/spanien/barcelona/forum/15480.aspx/spanien/barcelona/forum/15480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-11 22:36
Ja de alternativen är faktiskt möjliga. Tror på alternativ 1 mer än 2. Tror inte barca riskerar att ändra sin spelstil bara för att få hit Torres. Men att sälja Zlatan.. hmm ja det är mycket möjligt de gör det om han har en dålig säsong och någon lägger ett monsterbud på honom, men liten chans att det händer.. men förstår att det bara är diskussioner och önsketänkande
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-11 22:33
Hetfield

Zlatan till City? Inte ens på FM skulle det ske. Det är som sagt drömmar och inte något som skulle hända i verkligheten, skulle det hända så kan ni räkna med att jag promenerar runt naken i stan.
2010-04-11 22:31
Hetfield

Bara jag som tycker att Marcus Birro liknar Camuñas i Recreativo?
Barcelona Hetfield
2010-04-11 22:31
Barca!

Återigen, det är önsketänkande

Det finns två alternativ i mina ögon: 1. Som jag sa tidigare, köra med Pedro-Torres-Messi, sälja Zlatan till vilket lag som helst (nu blev det rätt)
Alternativ 2:

Köra som Spanien med Zlatan som släpande anfallare, och Torres som renodlad striker. Messi och Iniesta får agera som yttermittfältare
2010-04-11 22:29
Hetfield

Det kommer ALDRIG att hända.. Pep köpte inte Zlatan för att ha han på bänken. Tycker bara det är onödigt att ha Torres OCH Zlatan på samma position, lägg istället ut pengar för att ersätta Henry
2010-04-11 22:28
C.Andrés

Brorsan bestämde sig för att testa om det funkar att ha forumet öppen för allmänheten. Dock så är forumet avstängd på matchdagar.
Barcelona Hetfield
2010-04-11 22:27
Jag menar att vi ska köra : Pedro-Torres-Messi
Ja, jag vet, det är lite önsketänkande, men om vi kan få hit Zlatan så borde Torres vara lättare

Bara jag som tycker att Valencias tränare ser ut som Dracula?
Barcelona C.Andrés
2010-04-11 22:26
Hm,när öppnades puertan för allmänheten? Fan,fortfarande lyrisk över matchen igår,så underbart spelat!
Barcelona Barca o Mort!
2010-04-11 22:23
lameG^

Xavi är ju kung på den platsen du har lagt Cesc? Tycker inte vi behöver något än möjligtvis en ersättare till henry på vänsterkanten om inte vampyren fortsätter spela där.
Barcelona NoGo™
2010-04-11 22:18
Grattis till Thiago som idag fyller 19 år :)

Tror stenhårt på att Thiago kommer att bli en stjärna i framtiden.
2010-04-11 22:16
elbraco

Det tror jag vi gör också (satsar på talangerna).. Är ganska säker på att vi inte kommer köpa någon anfallare i sommar
Barcelona lameG^
2010-04-11 22:08
Vi behöver ingen anfallare utan en offensiv mittfältare. Silva eller Cesc om jag får bestämma.

------Yaya--Xavi-----
----Messi-Cesc-Iniesta
----------Ibra-------
elbraco
2010-04-11 22:04
SKulle vi köpa Torres lär vi ju få ändra till 4-4-2..Det vore ju en våldtagning att sätta Torres på kanten annars (ungefär som jag tycker vi gjorde med Henry).
Tycker hellre vi ska satsa på egna talangerna, pedro, jeffren och kanske även keirrison om han kommer tillbaka.

Barcelona Serious
2010-04-11 21:57
Barca o Mort!

Mjo, de görs de säkert. Men vem ska nöta bänk då? Vi har ju "bara" 3 platser :( Och nej han kommer säkert inte. Dock finns de ju hopp då Liverpool börjar krisa lite..
Barcelona Barca o Mort!
2010-04-11 21:54
Serious

Skulle Torres komma till barca vilket inte kommer att hända så säljs säkerligen en anfallare också ;)
Barcelona ★Sami★
2010-04-11 21:33
Mallorca är sjukt starka leker juh med Valencia.

Real kommer få det väldigt tufft där.
Barcelona Serious
2010-04-11 21:32
Hetfield

De vore ju guld att ha Torres i Barca. Men vad händer med Pedro/bojan då? Just nu får de dela på en anfallsplats. Hamnar Torres i Barca blir de ju ännu mindre speltid för dem. Iofs kan de spela ifall någon blir skadad med räcker de verkligen?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-04-11 21:27
Barca o Mort!

Håller med 100%, ser mycket mer potential i Cáceres än chygrynski
Barcelona ★Sami★
2010-04-11 21:27
Wow Torres i Barca. Fi fan! En våt jävla dröm:)

Men vi får komma håg att Zlatan kommer inte lämna Barca på 3 år säkert.
Barcelona Barca4eva
2010-04-11 21:24
Torres i Barca hmm... NTY :P

Alltså, Pedro är tillräckligt bra för en startplats men ... om ni tänker efter och föreställer er Pedro - Ibra - Messi... Låter det inte konstigt?

Helst vill jag inte se några nyförvärv men om någon ska värvas, anfallare alltså, måste det vara Villa...han är för skön ;)
Barcelona Barca o Mort!
2010-04-11 21:22
Hetfield

Sälja Caceres??

Du verkar inte ha följt med Juve iår. Satsa hellre på Caceres än Chyg, han kommer bli vår nye Puyol.

Visst han hade en misslyckad första säsong, men om man har följt med Juve och Uruguays matcher så har man sett att han har potentialen att bli en av världens bästa backar.
Barcelona Hetfield
2010-04-11 21:16
Om man får drömma här, så skulle jag göra såhär:

Sälj Henry, Marquez, Caceres: 20 miljoner

Torres: 40 miljoner

Jag har svårt att se Torres stanna i Liverpool såsom läget är just nu, de riskerar att missa CL, och det ligger inte bra till ekonomiskt
2010-04-11 21:07
Gå under om Yaya lämnar? Jag håller med att Toure är en klasspelare, men han har inte fått mycket speltid denna säsongen och det har gått rätt så bra ändå tycker du inte? Så gå under kommer vi inte göra
Barcelona Vampíro
2010-04-11 21:03
Ämne: Jag måste tillägga a....
Han har hållt hela den här säsongen och om Barcelona skulle sälja Yaya så kan vi vara säkra på att man hade köpt in en ersättare. Real Madrid däremot sålde Makelele, en av världens bästa mittfältare och köpte istället Beckham(!), lite skillnad.
Barcelona ★Sami★
2010-04-11 21:01
Slå på kanal 1 snabbt cules:)
Real Madrid -fernando HIERROO
2010-04-11 20:59
Jag måste tillägga att Barca kommer gå under om Toure lämnar, en väldigt underskattat spelare som itne får credit alls.
Så enligt mig blir det sammma misstag som när real sålde Makelele.

Bus är bra men håller verkligen inte en hel säsong.
Barcelonistas
2010-04-11 20:56
seriöst helt sjukt va den här busi har blivit bra!. riktig glad att vi har en sån spelare i barca!

Visca Busquets!
Barcelona sta kos
2010-04-11 20:55
Kan någon hömta barca mot inter hela matchen. Den i camp nou i gruppspelet.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-11 20:52
addeh

Håller med dig. Xavi är en annan, men det är ju lite mer unikt än Sergio.

Men det är ju mycket vanligt i Spanien och Brasilien och även lite i Argentina.

Det fjantigaste är ändå Lass. Han kan ju inte ha Lassana, eller L. Diarra. Måste just vara lass.
Barcelona Barca4eva
2010-04-11 20:51
Wow den här matchen ...ett mirakel, efter denna match har vi helt plötsligt blivit bästisar med Madridistas :P

Nä men ärligt, kul att vi kan skriva i Puertan och samtidigt kunna diskutera utan problem o sånt...riktigt kul :O
Annons: