/spanien/barcelona/forum/15488.aspx/spanien/barcelona/forum/15488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Bengan
2010-04-20 22:50
Gött med en domare som äntligen ser igenom alves extrema filmningar. Sneijder drog ju tillbaka benen och tog ju knappt i honom.
Barcelona Messidinho_10
DOMARSKANDAL VI BLEV BLÅSTA PÅ BÅDE STRAFF OCH OFFSIDE MÅL AGERA PEP!!
Barcelona Port Olímpic.
Yaya hade varit perfekt denna match med sin fysiska styrka och bollvinnarskalle. Han är starkare än Busquets i närkamperna och hade nog malt ner en efter en av Inter-spelarna.
Barcelona ★Sami★
Vi är ute tyvärr! Mourinho kommer köra sjukt defensivt nu.
Barcelona Barcelona10Messi
När förväntas Iniesta komma tillbaka till spel? Fan vad jag saknar killen!
Barcelona MerÄnEnKlubb
Jag håller med. 2-0 är ingen omöjlighet... ingen omöjlighet alls. Problemet jag ser dock är att Barca inte skapar sig utrymme att hantera ligaavslutningen efter bästa förmåga. Med ett avgörande idag hade Barca haft bättre möjligheter att vila spelare i kommande ligamatcher.
Barcelona Hetfield
2010-04-20 22:49
Ärligt talat, 3-1 är överkomligt

Det är inte Peps fel, idag måste alla gå fram till spegeln och erkänna att de var dåliga idag

Pep kommer aldrig tillåta laget vara så här dåliga inför returen , lita på det

In Pep we trust!
Barcelona Gaucho!
H.Alavi - Triangulo Magico!

Pedro var förfan en av dom få som visade lite vilja ikväll.

Annars gör Inter det bra, vi känns fantasilösa. Sen va väl domaren inte den bästa heller om man nu ska kommentera hans insats! Med rätt inställning så vänder vi detta hemma. Men för ikväll, god natt!
Barcelona SaM__-
Vi kan ju alltid skylla på bussresan. Hoppas vulkanen håller i sig. Skämt o sido.. är helt tom för tillfället. Var längesen jag så ett så pass oinspirerat Barcelona.

nu gräver man ner sig för ett tag!
Barcelona tikitaka
2010-04-20 22:48
Kan det bero på att de fick sitta på en buss i 100 mil? De såg ju jävligt sega ut speciellt Messi! besviken på honom :(
Barcelona DM1982
3-1 är ett dåligt resultat för oss men det är verkligen inte omöjligt. Är vi på tårna från början och får igång vårat fina spel så har vi en bra chans.

Inter var det bättre laget idag, helt klart men jag har svårt att smälta domarnas insats. En klar straff blir det gult kort för Alves och ett av deras mål var klar offside. Hoppas att den killen aldrig får döma något högre än korpen. Att sedan bara lägga till fyra minuter när det har varit långa avbrott är endast skrattretande.

Nåväl, nu har Pep en vecka på sig att fixa upp något bra. Som tur är har vi en enkel match till helgen, den ska vi ta även om vi vilar en del spelare.

Även om det känns som om det kanske var ett mål för mycket så finns det hopp, om det finns något lag som kan vända en sådan här match på hemmaplan så är det Barca.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
Grabbar det är lååångt ifrån över, 2-0 har vi gjort tidigare på just Inter, jag tror starkt på att vi vänder det här på hemmaplan. VISCA BARCA!
Barcelona tano
Förutom att Inter kommer att spela ett omutligt försvarsspel på Camp Nou, dem har fortfarande grymma kontringar med Sneijder och Milito!

Man kommer inte må bra innan den matchen. Fy fasiken för detta...
Barcelona Pedrito
Vi slog dem med 2-0 på camp nou förra gången...
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
Första gången under Guardiolas era som Barcelona förlorar med ett två måls marginal. Kunde inte ha kommit vid ett sämre tillfälle.

Oavsett om det var offside vid Militos mål eller om Alves skulle ha haft straff så går det inte komma ifrån att vi gjorde en jävligt blek insats ikväll. Vi bör absolut inte fokusera oss på domaren, utan istället inse att vi inte var värda mer än så här.

Just nu kommer jag ihåg säsongen 99/00 då vi mötte Chelsea i kvartsfinalen. Vi förlorade 3-1 på bortaplan, men lyckades vända på Camp Nou efter en episk match som slutade 5-1.

Menar nu inte att vi kommer få se ett liknande resultat i returen, men jag har fortfarande förtroende för det här laget.
Barcelona Lusnos
Absolut inte omöjligt att vinna detta med 2-0 hemma, Inter är långt ifrån lika bra borta som hemma på San Siro.
Barcelona Rambla~
2010-04-20 22:47
Dålig inställning på många spelare i kväll. Det är så dags att börja agera när man ligger under med 3-1.

Jag tror vi vänder detta trots allt. Det är ingen omöjlighet att slå Inter med 2-0.
Barcelona MerÄnEnKlubb
Aléx

Och för att jag är känd här sen Zlatan värvades är jag en av dom?!? Läs mina inlägg i så fall...

Jag är lika berättigad mina åsikter om Pep (som förävrigt gett Zlatan fler chanser än vad han förtjänar) som du är din åsikt om Pep. Så om jag ska logga ut så... Go F*** yourself. Jag har hängt med det här laget längre än du, och antalet år av aktivitet i detta forum är inget mått på det. Det finns andra mått...
Barcelona Pep the King
Zlatan Zlatan kass!
Barcelona Messidinho_10
Varför varför fick inte Henry eller Bojan komma in PEP?? Vi hade ju ett jävla tryck i slutet helt Bojan hade tryckt in bolljävlen.
Barcelona FC-Barcelona
Okej 2-0 är ett måste i returen det ska vi fan fixa, vi måste återigen vissa världen varför vi är världens bästa lag idag var moralen väldigt låg från första början mycket att skylla där, men domaren herregud hur kan man låta såna domare döm SKANDAL! aja Pique borde flyttas upp till Zlatans position :D
Vi ses Hema Inter =)
Barcelona Poysson
2010-04-20 22:46
Ämne: Snacka om att det är....
Det räcker med 2-0, har du glömt hur man räknar målen i CL efter att real nästan aldrig få vara med i nåt avgörande längre?

(Ursäkta bitterheten, men jag är inte på bra humör just nu)
Barcelona Pep the King
Mourinho kommer köra sjukt defensivt nu!
Barcelona Pedrito
Stör mig på att alla inters mål kommer från inspel från kanten.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
C.Andrés

Synd att du ska försöka skylla det på någon, i det här fallet Zlatan, när hela laget var dåliga. När vi spelar dåligt så ska ni ständigt försöka hitta syndabockar. Hela laget är syndabockar idag, även Pep som inte sätter in Henry istället för Pedro.

----

Los Blanco by PEN

2 mål och inte 3.
Barcelona Hetfield
Barcelona Hetfield
2010-04-20 22:45
Äh, på Camp Nou gäller det att inte släppa mer än 1 mål

2-0 räcker, jag litar på mitt lag

Återigen, jag hoppas att domaren slutar döma från och med idag
Real Madrid N(N)
Lokmaninho ( Nr 1 ):

Ja, verkligen. Inte nog med att han på egen hand skickade ur Barcelona ur CL, utan han cementerade definitivt sina chanser att få spela fotbolls-VM i sommar iom denna insatsen. Detta var sannerligen en "Alexander Östlund" från - den annars så briljanta - Dani Alves.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
Nä, domaren var fan inte speciellt bra ikväll men det var å andra sidan inte Barcelona heller. Chansen finns absolut fortfarande men då måste spelet förbättras. Glöm inte att vi har slagit dom 2-0 en gång redan i denna turneringen.

Fantastiskt förövrigt att Balotelli var inne i ca 10-15 och lyckades ändå bli ovän med merparten av sin egen publik....
Barcelona Barca4eva
Aléx

Co-sign
Annons: