/spanien/barcelona/forum/15529.aspx/spanien/barcelona/forum/15529.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2010-04-09 23:18
Bra nivå här kvällen före el clasico...

kolla istället länken och se Pique skoja med Fabregas efter att Messi gjort ett av sina mål mot Arsenal...
Barcelona westinho
2010-04-09 23:17
Jag undrar hur Pep kommer att ställa upp imorgon. Jag tror inte han kommer ge Bojan chansen från start i ett El Clásico, inte än.
Iniesta kommer nog spela i startelvan, och eftersom vi har mittfältare i överflöd till skillnad från anfallare, så tror jag han kommer spela på högerkanten (!).

Henry har varit grym mot Real Madrid förut, och vem minns inte hans show mot Ramos för ungefär ett år sedan? Därför tror jag han kommer att starta på vänsterkanten mot just Ramos.

Jag tror att Messi kommer spela på samma position som han gjort de senaste matcherna. Släpande anfallare.

Valdés
Alves Piqué Puyol Maxwell

Xavi Busquets Keite

Iniesta Messi Henry

Så tror jag han formerar laget. Jag hade hoppats på att ha Xavi och Iniesta bredvid varandra på mittfältet, så att de hade kunnat köra sitt tici-taca spel. Men som läget är så behövs Iniesta som anfallare. Jag tror varken Bojan eller Pedro är redo för att starta i ett El Clásico än.

Milito har spelat väldigt bra sedan han kom tillbaka från sin skada, men Piqué är en av världens bästa backar och hans uppspel behövs verkligen mot Madrid.

Barcelona Trippeln
2010-04-09 23:13
Viva la real y espana

22 Maj?
Barcelona el Flaco
2010-04-09 23:10
Trippeln/

Som westinho var inne på försök lugna ner dig lite. De här två marängerna som är här inne just nu har skött sig och inte varit provocerande på något sätt.

Angående Ramos så blev han tilldelas en Fail för sina klumpiga uttalanden mot Lyon. Låt oss fokusera oss på el Clásico nu.
Barcelona Barca4eva
2010-04-09 23:09
EDIT Skrev till fel person
Real Madrid Viva la real y espana
2010-04-09 23:09
trippeln,

lyon o bayren är två nya lag nu.. du säger att madridista är kaxiga, o så är du de själv.. kasta inte sten i glashus.
Real Madrid ☆iEl-Grande-Raúl!☆
2010-04-09 23:06
Trippeln

När är CL finalen då?
Barcelona Trippeln
2010-04-09 23:05
Eller så kan jag och du diskutera hur lång spärr du ska ha denna gång? Dina senaste inlägg är knappast något som tillför något. Höj nivån, nu. /Mod
Barcelona Trippeln
2010-04-09 23:04
el Flaco

Jag skulle behöva låna en Fail bild av dig angående Ramos uttalande om att de skulle vinna med 3-0 över Lyon.

westinho

Jag vet men när inte ens redaktionen kontrar mot Real Madrids krönikor och skit så får man väl ta sakerna i egna händer för att få igång den här pajkastningen,dock verkar det ej fungera för tillfället.

Real Madrid Zidane5
2010-04-09 23:03
Hade det varit vi som gjorde det målet och vann matchen så hade 95 % här också sagt att det va offside och det är förståligt.

Offside inte offisde kan vi disskutera hela veckan ut , ni vann och så är det med det !
Barcelona Trippeln
2010-04-09 23:02
Mycket skönt att Barca är i semifinal och de lagen som ska stoppa oss är Inter(2 målchanser på 2 matcher,2-0 vinst utan Messi,Zlatan) Lyon(4-0 på 30 minuter) Bayern Munchen (4-0 på 30 minuter).

Skulle vara episkt om ni vann ligan och vi Cl,var ska madristas fira,inte i Bernabeu i alla fall :D
Barcelona westinho
2010-04-09 23:01
Trippeln

Vi vet att det värsta du vet är madridistas och Real Madrid :), men du har varit spärrad flera gånger, så försök att lugna ner dig lite...hehe
Barcelona Trippeln
2010-04-09 22:59
Viva la real y espana

Hur kan du vara så säker,ha vid tanke att hans händer som är i offside när han gör mål inte räknas då han inte kan göra mål med de.

Jag skulle säga att Pepe är någon millimeter före Ibra=Onside.

Herregud cirka 90% av alla madristas(JA!) tycker att det var onside och det borde väl säga väldigt mycket att världens mest engöda fans säger att det var onside.
Barcelona el Flaco
2010-04-09 22:59
Zlatans placering innan Dani Alves inlägg är definitionen av ett gränsfall. Men jag lade märke till att varken Casillas, Pepe eller någon av de andra Madridspelarna lyfte på armen och vinkade för offside.
Barcelona Trippeln
2010-04-09 22:57
Ni madristas är och förblir kaxiga,herregud hur många decennier var det sen ni avancera från kvartsfinal.

Att Ramos som ska vara en av era ''diplomatiska'' spelare går ut och säger innan Lyon matchen att Real ska vinna med 3-0 är så Fail att det inte är sant.

Jag vette fan var El flaco är just nu men en fail bild skulle sitta på plats just nu.
Barcelona NoGo™
2010-04-09 22:56
Kan inte Ramos gå ut i marca och lova 3-0 så kan Pique visa upp det för sina lagkompisar innan matchen ;) Lovar att det blir instawin då :p
anser att zlatan var offside med millimetern.. men offside är offside, håller dock med att domarn också är mänsklig.. men ni måste sätta er i vår situation, jag kan slå vad om att majoriteten av barcafans skulle säga att det var offside om vi gjorde sånt mål.
Real Madrid ☆iEl-Grande-Raúl!☆
Ja offside eller inte det är i det förflutna. Imorgon är en ny dag och ett nytt El Clasico stundar.

Bara jag som inte kommer somna ikväll? :P
Barcelona Trippeln
2010-04-09 22:54
Viva la real y espana

Han har förtjänat den epititen,onödigt är det banne mig inte.Han är och förblir en FAGGOT!
Barcelona Trippeln
2010-04-09 22:53
Viva la real y espana

Lekar du rolig eller isåfall förtjänar du ett h-a-ha-a-h-a-h-a av mig.Visa mig vilket klipp som helst på Zlatan's mål utom någon Marca photoshop video.Lol snacka om att vara enögd,90 procent av Madrids fans säger att det var just det Onside.
2010-04-09 22:52
få har jag missat de, ber om ursäkt AzizWaysi..

Trippeln,

ganska onödigt att kalla honom för "bög"..
Barcelona westinho
2010-04-09 22:51
Viva la real y espana

Regelvidrigt mål? Hur menar du? Om du menar offside så är du för rolig. Han är i linje, som man kan se om man pausar videon i rätt ögonblick.

Om du nu fortfarande tycker att det är offside så får du tänka såhär; Assisterande domaren har inga reprisbilder att gå efter, det går väldigt fort. Det är omöjligt för linjemannen att se om han är offside eller inte i detta läget. När det är så små marginaler, så tycker jag inte man ska skylla på offside.

Jag står fortfarande fast vid att han inte är offside.
Barcelona Trippeln
2010-04-09 22:51
Så sa bögen oj jag menar den homosexuella om Champions leuge och där åkte de på däng...mycket snack JÄVLIGT lite verkstad!
Barcelona AzizWaysi
2010-04-09 22:48

Länktips*
Barcelona NoGo™
2010-04-09 22:47
Ronaldo “I’m sure we will win Barça. I’ve already proved that my signing was a good thing to do for Madrid. I’m taller and broader than him.“

Higuain: “We are sharper than Barcelona”

Pique: “We’ll do our talking on the pitch”

Well said Pique :)
2010-04-09 22:45
Barca4eva

de sant han sänkte oss, visserligen genom ett regelvidrigtmål men de ska han ha cred för. men eto va bättre de måste du erkänna
Barcelona AzizWaysi
2010-04-09 22:43
Barcelona AzizWaysi
2010-04-09 22:39
Viva la real y espana?

Varför skulle det inte vara "sant"? Jag kan ju skicka länk på det om du nu vill när han säger det.
Barcelona Barca4eva
2010-04-09 22:37
Viva la real y espana

Han sänkte er dock ...
2010-04-09 22:34
AzizWaysi

dumt att cr9 sa så men ja tror inte de sant ja tror man är ödmjuka inför uppgiften., ´

fördel för er att Z är skadad killen är ju fan sämst han sinkar bara erans spel
Annons: