/spanien/barcelona/forum/15557.aspx/spanien/barcelona/forum/15557.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Maestro!
2010-04-15 16:58
Kvidborg skriver ner sin drömlista igen.
Han lägger upp en artikel om hur ligan ska sluta. Det har vi sett förut. Givetvis ska Real Madrid bärga titeln.
Visst, men jag säger bara, dream on, ungen! Dröm vidare.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-15 16:56
Tror ni vår match mot INTER kan bli inställd pga av ask molnen? Flyg förbud över hela europa just nu.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-15 16:38
Txiki säger att de aldrig har kommit överens om att inte ska lägga bud på Cesc. Är Barcelona intresserade så lägger dom bud på honom menar han.

Det här blir en mycket intressant jakt på den förlorade sonen. Personligen kvittar det för mig om han kommer eller inte, han har inte presterat nåt alls mot bra motstånd någonsin. Ska han komma får det bli när Xavi är för gammal.
2010-04-15 16:29
Rambla

Haha gillar att du säger "riskerar" hamna i Madrid. Visst riskerar man NÅT när man går till Madrid. Inte minst riskerar man att aldrig nå kvartsfinal i CL.

Barca Barca

Haha precis, Vinner Madrid ligan och vi vinner CL på deras hemmaplan + 2 El Clasicos så finns det inget mer o säga än att citera Gattuso. :)
Barcelona Barca Barca
2010-04-15 16:27
Barcelonito / Lucho Enrique 21 //
På Gattusos skylt stod det "Inter kan stoppa upp scodetton i röven" nått liknande typ...

Första halvleken igår av barca var det värsta jag har sett på flera år. Senast jag såg fotbollsporr på den nivån måste vara säsongen 03/04 hemmaplan mot Espanyol då vi också spelade ut Espanyol totalt. Någon som har torrent eller nått på matchen, speciellt första halvlek (gårdagens match)?
Barcelona Rambla~
2010-04-15 16:24
Visst är det lustigt. Så fort Madrid är i underläge när det gäller ligan så börjar pressen i Madrid att spotta ut nyheter, rykten om spelare som försvinner för att inte tala om Villarrato.

Enligt Marca så försöker nu Florentino fiska talanger i La Masia. Ännu en gång tar de upp att Marc Batras kontrakt går ut i sommar och att det ännu inte har förlängts. Nu riskerar han enligt Marca att hamna i Real Madrid.

Så förutsägbara de är.
Barcelona ★Sami★
2010-04-15 16:04
Skönt att Ibra och Abidal tränar med laget.

Men tror inte Zlatan kommer vara med mot Espanyol. Han kommer vilas inför Inter.

Visca Barca
Barcelona Rambla~
2010-04-15 15:58
Ämne: Finns absolut inget ....I Italien så tror och hoppas man nog på att Laporta ska sälja Messi just lagom till matchen på tisdag så att Leo kan ingå i Inters trupp då. :)

Personligen tro jag tror att Laporta med följe tänker se Inter - Juve i morgon.
2010-04-15 15:51
Finns absolut inget Barca kan hämta från Inter. Vi är bättre på vare position.

Milito eller Hleb kan vara ämnet som diskuteras om det inte är detaljer från Zlatan-köpet.
Barcelona DM1982
Ämne: DM1982

Säg inte d....
Vet inte, någon blev nog ledsen där eller något.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
DM1982 & ¡Barça! - Crèma Catalana

Puertan är stängd idag pga att det är matchdag för de, därför är det stängt. Annars är det öppet.

---

Kviborg är ingen idiot, han hoppas bara lite för mycket. Det är väl inget fel med det?

Dock så blir man trött på hans krönikor/artiklar som enbart handlar om övergångar. Brorsan behöver inte ens gå in på en massa sajter för att hitta info, Kviborg har redan skött det.

Jag gissar på att han är en kille som har fastnat för FM. Det är väl den logiska förklaringen till det hela. :)
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-15 15:47
Thierry14Henry

Japp, Zlatan och Abidal tränar med resten av laget.
Barcelona ★Sami★
2010-04-15 15:40
Vad skulle Laporta göra i Milano?
2010-04-15 15:38
DM1982

Säg inte de har stängt ner det igen? Varför?
Delarocha
2010-04-15 15:37
Låt honom ha tron på sitt lag. Kviborg är bra tycker jag. Han är ju alltid öppet partisk och brukar ju faktiskt ha ganska lätt för att hylla Barca om så bör ske. Han är ju knappast som resten av sektmedlemmarna där inne som vägrar se sanningen och faktiskt tror att Barcelona är usla och att vårt spel är uselt. Kviborg har ju iallafall substans i det han skriver och oftast självdistans.
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-15 15:36
någon som vet om zlatan och abidal är tillbaka i träning
Barcelona DM1982
2010-04-15 15:35
Ämne: Tycker faktiskt att ....
Det som egentligen är mest pinsamt är väl nog hur ni stänger ner ert forum för andra hela tiden. Först ska det vara öppet, sedan stängs det ner.

Men det är bra att du kan komma hit och ventilera dina åsikter, eftersom vi inte får det hos er.
2010-04-15 15:31
.
Real Madrid Stekharn
Tycker faktiskt att det är löjligt att säga att Kviborg är en idiot och pinsam.
1. Det är en intressant läsning.
2. Man måste väl tro på sitt lag?
3. Den är skriven med en hel del komik.

Aja, ligan är nog eran tyvärr. Bra jobbat! =)
Läste på Inters forum att Laporta är i Milano, någon som vet vad han gör där?
Barcelona Hetfield
2010-04-15 15:29
Nja, hat kan försvinna med tiden, Arsenal och Man U brukade hata varandra en gång i tiden, vem glömmer bort Ian Wright Vs Peter Schmeichel, Viera Vs Roy Keane osv. det brukade alltid bli helt magiska matcher då

Ps.

Jag missförstod dig, jag trodde att du försökte säga att Real och Valencia gillar varandra, men vi är på samma sida nu
2010-04-15 15:29
Vi har redan vunnit båda El Clasicos. Vinner vi CL på Madrids hemmaplan så ger jag blanka F*N i om de vinner ligan faktiskt.

Det kunde nästan vart skönare om de hade vunnit ligan, för ni minns väl vad Gattuso skyltade med när de firade på bussen när Milan hade vunnit CL och Inter ligan?
Barcelona Rambla~
2010-04-15 15:26
Ämne: Rambla

Det var ju....
Hatet finns kvar oavsett hur lång tid sen det var.
Barcelona Hetfield
2010-04-15 15:23
Rambla

Det var ju för drygt 15 år sen, kanske inte så relevant längre :P

Men matcherna brukar bli fartfyllda, en hel del gula kort, nästan så att man längtar
Barcelona Rambla~
2010-04-15 15:20
Ämne: Jag tycker att det ä....Snudd på hat? Du tycks ha glömt varifrån Mijatovic köptes in från en gång i tiden.

Det roliga med Kviborgs "Så slutar la liga" den här gången är att nu försöker han göra den rolig och lite överdriven, medans de förra gångerna har han varit hur seriös som helst med tippningen. Så seriös att han ändrade tippningen om inte resultaten slog in.
Barcelona Hetfield
2010-04-15 15:13
Jag tycker att det är enormt fånigt/löjligt när spelare som är så pass unga kommer med självbiografier, man kan väl vänta tills karriären är över, sen kan man sammanfatta allt

Valencia möter Real Madrid, det brukar nästan alltid bli helt magiska matcher när de möts, det är nästan snudd på hat mellan de
2010-04-15 15:06
"Real Madrid bjuder som vanligt på målkalas när storlagen kommer på besök och efter 1-2 i paus vänder hemmalaget på steken, Kakás inhopp avgörande."

Hahaha, sist bjöd dom inte ens på ett mål när Barca va på besök. De kanske mäter i Real klass. :)
Barcelona NoGo™
2010-04-15 15:06
En skön liten detalj från träningen i veckan :D

Hel avnjuts ju också Leo Messi bäst och när Edu Oriol från Barças b-lag gick in lite hårt i en närkamp med argentinaren på träning i veckan fick Dani Alves rycka in och dra regel nummer ett för den unge talangen.
– Alla andra utom han, okej? Honom rör vi inte, förklarade Alves.

Se länktips*
Barcelona Vampíro
2010-04-15 14:59
Trodde aldrig att laget skulle kunna ställa om efter förra veckans bragder på det sättet som de gjorde igår, imponerande minst sagt.

Kul också att Jeffren har börjat få chansen allt mer, han är fortfarande oslipad men man ser att han definitivt har spetsegenskaper som hans otroliga acceleration och teknik. Även om han alltid inte lyckas så är det bra att killen inte ger upp och fortsätter.

Herregud vad pinsam Madrids redaktör är, efter att ha gråtit ut i fem dagar är han tillbaka, lägre än någonsin med sina pajasartiklar.
Barcelona Barcelona10Messi
2010-04-15 14:53
Kviborg är så jävla pinsam så det är synd om killen, hahahah.
Annons: