/spanien/barcelona/forum/15547.aspx/spanien/barcelona/forum/15547.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Karim Benzema
2010-04-08 04:18
Ämne: Karim Benzema

Gå ....
Jag provocerar inte,det kallas att diskutera!

Tyck vad ni vill,Messi är inte bättre än Cristiano Ronaldo i mina ögon,långt ifrån..!

Att ni inte kan ta denna diskussion som män,det är inte mitt problem.

Ni Cúles kan aldrig vara ärliga,har alltid några invändningar! Tråkigt men sant!
Barcelona Andreas E
2010-04-08 04:15
Kolla länktips, fantastisk lirare den där Ronaldo.

0.30 - Fantastisk filmning, hör hemma i Hollywood.
0.40 - Vilken lirare (Y)
0.50 - VIIIIIILKET Svanhopp.
1.40 - Ajaj, svårt och se om tysken snuddade vid Ronaldo, fint hopp iallafall.

Han har blivit varnad för filmning hur många gånger som helst, eftersom spanska domarna är ett skämt som ger straffar och röda kort hur lätt som helst så passar han in perfekt här, bara ta lite fart, kasta sig som en liten skitunge 1-3 meter utanför straffområdet och så har han skaffat sig ett bra läge att skjuta mål på frispark..Grattis, en äcklig fotbollsspelare helt enkelt.

Han är bra, säger inget emot det men hans attityd och stil äcklar mig.

Hade jag varit tränare och fick välja mellan Messi, Kaka, Robben, Lampard, Gerrad, Etoo, Higuain eller Ronaldo så hade jag valt ALLA före Ronaldo alla dagar i veckan, och nej. Jag skojar INTE.
2010-04-08 04:14
Ämne: Snälla, el Flaco! Va....
Men snälla,majoriteten är bara fjortisar,endast pga Ronaldo...tror däremot inte att så många har börjat hålla på Real Madrid pga Kaká samt Benzema.

Dessa fjortisar som har börjat "hålla" på Real Madrid pga någon av dessa tre spelare är inte supportrar,det kallas mer för medgångssupportrar.

Men jag menar att majoriteten av Barca supportrarna är medgångssupportrar eftersom att den yngre generationen inte upptäckte Barca förrän de blev bra igen efter en lång svacka,03-04 som sagt.

Det finns fler äldre människor som är över 20-25+ som håller på Real Madrid före Barca,de som vet vad fotboll är och inte börjar hålla på en klubb som är på väg till toppfotbollen igen..GET IT?
Barcelona Unicef
2010-04-08 04:08
Men Nani e ju precis som jag skrev överlägsen Messi på dom punkterna, inget snack ju, dagens sanning, de e ju faktiskt så. de va ju så du kontaterade att Ronaldo i grund o botten va en bättre spelare än Messi, bara att han va lite ur form just nu. Då borde ju Nani oxå vara de???
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-04-08 04:07
Karim Benzema

Gå tillbaka till puertan istället föratt provicera. Du tjänar inget på det, för du vet alla Cules kommer hoppa på dig. Hej då med dig grabben.
Barcelona Andreas E
2010-04-08 04:06
Haha, sök på : (google, bilder)

"hotpants ronaldo"

HerreJesusminskapareheligaMaria..

Vi skiter i Ronaldo här okej? Kom och snacka när han gjort lika många mål som LEO och inte 70 % på straffar och frisparkar.
2010-04-08 04:04
Ämne: Karim Benzema!!! Nan....
Unicef//

Men snälla,Cristiano Ronaldo är mycket bättre än Nani på alla dessa punkter..nu pratar vi om Leo och Cristiano som är topp tre i världen,skojare!
2010-04-08 04:00
Ämne: Naww, är du lite led....
Är inte rädd för det. Pratar om vem som är bättre jag försöker inte försvara spelare!

Det enda som är skillnaden nu är att Messi verkligen har nått toppformen samtidigt som CR9 inte har gjort det än!
Barcelona Andreas E
2010-04-08 04:00
Snälla, el Flaco! Vart är du? Jag behöver dig!
Jag vill ha ett Epic fail på den här snubben genast!

Inser du inte vilken tomte du är?

Nej, Madrid fick alltså inga extra supportrar i år iochmed Cr9, Kaka, Benzema etc..
Nej, nej..

Men alla här på Les Rambles, vi började heja på Barca i tisdags klockan 22.45, ajjemän.
Barcelona Unicef
2010-04-08 03:59
Karim Benzema!!! Nani är oxå starkare, snabbare,bättre på huvudet, mer tvåfotad, bättre teknik, hårdare skott, bättre frisparkar än Messi... är han oxå bara missförståd? fel lag? fel liga?
2010-04-08 03:55
Ämne: haeger //

Visst d....
Andreas E//

Snälla kom inte och prata fotboll med mig! Jämfört med de flesta Madridistas så är de flesta Barca supportrarna medgångssupportrar.. Själv är jag Real Madrid supporter sedan sex års ålder.

De flesta Barca supportrarna började väl hålla på Barca när de blev bra igen..efter att Barca hade varit i en grov svacka som höll i sig i flera år,ska vi säga 03-04?
Barcelona Andreas E
2010-04-08 03:51
Naww, är du lite ledsen i ögat att Messi(as) kommer slå Ronaldos rekord från Mmmmman United?

Har aldrig förstått dessa individer som måste försvara spelare, haha. Tror du att du kan få en pöss av Ronaldo nu?, eller kanske han skickar en signerad kepa? -_-

Om du smörar lite mer så kanske du kan få C.Ronaldos exklusiva "hotpants" som han hade i LA under sommaren (-__-)
2010-04-08 03:48
Ämne: Karim Benzema

Sna....
Ska du verkligen säga emot..att Messi är snabbare än CR9 med och utan boll? Och att Messi har bättre TEKNIK än CR9????? Skrattretande..!
Barcelona Andreas E
2010-04-08 03:46
haeger //

Visst du inte? Även Benzema är bättre än Messi, han är bara ner i en svacka. Vänta bara!

...
Barcelona Andreas E
2010-04-08 03:44
Och där kom tomte nummer två.

"Det är bättre att tiga och bli misstänkt för att vara idiot än att öppna munnen och röja alla tvivel" - Abraham Lincoln
2010-04-08 03:39
Men att säga att Messi inte kan jämföras med Cristiano Ronaldo ska det stå i näst sista spalten..
Barcelona haeger
2010-04-08 03:37
Karim Benzema

Snabbare med och utan boll och bättre teknik? Oki..
Barcelona Andreas E
2010-04-08 03:36
Måste bara kritisera tomten Zidane5 för vad han skriver i Puertan, han skriver att Barcelona är ett one man team och Madrid är värsta samspelta laget..

Har dom redan förträngt 2-6?
Målskyttar för Barca: Henry, Henry, Puyol, Pique, Messi, Messi..

4 olika målskyttar, nemen? ..varav 2 mittbackar.

Vem var det som sa detta nu igen?

"Det finns väl knappast någon över 12 år som hejar på Real Madrid" - fan vad klockrent det är och så jävla sant att det finns inte :)
2010-04-08 03:33
Messi - Blaugrana för evigt.

Med detta inlägg försöker jag inte att provocera på något sätt,vill bara klargöra att Messi kan jämföras med Cristiano Ronaldo.

Messi är bäst i världen just nu,jag kan erkänna det som en Real Madrid supporter,men att du ska säga att han inte kan jämföras med Cristiano Ronaldo? snälla GIVE ME A BREAK! Alla backar i Spanska ligan är på CR9 så fort han får bollen,eftersom att han har tekniken som ingen annan har,han kan göra bort vem som helst.

Samtidigt som Messi endast(?) använder vänsterfoten...? Cristiano Ronaldo är mer komplett än Messi,skriver inte det här för att jag är Real Madrid supporter,utan för att jag säger det jag verkligen tycker.

Messi är bäst just NU! Men Cristiano Ronaldo har inte fått det utrymmet i Spanska ligan som Messi har fått,han har med andra ord inte anpassat sig helt till den spanska fotbollen eftersom att han inte är van vid att hårdbevakas av flera spelare samtidigt.

I England var det en annan sak,det är en mycket tuffare liga som han anpassade sig till direkt.

Men att säga att Messi inte kan jämföras med Cristiano Ronaldo,HerreGud! Lägg av! Småbarnsfasoner.. kan räkna upp de flesta kvaliteterna som Cristiano Ronaldo har men som Messi inte har,några av dem är:bättre frisparkar,han är tvåfotad,något som Messi knappast är,han är snabbare,med boll och utan,är starkare i kroppen,har bättre huvudspel,har bättre teknik,bättre skott.....listan kan göras hur lång som helst..

Observera att det här inte är något provocerande inlägg!

Må bäst och lycka till på Lördag!

Mvh
Madridista
Barcelona Andreas E
2010-04-08 03:14
Ville bara säga att den som vill se Barcelona - Arsenal igen så visar dom den klockan:

13.00 på fredag samt
14.00 på lördag.

Peace
Barcelona Andreas E
2010-04-08 02:13
Zidane5 //

Ingen vet...
Real Madrid Zidane5
2010-04-08 02:11
Hur ser det ut med Zlatan och Pique , finns dom med från start på Lördag ?
Barcelona Andreas E
2010-04-08 01:59
Någon som vet vad Okkapokka bytte namn till?

"Casablanca" ? eller är jag ute och simmar.
Barcelona Andreas E
2010-04-08 01:49
H.Alavi //

Har aldrig varit ett stort fan av Zlatan, jag kan ju inte ljuga och säga att jag är det när jag inte är de. Ja du fattar.

Dock hatar jag inte han och försöka acceptera att han spelar i Barcelona nu, jag kan som svensk inte göra ett skit åt saken iallafall :)
Bara gilla läget.
Barcelona Pep.G
2010-04-08 01:47
Andreas E

Hoppas bara på att Rosell är smart nog och inte ändrar ett fungerande koncept.
Barcelona Vitor Borba
2010-04-08 01:44
Vinner Argentina VM i S.Afrika och blir framröstad till VM's bästa spelare och vinner skytteligan då är han me, just nu är han inte det inget märkvärdigt och rasera Arsenal enligt mig alltså :P
Innan VM måste Barca så klart vinna ligan och CL igen haha. Så höga krav har jag för att vara "med".
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-08 01:42
Dubbelpost.
2010-04-08 01:42
Andreas E

Tråkigt att det ska behöva vara så. Gör Zlatan en bra insats i en match så är han älskad, spelar han dåligt så är han en soppa som platsar i Alcorcon.
Barcelona Andreas E
2010-04-08 01:39
"Antar att du inte är ett stort fan av Zlatan."

Kan säga att det är inte jag heller men nu är det som det är. Bara accpetera och köra på :)
Vem vet, om 1-2 månader kanske jag älskar Zlatan när han avgjort ligan och El Clasicó - .. ja, man får väl drömma iallafall ;)
2010-04-08 01:36
Bissosaro

Snarare Valencia som kräver en stor säck med pengar för honom, och det är ju klart att dom ska ha. Men ingen är beredd på att punga upp så mycket pengar som de kräver.

Antar att du inte är ett stort fan av Zlatan.
Annons: