/spanien/barcelona/forum/15559.aspx/spanien/barcelona/forum/15559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid kaká-8
2010-04-07 02:11
MaraMessidona

Okej, tack för svar och kul att höra en barca supporters åsikt också.

Godnatt !!
Barcelona Trippeln
2010-04-07 01:59
Rambla~

Alltså jag fattar inte det är typ 10 länkar när man öppnar ditt länktips,ska man sitta hela kvällen och ladda ner alla 15 länktipsen seperat eller? Finns det ingen länk det man bara kan ladda ner hela matchen vips :D ?
Barcelona SaM__-
2010-04-07 01:57
Andreas:

Jag ifrågasatte aldrig din rutin ;) Men en CL semi med Mourinho åter på besök tror jag nog du kan få problem. Finns risk för 98 000 galna katalaner. Men givetvis går det att få tag i biljetter på matchdag men i orimliga prisklasser.

Jag studerar här nere som erasmus. Undrar du över något så är det bara att skicka via PM.
Barcelona Andreas E
2010-04-07 01:56
Rambla~ //

Vågar man lyssna med engelska kommentatorer? :P
MaraMessidona
2010-04-07 01:56
KAKA-8

om jag ska vara ärlig så tycker jag! personligen att han inte ens är i närheten av Maradonas storhet.... för att va Maradon måste han va topp 1: i 17 år och ta ett B lag som napoli upp och vinna ligan på egen hand 2 gg, INTE bara 1 gg... sedan måste han ta Argentina till VM final 1 gång och vinna VM 1 gång... Maradona spelade i en annan tidsepok (jaaaaaaa) så pratas det.
Men så kan man heller inte argumentera för då kan vi säga att det kommer någon ny MESSI, Maradona liknande spelare om 20 år och bara för att det är nyare och svårare tider så ska han vara bäst genom tiderna! Det Maradona har gjort är svårt även om vi talar om Messi men han är ju på god väg, och så spelar han VM i sommar och jag är glad att han är Argentinare och att han ska spela under just Maradona... sjukt vad historia och nutid kan erbjuda ! VISCA BARCA VISCA ARGENTINA
Barcelona Andreas E
2010-04-07 01:52
SaM__- //

Jag är rätt rutinerad när det gäller att fixa biljetter, det har varit slutsålt till Arsenal sedan länge men idag kom det in flera hundra, kunde köpt vilken plats jag ville. Visst ska jag vara ute i god tid men jag reser själv och då är det absolut inga problem att fixa så jag är inte direkt orolig.

Så du bor där nere nu? Har du jobb/studerar du?
Eller det kan vi ta via PM föresten, ska ju själv flytta ner efter sommarn och skulle kanske vilja ha lite tips.
Barcelona Rambla~
2010-04-07 01:50
Nu har jag äntligen laddat ner hela matchen. Ni som är sugna. Här är brittiska Sky Sports 2 sändning. Pre-match, halvtid, post-match med bisittare som Ruud Gullit och Graeme Souness är trevligt extragodis.

Bona nit!
Barcelona SaM__-
2010-04-07 01:48
Andreas:

Jag rekommenderar att inte köpa på matchdagen när du väl är på plats på en sådan stormatch. Jag bosatt här nere inför samtliga stormatcher går biljetterna supersnabbt som medlemmar hugger på. Mot Inter hemma i gruppspelet tog det slut på 1 dag och det var gruppspel. Nu är det semifinal dessutom så vill du få biljetter till rimliga priser bör du ha det klart innan du åker ner.
MaraMessidona
2010-04-07 01:48
alltså Real är för obalanserat för att mäta sig med topplag som Barcelona! När de möter topplag ute i Europa eller Barca så känns det som att 11 vilsna hundar jagar en älg som inte ens finns i verkligheten, utan i deras fantasi! 90 min har gått så tittar vargarna upp som ställningen står 2-6 ...

shit va hände säger KAKA ? va det verkligen en älg vi jagade frågar LASS ? CR9, nej idioter det va ett lejon :)
Barcelona Andreas E
2010-04-07 01:47
Maramessi //

Blev han bannad? Är du allvarlig? Vilket jävla skämt isåfall men knappast chockerande..

Pinsamma jävla "mods" på deras smutssida.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-07 01:46
Ämne: el Flaco

Okej. ....
Dom har inte uppdaterat det än. Men det är faktist sant han har gjort 39 mål på 43 matcher.
Real Madrid kaká-8
2010-04-07 01:42
MaraMessidona

Jaha jag trodde du svarade på ett inlägg från honom, ja det är faktiskt helt sjukt att han blev bannad för det.

Jag har en fråga också, visst är Messi helt klart top 10 genom tiderna och bäst just nu, men tycker ni verkligen helt seriöst att han är den bäste genom tiderna ?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-04-07 01:41
el Flaco

Okej. För att statistiken här på SF visar att han har gjort 36 mål. Men men de har väl missat att räkna med nån turnering antar jag.
Barcelona Criff
2010-04-07 01:38
Jag menar bara just nu sitter dem där inne och säger att titlarna som Xavi vunnit gör honom större än vad han är.

Och hade minsann Guti haft spelare som springer 24/7 runt om honom så hade han varit bättre än Xavi.

Nivån där inne måste nog vara den sämsta utav alla forum någonsin på alla fotbollssidor.
MaraMessidona
2010-04-07 01:38
Kaka-8

jag menar, det är ju fel att banna någon för ett sånt inlägg, enkelt och realistiskt skrivet! killen sa inget fel. Han sa vad han och hela världen känner för Barca just nu! Inte för att låta övermodig men jag blir chockad ibland över hur bra Barca är idag ! Det är helt sjukt ! Drömmfotboll till max, till topp nån stopp :)
Barcelona el Flaco
2010-04-07 01:36
Gud är störst! - Pep el rei!/

Samtliga sex turneringar, ligan, Champions, spanska cupen, spanska supercupen, europeiska supercupen och VM för klubblag, räknas in i den statistiken.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-07 01:35
Jag är så glad att Pep bänkade Henry hela matchen precis som jag hade önskat mig.
Barcelona Criff
2010-04-07 01:33
Haha att Madridistan blev bannad över det inlägget visar ju bara vilken nivå dem föredrar där inne.
Jag tror att alla seriösa fotbollssupportar som håller på Real har lämnat denna sidan för längesen.
För inne på Puertan lär man sig inget, det är en sak som är säker.
Barcelona Blaugrana83
2010-04-07 01:32
Ämne: Blaugrana83

sätt ....
har redan kollat
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-04-07 01:31
el flaco

Vilka tävlingar räknas med då?
Barcelonistas
2010-04-07 01:30
Blaugrana83

sätt på viasat fotboll! dom brukar sända repris precis efter!
Barcelona Blaugrana83
2010-04-07 01:30
Någon som vet vart man kan ladda ner matchen
Real Madrid kaká-8
2010-04-07 01:29
MaraMessidona

Håller faktiskt med dig, med messi på planen så går det inte att krossa barca. Det är något som real verkligen behöver förbättra både supportrar och spelare, ÖDMJUKHET.
Barcelona tarrak
2010-04-07 01:25
Ämne: Okej, bra tips! Släp....
Ja det gör de, fast det är stor skillnad på ligamatch mot Xerez och CL-semi mot Inter. Om du inte är medlem så får du nog använda biljettkassarna vid Camp Nou för att hitta någon överbliven biljett eller vända dig till en svindyr återförsäljare för att få tag på biljett till det senare. Det kommer bli fullsatt.
Barcelona Blaugrana83
2010-04-07 01:25
MaraMessidona
2010-04-07 01:23
Namn: Gonzalo IL Pipita | "Hombre" » Svara inlägg » Tippar REAL-BAR 2-2
Sänt: 2010-04-07 00:25
Puertan!

Ni är fotbollskunniga, Real madrid älskare, ni tappar aldrig hoppet, ni tror in i det sista, men några realister är ni banne mig inte.

ursäkta att jag generaliserar, men hur kan man säga att vi kommer krossa barca? Dagens barcelona höjer sig när dem spelar mot bättre motstånd, dem krossar allt i sin väg, dem har en omänsklig lirare. Sedan Joseph Pep Guardiola tog över har barcelona inte förlorat någon match som har av storbetydelse, dem har knappt förlorat mot kvalificerat motstånd.
Hur kan man säga att man kommer krossa dem?
Vi har inget att vinna och allt att förlora, medans dem har allt att vinna men inget att förlora. Fattar ni inte vilken press spelarna spelar på? Man ska rädda äran, rädda säsongen, spela för hemma publiken, man ska rädda sig själv i klubben, ni ser vilken press det är på spelarna.

Medans barca klarar sig långt på ett kryss, dem är inte tvugna att vinna, dem kan spela helt utan press, dem kommer kunna spela ut helt o hållet.

Kalla mig feg,idiot,medgångssupporter och cynisk. Men jag är en realist, jag har lärt mig sedan tidigare att ingen match blir lätt och hur bra vi än är så ska man respektera sina motståndare och inte tro att man är odödlig.

M.Diarra # 6//

Du har helt rätt faktist, spelarna måste tro att dem kan vinna, men jag tror pressen är för stor för dem.

NU SÄG MIG....
HUR MAN KAN BANNA NÅN FÖR ATT HA VARIT REALISTISKT OCH SKRIVIT ETT SÅNT INLÄGG???
DETTA BEVISAR VILKEN RESPEKT DE HAR FÖR OSS OCH PÅ TAL OM RÄDSLAN SÅ BAJSAR DE NER SIG....
Barcelona el Flaco
2010-04-07 01:22
Messi har hittills gjort 39 mål på 42 matcher denna säsongen.

Barcelona Andreas E
2010-04-07 01:21
GuruRamen //

Ja, dom lär väl släppas 1 vecka innan match ungefär.
Till Arsenal släpptes dom i Torsdags 1 April 10.00 och matchen var den 6e så du kan väl räkna med att biljetterna släpps runt 21/22 :)

Beror på hur många ni är men jag reser själv och jag köper nog på plats och iallafall på matchdagen, datorn följer ju givetvis med till Spanien.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-07 01:20
Enligt Wikipedia så har han gjort på 43 matcher 39 mål hittils, vet inte om det stämmer men om det gör det så är det sjukt.
Barcelona Blaugrana83
2010-04-07 01:19
Annons: