/spanien/barcelona/forum/15558.aspx/spanien/barcelona/forum/15558.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2010-04-07 00:16
Rätt stort ändå av Magnus Falk att gå ut och skriva den krönikan han gjorde efter matchen.

Han verkar inte vara en dålig förlorare iaf!
Barcelona Suñol
2010-04-07 00:15
Jäkligt kul citat angående Messi's migränattack i veckan "He had actually missed training last week after going down with a migraine, an affliction that causes some sufferers to be blinded, temporarily, by shimmering white light. Those at the heart of Arsenal's defence bore all the symptoms" - Dominic Fifield, The Guardian
Barcelona Rambla~
2010-04-07 00:14
Gunners Freddie

Du är medveten vem det är som äger klubben FC Barcelona va? Det är medlemmarna och ingen annan. I dess stadgar står det klart och tydligt att klubben inte ska drivas i vinstintresse, alla pengar som förvärvas ska gå direkt tillbaka till klubben. Alltså inga giria aktieägare som väntar på sitt efter varje bokslut. Det är heller tillåtet för utomstående eller sittande president att ta in egna pengar till klubben, investera alltså.

Det är väl bara possitivt om klubben kan tjäna så mycket pengar det bara är möjligt på reklma och marknadsföring när det i slutändan gagnar klubben och dess verksamhet. Då handlar det inte bara om pengar till fotbollssektionen utan pengarna går till hela klubben och de andra sektionerna så som basket, handboll osv. Håller du inte med?
MaraMessidona
2010-04-07 00:14
så med andra ord så börjar vi Borta mot Inter eller ?=
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-04-07 00:13
Andreas.E

hehehe tack men det var inte nödvändigt tror vi skulle klara oss bra men tack ändå :)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Tisdagen den 20:e april spelas matchen mellan Inter och Barcelona i Milano.
Barcelonistas
nån som vet nått om abidals skada? hört nått?. han måste vi bara ha mot real, får hoppas att de inte är så alvarligt..
Barcelona Messidinho_10
2010-04-07 00:12
Grabbar titta och njut hela natten på det här för det går inte sova inatt efter den här uppvisningen av Messi.
Barcelona Barca-nist
2010-04-07 00:11
el Flaco

hehe visste att det skulle dyka upp.. just about time

Jag hoppas Real kommer med nåt liknande i veckan så man kan slänga det i ansiktet på dem igen!
Det värsta är att de kommer göra de, ett skämt om Peps skägg, spelarnas status, zlatans utseende, messis dopade fötter osv..men men men får bjuda på lite skratt.

Så länge de skrattar med oss efter matchen!

Barcelona Andreas.E
2010-04-07 00:11
FC Barcelona en Mi Corazó //

Jag bytte namn, så slipper vi blanda ihop oss.. :)
Barcelona Rambla~
2010-04-07 00:09
el Flaco

Baggio var även på San Siro i mötet mot Inter i gruppspelet. Pep och Baggio är ju goda vänner sen tiden i Brescia. Jag tror att Pep hade bjudit in Baggio till denna match. Han är även en av mina stora idoler.
Barcelona el Flaco
2010-04-07 00:07
Jag vet att det är fel att vara visa skadeglädje, även om vissa individer hävdar att det är den enda sanna glädjen som finns, men är det safe to say att denna krönikan är en Epic Fail och på samma nivå som "Akta er för el madridismo"?

*Länktips.
Barcelona ¡Barça!
2010-04-07 00:04
Vi är vidare till semifinal! Skönt, nu ska man sova god natt culés
Barcelona Barca-nist
2010-04-07 00:04
Blaugrauna Es..

Fly Emirates ägs av dem.
Kolla länk!
Barcelonistas
2010-04-07 00:03
ja fattar inte hur dom i puertan bara snackar skit istället för o njuta av detta fantastiska lag dom får se. eller en magisk fantastisk spelare som messi som man blir så fucking glad av att se på plan. man får fan gåshud varje gång!.

Fernando gago King of madrid snälla ta dig en honungsburk sätt dig i soffan o njut av vårat magiska spel!
Barcelona Rambla~
2010-04-07 00:02
Mestalla Stadium

Ditt raljerande om pengar och köpa dyra spelare är ju fan pinsamt. Du är medveten om att Barca så gott som alltid ställer upp med fler spelare från de egna leden än sina motståndare? Till skilland mot ditt lag, så häckar de inte utanför andra storklubbars träningsanläggningar och försöker påverka ungdomarnas föräldrar. Snyt dig nu för fan.
Barcelona Barca-nist
2010-04-06 23:59
el Flaco

Jag tycker Fergie ska bekymra sig för imorn först!

;)
För övrigt så känns det som t.o.m stora legender njuter av vårt spel!
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
Barca-nist //

Inte "Emirates" utan "Fly-Emirates" ;) haha
Barcelona Unicef
Jag måste ju säga att jag älskar o se alla bittra inlägg och komentarer på¨alla forum. Farför e de så svårt för alla icke Barca supportrar att kunna njuta av Messi och Barcelonas fotboll? alla vill ju kunna spela sån här fotboll...
Barcelona Serious
Mestalla Stadium//

Vilket bara bevisar att Barcas bänk är starkare än Arsenals. Lägg ner nu och inse att Arsenal inte är bättre än va vi såg idag :(
Barcelona tarrak
2010-04-06 23:58
Ämne: Barcelonistas//

D....
Samtidigt var Barcelona som mest överlägsna första matchens första halvtimme när båda lagen var som mest ordinarie. Gör om den en gång till och det står 3-0 till Barca.
Barcelona el Flaco
2010-04-06 23:57
En av mina barndomsidoler, Roberto Baggio, satt på läktaren ikväll. Även Gio Van Bronckhorst och hans lagkamrater från Feyenoord åkte till Barcelona för att se mötet mot Arsenal.

Alex Fergusons bror, Martin Ferguson, befann sig också på plats på Camp Nou. Kan det vara så att Fergie börjar planera taktiken inför en eventuell och hypotetisk final mot oss?
Barcelona Patrick Kluivert
2010-04-06 23:56
Vem har spelat flest landskamper från start för spanien under Vm- kvalet, Pique eller Albiol? någon som vet det?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-04-06 23:54
Enligt as(!) så måste Abidal vila 10 dagar och missar därmed El Clasico, men som sagt as inte en så pålitlig källa väntar hellre till officiella hemsidan kommer med något
Barcelona kurve120
2010-04-06 23:54
helt galen uppvisning, oavsett motstånd i finalen kommer det sluta i utklassning
Barcelona Barca-nist
2010-04-06 23:52
Gunners Freddie

Du låter som en mycket fotbollkunnig person!?
Barca tjänar pengar på turism??

Barcas ekonomiksa framgång vara mest tack vare förra säsongens vinster och självklart så tjänar man på supporter!

Hur mycket betalar barcelona tror du för att ha Unicef logga på bröstet??
*Tror du Barca tjänar pengar på det??
*Vilket är bättre Unicef eller Emirates???

Att Arsenal gynnar de rika araberna(Förenade Arabemiraten.) är förnamnet på smaklöst reklam!

PL är ingenting utan ryssar och rika shaikar.
Valencia Mestalla Stadium
2010-04-06 23:52
Barcelonistas//

Det kan diskuteras hur stora avbräck resp. lag fick i och med dessa skador/avstängningar. Hur stort är ett avbräck som Ibra när Messi kliver fram? Ungefär som att Bergkamp skulle skadas och Henry spelar. Iniesta gör knappt någon skillnad när ni har Xavi. Vi har ingen direkt ersättare till varken Cesc eller Van Persie och Silvestre håller inte som ersättare till Gallas kontra Marquez.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-06 23:50
Barcelona bestod av 3 delar ikväll

1. Valdes

2. ett lag som rullar ut motståndet och vinner bollinnehav

3. en målgörare som inte går att beskriva!
när han slutar o återvänder till den planeten han kom ifrån så hoppas jag att han får en staty större än frihestgudinnan! :D
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-04-06 23:50
Exakt, en på Arsenal forumet skrek (på internetspråk då):

Hur jävla svårt ska det vara att göra en tackling mot knäet på Messi. Om man vill skada andra spelare är man sjuk, jag vill se bra fotboll. Om jag tycker Rooney presterar jättefin fotboll så vill ju jag som fotbollsfan att han ska vara hel och frisk så man kan skåda det, inte fan skulle jag vilja att någon går ut och bryter benen på han, fotboll ska vara ett kul spel, inget jävla MMA, pajasar.
Barcelona tarrak
2010-04-06 23:49
Sen måste jag tacka våra vänner i Puertan för att vara den lilla marsipanrosen på prinsesstårtan. Varje gång Barca har vunnit en stor seger i CL så blir man naturligtvis helt hysteriskt glad, men väldigt ofta så startar ett direkt sug att kasta sig hem för att kolla vad hysterikorna i loserforumet kokat ihop för att förklara sina egna tillkortakommanden och Barcas framgångar, och tänk, de gör en aldrig besviken!

Extra eloge till "40 year old virgin" (alla som sett presentationsbilden av den Madribäddade sängen med den enda "pussy" som någonsin kommer landa där fattar vem jag menar) för att dygnet runt sprida sitt hat i allt mer desperat och hatiskt tempo. Segersötman hade inte varit hälften så söt utan hans bittra hat!
Annons: