/spanien/barcelona/forum/15468.aspx/spanien/barcelona/forum/15468.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2010-04-14 15:53
Ämne: Peter Hill-Wood i Ar....
Om nu detta stämmer så ser jag det som en positiv nyhet. Jag vill inte att Barça köper in Cesc inför den kommande säsongen av anledningar som jag flera gånger har varit inne på här i Les Rambles.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-14 15:51
Lite sköna bilder från dagens träning från Camp Nou.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-14 15:51
Criff

Finns absolut ingen högerback världen som håller Alves klass. Maicon är närmast men ändå inte ens hälften så delaktig som Alves är i spelet.

Vilka andra högerbackar har du i tankarna? Rafael? Neville? Ivanovic? Johnson? Sagna? Eboue? Zabaleta? Ramos? Alves är överlägsen.
Delarocha
2010-04-14 15:50
Dubbelpost.
Delarocha
2010-04-14 15:48
Criff

Förra året var väl Pique bästa mittbacken i världen? Enligt mig. Dani Alves, tja vem är bättre? Maicon möjligen. Tycker inte nån av dem är långt ifrån bäst på sina respektive positioner.

Ni som kritiserar Zlatan att han inte levererar. Kollade upp lite statistik på FCB hemsidan.

15 mål + 6 assist på 24 matcher i ligan. 4 mål + 2 assist i CL. 2 mål på 4 matcher i cupen.

Helt okej tycker jag personligen för att vara kass och dyr och lat.
2010-04-14 15:47
Peter Hill-Wood i Arsenal ledningen påstår att klubbarna har kommit överens under CL-kvartsfinalen mot Barca att de inte skulle försöka köpa Fabregas den här sommaren. Barcelona-ledningen hade svarat att de inte ens är intresserade den här sommaren.

Hill-Wood säger att han inte ens tror att Fabregas skulle platsa i dagens Barca. Haha.. så sant.
Barcelonistas
2010-04-14 15:44
Castefa

tror? de kommer bli en stor värvning. något annat vore en stor skandal!
Barcelona Castefa
2010-04-14 15:39
Tror faktiskt det kommer bli mer än en stor värvning till sommaren, åtminstone två. Det är ju trots allt presidentval och vallöften kommer ges (och infrias).
Barcelona Criff
2010-04-14 15:38
westinho, Man kan inte säga att Pique och Alves är världens bästa på sin position.
Finns så många andra som aspirerar på dem platserna.
Men att vi har världens bästa mittfältare i Xavi, och världens bästa spelare i Messi är det nog ingen som säger emot.
Barcelonistas
2010-04-14 15:36
hehe roncero vilken clown :)
Barcelona FC Barcelona #10
2010-04-14 15:33
Hur tror ni det går ikväll? Vinst? Förlust?
Vilas Messi?
Barcelona el Flaco
2010-04-14 15:28
En titt i hur El Mundo Deportivo och AS redaktionerna upplevde el Clásico förra helgen.

*Länktips.
Silthrim
2010-04-14 15:26
Ämne: Silthrim

Hur vet.... Noterade du att jag mitt inlägg skrev " Källor gör gällande" .
Barcelona Messidinho_10
2010-04-14 15:25
Grabbar tänk logiskt det kommer inte bli nån Villa eller Torres, vi har ju förfan Zlatan och Bojan på uppväxt.
Barcelona Pep the King
2010-04-14 15:23
Silthrim

Hur vet du att David Villa vill komma till Barca? Har du någon länk:)

Skulle vara en dröm. Men nu har vi en viss Zlatan som vi får nöja oss med.
Silthrim
2010-04-14 15:19
Någon av dessa tre skulle jag vilja att vi värvar när transfer fönstret öppnar:

*David Villa
*Cesc Fabregas
*Fernando Torres

Barcelona Messidinho_10
2010-04-14 15:13
Fan vad jag längtar till den nya presidenten tar vid och fixar hem Fabregas till sommaren.
Barcelona Hetfield
2010-04-14 15:08
Pepe har varit väldigt bra i Real Madrid, att han blir skadad kan han inte rå för, lika lite som Milito kunde rå för att han blev skadad

Sen att han valde att sparka på en spelare har med hans psyke att göra med, men i mina ögon så är han bra. Köpet av Robben och Robinho var bra köp med tanke på hur bra de är/var, så där är det inte fail

Det som är fail är när man köper Benzema och tror att han ska bli nya Ronaldo, det som är fail är att köpa Kaka utan att veta hur/vart man ska använda honom

Jag hoppas att Silva undviker Real Madrid, vore synd att se hans karriär dala om han går dit, det är en spelare man gillar
Barcelona westinho
Vill inte prata om Madrid egentligen, men jag hoppas verkligen att de sparkar Pellegrini och bytar till Benitez. Vilket misstag det skulle vara.

Känns ganska sjukt att Barcelona har:

Världens bästa tränare
Världens bästa mittback
Världens bästa högerback
Världens bästa mittfältare
Världens bästa spelare

Och då tog jag inte ens med Valdés, Abidal, Puyol, Zlatan, Iniesta som alla tillhör världens bästa på sina positioner.

Inte speciellt konstigt att man är världens bästa lag då.
Barcelona Messidinho_10
Fan vad jag gillar den nya omröstning vilka underbara resultat och det bästa av ALLT vi nollade Perez 3miljardsbygge.
2010-04-14 15:01
Gjorde Madrid rätt att de köpte Pepe då? Är han inte skadad så är han avstängd och håller på med boxning vid sedan om. 300 mille? Bra köp ;)

Kanske kände han att just en Madridista har rätt att uttala sig om rätta värvningar, vi har ju alla sett hur alla deras värvningar har lyckats. Kaka, Benzema, Robben, Robinho... Fantastiskt.

Valdano borde ägna sig åt att hitta "rätt" tränare nu :)
Hammarby MarreZ
sorry, fel x 3
Hammarby MarreZ
Hammarby MarreZ
Hammarby MarreZ
Hejsan, jag ska till Barcelona och se sista matchen för säsongen (första matchen i mitt liv..) och är lite intresserad av tips vad man ska göra före match för att få ut mest av allt. Jag är ute efter stämning och sång.
Barcelona el Flaco
2010-04-14 14:52
Ämne: Puyol talade om ett ....
Även Gabi Milito ska ha konfronterat Jorge Valdano efter dennes uttalanden förra året om mittbackens långvariga skadeuppehåll.

Milito ska ha sagt följande till Valdano utanför omklädningsrummet: "Och nu då? Vad har du att säga nu då?"

Det måste ha varit en härligt revansch för Milito. Inte bara att han gjorde en stormatch på Bernabéu, men även att Barça vann.

Valadano fick verkligen äta upp sina ord och jag tycker att han inte ens borde ha sagt att han fick "rätt" som inte värvade Milito när det väl begav sig med tanke på att Milito vid den tidpunkten fortfarande höll på med sin rehabilitering. Dålig stil av Valdano.
Barcelona kallesiete
2010-04-14 14:45

Jag hoppas att Messi börjar på bänken ikväll i alla fall. Matchen till helgen skrämmer mig mer än Depor ikväll, så här på förhand åtminstonde.
Barcelona NoGo™
2010-04-14 14:30
Puyol talade om ett och annat för Jorge Valdano efter matchen mot Madrid.

Grande Puyol!

Se länktips*
Silthrim
2010-04-14 14:27
Ämne: Då får man som vanli....På tal om just forwards biten så har jag tippat att det blir minst en stor värvning när transfer fönstret öppnar , och mitt tips är David Villa , eftersom att källor gör gällande att han enbart vill till oss vid ett eventuellt klubb byte , med en Villa i laget skulle vi absolut vara rustade för nästa säsong ,åtminstone på forwards biten.

Med en Villa i våra vackra färger så skulle han även kunna avlasta Messi lite grann.
2010-04-14 14:25
Det är inte HD men ändå bra :) Rekommenderas :)
Annons: