/spanien/barcelona/forum/15519.aspx/spanien/barcelona/forum/15519.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Sami★
2010-04-09 19:36
Ronaldinho y Pato

Ja det är klart. Zlatan är skadad och missar matchen imorn.
Barcelona Bernie
2010-04-09 19:01
Helt underbar video på Leo när han var yngre. Fantastiskt och se på slutet hur han går fram till en motståndare som gråter, för att trösta honom. Det är fan roligare att se Leo dribbla av the little ones än att se honom idag. :D
Barcelona Rambla~
2010-04-09 18:50
Barcelona-Arsenal 2:a halvlek

Google is your friend
Barcelona Visca Barca
2010-04-09 18:50
Jag såg att det spelas en El clasico i basket precis innan det riktiga clasico. Jag tror att Barca tar hem Basket-clasicon men fotbollsclasicon är jag inte så säker på.
Barcelona Rambla~
2010-04-09 18:49
Ämne: Snälla någon som har....
Barcelona-Arsenal 1:a halvlek
Barcelona Mojito
2010-04-09 18:47
jaha, det väller in artikel efter artikel från marängerna.

Inte så konstigt när de ställs mot världens bästa lag. Detta är deras enda stora match på säsongen och de är superladdade.

Känns det igen? Deja Vu någon?
Förra året, 2 maj, Bernabeu i Madrid. 2-6...

För Barca, och i viss mån även för mig, är detta en match bland andra. Det finns annat som lockar, lite mer, längre fram.

Vinst, oavgjort eller förlust? Who cares.

Hur kul är det att spela mot ett lag som denna säsong åkt på stryk av Lyon och Alcorcon, on and on and on...

Så där. Det finns matcher som smäller högre.

Men jag förstår marängerna, för dem är detta årets match då världsmästarna kommer på besök.

Om detta är skrivet med ironi eller inte låter jag läsaren avgöra.
Barcelona Rambla~
2010-04-09 18:47
Ämne: Läste nyss artikeln ....
Där har du en video av många med F*go.
Barcelona Abbe #10
2010-04-09 18:46
Snälla någon som har en bra länk där man kan ladda ner BARCA - arsenal-matchen. Blir en heldag med sånna matcher imorn inför clasicon. Tack på förhand!!!
Ronaldinho y Pato
2010-04-09 18:41
är verkligen zlatna inte med i truppen'??? är truppen offciell?
Barcelona mrbambocha
2010-04-09 18:37
Läste nyss artikeln om Luis Figo när han blir utbuad på camp nou. Är det någon som har videolänk på det?
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-09 18:16
eftersom real gillar statistik så mkt, smaka på den:

Messi på Casillas: 6 mål totalt

Christina på Valdes (inkl straff): Noll! zero! nada! 0! cero!!
Barcelona JALLA
2010-04-09 18:12
är det bara jag som tror att pep vill göra en sir alex. genom att säga zlatan kommer inte kunna spela men sedan låta han starta?
Barcelona Allendinho
2010-04-09 18:11
om man har samma poäng i ligan
2 lag asså
samma poäng
det ena har gjort fler mål men de andra har släppt in färre
målskillnaden är 56 på det som har släppt in minst
och på de andra laget är målskillnaden 57
vilket lag leder ligan ?

Fick den frågan på msn, jag svarade mål, är de rätt?
Barcelona Trippeln
2010-04-09 17:59
Barcelonistas

Han har redan gjort det en..två..sex gånger! :D
Barcelonistas
2010-04-09 17:53
Trippeln

yep messi tystar ner bernabeu!
Barcelona Koeman!!
2010-04-09 17:52
Ämne: Är det bara ja som t....
Busquets bättre än Lass Diarra? Största skämtet jag hört på länge. Det är bara att inse att Lassana är flera klasser bättre än Busquets.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-04-09 17:51
el Flaco

HAHA Galna minnen framför allt hans insats i Em mot italien ;) och efterspelt i segern i finalen mot tyskarna :D
Barcelona Trippeln
2010-04-09 17:50
Barca vinner Klassikern.
Barcelona el Flaco
2010-04-09 17:45
Ämne: el Flaco

jag tror....Kan absolut tänka mig att de spanska landslagsspelare i bägge lagen kommer bra överens. Det ser man på landslagssamlingarna och det kunde man även se i tunneln på Camp Npu i höstas, när bland annat Puyol skämtade med Casillas genom att dra i hans tröja.
Barcelona kallesiete
2010-04-09 17:44

Pep.G
Hahaha Iniesta och Xavi mot Gago och Lass var nästan det bästa med den matchen. Hoppas på en repris där på mittfältet imorgon.
2010-04-09 17:44
Barca-nist

haha A lite ;)
Barcelona Pep.G
2010-04-09 17:43
Nogo

Ah jag vet att han inte är med i truppen och jag ser det från den ljusa sidan. Senaste el classico startade Andres på vänsterkanten, någon mer än mig som tror han kommer starta där imorgon också ? Pep vill säkert säkra lite med Keita och Sergi/Yaya, men samtidigt hoppas jag på at Iniesta ska spela i mitten som i det senaste classicot i Madrid. Fy fan vad han skojade den matchen. Det var som om Pep hade egtt han o Xavi instruktioner innan matchen. "Xavi du vänder bort Lass, Iniesta du vänder bort Gago." Hahaha
Barcelona Barca-nist
2010-04-09 17:42
Madridistas AntiCules

fan va den killen från reklamen som "intervjuar" dem är likm Kviborg hehe

Han är nog omtycket av många andra och det är inte så konstigt , Lika så Xavi!
2010-04-09 17:41
el Flaco

jag tror någ inte det bara är xavi som gillar casillas det är någ hela barcelona lag ;)
Barcelona älskabarcelona
2010-04-09 17:39
Det får du kolla själv? Jag lät er skriva om det igår ett bra tag, men nu får det räcka med Unibet snacket. Ni får ta det över PM i såna fall. Tack. /Mod
2010-04-09 17:37
el Flaco

jaså så himla länge :D haha där ser man vad spanska landslaget ge för spelare i framtiden hoppas spanien tar hem vm.t ;)
Barcelona el Flaco
2010-04-09 17:32
Ämne: el Flaco

ja det m....Hehe, klassisk reklam. Och ja, Xavi och Iker har känt varandra sedan U-17 landslaget.
Real Madrid Diabyyyy!
2010-04-09 17:30
elbraco

Skrev nog fel där, jag var väl lite kaxig före matchen. Men väl efter matchen hyllade jag Xavi och messi bla. Arsenal vid dagläget kan omöjliget mäta sig med Barca när det gäller offensiven.
2010-04-09 17:30
el Flaco

ja det måste vara dom två dom har väll varit det ett tag med antar jag? (Länktips)
Atlético Deion (red)
2010-04-09 17:28
Zidane5//

Blev du ledsen i ögat? Förlåt, det var inte med meningen.

Barcelona kommer att vinna CL på Bernabéu och förmodligen ligan om de fixar kryss imorn, vi har chansen att vinna Copa del Rey och Europa League, vad ska ni vinna för något?

Registera Real för Sankt Erikscupen istället, är gansa säker på att Alcorcón inte spelar där, så ni behöver inte vara oroliga.

Undra vilken motståndarspelare eran vända kappan med vinden publik kommer att klappa åt i år?

Va inte ledsen, regeringen kommer säkert att få en Real supporter snart som styr landet igen, då kan ni "få" era pokaler levererade från förbundet igen via posten.
Annons: