-06 10:35
Kan Iniesta redan spela eller är han bara med i truppen?
Barcelona Visca Barca
2010-04-06 09:30
Bara en Fråga men skulle inte Xavi också kunna spela på Messis nya position? Det har Pep redan provat om jag inte minns rätt.
jeffren
2010-04-06 08:26
God morgon

Idag smäller det och åter igen lika nervös som alltid, hoppas Bojan spelar idag. Minns förra veckan när jag skrev att jag hoppades att Busquets skulle spela fick många mot lägg men visst var/är han bra och åter igen hoppas jag att han spelar
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-04-06 05:17
måste reda ut lite saker..

*starta inte krig om du inte är man o avsluta det hela..

*Japp vi vann 6 titlar , skapade historia , gjorde många avundsjuka , bittra bla bla:)

*steven seagal är tjock nuförtiden hehe

*och laporta sa: vi skapar guldbollenvinnare vi köper inte de till skillnad från madrid..

figo,cristiano,R9,Zidane,kaka,cannavaro..

vi köpte zlatan så han sköt inte sig själv i armen när han köpte zlatan? för att zlatan har inte varit i närheten av en guldboll,var han dyr? JA! En stjärna ?Enkelt, JA! men han köpte inte en guldbollenvinnare...för han skapa en redan messi..
2010-04-06 05:10
EDIT: De vi som är musen JERRY om ni inte förstod det hehe..

*den irriterande
*kvicka ,svårfångna
*retandes
*lilla råttan !

Barcaa Barcaa Baaaaaaaaaarcaaaaaaaa!!
2010-04-06 05:05
haha är lite sömnig men har läst rätt mkt lite överallt men visst kan man diskutera o allting i ett forum men då ska väl typ nästan allt handla om ditt respektive lag.. så jag förstår inte vrf real fansen försöker smutskasta oss..?

aa rivalitet är helt okej o allting men plzz koncentrera er på ert lag? för om vi nu inte är störst o bäst, genom tiderna bäst i världen m.m. så är det ju som sagt (en låda med röst o bilder) som kallas tv:n som kallar oss för allt det där o berömmer oss så de är en bra ide o tänka på att de inte baraaa vi fans eller nån annan "barcafan i TV-Rutan" som säger det? de flesta kunniga managers,, spelarna, alla har respekt för oss för vi förtjänar det? de inte vi som går ut från 8delen 6år irad de drf vi har respekt. Man U , Porto ,Barca är faktiskt de 3 lag som har bäst snitt i CL, vi "3" går i snitt alltså alltid längst i CL ! det är fakta sök upp det,det är från 1992 då CL grundades de drf vi har den respekten , historia,rutinen,fotbollsfilosofin,titlarna,spelarna allt just allt gör att vi är respekterade och om vi inte tar en titel i år? aa skulle kännas jävligt dåligt men kom inte o säg this and that föri slutändan de vi som skapar historia.. de ni som har köpt loss för att (hålla takten med oss) "just det citerar:hålla takten med oss" frööga peerez:)

som sagt jag kastar inte sten på ett glas hus..
men jag lägger mer ved i elden .. i slutändan får vi se vem som blir segrare.

VISCA EL BARCA Y RIVALITET :)

EDIT: de ju rimligt att perez storsatsar 2.5 miljarder året vi tar 6 titlar:) "Catch us if you can" känns lite som (tom o jerry) katt o mus leken..hehee
Barcelona Omarboy
2010-04-06 03:30
Ämne: Christopher O, Tack ....
Precis, känner att han är på väg att bli lite av en personlig favorit för mig.. Hade gärna sett lite mer av honom innan denna säsongen är över.
Barcelona abewin
2010-04-06 03:05
Criff, tycker det samma han kan bli riktigt grym. Född 91 och jag har sett mycket bra ifrån honom
Barcelona Christopher O
2010-04-06 02:31
Jag känner mig ganska övertygad om att Abidal spelar till vänster och Marquez och Milito spelar ihop i mitten. Toure föredras på mitten plus att han har haft skadekänningar. Kanske börjar på bänken.
Barcelona Criff
2010-04-06 02:15
Christopher O, Tack :) Vill se han få lite chanser i A-laget innan säsongen är över.
Only God Can Judge Me
2010-04-06 02:13
alltså skulle inte vara fel om backlinjen skulle se ut så här imorn:

Maxwell-Abidal-Milito-Alves

Tycker det är perfekt och spela så där. Abidal har spelat som mittback i landslaget i vissa matcher. och det har han gjort bra ifrån sig.
Barcelona Christopher O
2010-04-06 02:11
Thiago skadade sig för 2 veckor sedan. Som jag tolkade det var det en överansträngd muskel och han skulle missa "någon" match. Han borde rimligtvis vara tillbaka närsomhelst. Jag har inte hört om ytterligare skada eller att den nuvarande har förvärrats.
Barcelona Criff
2010-04-06 01:55
Är det någon som har koll på var Thiago är?
Han spelar typ aldrig med B-laget längre, är han långtidskadad eller?
Barcelona Alvés
2010-04-06 01:29
ElTriplete
Yaya toure är med i truppen, och jag hoppas att han startar med milito i mittlåset.

*länktips*
Barcelona ElTriplete
2010-04-06 01:26
"Yaya Toure is also unavailable due to bruised ankle meaning that the combination of Rafael Marquez and Gabriel Milito is all but set in stone for the Blaugrana."

Är det klart nu att Toure inte kan spela? :(

Barcelona Barca-nist
2010-04-06 01:01
en underbar video.inkl El Clasico

godnatt cules
visca Barca
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 00:57
Den här bilden äger!

Godnatt!
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-04-06 00:53
En goding!
2010-04-06 00:45
Ämne: The Reporter

Här....Eller vad sägs om bilden som jag har laddat upp på min profil? :)

----

Det får bli dagens sista inlägg, bona nit culés.
Barcelona The Reporter
2010-04-06 00:44
Skicka alla roliga bilder ni hittar :)
Barcelona Barca-nist
2010-04-06 00:44
rolig bild... ;)
Barcelona Christopher O
2010-04-06 00:42
Balugrana

Lugna dig. Du förstod vad han skrev antar jag? Tycker du det blir jobbigt för att han missade en punkt och en stor bokstav kan du alltid hoppa över hans inlägg.
Annons: