/spanien/barcelona/forum/15553.aspx/spanien/barcelona/forum/15553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kev
2010-04-06 23:00
NU undrar jag. Vi möter Inter va? Börjar vi hemma eller borta? Hoppas verkligen att vi börjar hemma.

Someone answer me pse.
Barcelona NoGo™
2010-04-06 22:59
Men den stora frågan nu är hur det är med Abidal?? Allvarlig skada eller bara en försiktighets åtgärd.
Barcelona Visca Barca
2010-04-06 22:59
Har ni tänkt på att Messi är kung när Zlatan inte spelar.
Valencia Mestalla Stadium
2010-04-06 22:58
Andres Iniesta Lujan//

Du kan fortfarande inte komma från faktumet att era spelare inte är vana att ta smällar. Rosicky räknas i England som klen och skakar på huvudet när han ser era spelare whina på gräsmattan för att sedan resa sig upp.

Messi är bra och idag gjorde han fyra mål på Arsenal med 5 oridinarie spelare sett till ett skadefritt lag. Congratz, vi blev utspelade med vår halva reservelva på Nou Camp!

Zlatan kostar väl lika mycket som vår förstaelva så jag är inte ett dugg missnöjd och hoppas ni får smisk av United med Rooney i finalen!

Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
Jag ska ner på Barca-Inter, fan så gött att åka till Barcelona igen. Var ett tag sen.

Flyg 500 kr (tur o retur) direkt från Västerås (där jag bor), kan inte bli bättre :D
Barcelona Öagunner (1886)
dacknass (In Wenger We Trust)//
Bolton har ändrat stil sen Coyle tog över, helt meninglös notis jag vet...:P

Rambla//
Vad har du emot Bendtner?

Förresten är inte Messi alltid bättre när Zlatan är lite "sämre", eller har jag fel?:)
Lycka till mot Madrid.

Barcelona BlueRed
2010-04-06 22:57
Ett par ord om Arsenal: Började matchen bra med press och fart. Nasri och Rosicky låg bakom det mesta deras väg. Efter Messias andra mål så var det bara Clichy som var sugen på att vinna. J*vlar vad Clichy sprang, snabbt också. En favorit hos mig nu, visar stort hjärta och är en mycket bra spelare.

Jag väntar på en artikel som sammanfattar det Messias gjorde ikväll. Istället väljer jag och hylla Xavi (min Gud). Efter trettioelfte karusellvändningen på Diaby så hade jag ett leende på läpparna som sträckte sig över ögonen från varsin sida. Makalöst hur han styr ett mittfält, aldrig sett något liknande. Tack Xavi.
Barcelona NoGo™
Tycker Marquez ska ha en eloge, var livrädd innan matchen men han gjorde det bra.

Men den stora frågan nu är hur det är med Abidal??
Barcelona NoGo™
Tycker Marquez ska ha en eloge, var livrädd innan matchen men han gjord det bra.
Barcelona DM1982
Ämne: Andres Iniesta Lujan....
Kanske är dags att PL lägger ner det tuffa spelet eftersom spelare skadas hela tiden. Visst är det kul att se en tuff brittisk match men det känns som om det straffar lagen väldigt mycket. Bättre att göra som i Spanien eller Italien där domarna "skyddar" spelarna från för hårt spel, det är tekniken som ska tala inte vansinnestacklingar.
Barcelona strom_robert
2010-04-06 22:55
Undrar om Falk är nöjd nu ;) (Redaktör för Arsenal och Stuttgard)
Barcelona Rambla~
2010-04-06 22:54
Mestalla Stadium

Tyst med dig din bittra fan. Dåliga förlorare är det värsta jag vet. Inse, ni hade ingenting förutom ett turmål av sopan Bendtner. Stick och gråt någon annanstans. Ni Arsenal gnäller jämt över för hårt spel. I kväll försökte ni spela om Hull med fula och sena tacklingar och du har mage att påstå att barcaspelarna filmade. Clown!
Barcelona emill
2010-04-06 22:53
Nån som har koll på när Hemmamatchen i Semin blir? Funderar på att boka flyg nuuuuuu!
dacknass (In Wenger We Trust)
Andres Iniesta Lujan //

Jag vill inte starta nån debatt om ni hade klarat er lika bra i PL eller inte men en sak är säker, ni har inget Bolton, inget Stoke, inget Blackburn och resten av lagen som spelar "engelskt". Jag säger inte att ni hade förlorat matcherna men ni hade åkt på minst lika många skador som vi har just nu :-).

PS. Jag gratulerade i halvtid. DS.
Osasuna karimi8

Man brukar kalla Messi för, TVspel-Messi!

Jag tycker inte det stämmer bra.

Ge din andra handkontroll till din mormor och spela mot henne, så tror jag fan inte att du kan göra det som Messi gör på den verkliga fotbollsplan!!
Barcelona Hetfield
2010-04-06 22:52
Milito växer och växer, när han kör så kan jag luta tillbaks och njuta av matchen
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-04-06 22:52
Bli inte för kaxiga nu bara, Inter är ett bra lag som har kapacitet att förtillfället störa Barca.
Barcelona Alvés
2010-04-06 22:50
Grabbar, en sak idag som jag tror 90% i detta forumet sa till och med jag, var att marquez inte skulle hålla idag och att han var för seg o.sv., Men guardiola gjorde rätt och jag tyckte att Marquez var riktigt bra, inte bäst men stabil. Och sen Milito med sina puyolbrytningar en perfekt ersättare om någon i backlinjen skulle skada sig. Synd bara att Abidal blev skadad igen...

VISCA EL BARCA!
Barcelona C.Andrés
Messi messi och mer messi för förfan herrejävlagud VILKEN SPELARE!
Barcelona Barca4eva
hahaha kolla FK, Rubrik överflödig :P
Barcelona Castefa
Var inte nervös när förra matchen slutade. Efter att varit så överlägsna kunde de ju inte förlora hemma. Men efter Zlatans skada, blev jag lite osäker och imorse var jag ganska nervös. Alla missade chanser kunde ju lätt straffa sig.

Men, men, till slut blev allt rättvist. Egentligen borde väl resultaten varit omvända. 4-1 seger i första matchen och 2-2 idag, men sett över två matcher, vad överlägsna Barcelona är.

I Sverige snackas det om hur omjämn la Liga är. Hur långt efter 3:an Valencia är Madrid och Barcelona, men allvarligt, 3:an i England är minst lika mycket efter.
Barcelona abewin
BlueRed, håller med dig lite grann, men om några år och ifall han fortsätter så här så kommer han bli störst..
Barcelona Andres Iniesta Lujan
Mestalla Stadium /

Hörru idiot! Arsenal ligger 3:a i PL med 1 poäng bakom United och 3 poäng bakom chelsea. Och vi spela ut dem totalt i båda matcherna, ett rättvist resultat skulle vara 9-3 sammanlagt. Och senast vi mötte ett Engelskt lag (CL finalen förra året om du inte missade den) spelade vi ut manchester. Så om Barca skulle klara av PL, du har svaret ovanför pöjk!!
Barcelona NoGo™
2010-04-06 22:49
Criff

Jo jag såg förra matchen :), kunde ju dock ha straffat sig idag men det gick bra så jag är nöjd men man vill ju alltid se laget attackera hela tiden :)
Barcelona Sentuary
2010-04-06 22:49
Haha, att Realfansen ens snackar, de borde ha förbud att ha något med CL att göra
Barcelona Benchwarmer
2010-04-06 22:48
Kan absolut inte vara bättre. Messi visar varför han är legend och kan bara tänka mig hur alla real fans känner sig inför el clasico nu.

Enligt mig så gör Marquez en "bra" match med tanke på att han inte har spelat på länge och samma gäller milito.

Tots Units Fem Forca
Barcelona haeger
2010-04-06 22:47
Så överlägsen Messi är alla andra. Helt otroligt vad bra han är.

Arsenal fansen, och alla andra fans som inte trodde på oss, fick käka upp det de har sagt.

Så jävla härligt!

Vi vann över Inter i gruppspelet, nu vinner vi över de i semin också!
Barcelona Barca08
Marquez haters come out and plaaaay ... :)
AndreasFabregas
Ämne: haha varför har foru....
De var någon som började provicera..
Barcelona BlueRed
2010-04-06 22:46
Där sa Ola Wenström det vettigaste. Messi är inte störst, men han är den bästa spelaren. Jag håller med honom.
Annons: