/spanien/barcelona/forum/15559.aspx/spanien/barcelona/forum/15559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid kaká-8
2010-04-07 02:11
MaraMessidona

Okej, tack för svar och kul att höra en barca supporters åsikt också.

Godnatt !!
Barcelona Trippeln
2010-04-07 01:59
Rambla~

Alltså jag fattar inte det är typ 10 länkar när man öppnar ditt länktips,ska man sitta hela kvällen och ladda ner alla 15 länktipsen seperat eller? Finns det ingen länk det man bara kan ladda ner hela matchen vips :D ?
Barcelona SaM__-
2010-04-07 01:57
Andreas:

Jag ifrågasatte aldrig din rutin ;) Men en CL semi med Mourinho åter på besök tror jag nog du kan få problem. Finns risk för 98 000 galna katalaner. Men givetvis går det att få tag i biljetter på matchdag men i orimliga prisklasser.

Jag studerar här nere som erasmus. Undrar du över något så är det bara att skicka via PM.
Barcelona Andreas E
2010-04-07 01:56
Rambla~ //

Vågar man lyssna med engelska kommentatorer? :P
MaraMessidona
2010-04-07 01:56
KAKA-8

om jag ska vara ärlig så tycker jag! personligen att han inte ens är i närheten av Maradonas storhet.... för att va Maradon måste han va topp 1: i 17 år och ta ett B lag som napoli upp och vinna ligan på egen hand 2 gg, INTE bara 1 gg... sedan måste han ta Argentina till VM final 1 gång och vinna VM 1 gång... Maradona spelade i en annan tidsepok (jaaaaaaa) så pratas det.