/spanien/barcelona/forum/15499.aspx/spanien/barcelona/forum/15499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tjocken8
2010-04-11 01:18
Orden för att beskriva Messis storhet har inte uppfunnits ännu! :D
Barcelona Suhel
2010-04-11 01:17
Hur hittar man Iniestas facebook sida? (Finns ju typ 1000 stycken)
Skulle vara kul att följa...
Barcelona Vampíro
2010-04-11 01:16
Spärra pajasen, hans enda syfte är ju att provocera. Låt honom inte förstöra stämningen med sitt skitsnack.

Barça vann över ditt kära Madrid, sluta gråt. Messi 7 mål på 8 matcher mot Madrid, Ronaldo 0 mål på 5 matcher mot Barcelona, basta!
Barcelona Hetfield
2010-04-11 01:16
Har ni hört talas om uttrycket "don't feed the troll", det är precis vad ni gör, varför låter ni någon provocera er

Njut av matchen, och var glada att vi har världens vackraste lag
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-04-11 01:15
men är det inte så med fotbollen att det finns ju chans år efter år ju att försöka vinna dom titlarna :D vinner man inte i år ja då får man en ny chans ju nästa år :D
Real Madrid Madridista EL Alma
ZIZOU4EVER//

Seriöst att du ens orkar efter en sån här dag att jämföra dem?

Messi hade ingen bra dag, men han spelade med större marginaler i sitt spel, han tog hjälp av lagkamrater som gjorde att han fick utrymme, han sökte sig i bra lägen hela tiden.

Ronald då? Han var bara egocentrisk och trodde allt handlade om honom, inget funkade för han, han ville showa, tog inte hjälp av sina lagkamrater. När det uppenbart inte funkade för honom så spelade han med små marginaler!!

Stort Grattis Cules!! Vi ses nästa år starkare, smartare och bättre rustade och mentelt förbredda!!
Barcelona Messidinho_10
ZIZOU4EVE

Gå och pussa din ronaldo du, han har ju gett er så många titlar... NOT
Barcelona Messidinho_10
ZIZOU4EVE

Gå och pussa din ronaldo du, han har ju gett er så många titlar... NOT
Barcelonistas
2010-04-11 01:13
ZIZOU4EVER

ok då är du den enda i världen som tycker det ;)
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-11 01:13
ZIZOU4EVER

Nej "gubben" du bör nog gå och lägga dig nu och ha mardrömmar om förlusten och framför allt messis mål.. God natt
Moderator
2010-04-11 01:12
Ska ni diskutera Messi vs Ronaldo så kan ni göra det lite bättre än såhär. Förstör inte den goda stämningen. Inga spärrar har delats ut och det vore tråkigt om det skulle behövas nu. /Mod
Barcelona Mojito
ZIZOU4EVER

Om du missade matchen så anpassade sig Messi till Peps och lagets spelplan, därav var han inte lika dominerande idag.
Sen tror jag att det tidiga gula kortet gjorde att han medvetet tog det lite lugnare resten av matchen.
Jag menar, mot dagens Real räcker det med att han gör ett mål...

Chrisiano må vara bättre på enskilda punkter, men det gäller att få ut sin "potential" när det som mest gäller. Det får Messi.

CR9 - de små matchernas man?
Barcelona J.Gamper
Ämne: Grattis alla Barcelo....
Fan vad synd jag tycker om er riktiga Real fans. Riktigt synd att laget sviker er såhär, inte bara i ligan men i CL och Copa del rey.
Barcelona el Maestro!
Ämne: Grattis alla Barcelo....Man tackar.
Det är långt ifrån avgjort än. Men Barca har tagit ett stort steg framåt mot ligavinst. Allt kan dock hända. Skador inte minst. Så vi ska inte ta segern i förväg. Vi får se framemot ett antal häftiga matchen i spurten.
Real Madrid ZIZOU4EVER
2010-04-11 01:11
Låter envis i know! Men grattis till vinsten dock så kommer jag hålla fast till att Cristiano är en mycket bättre spelare än Messi.
Ni borde intevara trångsynta och säga emot. Helt enkelt bättre. Vad spelar det för roll ni vann men men
Barcelonistas
ZIZOU4EVER

på vilket sätt är ronaldo en mer komplett spelare än messi? Messi gör fler mål,dribblar bättre har bättre speförståelse,bättre passningar. och kan göra mål på många olika sätt!
Barcelona PAtrik1337
Ämne: Jamför spelare för s....
Messi är bättre en Ronaldo på små ytor han behöver inte alls lika mycket tid som Ronaldo det gör honom mer unik och bättre, visst Ronaldo har bättre skott och är bättre på huvet so what? Messi gör mål på alla möjliga sätt från höger i banan in i mitten till att även ibland nicka in bollarna titta på CL finalen förra året.
Kommer Messi i ett läge precis utanför straffområdet så darrar försvararna mer en om Ronaldo kommer där och skulle säga att dem darrar lika mkt om Ronaldo eller Messi kommer i ett läge ungfär 30-40 meter från mål i speed
adil [blaugrana]
Qanii

Svårt att markera bort Xavi ut en match. Ena stunden återfinns han långt ner på Piques position och distribuerar säkert sin boll, för att sedan förflytta sig uppåt i banan och vara med i anfallsuppbyggnad. Byter position ihärdigt, står aldrig stilla och gör sig ständigt spelbar.

Det är inte ofta motståndarna lyckas med att radera bort honom. Man är fullt upptagen med Messias också.
Barcelona Messidinho_10
Nån som kan länka målet tacksam
Barcelona Sentuary
Ämne: Gubben jag sa inte a....
Men herregud, du såg ju precis matchen eller? Var det Messi eller Ronaldo som gjorde mål åt sitt lag? Behöver inte säga mer
Barcelona Gonzalez_Barca
Ämne: Gubben jag sa inte a....
Mannen Quaresma är mer komplett än Messi, är han bättre bara för det?

Zlatan är mer komplett än Eto'o, är han bättre för det?

Gerrard är mer komplett än Xavi, är han bättre för det?

NEJ på alla tre.
Barcelona Barca-nist
ZIZOU4EVER

jag vet inte vad du vill säga men du gör inte saken bättre att skriva sådär!

Acceptera förlusten!
Odjuret
2010-04-11 01:10
Ämne: Ok ni vann...
Messi....
Tror ni förresten att Pep skulle ställt upp 4-1-4-1 med Zlatan på topp ikväll om han varit hel? Kan ju vara intressant med tanke på kommande CL-spel. Kan mycket väl tänka mig en sådan uppställning borta mot Inter. Alves kan vila så tar Messi en fri roll på kanten.
Barcelonistas
ZIZOU4EVER

ja hoppas du är ironisk! cronaldo har aldrig varit bättre än messi. Messi är ljusår bättre än ronaldo.
Barcelona Messidinho_10
ZIZOU4EVER

Hahaha dina dumma inlägg gör så alla skrattar...
Real Madrid ZIZOU4EVER
2010-04-11 01:09
Gubben jag sa inte att han visade prov på det idag.
Men han är en mer komplett spelare än Messi.
Har Kaka som favorit spelare ,och tror med han skulle det gått bättre.
Real Madrid Hassan
2010-04-11 01:09
Grattis alla Barcelona-supportrar!
Varma hälsningar från ett brutet Madrid-hjärta.

Mvh// Hassan Alavi
Only God Can Judge Me
2010-04-11 01:08
Culés det viktiga är inte duellen mellan Valdes-Casillas. Utan vinsten över Madrid. :D fyfan va skönt alltså åhhhh j****r. :D
Barcelona Vampíro
Nu när man har sprunit runt kvarteret har jag lugnat mig en aning. Sjukt att vi kunde vinna så övertygande med den startelvan, hade varit sjukt nöjd med ett kryss när jag såg uppställningen men ännu en gång har Pep en tanke bakom allt han gör. Är så glad över att han är tränare i Barça.

Kudos också till de maränger som gratulerar och visar klass, man får ta och njuta av det sålänge det varar för det krävs väl bara nån vinst mot nått bottenlag för att de ska komma in hit och börja jämföra allt från spelare till massörer igen.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
ZIZOU4EVER

Ja idag visade verkligen Ronaldo att han är bäst i världen.. *ironi*
Annons: