/spanien/barcelona/forum/15564.aspx/spanien/barcelona/forum/15564.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2010-04-06 22:46
Ota /

Såja ;) Messi show som vanligt :D Iniesta tillbaka, kan det bli bättre? ;) VISCA BARCA!
Barcelona Skavlan
2010-04-06 22:46
23 år gammal!
Barcelona DM1982
2010-04-06 22:45
Ämne: Världens bästa genom....Instämmer. Visst är Messi sagolik just nu men för att få epitetet världens bästa genom tiderna måste hålla hans nivå under flera år, som Maradona gjorde.

Otroligt skönt att vinna idag men var aldrig orolig över den här matchen.

Det skönaste är nästan att laget kliver in i matchen mot Real med 2 000 kg självförtroende.

Krossa Real!
Valencia Mestalla Stadium
Att Messi har mage att fira fjärde målet på det viset... Men, men , gg och bra spelat över 180 minuter där ni mötte ett liggandes Arsenal som stod upp och gav er en match. Vad ska man säga om er klenhet? Stå upp för fan! Finlirare skulle inte hålla i PL tyvärr, där backar inte domarna en spelare som fått bollen ifrånsparkad framför sig.
Barcelona Rambla~
Bendtner kan i alla fall skryta inför sina barnbarn en dag. Jag var på planen och gjorde ett mål när Messi gjorde 4 mål i CL. :)

Hur många gånger drog Messi ner byxorna på Vaermalen? Jag tappade räkningen.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
Eller hur, kan folk INSE!"

Fotbollen är så mycket bättre nu i allt än när Maradona spelade. Maradona hade ju knappast varit så bra som Messi är nu.

Enligt mig är Messi klart BÄTTRE.
Barcelona pokke
Någon som vet hur många mål Messi nu har gjort i CL?
Barcelona Öagunner (1886)
Ämne: Arsenal förtjänar en....
Hetfield//
Hur menar du "obrittisk"?:) Utan att vara taskig hade jag gärna sett att vi sparkad ner er mer om det är så du menar...;-)
Håller annars med dig om att det hade varit roligare med två ordinare lag men det lär väl aldrig hända.
Barcelona BlueRed
Messis 4.e mål är bortom denna värld. Hela försvaret mot en som har fuskfötter.
Barcelona MerÄnEnKlubb
Nu ser jag gärna den där Axel Skog skriva en ny artikel. Måste kännas tungt att få äta upp allt skräp han nyligen kräktes ur sig. Bjuder på några smakprov:

”Unicef på tröjorna, fan va töntigt”

"Först så ska dock Arsenal möta den klubb som, ifall den hade varit människa, fått läsa det finstilta i mängder av besöksförbud. Arsenal kommer att ställas mot 11 bleka män med hårfästen som Onkel Fester som, ifall de inte hade spelat fotboll, fortfarande hade varit oskulder och bott hemma hos sina föräldrar. Arsenals ståtliga praktexemplar av mänsklig evolution ska möta ett gäng små dvärgar som behöver sitta på en telefonkatalog ifall de vill åka i framsätet av bilar."

"Vi på Svenskafans Arsenalredaktion ber om ursäkt för den totala avsaknaden av Zlatan-hysteri i ovanstående text. Vi är givetvis medvetna om att vi kategoriseras som svensk media och att vi därmed är juridiskt skyldiga att glädjerunka över varje bollkontakt Zlatan har men vi har för mycket journalistisk integritet för att sjunka till den nivån."

Game off Axel, Game off!
Sevilla Fio
Om Messi dominerar ett VM eller två + skaffar sig lite mer karisma, så kommer han att bli tidernas bästa. Inget snack om saken, måtte han inte bli mätt/skadad.
Barcelona true_barca_fan
2010-04-06 22:44
★Sami★

Sakta i backarna det kommer att bli helt annorlunda match. Hoppas bara att Pique spelar.
Criff //

U tell me, fyfan så det snackades på deras forum. Vi skulle ÄGDA.
Såg ni för övrigt när Arsenal försökte lira "triangeln" haha vilket fail.
Real Madrid Madridistas AntiCules
haha varför har forumet till gunners stängt :D
Real Betis Ota
Oh well, det går väl inte att diskutera. Ta det här från en Arsenalsupporter - Ni var helt enkelt outstanding, än en gång. Får väl också be om ursäkt för hur North Bank(arsenalforumet) ser ut nu, men folk är idioter.

Se nu för fan till att vinna allt, och visa Mourinho hur fotboll ska spelas.
Barcelona true_barca_fan
★Sami★

Sakta i backarna det kommer att bli helt annorlunda match. Hoppas bara att Pique spelar.
Barcelona NoGo™
2010-04-06 22:43
Gillade inte att Pep tog ut en anfallare för en mittfältare vi tappade anfallskraft men nu gjorde det inte nått för arsenal skapade inte nått men kunde ha straffat sig.
AndreasFabregas
Ämne: fyfan vad skönt, vil....
Grattis till vinsten. Ni var bättre på alla platser förutom vänsterbacken.
Grattis & visca el barca

Ps.. // elbraco .. varför gå in o roa sig på arsenals forum? idiot.
Barcelona GenjiO
Marquez:
64/71 passningar (90%)
Lite skakis i början när Bendtner va nära på att snappa upp en boll men växte avsevärt ju längre matchen gick!
Stort!!! Trodde han skulle fucka upp totalt!
AndreasFabregas
Ämne: fyfan vad skönt, vil....
Grattis till vinsten. Ni var bättre på alla platser förutom vänsterbacken.
Grattis & visca el barca

Ps.. // elbraco .. varför gå in o roa sig på arsenals forum? idiot.
Barcelona Criff
Det bästa med denna vinsten var allt skitsnack innan.
Vi skulle bli utspelade, krossade, Arsenals spel skulle inte passa oss, Clichy skulle slakta Messi, Arsenals mittfält skulle krossa vårt mittfält.

Såhär 2 matcher senare så tror jag Arsenal för det första är nere på jorden igen, och för det andra så tror jag dem kan kolla sig i spegeln och kolla vilkas spel dem kopierar :)

You can never teach the teacher! Var det någon klok som sa någon gång :)

VAMOS AL MILANO!!!!!
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 22:42
Arsenal fick i sig. Nu är det Reals tur:)
Atlético a+a11
Grattis till segern
Barcelona GenjiO
Marquez:
64/71 passningar (90%)
Lite skakis i början när Bendtner va nära på att snappa upp en boll men växte avsevärt ju längre matchen gick!
Stort!!! Trodde han skulle fucka upp totalt!
Barcelona älskabarcelona
Förra matchen så läste jag så mycket skit på Madrids forum. Messi är inte bra när det gäller . Kolla alla tidningarnnas rubirk imorgon säger ja ba . En spelare som aldrig gör nåt vässen av sig på dom stora matcherna är eran skådespelare Ronaldo . Varken för klubben eller landslaget
Haha, vilken fantastisk väggpass av Silvestre.
rob!
Inte speciellt oväntat, grattis till avancemanget. Nu håller ju tummarna för att ni får lyfta pokalen på fiendemark, lycka till i helgen nu också.
Barcelona true_barca_fan
2010-04-06 22:41
Vi börjar spela borta mot Inter en fördel kanske
Barcelona ★Sami★
Madridistas AntiCules

Vi börjar borta:)
Barcelona Lionel Messi n10
Så skönt. 6-3 totalt helt sjukt. Messi du är kung du gjorde min dag. Idag sover vi gott CULES!
Annons: