/spanien/barcelona/forum/15565.aspx/spanien/barcelona/forum/15565.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Comeback
2010-04-06 20:41
5 minuter kvar! Visca el barca
Barcelona ElTriplete
2010-04-06 20:39
Alltså, syftar på vissa här inne i forumet nu, ni kan inte komma in i forumet och skriva "Kan någon ge mig en bra stream?". Ni får väl bläddra ner lite i forumet för massa folk här ju lagt upp streams redan, tror inte alla orkar lägga upp de igen bara för er.
Säger bara, inget illa menat. :)

LÄNKTIPS: Hur som helst, här är en bra stream. Kräver programmet SopCast.
Aléx
true_barca_fan och alla andra stream sökare:

Kolla på ElTripletes länk och spara den, hur svårt är det att scrolla ner med musen och kolla längre ner på sajten??

Hoppas vi slipper tjat om stream ikväll...plazz
Barcelona kev
stream
Barcelona Kim
2010-04-06 20:37
Vad är det för låt som jämt spelas innan matcherna? En massa trumpeter i fallande trioler liksom. Och nej, jag menar inte Cant del Barça - det är en annan hymn eller nåt. :)
Barcelona true_barca_fan
2010-04-06 20:36
hej kan någon länka bra stream tack
barcarobin
2010-04-06 20:34
busquets är liksom städare och gör ett bra lag, och säga att han har kostat oss si o så matcher osv visar bara hur dåligt koll du har om fotboll.

spelar man i världens bästa lag och är med i spaniens landslag då är man inte dålig
Gattuso #8
2010-04-06 20:34
Ämne: Nesto

Han är vår ....
Vad jag minns så gjorde Oleguer bort sig matchen mot real betis så sobis kvitterade i slutet
Barcelona ElTriplete
2010-04-06 20:33
LÄNKTIPS: VÄLDIGT BRA stream för er som har SopCast! Om inte ni har det programmet, ladda ner det nu! Rekommenderas!

sop://broker1.sopcast.com:3912/82153
Aléx
2010-04-06 20:33
Hörde att Bojan startar, kul för honom och matchen eftersom lille Bojan verkar vara i bra form just nu.
Barcelona Kim
2010-04-06 20:32
Vad är det för låt som spelas på Camp Nou nu?
Barcelona barca111
2010-04-06 20:32
kan någon lägga upp viasat stream
Aléx
2010-04-06 20:31
Nu börjar försnacket på Viasat Fotboll för er som har kanalen.
Barcelona Barca4eva
2010-04-06 20:30
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna

Vilken Busquets kollar du på egentligen?:O

anyways, 15min! :)
Ktoor^,^
2010-04-06 20:30
Jag som hoppades att Toure skulle spela brevid Milito..
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2010-04-06 20:29
Tjena grabbar nu tar vi arsenal sen om de är rätt att starta me sergio elr inte spelare ingen roll.
Vi är så mycket bättre än arsenal så vi ska kunna ta de andå.
Forza Barca:)
barcarobin
Ämne: Ville bara ha svar p....
ja, eftersom du tydligen inte vet vad han tillför så kan du inte veta mycket du har fått förklaringen flera gånger av andra men du verkar.. trög i huvudet men i morgon kanske du hajar jag vet inte, busquets, sen har du kanske missat att han är med i spaniens landslag vilket han vart nu ett tag,

sedan så är det så att killen spelar moget och gör det enkelt för sig ungefär som larsson gjorde, han han gnäller inte när han sitter på bänken.
han är också väldigt lovande talang fortfarande, men du kanske satt hemma i soffan när du var 6 år och tyckte messi var fullständigt värdelös för han inte hade samma spelförståelse eller samma ryck och kliv i spelet som han har idag
Barcelona kev
Här kommer det visas Mighty Barca krossar (eller krossas). Gud vad nervös jag är!

Stream people
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-04-06 20:28
Instämmer i kören, hur fan kan man komma 20 minuter före match och snacka om hur dålig Busquets är..

Han spelar fan i Barcelonas A-lag och inte nog med det, i Spanien! Världens bästa landslag.
Rikspajas.
Barcelona Barcadinho.
2010-04-06 20:28
Busquets har inte ett stabilt passningsspel. Det stämmer och han slarvar också med enkla pass ibland. Men han är grov arbetare, jobbar stenhårt på att städa. Han är en sån typ av spelare.

Har du sett Lass eller Mascherano ger en smör assist? Knappt det. De är också städare.

Ett lag behöver såna spelare med i truppen.
Det är ytterst svårt att hitta spelare som Deco som båda städar och är super kreativa.
Barcelona abewin
2010-04-06 20:27
Startelvan för oss är: Valdes, Alves, Marquez, Milito, Abidal, Sergio, Xavi, Keita, Pedro, Messi och Bojan.
För att se lite mer se länktips!
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
Nesto

Han är vår nuvarande Oleguer. Om du minns Oleguer:

- Höll på att kosta oss CL segern 2006 (Sol Campbells mål och allmänt bedrövligt spel)

- Kostade oss segern i El-Clasico 2007 då han fick rött kort och vi sönderägde matchen som slutade 3-3.

- Kostade oss ligasegern 2007 då han gjorde bort sig på slutet mot Espanyol.

Busquets är vår nuvarande Oleguer. Hoppas bara han inte gör bort sig idag bara
Barcelona Barcelona10Messi
Hoppades på Jeffren i anfallet med Pedro och Messi, men hoppas Bojan bevisar mig fel och gör minst 1 mål ikväll!

Visca el Barca!!
Barcelona Messidinho_10
2010-04-06 20:25
Första gången jag ber red stänga av en person och det är nu, det ända han gör är att förstöra stämningen inför en sån här viktig match.

Så stäng den där pajasen tack!
Barcelona westinho
2010-04-06 20:24
Varför tror du Busquets blir uttagen till Spaniens landslag? Herregud vad du är blind, inte ens lönt att diskutera detta med dig. Hoppas du åker på en spärr.
2010-04-06 20:24
barcarobin

Lått oss göra det enkelt för oss. Nämn någonting Busquets tillför Barcelona? Eller bara nämn någonting han är bra på?
Barcelona Nesto
2010-04-06 20:23
Ämne: För er som inte vet ....Han är ung och har mycket att lära likt andra ynglingar men så dålig är han verkligen inte.
Visst han kan slarva ibland men Toure har också slarvat. De är inget att lägga på minnet, han lär sig.
Han besitter inte Toures fysik och defensiva kvalitéer men han har andra bra egenskaper.. kolla länk
2010-04-06 20:23
Ville bara ha svar på den frågan huruvida Busquets hade något gemensamt med Guardiola och jag fick svaret.

Tycker det är väldigt tragiskt att man har sådan spelare som Busquets som kan förstöra ett av dem bästa lagen spelmässigt sett genom tiderna.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-04-06 20:22
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna

Du måste ta pris som årets fail på detta forum fast vi bara är i April.

*Funderar över varför inte du har Peps jobb*...
barcarobin
2010-04-06 20:22
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna du är ju ett storrt jävla skämt. seriöst om du kollat på fotboll i 8a år borde du veta bättre, snudd på patetisk!.

sedan kanske du är 8a år eftersom du uppenbarligen inte förstår fotboll. har ett tips till dig, kolla på allsvensk fotboll där ligger din nivå du bör förstå enjelt tråkit spel utan någon som helst taktik, och när du förstått dig på allsvenskan så grattis, men kom och snacka om ett par år när du vet grabben
Annons: