/spanien/barcelona/forum/1550.aspx/spanien/barcelona/forum/1550.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mdawg
2015-12-05 22:31
[QUOTE=Santiago Cazorla]Tycker vissa borde visa Messi lite mer respekt efter allt han har gjort... Fan han har ju precis kommit tillbaka! [/QUOTE] Mestadels troll med namn som väldigt sällan skriver här som tar chansen nu. Sedan lite medgångare på det så har vi resultatet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan
2015-12-05 22:30
Idiotiskt tapp
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-05 22:30
@neymar JR:

Samma här men vi måste kredit för de som kämpade hela matchen och krigade om varje boll betyder resten av laget på planen.

Alves, Alba, Masken, Pique, Busi, Rakitic, Iniesta, Neymar och Suarez.
De sprang, sprang, sprang pressade skapade chanser och Suarez gjorde mål.

Neymar och Iniesta alltså. ( Kan ej klandra Bravo skotten var för bra)

Laget får betala för att de inte tar sina chanser. Hade varit en femma om Barca knappt skapade chanser. Men nu är det inte så.

Barca kunde vinna med 4 eller 5-1..

Men om du fortfarande frågar mig så tycker jag att det är rätt åt Barca.

Barcelona enkos
2015-12-05 22:29
Guideti. Mina. Florenzi. .. m m m m m m floppar överallt måste alltid bli hjältar mot oss
Barcelona Liatzo
Äh. Trist med de två tappade poängen, men jag tänker inte brusa upp nu. Vi har gjort bort alla tuffa bortamatcher och är trots detta fortsatta serieledare. Nu återstår det enbart 5/6 matcher innan truppen förstärks av Arda och Aleix Vidal.
Barcelona LeoMessi
Wow! MSN gick från att vara världens bästa trio till att vara pajaser. Svänger snabbt härinne. Puertan höll bättre nivå när dom torskade el clasico än ramblan gör vid ett kryss borta mot Valencia. Sånt shit händer, laget hade en kass dag och det kommer att komma fler sådana matcher. Det är oundvikligt.
Barcelona LegendenN10
Väldigt bra match av oss men jag tycker att vi slappnar av för mycket efter ledningsmålet. Vi skapar även väldigt många chanser för att avgöra redan i första halvlek men vi gör inte mål, skärpan i avsluten fanns inte. Nåja! ännu en svår borta match avklarad, visst det blev en poäng men vi leder ligan fortfarande och säsongen är lång. Messi är inte i matchform än, det såg man. Rakten gjorde också mindre bra ifrån sig ikväll. Men i övrigt som sagt, vi skapar många lägen för o avgöra men vi sätter de inte. Visca el barca!!!!
Barcelona Barcadinho.
Det där med att dra ner tempot hela matchen och ännu mer efter ett ledningsmål har straffat oss många gånger. Tråkigt att återigen behövas få en påminnelse om det. Suck
Barcelona Fuerza
2015-12-05 22:28
När ska folk fatta att firma Mascherano/Pique är en tickande bomb som kan detonera från klarblå himmel!?

Kombinera ALDRIG dessa två i en fotbollsmatch. Jag är övertygad om att Mathieus entré under El Clasico (när Mascherano blev skadad) var en viktig pusselbit för att vi skulle kunna dominera matchen ostört utan några som helst osäkerheter i backlinjen.
Barcelona neymar JR
Skjuter*
Barcelona Skurhink
Messi med marginal sämst på planen! Och när han är dålig är vi 1gubbe kort, likt R10 gjorde på slutet så drar Messi bara ner tempot i anfallsspelet. Jag vet att han kommit tillbaka från skada. Men som han "agerar""står still" på planen får Raketic springa röven av sig! Idag hade jag mycket hellre sett Munir!!!
Barcelona Santiago Cazorla
Tycker vissa borde visa Messi lite mer respekt efter allt han har gjort... Fan han har ju precis kommit tillbaka!
Barcelona neymar JR
Annars en skön match, jävligt spännande . Bra lördags underhållning Omöjligt att behålla den formen som har varit, men den här matchen borde ha varit död efter en fantastisk första halvlek. Jag tackar för mig, sen ni bortskämda snorungar som skjuta hej vilt. LÄGG ER!
Barcelona enkos
2015-12-05 22:27
@[Carles Puyol 5:

Och Neymar är fri med målvakten i första men skjuter över hela arenan. .. Mina ett flopp till spelaren behövde ett skott för att göra lika mycket som MSN gjorde
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-12-05 22:26
Trist, med det är bara att kämpa på! Inte ska man gråta för detta.
Barcelona El Tridente

Valencia var riktigt usla, dom hade inte en endaste chans fram till den 85:e och då springer både Pique och mascherano på alcacer som enkelt passar till Mina.

Valencia blev totalt utspelade och dom ska tacka våra två junior mittbackar.
Barcelona neymar JR
Neymar n11 Rättvist vart det inte! Visst vi fick offside mål men hade vi inte fått det målet så hade ändå en boll trillat in
Barcelona Santiago Cazorla
2015-12-05 22:25
Sjukt slarvigt men man får väl ändå vara nöjd med den här positionen efter spelschemat? Många trodde ju på förlust på Bernabeu med.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Messi förstörde allt. Hur fan kan man missa allt
Barcelona Neymar N11
1-1 är lite mer rättvis resultat
Barcelona Vampíro
2015-12-05 22:24
Puertan > detta forumet.
Barcelona Neymar N11
Tar gärna 1p med tanke på att Suarez var offside vid 0-1 målet. Tack Barca för 1p
Barcelona neymar JR
Nej det här lägger jag faktiskt på Messi, hans loja inställning smittade av sig Tyvärr så har vi ingen vettig spelare att ta in
Barcelona Smogen
När man på bortaplan mot Valencia kämpar om att passa bollen in i mål, samt om vem som ska få göra det avgörande målet, snarare än att göra ett 2-0 då får man fan skylla sig själva. Tyvärr. Så jävla onödigt. Hoppas detta blir en lärdom för resten av säsongen att inte underskatta motståndet.
Barcelona Shanghai
2015-12-05 22:23
Valenica, vad ska man säga om den klubben? När de möter andra lagen där är de favorittippade, dock varje säsong, varje match, vare sig om dd har kass form och vi bra form så är de på hugget. Det är på liv och död när de ställs mot oss. Man kan tro att de blir betalda av Florentino Perez bakom fasaden.
Barcelona enkos
Hade vi spelat med Munir och Sandro ikväll hade vi vunnit men bortskämda MSN får fortsätta hånskratta
Barcelona Acrobat
Dålig insats idag. Som tur är har vi råd med det än så länge. Förhoppningsvis innebär poängtappet att spelarna inser att man inte vinner en match av sig självt.
Barcelona 100% AntiMadridista
Neymar var bra första halvlek. I andra var alla dåliga!
Barcelona Rambla~
2015-12-05 22:22
Så onödigt så onödigt fast det i slutändan inte gör någon större skillnad. Bara onödigt att ge Valencia en oförtjänt boost med ny tränare och allt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-05 22:22
Om ni frågar mig så tycker att det är rätt åt Barca.

Gör man inte mål på sina chanser blir man straffade.

Så enkelt.

Sen tycker jag att Messi får lägga upp ett kondition program så fort som möjligt för att hjälpa laget att vinna tillbaka bollen samt försvara.

Annons: