/spanien/barcelona/forum/15500.aspx/spanien/barcelona/forum/15500.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-04-10 23:01
Aléx

Xavi också
Barcelona DM1982
Tycker att Real ser jäkligt giftiga ut och om vi inte är uppmärksamma så kommer de göra mål. Vi har slarvat en hel del med passningar, så många felpass som vi har gjort idag brukar vi inte göra på tre-fyra matcher.

Nåväl,det gäller att knyta ihop den här säcken och spela aggressivt tills domaren blåser av.

Ronaldo har varit jäkligt bra men han försvann efter sin skada (om det nu var det).

Det gäller att hålla tätt nu första 10 för Real brukar vara så otroligt mycket bättre i andra än i första av någon anledning.
Barcelona ihefsu
Jag trodde att det skulle vara lite... Ja... Madridista qui no boti - Mejuto no boti... Men så har det inte varit. Snarare Värdelös qui no boti...
Barcelona Trippeln
2010-04-10 23:00
Madridistas AntiCules

Har Barca dålig ekonomi,lol och släng dig i väggen tack.
Aléx
2010-04-10 23:00
Från Barca så är det "bara" Alves och Messi som har gula kort, Piques gula raderades iom det var offside på Ronaldo.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-10 22:59
Rambla~

Ramos försökte ju se till att Messi skulle få sitt andra gula kort när Messi stod lite för nära på frisparken, däremot så var han på väg bort från situationen och hade ryggen emot Ramos. Fegt!
Barcelona Gonzalez_Barca
Fyfan vilken match alltså.. helt sjukt spännande.

Madrid känns riktigt farliga varje gång de anfaller men vårt försvar håller tätt. Hoppas på en snabb tvåa fast trots det så kommer matchen inte vara över på långa vägar.

Madrid är bäst när de ligger under..

Visca Barca!
Barcelona ihefsu
Ämne: Det är varken Barcel....
* Mejuto rolls for Game Control (D20)
* Mejuto rolls a 1!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
Någon här inne har skickat ett idiotiskt pm till HeligaMariay Guti. Strunta i det, killen är alldeles för patetisk för att uppmärksammas med sådant.

Det räcker med att vi har pulveriserat killen här inne.
Barcelona Visca Barca
2010-04-10 22:58
Vi får väl hoppas på att Trippelns kompis loggar in så vi kan få lite mer mål och kännas oss lite säkrare.
Barcelona Barca4eva
HugoBoss

ähh domaren har hjälpt båda lagen, inte lika mycket men båda japp. Snacka inte om favorisering tack, domaren är bara jäkligt dålig :)
Barcelona Rambla~
Abbe.

Jag tyckte att det kändes lite skumt när Messi blev varnad så tidigt in i matchen. Kändes nästan lite uppgjort. Vad fan är det här var min första tanke? Ska de försöka få honom utvisad i kväll eller vad är det frågan om?
Barcelona Blaugrana83
2010-04-10 22:57
Ämne: Saknar ni Eto om jag....
ne vi har messi
Barcelona HugoBoss
2010-04-10 22:56
Synd att domaren ska favorisera Real Madrid. Visst, vi har fått frisparkarna vi ska få, men det känns som domaren glömmer bort korten så fort en Real-spelare gör en ful tackling.
Barcelona Visca Barca
Real har varit bra nu under första halvlek och det är verkligen inte över än kommer bli ännu en spännande halvlek. Sen blir jag sur på alla madridfans som alltid ska klaga på våra spelare för deras förlust, fattar inte vad dem tänker. Jag skulle vilja se Henry gå in han har mer rutin än Pedro och känns som han kan bidra lite mer offensivt för det har inte varit så många lägen. det känns tomt offensivt för Barca.

visca barca visca catalunya
Barcelona kallesiete
Ämne: Saknar ni Eto om jag....

Nej jag saknar Zlatan.
Real Madrid -fernando HIERROO
Saknar ni Eto om jag får fråga ? :)
Barcelona kallesiete

Xavi och Messi är dom 2 som skapar mest. Dom visar vägen precis som jag hade hoppats.

Kom igen nu för helvete! Något mål till i andra.
Barcelona Rambla~
2010-04-10 22:55
Hur fan kan Messi få varning när han försöker ta med sig bollen med bröstet? Och det efter bara några minuter in i matchen. Hallå domaren, lite känsla och spelförståelse kanske där? Sådana domslut gör ju att det blir grinigt på planen. Det tror fan att barcaspelarna blir förbannade när domaren inte är konsekvent i sina domslut. Ska Messi bli varnad så ska ju absolut Xabi Alonso även bli det när han täcker en frispark med handen.
Barcelona ihefsu
2010-04-10 22:55
Domaren luktar T-sprit och oregano. Maken till sopa har jag inte sett på länge... Det enda positiva är väl att han är lika kass åt bägge hållen...
Barcelona Vampíro
2010-04-10 22:54
Trodde aldrig jag skulle säga detta i ett el Clásico men fyfan vilket försvarsspel av Barcelona, förstår tanken med den här uppställningen nu, Madrid har ju inte kommit igenom en enda gång.

Det har iofs inte vi heller förutom målet då men första 15-20 så hade vi ju stora problem att hålla bollen på offensiv planhalva. Det jag befarade innan matchen var sant, Messi blev för isolerad där uppe och han kunde aldrig komma rättvänd då han inte hade någon framför sig som löpte isär Madrids backlinje.

Tillsist kan någon ge Mejuto FIFAs regelbok och förklara för honom att fotboll är en kontaktssport. Herregud man får inte ens blåsa på motståndarna innan det blir frispark och många av varningarba har varit pinsamma inte minst Messis. Ge oss en PL-domare i andra tack!
Barcelona Barca4eva
In me Iniesta fyfan , målet var en frälsning av fotbollsgudarna Xavi och Messi.. de gav oss en andra chans...förbättra spelet nu, jag skakade HELA tiden.

EDIT: stavfel ;P
Barcelona El sextuplete
0-1 till Barcelona som leder helt rättvist, vi kontrolerar matchen bra. I andra blir det 0-2 och 0-3 :))))))
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
Ämne: har en känsla av att....
Pep bör nog byta 1-2 av de varnade spelarna om 15 - 20 minuter. Annars kan det bli jobbigt.
Barcelona Thierry14Henry
Ämne: Ämne: Rättvis....
klockren.
Aléx
2010-04-10 22:53
Pique fick väl inte det gula kortet eftersom det va offside på Rolando eller?
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
tycker vi hade flera bra lägen speciellt kontringar 3 mot 3 ,, 3 mot 2 men gjorde inte det så bra alls..behövs nog ett byte

edit: real också :)
Barcelona Abbe.
Ämne: Madrid spelar tufft,....
Ja, herregud.

Jag tyckte Mejuto inledde bra när han höll pipan borta från munnen när Ronaldo gjorde sina tre första filmningar. Nu har han tappat matchen.
Barcelona Rambla~
El Raton

Där har du en bra poäng. Det finns spelare jag själv retar mig på. Busquets som ska se ut att dö varje gång han går ner för en tacking och ligga där och oja sig i någon minut. För att inte tala om Dani Alves, även om slutat upp lite med det den senaste tiden.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
MerÄnEnKlubb

Håller med dig till 100%

För övrigt så har Pedro inte alls varit bra, ge han 10-15 till om det inte blir förändring så ta in Henry och så får man lite tyngd där framme
Annons: